Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
88.286
Cevap
298
Favori
4.431.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Araç c sınıfında fiyat dışında sıkıntılı fakat fiyatı bu piyasa şartlarına göre çok iyi.Özellikle 46000 e 1.4 kia rio satılan bir ülkede.

    Neyi sikintili incele bi araci ya :)

    Valla ben daha iyi işçilik,malzeme kalitesi,tasarım beklerdim.Eskisinden ne artısı var merak ediyorum.Eskisi çok daha güzel şuanda.
  • CVT viteste vites geçisleri hemen hemen hiç hissedilmiyor deniyor.

    Yarı otomatik Easytronic ve MMT gibilerde vites geçişi hissedliyor deniyor.

    Bildiğim kadarıyla TAM otomatik Honda'larda vites geçişi hiç hissedilmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Sadece burdaki resimlere bakarak yorum yapiyorum

    Jettanin dis tasarimi cizgileri kesinlikle yeni civicten daha hos ve guzel

    Birde dizel otomatik

    Sinifinin en iyi otomatik vitesi

    Bunlar icin jettaya 69500 tl verilir ::)))
    Ben verdim

    Cihan jetta ne sınıfının en iyi aracı ne dsg en iyi sanzuman bunu artık anlasan iyi olur. Civici git incele iç mekan malzemesi olarak jetta biraz kaliteli olabilir oda birazcık sadece.

    Şimdi honda civic elegance otomatik 50 bin tl diyelimki.(48000'ne falan alınır). Highline jetta kadar donanımlı (hatta koltuk ısıtma geri görüş kamerası standart. Jettada geri görüş opsiyonel koltuk ısıtma yok diye biliyorum.)

    Arada 19.500 tl lik fark var. Vergileri aynı. Geriye birtek yakıt ekonomisi kalıyor. Otomatik Civic için teknik bilgilerinde 9.5 lt sehir içi yakıt tüketimi diyor. (Bu max değerler 2 yıllık civic kullancısı olarak fab. verilerini yakalamak istiyorsanız aracınızı hırpalamanız gerekir.) Senin aracında şehir içi 5.5-6 lt mazot yakıyor.

    yani civic 100 km de 40 tl yakıyorken sen 20-25 tl yakıyorsun bunlar kaba hesaplama.

    ŞİMDİ SANA GEREKLİ HERŞEYİ YAZDIM. BİR SEFER OLSUN OBJEKTİF OLMAYI BECER VE BU FORUMDAKİLERİ ŞAŞIRT.

    19.500 TL LİK FARKI NE KADAR ZAMANDA ÇIKARTIRSIN ?

    NE DSG NEDE JETTA BU FARKI EDECEK KADAR CİVİC'TEN KALİTELİ ARAÇ DEĞİL.

    BİRAZCIK OBJEKTİF OLMANIN KİMSEYE ZARARI YOK BUNU Bİ KERE OLSUN BECEREBİLİRSEN EN BÜYÜK ALKIŞI ALACAĞINA EMİNİM FORUM AHALİSİNDEN.

    DSG'NİN HONDANIN OTOMATİKLERİNDEN 2 FARKI VAR. BİRİ SERİ OLMASI 2. Sİ YAKIT TÜKETİMİ. AMA GÖRDÜĞÜN GİBİ FİYAT YAKIT TÜKETİMİNİ GERİDE BIRAKIYOR.

    SADECE SERİ OLMASI KALIYOR ORTADA. HONDA OTOMATİK ŞANZUMANDA DA KENDİNİ FAZLASIYLA İSPATLAMIŞ VE DÜNYANIN EN İYİ OTOMATİK ŞANZUMANLARINI ÜRETEN Bİ FİRMADIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 24 Aralık 2011; 22:08:46 >




  • Honda'nın 1.6 atmosferik motoru rakip firmalardaki keyifsiz 1.6 motorlardan daha üstün. Zaten böyle olmasa bu Civic bu kadar satmaz.


    Yollarda gördüğüm Civiclerdeki 1.6 motor keyifsiz izlenimi vermedi bana hiç.

    Herkes 1.6 102 VW motoru ile 1.6 IVTEC motoru karıştırıyor.

    IVTEC hızlı devirlenen iyi bir motor. Piyasadaki bildiğim kadarıyla en üstün 1.6 atmosferik motor.

