Şimdi Ara

2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
3
Favori
17.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forum dostları herkese Merhaba, (tanımayanlar için 2003 sonundan bu yana forumdayım, Motosikler sektörü maceram 2004-2008 yılları arası sona erdi ve 2008 yılından bu yana Otomotiv sektöründe devam ediyorum)

    3 yılı aşkın İşim gereği tüm markaların araçlarını uzun dönem test ediyorum. Birçoğunu paylaşma fırsatım olmuyor,bugün saat 1'e kadar vaktim var sizlerle paylaşmak istedim.

    Eylül ilk gününde itibaren Sport paket 316i 136hp'lik versiyon ile uzun,kısa süreli test macerasının sonuna geldim,
    bu kısa süre içerisinde yeni 3 serisinin ve yeni çift aşırı beslemeli (118i 170hp'lik versiyonu mevcut) 3 serisinde 320i olarak gelecek, başarılı keyifli heyecanlı motorunu ve karoseri tanıma şansım oldu, gündüzleri mesai sebebi ile pek fazla zaman bulamadığım aracın genelde akşam trafiği ve akşam üzeri otoban süreçlerinde kullanabildim, 320d ile 1.6'lik ÖTV avantajı (şimdilik her an herşey olabilir) ve yıllık 20-25bin km yapanlar için ideal bir araç olacağı inancındayım,

    Araç ile alakalı çok resim çekmedim zaten internet bu aracın resmi ile kaynıyor az resimle anlatmaya çalışacağım

    http://imageshack.us/photo/my-images/411/316in.jpg

    Araç Spor Paket, Koltuklarda ve iç piyano döşemelerde aracın anahtarında Kırmızı çizgiler spor aksesuar seviyesinin belirgin unsurları

    http://imageshack.us/photo/my-images/853/316isporkoltuk.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images/707/316isportmekan.jpg

    M anahtar ve Spor Paket anahtarı

    http://imageshack.us/photo/my-images/43/316ivemanahtar.jpg

    Araç 95-100bin TL seviyelerinde, Yıllık 770TL Motorlu taşıtlar vergisi, 2200-2700TL Yıllık kasko gideri ile elinde önemli bir avantajısı var.

    Araç Motoru ile alakalı 118i 170'likten sonra açıckası belirgin fark bekliyordum ancak yakın keyfi verdiğini söylemek isterim, Şehir içi yakıt tüketimi 8.5'tan aşağı inmediği gibi Vitesin yanında Sport modu açtığınızda ve hırçın kullanımda 12.5'lar helalinden yakıyor ama = keyif, özellikle DSC tuşuna 4 saniye basılı tuttuğunuzda tüm Çekiş ve Kontrol sistemleri devre dışı kalıyor ve her dönüş her köşe başı minik driftler veya uzun driflere müsade ediyor, eğlendiriyor kısacası, 316i-318i-320i atmosferik modelleri lütfen unutun çünkü alakaları yok! eski kağnılar müzelik olmalı bu motor kesinlikle 8ZF şanzıman ile efsane olmaya aday modeller olacaklar, gerek 136 gerek 170Hp'lik versiyonu.

    Aracın donanım seviyesi, kalitesine değinmeye gerek var mı bilmiyorum ancak Sonuçta Bir BMW anlatıyoruz :) Rakipler ; S60 T4 - C180 CGI bu iki aracın performansları ve kullanıcıları var ise görüşlerime karşıt yorum veya ek yorum yapabilirler, T4 üzerindeki motor GM grubu Insignia,Astra...ekleyin lütfen modelinde kullanılan heyecanlı güzel bir motor ancak volvo müşterisi ve bmw müşteri farklı, burada Mercedes ve BMW çekişmesi olacak ancak motor her zaman olduğu gibi BMW'de daha heyecanlı ve verimli olduğunu yaşıyorum.

