Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
88.286
Cevap
298
Favori
4.431.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç güzel civicleri hep beğenmişimdir

    ancak o konsol nedir arkadaş, bildiğin çakma çin minibüsleri havası var çok basit çirkin 10 15 yıl önceki orta konsollar gibi
  • Bunlarda Fukuşima radyasyonu yok değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Sadece burdaki resimlere bakarak yorum yapiyorum

    Jettanin dis tasarimi cizgileri kesinlikle yeni civicten daha hos ve guzel

    Birde dizel otomatik

    Sinifinin en iyi otomatik vitesi

    Bunlar icin jettaya 69500 tl verilir ::)))
    Ben verdim




  • benzinli 49,300 tl
    dizel 59,300 tlmi olur acaba dizele ne fark ister ki çekik gözlü gardaşlar?
  • Arkadaş, Elantra'nın full'ü 57 bin TL'den satılırken 49 bin TL'ye full yeni kasa Civic neden pahalı olsun ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Accent'in 50.000 olduğu yerde en üst donanımlı Civic 47.000 liraya BEDAVA..

    aynen

    ön tarafın sade duruşu hoşuma gitti çok janjanlı oldu mu rahatsız oluyorum

    ancak honda kesinlikle daha iyi bir çizim çıkaracak bir marka dış tasarım bence olmamış hadi ön taraf yine makul diyebilirizde arka kısım nedir öyle?göz möz zor alışır
  • Haluk bey Fluence EDC satılıp bu alınır mı acaba ??? Bunun vitesi üzer mi beni ??
    P.tesi bende bir test sürüşüne gideyim .
    üzerine fazla fark vermem sanırım ama flu ile 7 lt yakan biri bununla 10 lt yi geçer herhalde ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 24 Aralık 2011; 21:25:50 >
  • biraz city'nin büyütülmüş haline benzettim ama beğendim direksiyonu hariç 40 bin küsürlü fiyatlara sahip b segmentleri görünce bunlar için 45 bin lirayı gayet normal görüyorum.
  • bana mı hoş geldi yeni civic birtek anlamadım... sanırım tasarımda biraz daha yaş çıtası yükseltilmiş,iç mekan daha olgun bir hale gelmiş gibi...önden ve yandan da eskisinden daha avrupalı olmuş araç...malzeme kalitesine birşey diyemem incelemek lazım ama dashboardda fazla sert plastik var gibi duruyor...fiyatı güzel demek istemiyorum kabul etmiyorum bu araç fiyatlarını...bence müşteri bandını genişletecek civic bu kasayla birlikte...çok eleştirilen arka tasarım da orantısız durmuyor bence sadece tampon fazla çıkıntılı ama onu da yapmasalar araç city ye benzer arkadan herhalde...nihayetinde corolla o kasayla satıyorsa bu araç ta satmalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Haluk bey Fluence EDC satılıp bu alınır mı acaba ??? Bunun vitesi üzer mi beni ??
    P.tesi bende bir test sürüşüne gideyim .
    üzerine fazla fark vermem sanırım ama flu ile 7 lt yakan biri bununla 10 lt yi geçer herhalde ??

    Vites gecislerini kismen hissedersiniz tam otomatik oldugu icin.

    Su an icin bilemeyiz ama eski kasayla ayni sanziman oldugu icin yakin degerler olur(daha dusuk yakit tuketimi demisler belki bir ayarlama yapmislardi vites oranlarina)

    otomatik civic kullanan aanil ve ZSARA ya danisirsaniz daha iyi bilgilendirir.

    Bildigim kadariyla Haluk Abi'nin tam otomatik hondasi olmadi CVT li jazz i vardi.

    Uzun sureli kullanan aanil ve ZSARA cok daha fazla yardimci olurlar diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resim ve paylaşımlar için teşekkürler Haluk Bey.
    Ellerinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Meksika üretimi Jetta'nın 70.000 tl'yi etmediğinin herkes farkında fakat, Vw'nin markasını iyi satmasını bilmesi ve Jettanın audi A4'e benzer tasarımı( premium klonlama), araçlardaki alman hayranlığı ve dsg faktörünün alternatifsizliği bu fiyatlarda bile aracın satılmasını sağlıyor,

    Peki sizce civic hangi konuda fark yaratabilmiş ki bu fiyatlara satılabilsin...


    Hondanın otomatiği dsg'den üstün, dsg fazla abartılıyor.




  • bende begendim aracı öle arkası falanda kötü sayılmaz bence (eskisinin arkasıda öle aman aman güzel değil zaten) fiyatıda donanımına göre güzel bence yakından incelemekte fayda var tabi ama resimlerden güzel görünüyo
  • Haluk ;
    Hocam tek bir operasyonda eski kasa Civic'i "gerçekten" eski kasa haline getirdin.
    Yani yeni araç eskisinden daha hoş görünüyor, bu çok açık.

    İnsan psikolojik olarak her zaman muhafazakardır.
    Galileo dünya yuvarlak ve güneşin etrafında dönüyor dediğinde az daha adamı yakacaklardı.
    Biz de her yeni çıkan araca mesafeli yaklaşıyoruz doğal olarak, ancak dediğim gibi sen tek işlemde adeta putları yıkan hamleyi yaptın.