    Ağır kaldığını yada hızlanamadığını hiç görmedim.
  • direksiyonun üstünde kulakçıklar var sanki yanlışmı gördüm yoğsammm

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maximum_Carnage

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Kesinlikle şuan ki eski kasadan daha vasat olmuş.

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Aynen; ben Civic seven bir adamım, eski kasanın hem sedan hem hatchback'ini beğeniyordum ama şu araç, önceki kasa sedana göre gayet vasat, sıradan olmuş.

    Ayrıca gördüğüm kadarıyla otomatik viteste, manuel +/- olayı da yok. 1990'ların ''S'' modlu klasik otomatik vitesi var.

    +/- var direksiyonda kulakçıklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: ctarık

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Meksika üretimi Jetta'nın 70.000 tl'yi etmediğinin herkes farkında fakat, Vw'nin markasını iyi satmasını bilmesi ve Jettanın audi A4'e benzer tasarımı( premium klonlama), araçlardaki alman hayranlığı ve dsg faktörünün alternatifsizliği bu fiyatlarda bile aracın satılmasını sağlıyor,

    Peki sizce civic hangi konuda fark yaratabilmiş ki bu fiyatlara satılabilsin...


    Hondanın otomatiği dsg'den üstün, dsg fazla abartılıyor.

    Üstünlük= yakıt tüketimi, hızlı vites değişimi, vites geçişlerinin hissedilmemesi, hızlanmada manuel vitese göre fark yaratmaması.

    Neye göre üstün, tüm saydığım kriterlerde dsg üstün... hondanın bu konuda üstün olduğu alan olsa olsa sağlamlığıdır.

    hızlı vites değişimi ve vites geçişlerinin hissedilmemesi honda bu konuda dsg den eksik değil bence

    DSG'nin vites geçiş süresi 300 ms olarak belirlenmiş. EDC 290 ms, Hondanın tam otomatiğinin vites geçiş süresini de bulursak, polemik ortadan kalkar bence...




  • @ fadeout,

    Dsg'nin artılarını yazmışsınız. Tam otomatiğe göre sorunsuzluğu tartışılan bir sistem Dsg.

    C sınıfı sedan dizel manuel olan ve donanımı Civic'ten daha düşük olan araçlar bile şu an için 50.000 tl'ye bulmak zor iken siz Full Dizel+Otomatik Civic'in 50.000'e satılmasından bahsetmişsiniz. Dediğiniz rakam keşke olsa ancak şu an için bu piyasada imkansız.

    Fark yaratma konusuna gelince. Yeni olması, Donanım olarak rakiplerinden önde olması, Lpg seçeneği (siz mantıklı görmesenizde garantisini umursamayıp lpg taktıran bir sürü insan var),Honda olması ve beğenmeseniz de tasarımının değişmesi fark yaratan nedenler.
  • Haluk abi ve paylaşan diğer arkadaşlar ellerinize sağlık.Eskisinden çok daha iyi.Arka tasarımı pek beğenilmese de ben çok beğeniyorum.Resmi değiştirilmese de yeni kasa sanırım zaten haluk abi eklemiş.Çok uygun.

    http://www.honda.com.tr/SeriesPrices.aspx?series=civic-sedan
  • Araçta bir orantısızlık var ama.Özellikle iç kısımda.
  • Tam otomatik yani tork konvertörlü şanzımanlar:

    - Konforu
    - Sarsıntısız vites geçişi
    - Yokuşta geri kaçırmaması
    - Sorunsuzluğu
    - Çok yakması
    - Az kaçması

    ile bilinir. Yanlış bilgilendirme yapmayın.

    Her şekilde çift kavramalılardan daha sarsıntısızdır. Ama performans ve tüketim olarak daha başarısız...
  • 2 sene 2.0 crv kullandim otomatik vitesi bi dsg degil bi easytronic asla ama asla degil...gecisleri sarsintisiz gercekten ama rampa assa inerken falan kararsiz kaldigi anlar oluyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz



    yanlışsam düzeltin farlar aynen volkswagen
  • 1.6 Elegance + 3 yıl LPG alınır, paşa paşa binilir.

    Full otomatik dizel 50 bin olursa satılır diyen espritüel arkadaşlar da gördük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Tam otomatik yani tork konvertörlü şanzımanlar:

    - Konforu
    - Sarsıntısız vites geçişi
    - Yokuşta geri kaçırmaması
    - Sorunsuzluğu
    - Çok yakması
    - Az kaçması

    ile bilinir. Yanlış bilgilendirme yapmayın.

