Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (3524. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
88.286
Cevap
298
Favori
4.431.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 35223523352435253526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • polo6n kullanıcısına yanıt
    Bu bi kaç yerde daha karşıma çıktı ama alakası yok bizim sistem tam otomatik hocam bundan eminim. Cvt apayri bi sistem şuan güncel kasa corollalarda filan var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polo6n

    Biraz araştırdım şanzıman yağı içindeki plakalar bu debriyaj işlemini görüyormuş. haluk hocamın uzun bir açıklama yapmış yalnız yanlış hatırlamıyorsam bir kaç kez paylaşışmıştı forumda bizim civic ler cvt şanzıman deniyordu anlayamadım tam otomatik a/t mi yoksa cvt mi bizimki?

    Grade Logic System dedikleri bir teknoloji var bizim civiclerde.. sistemin çalışma mekanızmasıyla ilgili detaylı bir bilgiye ulaşamadım.. Eski bir DSG kullanıcısı olarak CVT ve DSG konusunu araştırmıştım.. Bende Hondalarda CVT olduğunu sanıyordum, ta ki almaya karar verene kadar.. CVT toyotaların benzinli modellerinde var sanırım, dizellerde multimode dedikleri bir şanzıman kullanılıyor.. Kısacası bizim sistem GLS..




  • Yani bizde sonuç olarak en sorunsuzu var Sadece 100-150 bin km falan olduğunda şanzıman içindeki bu debriyaj görevini gören plakaların değişmesi gerekirmiş ki daha fazla masraf çıkarmasın haluk beyin yazısında okudum...

    Valla yararlı oldu bu muhabbet teşekkürler herkese...
  • Teşekkür ederim bilgileriniz için mandala basıldığı sürece D den s ye s den D ye istediğim zaman alabilirim öyleyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Yakıt Seviye Emülatörü taktırmıştım.İlk başlarda tek tek benzin seviyesi yükseliyordu.Sonra kontağı açar açmaz normal şekilde seviyeyi göstermeye başladı.Servise gittiğimde gösterdim.Akü yü mü çıkarmıştınız emülatör bozulmuş dediler.yenisiyle değiştirdiler...Bu sefer formda bir arkadaşın dediği gibi kontağı açıp kapatıp sonra çalıştırdım arabayı ve direkt benzin miktarını gösteriyordu.Birkaç gündür kontağı açıp direkt basıyorum marşa bizim emülatör yine saymıyor teker teker....:) herhalde yine bozuldu benimkisi :) arkadaşlar uzun zamandır emülatör takılı olanlar her kontağı açışınızda teker teker yükseliyormu benzin yoksa bazen direkt gösteriyormu ?
  • Bizdeki sistem tam otomatik olarak geçiyor. Sn. leaderhook'un dediği gibi de GLS diye tabir de ediliyor. CVT sonsuz vites olarak tabir ediliyor ve aslında daha konforlu otomatik vites çeşidi. Fakat dez avantajı arıza yaptığında tamiri pek mümkün değil edilirse de genellikle 8-10 bin lira arası masraf çıkarıyor.. Fakat civiclerdeki tam otomatiklerde arıza olduğunda daha az rakama arıza gideriliyor. Bu nedenle tam otomatik kullanıp 6 yıl garanti verebiliyolar.. Emin olun CVT kullansalardı 6 yıl garanti veremezlerdi...
  • sweetboyy07 S kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık iki aydır kullanıyorum.
    1. Kontak açılıp motor çalıştırıp gidilirse yaklaşık 15-20 saniye sonra depodaki benzin miktarını gösteriyor.
    2. Kontağı açıp kapatıp tekrar açarsanız da direkt olarak seviyeyi gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismet berker -- 10 Haziran 2014; 15:21:31 >
  • leaderhook kullanıcısına yanıt
    Grade logic system (akıllı eğim sistemi): Yolun eğimine göre aracın uygun viteste ilerlemesini sağlayan sistem.
    Araç yokuş aşağı giderken, yolun eğim derecesine göre gerektiğinde otomatik olarak vites küçülterek aracın hızını uygun seviyede tutuyor.
    Bu sistem olmasaydı, yokuş aşağı giderken ya sürekli frene basılacaktı, ya da uygun küçük vites kulakçıklardan seçilecekti.
    Otomatik şanzıman sağolsun bunu bizim yerimize yapıyor......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker

    Sorunuza soru ile cevap vereyim.
    Araştırdınız, honda ilk sırada.
    Test sürüşüne çıktınız.
    Ve, yukarıda myd'nin çok net anlattığı teklemeyi hissettiniz.
    Arabayı alırmıydınız.
    Ben kendi adıma cevaplayayım.
    Hayır almazdım.Son 13 senedir iki ayrı honda kullanmama ve ikisinden de çok memnun olmama
    rağmen almazdım.