    Yeni kasasına mesafeli yaklaşmadığım tek araba vardı, 1999 yılında çıkan pörtlek göz Corolla, gördüm ve Allah belanızı versin dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz

    ön farlar yeni golf ve polo benzeri yapılmış yanılıyor muyum?

    hım bir de dikkatimden kaçmadı direksiyon tip olarak yeni focusun direksiyonunu çok andırıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ctarık

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Meksika üretimi Jetta'nın 70.000 tl'yi etmediğinin herkes farkında fakat, Vw'nin markasını iyi satmasını bilmesi ve Jettanın audi A4'e benzer tasarımı( premium klonlama), araçlardaki alman hayranlığı ve dsg faktörünün alternatifsizliği bu fiyatlarda bile aracın satılmasını sağlıyor,

    Peki sizce civic hangi konuda fark yaratabilmiş ki bu fiyatlara satılabilsin...


    Hondanın otomatiği dsg'den üstün, dsg fazla abartılıyor.

    Üstünlük= yakıt tüketimi, hızlı vites değişimi, vites geçişlerinin hissedilmemesi, hızlanmada manuel vitese göre fark yaratmaması.

    Neye göre üstün, tüm saydığım kriterlerde dsg üstün... hondanın bu konuda üstün olduğu alan olsa olsa sağlamlığıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Kesinlikle şuan ki eski kasadan daha vasat olmuş.

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz


    Aynen; ben Civic seven bir adamım, eski kasanın hem sedan hem hatchback'ini beğeniyordum ama şu araç, önceki kasa sedana göre gayet vasat, sıradan olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Sadece burdaki resimlere bakarak yorum yapiyorum

    Jettanin dis tasarimi cizgileri kesinlikle yeni civicten daha hos ve guzel

    Birde dizel otomatik

    Sinifinin en iyi otomatik vitesi

    Bunlar icin jettaya 69500 tl verilir ::)))
    Ben verdim

    Tasarım görecelidir, ben Civic'i arkası dışında beğendim. Arkasına da alışırız elbet.

    Jetta'da tasarım olarak güzel. Ama fiyatlarının ne derece abartı olduğunu Civic tekrar hatırlattı.

    Arada 20.000 tl fark var. Bu farkla ikinci el dizel bir araç daha alınabilir.

    Ayrıca Civic tam otomatik. Eksisi olduğu gibi artısı da var. Tıpkı Dsg gibi ;)




  • Güzel olmasına güzel, fiyatlandırma da emsallerine gore basarili ama 1.6 atmosferik motoru kim ne yapsın bu saatten sonra, cok keyifsiz bir motor
    Dizel Motorunu en kısa zamanda görürüz umarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: ctarık

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Honda Motor teknolojisi konusunda oldukça önemli bir firma olmasına rağmen, 2012 civicteki motor içler acısı 1.6 motor 125 beygir ve 154 nm tork atmosferik. Bu motorun otomatik versiyonunun fabrika verileri 9.6-9.6 olarak belirtilmiş. Bu da uygulamda şehir içi 11 lt leri civarında bir tüketim olarak geri dönecektir. Honda bu bakımdan donanımı ve fiyatı rakiplerine göre daha uygun tutmuş. Daha yüksek fiyatlarla hondanın bu aracı çok fazla satma şansı yok, Ancak bu motorun lpg uyumu dikkate alındığında daha çok lpg taktıracak olan tüketcilerin ilgisini çekecektir. Ama 48.000 tl verilip LPG bir araca binmek de ne kadar mantıklı.

    Eksiklere gelince, (Kesin olan)
    ön kolçağın arkasında havalandırma sistemi yok,
    konforlu cam açma ve kapama fonksiyonu sadece sürücü tarafına verilmiş
    Honda yine, kaynak noktalarını törpülemeden olduğu gibi bırakmış, kapı içi çerçevesine bakınca görülebilir.

    Kesin olmayan, resimlerden hissetiğim
    malzeme kalitesi sanki kötüleşmiş gibi...

    Test sürüşünde,
    yol sesi yalıtımı
    süspansiyon konforu
    fren performansı
    kaporta (kaportanın diğer rakiplerine göre oldukça zayıf olduğu bir gerçek)

    incelenmesi gerek.

    Sonuç olarak, honda gittikçe geriye giden firma, benim için efsane olsa da, şu an için rekabet etme vasıflarını gittikçe kaybediyor.

    Çözüm, türkiye için 1.6 dizel otomatiğin full versiyonunu 50.000 tl civarında satabilirse en azında türkiyede eski günlerine döner.



    Full dizel otomatik Civic için verdiğiniz fiyat bu koşullarda ütopik kalmış.

    70.000 tl'ye millet Jetta tdi dsg kuyruğuna giriyor. Civic'in Jetta'dan geri kalır yanı olarak ne gördünüz ki 50.000 tl olursa satar dediniz anlamadım.



    Meksika üretimi Jetta'nın 70.000 tl'yi etmediğinin herkes farkında fakat, Vw'nin markasını iyi satmasını bilmesi ve Jettanın audi A4'e benzer tasarımı( premium klonlama), araçlardaki alman hayranlığı ve dsg faktörünün alternatifsizliği bu fiyatlarda bile aracın satılmasını sağlıyor,

    Peki sizce civic hangi konuda fark yaratabilmiş ki bu fiyatlara satılabilsin...


    Hondanın otomatiği dsg'den üstün, dsg fazla abartılıyor.

    Üstünlük= yakıt tüketimi, hızlı vites değişimi, vites geçişlerinin hissedilmemesi, hızlanmada manuel vitese göre fark yaratmaması.

    Neye göre üstün, tüm saydığım kriterlerde dsg üstün... hondanın bu konuda üstün olduğu alan olsa olsa sağlamlığıdır.

    hızlı vites değişimi ve vites geçişlerinin hissedilmemesi honda bu konuda dsg den eksik değil bence




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.