    Her şekilde çift kavramalılardan daha sarsıntısızdır. Ama performans ve tüketim olarak daha başarısız...

    olsun yinede tam otomatik tercihim olur her zaman mecbur kalmadıkça
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    1.6 Elegance + 3 yıl LPG alınır, paşa paşa binilir.

    Full otomatik dizel 50 bin olursa satılır diyen espritüel arkadaşlar da gördük.

    ilk taliplilerden biride ben olurum Fransız boykotu nedeni ile yeni c4 ün ve reno nun üstünü çizdik
    şimdi 1,6 dizel otomatik tercihlerde volkswagen skoda şubat 2012 itibari ile volvo
    inşallah birde civic dizel otomatik piyasası kızışacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 24 Aralık 2011; 22:32:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln
    ilk taliplilerden biride ben olurum Fransız boykotu nedeni ile yeni c4 ün ve reno nun üstünü çizdik
    şimdi 1,6 dizel otomatik tercihlerde volkswagen skoda şubat 2012 itibari ile volvo
    inşallah birde civic dizel otomatik piyasası kızışacak


    imzandaki metni alıntılayabilir miyim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    @ fadeout,

    Dsg'nin artılarını yazmışsınız. Tam otomatiğe göre sorunsuzluğu tartışılan bir sistem Dsg.

    C sınıfı sedan dizel manuel olan ve donanımı Civic'ten daha düşük olan araçlar bile şu an için 50.000 tl'ye bulmak zor iken siz Full Dizel+Otomatik Civic'in 50.000'e satılmasından bahsetmişsiniz. Dediğiniz rakam keşke olsa ancak şu an için bu piyasada imkansız.

    Fark yaratma konusuna gelince. Yeni olması, Donanım olarak rakiplerinden önde olması, Lpg seçeneği (siz mantıklı görmesenizde garantisini umursamayıp lpg taktıran bir sürü insan var),Honda olması ve beğenmeseniz de tasarımının değişmesi fark yaratan nedenler.


    Yaman 06

    Hondanının Türkiyede dizel macerası hatırlarsınız honda accordun 2.2 motor ile başlamış kısa süre sonra yüksek vergi dilimi problemi ve ülkemizdeki dizel'in kalitesizliğinden kaynaklı olarak yaşanan motor problemlerinden dolayı, bu motor satılmamaya başlanmış ve honda benzinli araçlarla yoluna devam etmişti.

    Bu bakımdan öncelikle Honda Türkiyenin bu motoru ülkeye tanıtması ve kamuoyu yaratması gerek, Herkes TDİ, HDİ, DCİ'ın artı ve eksi yönlerini bilirken, kimse tanınmamış bir motoru gözü kapalı almaz. Bunun için ancak uygun fiyatlandırma gerekli, Çünkü bir aracın en iyi tanıtımı kullanıcıların görüşleri ile olur. Bilindiği üzere Hondanın dizel motor referansı, diğer rakiplerine oranla oldukça geride.

    Hondanın, Civic'in güncellenen kasasında donamım olarak zaten üst seviyelere çıkma zorunluğu vardır. Bunu bir fark olarak görmüyorum. Çünkü rakipleri motor konusunda hondanın atmosferik motoruna göre oldukça yol aldı. Hondanın 2012 yılında başka türlü atmosferik ve tork fakiri araç satmaya çalışmasının başka bir açıklaması olamaz.

    Atmosferik dezavantajını , xenon, sunroof ve arka görüş kamerası ile kapatmaya çalışmış.

    Bununla birlikte şahsi görüşüm güncellenen civic'in dış tasarımı eskisinden daha iyi olmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln
    ilk taliplilerden biride ben olurum Fransız boykotu nedeni ile yeni c4 ün ve reno nun üstünü çizdik
    şimdi 1,6 dizel otomatik tercihlerde volkswagen skoda şubat 2012 itibari ile volvo
    inşallah birde civic dizel otomatik piyasası kızışacak


    imzandaki metni alıntılayabilir miyim ?


    ne demek elbette alabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 24 Aralık 2011; 22:44:14 >
  • arka tasarımını nedense beyenmedim...
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.