    Yol tutuş,Frenler,Motor Şanzıman uyumu olumsuz konuşabileceğim birşey yok açıkcası,

    REklamlarda söylenilen 5.8litrelik ortalamayı yakalamak kolay ben 5.6'ları yakaladım (karma kullanım uzun kısa iç içe)

    http://imageshack.us/photo/my-images/856/316ibilgiekran.jpg

    8 ileri şanzımanla 110-120km süratte devir saati 2000d/d'nın altında ve üzerinde kalıyor. 160km'de giderlen 2700 devirin üzerinde kalıyor :)

    http://imageshack.us/photo/my-images/339/316idash.jpg
    http://imageshack.us/photo/my-images/89/316idash3.jpg


    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infinite -- 14 Eylül 2012; 13:20:47 >







  • Bmw nin aktarmadaki başarısını tebrik etmek lazım gerçekten. Yakıt tüketimi performans bu motora göre çok güzel gerçekten.

    Güle güle kullanın
  • İnceleme için teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faydalı bir konu, mtv'lerde değişme olmaz ise, az km yapanlar için ideal.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım eline sağlık güzel inceleme,fakat daha fazla detay bekliyordum konuya girerken.
  • F30 gerçekten çok başarılı bir otomobil. Rakiplerinin her konuda fazlasıyla önünde. Eline sağlık sağlık hocam.
  • İnceleme için teşekürler, hocam bende aynen sizin gibi düşünüyorum test ettim çok güzel bir sürüş keyfi var ancak müzik sistemi bana kötü geldi, standart sistem olan aracı kullandım resimdekilerin kırmızısı, sanki bmw hifi ve harman kardon aldırmak istiyor çünkü premium bir araca bu kadar kötü bir sistem atılmaz ayıptır, accent era ile aynı nerdeyse, hakikaten dedikleri gibi varmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meg2 -- 16 Eylül 2012; 0:54:41 >

  • 8 ileri şanzıman gerçekten çok başarılı.Geriye kalan kısımlarını beğenmiyorum şahsen 3 serisinde.

    Paylaşım için teşekkürler.
  • Paylaşım için teşekkürler.

    Gündemimde olan bir araçtı ama euro uzayıp gitti.

    Bize de arkadan el sallamak kaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    F30 gerçekten çok başarılı bir otomobil. Rakiplerinin her konuda fazlasıyla önünde. Eline sağlık sağlık hocam.

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Forum dostları herkese Merhaba, (tanımayanlar için 2003 sonundan bu yana forumdayım, Motosikler sektörü maceram 2004-2008 yılları arası sona erdi ve 2008 yılından bu yana Otomotiv sektöründe devam ediyorum)

    3 yılı aşkın İşim gereği tüm markaların araçlarını uzun dönem test ediyorum. Birçoğunu paylaşma fırsatım olmuyor,bugün saat 1'e kadar vaktim var sizlerle paylaşmak istedim.

    Eylül ilk gününde itibaren Sport paket 316i 136hp'lik versiyon ile uzun,kısa süreli test macerasının sonuna geldim,
    bu kısa süre içerisinde yeni 3 serisinin ve yeni çift aşırı beslemeli (118i 170hp'lik versiyonu mevcut) 3 serisinde 320i olarak gelecek, başarılı keyifli heyecanlı motorunu ve karoseri tanıma şansım oldu, gündüzleri mesai sebebi ile pek fazla zaman bulamadığım aracın genelde akşam trafiği ve akşam üzeri otoban süreçlerinde kullanabildim, 320d ile 1.6'lik ÖTV avantajı (şimdilik her an herşey olabilir) ve yıllık 20-25bin km yapanlar için ideal bir araç olacağı inancındayım,

    Araç ile alakalı çok resim çekmedim zaten internet bu aracın resmi ile kaynıyor az resimle anlatmaya çalışacağım

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi


    Araç Spor Paket, Koltuklarda ve iç piyano döşemelerde aracın anahtarında Kırmızı çizgiler spor aksesuar seviyesinin belirgin unsurları

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi


    M anahtar ve Spor Paket anahtarı

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi


    Araç 95-100bin TL seviyelerinde, Yıllık 770TL Motorlu taşıtlar vergisi, 2200-2700TL Yıllık kasko gideri ile elinde önemli bir avantajısı var.