    Ben sizin sikayetinizi tam anlamiyorum.

    Bu silkeleme her zaman mi oluyor? Yoksa arada sirada bir aklina geliyor ve belirli bir devirdemi oluyor.

    Sorunuza gelince;

    Muhtelemen test esnasinda bu silkeleme bir sefer denk gelse fark etmezdim ve alirdim. Rahatsiz edici boyutta devam ederse ve beni rahatsiz ediyorsa nicin alayim.

    Ilk 0 km araci aldim davet gelmesine ragmen test surusu filan yapmadim. Test surusu yapsaydim Civic I silkelemeden degil yol sesin den almazdim ki buda yanlis bir karar olurdu.
    Demem o ki test surusu bana gore arac ısınmak icin bir initial driving test, arac almak icin yuksek bir tecrube yasatmiyor. Ornek Civic bana gore alt devirlerde yavas ve hantal, hergun Bogazici Kopru giselerinden gectikten sonra B sinifi Top10 araclar yanimdan suratle geciyor Civic agir kaliyor ama biraz ilerleyince beni gecen Top 10 araclarin nefesi kesiliyor ve Civic devrine ulasmis rahat ve bir yerlerini yirtmadan onlarin sagindan solundan geciyor. Test suruslerinde 2-3 saatlik sehir ici, disi , dusuk ve yuksek hiz yapilacagini cok sanmiyorum.

    Honda degil, Jetta-Focus-Corolla dan birini alsaydim yine test surusu yapmazdim.

    Araci aldim 3000km benim icin test surusudur. Begendim begendim yoksa zarar marar satarim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker

    Yaklaşık iki aydır kullanıyorum.
    1. Kontak açılıp motor çalıştırıp gidilirse yaklaşık 15-20 saniye sonra depodaki benzin miktarını gösteriyor.
    2. Kontağı açıp kapatıp tekrar açarsanız da direkt olarak seviyeyi gösteriyor.

    Benim EMU da bu sekilde calisiyor. Normalide bu diye biliyorum. Avansis ne der acaba nede olsa forumda en yuksek EMU tecrubesine sahip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker

    Grade logic system (akıllı eğim sistemi): Yolun eğimine göre aracın uygun viteste ilerlemesini sağlayan sistem.
    Araç yokuş aşağı giderken, yolun eğim derecesine göre gerektiğinde otomatik olarak vites küçülterek aracın hızını uygun seviyede tutuyor.
    Bu sistem olmasaydı, yokuş aşağı giderken ya sürekli frene basılacaktı, ya da uygun küçük vites kulakçıklardan seçilecekti.
    Otomatik şanzıman sağolsun bunu bizim yerimize yapıyor......

    Hocam bu sistemin anlattığınız gibi çalıştığını hiç zannetmiyorum. Daha doğrusu çalıştığını zannetmiyorum. Denildiği gibi yokuşlarda vites küçültme falan olmuyor. Çok sefer denedim, siz de deneyebilirsiniz. Üstelik bunu Honda'daki ustaya da sordum; dediği şey "yokuşlarda kulakçılarla gitmek". Yoksa araç hızlanıyor....




  • Arkadaşlar merhaba, eskiden aktif olarak foruma katılıyordum ama işlerimden dolayı uzun zamandır foruma pek giremedim. Ne yazıkki arka tampona sürtmüşler, boyası kalkmış ve tampon hafif kaymış şu an araç serviste yapılıyor. Servise gitmişken ışıklı kapı eşiği de taktırıyorum. Birde ledli sis farı istiyorum 400 tl diyorlar. Sizce fiyat normalmi ? Daha önce taktıran olduyda görüşlerini bildirirse sevinirim. Şahinlere taktıkları ledler gibi çin işi adi görünüyorsa üste para verseler takmam ama bi audi, mercedes ledi kalitesindeyse taktırcam. hatta yeni cliolarda gündüz ledi var onun kalitesi bile çok iyi onun gibi olsada taktırırım. Ledli sis olanlardan yorum bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
  • Bir sehir dışı ölçümde benden.Konya da lpg tamamen bitti ve 71tl ye depoyu(2,47)doldurttum. Lpg Denizli ye 10 km kala bitti.
    Sonuç 71tl ye 390 km..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absque

    Bir sehir dışı ölçümde benden.Konya da lpg tamamen bitti ve 71tl ye depoyu(2,47)doldurttum. Lpg Denizli ye 10 km kala bitti.
    Sonuç 71tl ye 390 km..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gelendostlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yuxexesahmet

    Günaydin arkadaşlar otamatikçilere bi sorum var araba seyir halindeyken D den S ye yada S den D ye geçilir mi geçen var mı ? Honda eysa da sordum adam net bi cevap veremedi

    Mandala bastığın surette hiç bir şey olmaz. İnternette 140 ile giderken bile D den S alan var.

