Şimdi Ara

2011 YGS/LYS Sonuçları - Ana Konu / Sonuçlar Açıklandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
467
Cevap
2
Favori
34.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 221
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 gün 1 saat 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Yedaself (15 mesaj) Accio (15 mesaj) Guest-C1E9C52E6 (9 mesaj) EhrimeN (9 mesaj) gdolunifaktohumu (9 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (73 mesaj) Mobil (15 mesaj) Tablet (1 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT >> 2011 YGS/LYS Sonuçları - Ana Konu / Sonuçlar Açıklandı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    714 Mesaj
    valla 178te kalmışım mf4te o yuzden yazılım yada bılgısayar muhendıslıgı hayallerım yattı :D ygs den tercıh edıcem

    "Bilgisayar Teknolojisi Ve Bilişim Sistemleri" ile "Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri " ilgili bi kaç sorum olcak allah askına yardımcı olun arkadaşlar.

    bu bölümler 4 senelik dimi ?
    ayrıca bu bölümleri bitirdikten sonra askerlık kısa döneme düşüyormu ?
    son sorumda istanbul içi hangi özel üniversitelerde bu bölümler var allah askına yardımcı olabilirmisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anaesthetica -- 21 Temmuz 2011; 14:49:09 >
    |
    |
  • Teğmen
    178 Mesaj
    arkadaşlar tercih için bölüm araştımamız lazım internette düzgün bir tercih kılavuzu bulamadık.taban-tavan ve sıralama gösteren bir link atabilirmisiniz 2010 lys için?
  • Emekli Yönetici
    8749 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: _dideban_

    arkadaşlar tercih için bölüm araştımamız lazım internette düzgün bir tercih kılavuzu bulamadık.taban-tavan ve sıralama gösteren bir link atabilirmisiniz 2010 lys için?


    Doğru Tercih'in çok ayrıntılı bir tablosu vardı ama siteye ulaşılamıyor.

    Adreste şu idi:http://www.dogrutercih.com/program2011/tablo4/
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    grafik tasarım gelirmi alandısı puanına bakılcakmıs 2 senelik gazi ege veya akdeiniz

    Y-YGS-5 alaniçi264,899 0718653 alandışı257,080 0880114
    |
    |
  • Yarbay
    3610 Mesaj
    Tıp kontenjanlarının artışı ne kadardı?
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    |
    |
  • Yarbay
    3106 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: #Tuna#

    okul puanım tam 3bin kişi geriye salladı.


    Beni de 4bin kişi geriye atmış.
  • Teğmen
    157 Mesaj
    okul puanım benı 22 bin kişi geriye attı nası bi okul anlamadım kı lan girecegim bölüme girermiyim diye kara kara düşünüyorum 115 bin ben 124 binim girermiyim ?
  • Binbaşı
    1759 Mesaj
    buyrun 2011 tercih kılavuzu tablo4.

    http://hotfile.com/dl/124649963/b69fdbb/2011tablo4-2172011.pdf.html

    ( osym sıtesınden zor ınıyor dıye upload ettım asıl sıte

    http://www.osym.gov.tr/belge/1-12584/2011-osys-yuksekogretim-programlari-ve-kontenjanlari-ki-.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 21 Temmuz 2011; 14:55:19 >
    |
    |




  • Er
    3 Mesaj
    arkadaşlar geçen sene kocaeli diş 11.775.ci almış. ben 11.858.ci oldum. sizce girebilir miyim? yardım lütfeen
    |
    |
  • Caner Aksoy
    4375 Mesaj
    Bence almaları lazım ygs zordu lys de kimse istediğini alamadı birsürü kontenjan var mecburlar bence
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    mf-4 32271......Ygs1 14bindi.Bu kadar düştüm
  • Binbaşı
    1397 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Espâda


    quote:

    Orijinalden alıntı: #Tuna#

    okul puanım tam 3bin kişi geriye salladı.


    Beni de 4bin kişi geriye atmış.


    beni de 3 bin kişi atmış okul puanıyla ileri bi sıraya geçen var mı meraktan soruyorum
    |
    |
  • Yarbay
    3653 Mesaj
    ygs 2 ne güzel 11bindi şimdi mf3 26bin olduk iyi mi hayırlısı olsun..
  • Binbaşı
    1484 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TechN9ne

    ygs 2 ne güzel 11bindi şimdi mf3 26bin olduk iyi mi hayırlısı olsun..


    ben de 3binden 9bine uctum yatmanın yan etkileri
    |
    |
  • Er
    2 Mesaj
    hiç tm1 yada tm2 yokmu???
    |
    |
  • Yarbay
    3235 Mesaj
    Okul puanına
    Okul puanı bu sınavı etkilememeli bence.
  • Çavuş
    94 Mesaj
    Okul puanı nasıl geri atıyor beyler ?
    |
    |
  • Teğmen
    106 Mesaj
    Bu okul puanı herkesi geriye götürüyor.2bin ordan gitmiş
    |
    |
  • Yüzbaşı
    952 Mesaj
    okul puanım düşmüş halde beni 37bin kişi geriye atmış
    mf-4 347 puanla 115bine düşmüşüm, bi sene daha denemeyi düşünüyorum .
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant vp
valorant points
takipçi satın al
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,331
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.