    Araç Motoru ile alakalı 118i 170'likten sonra açıckası belirgin fark bekliyordum ancak yakın keyfi verdiğini söylemek isterim, Şehir içi yakıt tüketimi 8.5'tan aşağı inmediği gibi Vitesin yanında Sport modu açtığınızda ve hırçın kullanımda 12.5'lar helalinden yakıyor ama = keyif, özellikle DSC tuşuna 4 saniye basılı tuttuğunuzda tüm Çekiş ve Kontrol sistemleri devre dışı kalıyor ve her dönüş her köşe başı minik driftler veya uzun driflere müsade ediyor, eğlendiriyor kısacası, 316i-318i-320i atmosferik modelleri lütfen unutun çünkü alakaları yok! eski kağnılar müzelik olmalı bu motor kesinlikle 8ZF şanzıman ile efsane olmaya aday modeller olacaklar, gerek 136 gerek 170Hp'lik versiyonu.

    Aracın donanım seviyesi, kalitesine değinmeye gerek var mı bilmiyorum ancak Sonuçta Bir BMW anlatıyoruz :) Rakipler ; S60 T4 - C180 CGI bu iki aracın performansları ve kullanıcıları var ise görüşlerime karşıt yorum veya ek yorum yapabilirler, T4 üzerindeki motor GM grubu Insignia,Astra...ekleyin lütfen modelinde kullanılan heyecanlı güzel bir motor ancak volvo müşterisi ve bmw müşteri farklı, burada Mercedes ve BMW çekişmesi olacak ancak motor her zaman olduğu gibi BMW'de daha heyecanlı ve verimli olduğunu yaşıyorum.

    Yol tutuş,Frenler,Motor Şanzıman uyumu olumsuz konuşabileceğim birşey yok açıkcası,

    REklamlarda söylenilen 5.8litrelik ortalamayı yakalamak kolay ben 5.6'ları yakaladım (karma kullanım uzun kısa iç içe)

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi


    8 ileri şanzımanla 110-120km süratte devir saati 2000d/d'nın altında ve üzerinde kalıyor. 160km'de giderlen 2700 devirin üzerinde kalıyor :)

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi



    Saygılar


    İnceleme için Teşekkürler..




  • Emeğine sağlık. 170 lik gelince, çok daha keyifli bir araç olucak.
  • Merhaba İnfinite yazınızı okudum gerçekten hoş bir anlatım olmuş paylaşımınız için teşekkürler,
    bende bir link vermek istiyorum BMW 316i hakkında, belki bi arkadaşımızın işine yarayabilir bilgiler.

    http://otomobiltutkunu.com/index.php/bmw-316i-test-surus-izlenimleri/
  • Arka diz mesafesi olumsuz yorumlari var. bu konudaki gorusler nasil acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın arka koltuk diz mesafesinde bir sıkıntı yok.
  • C180 CGI ile kalkıs yapsalar durum ne olurdu acaba ?

    Bmw 0-100 8,5 sn civarı

    Mercedes 0-100 8 sn galiba

    yanlışım varsa düzeltin ?
  • Test icin tesekkurler.

    Bir bmw fanatigi olarak cok sevdigim bir arac f30.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu aracın M Paketlisi muhteşem birşey.

     2012 BMW 316i F30 Sedan, 3100km Sürüş İzlenimi
  • çok beğeniyorum şu bmwnin yeni 1.6 motorunun zf şanzımanla kombinesini :Q_____
  • Kesinlikle bende tüm bmw modellerine bayılıyorum :)
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.