    Onu ben de çok yapıyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba?
    Mesela düz yolda 140 ile giderken rampaya geldi mi S e alıp devam ediyorum. Bunu bazen daha yüksek ve düşük hızlarda da sık sık yapıyorum. Hatta kulakçıklarla bile oynuyorum sık sık. Sonra tekrar D'ye alıyorum. Mesela 100 kmlik yolculukta. Bu D ve S arası geçişler tahminen 20-30 defa oluyordur. Hatta arkadaşlar otomatik vitesi manuel gibi kullanıyorsun diyorlar. Bu yanlış bir durum değildir şanzuman için umarım.Daha önce bu durumun sorun yaratmayacağı yazılmıştı. Ama şimdi emin olamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuxexesahmet

    Günaydin arkadaşlar otamatikçilere bi sorum var araba seyir halindeyken D den S ye yada S den D ye geçilir mi geçen var mı ? Honda eysa da sordum adam net bi cevap veremedi

    ben çok fazla kullanırım D ve S olayını. örneğin hafif yokuş geldimi D den direk S ye asılırım şov yaparım :) sonra düzlükte bi tokat yine D :)
  • Sağlam bir boyacı arıyorum elinden kaporta ile ilgili her iş gelen güvenilir, boyayı tutturan işini temiz yapan gerçek boyacı

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sweetboyy07

    Arkadaşlar Yakıt Seviye Emülatörü taktırmıştım.İlk başlarda tek tek benzin seviyesi yükseliyordu.Sonra kontağı açar açmaz normal şekilde seviyeyi göstermeye başladı.Servise gittiğimde gösterdim.Akü yü mü çıkarmıştınız emülatör bozulmuş dediler.yenisiyle değiştirdiler...Bu sefer formda bir arkadaşın dediği gibi kontağı açıp kapatıp sonra çalıştırdım arabayı ve direkt benzin miktarını gösteriyordu.Birkaç gündür kontağı açıp direkt basıyorum marşa bizim emülatör yine saymıyor teker teker....:) herhalde yine bozuldu benimkisi :) arkadaşlar uzun zamandır emülatör takılı olanlar her kontağı açışınızda teker teker yükseliyormu benzin yoksa bazen direkt gösteriyormu ?

    benimde aynı oluyor. her seferinde saymıyor. örneğn aracı akşam bırakıyorum sabah çalıştırıyorum saymıyor. direk içindekini gösteriyor. sayma işini benzin aldığımda yapıyor ve akabindeki 1-2 gün daha yapıyor. sonra sayma yapmıyor. acaba benim emulatordemi arızalı? sizlerde durum nedir arkadaşlar? her aracı çalıştırmada sayıyormu benzini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker

    Grade logic system (akıllı eğim sistemi): Yolun eğimine göre aracın uygun viteste ilerlemesini sağlayan sistem.
    Araç yokuş aşağı giderken, yolun eğim derecesine göre gerektiğinde otomatik olarak vites küçülterek aracın hızını uygun seviyede tutuyor.
    Bu sistem olmasaydı, yokuş aşağı giderken ya sürekli frene basılacaktı, ya da uygun küçük vites kulakçıklardan seçilecekti.
    Otomatik şanzıman sağolsun bunu bizim yerimize yapıyor......

    maalesef bizim araçlar yokuş aşağı inerken hız kesmiyor aksine hızlanıyor. bunun için hız sabitlemeyi ayarlıyorum. örneğin 50 km'ye ayarlıyorum. araç 100 ile giderken hızı artmaya devam ediyor. sonra vites küçültüyor ama yavaş yavaş yine artıyor. mutlaka arada fren yapmak gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuxexesahmet

    Günaydin arkadaşlar otamatikçilere bi sorum var araba seyir halindeyken D den S ye yada S den D ye geçilir mi geçen var mı ? Honda eysa da sordum adam net bi cevap veremedi

    ben manuelciyim yinede cevaplayım

    mandalla geçebilirsin ben sürekli geçiyorum
  • 
Sayfa: önceki 35223523352435253526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.