Şimdi Ara

2011 YENİ OPEL ASTRA SPORT DİZEL SİYAH ALINMIŞTIR YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .. (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
0
Favori
57.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Asfaltıda kazıyormuş helal olsun Bu kadar fanatiklik olmaz ya aracın en berbat özelliğini bile savunuyorsunuz.Her zaman diyorum araç yol tutuş,sessizlik,tasarım olarak on numara ama performansı vasatında altında.
  • bu kasaya bu motor küçük,bu kadar basit,,tartışmanın anlamı yok,,yolda şahinlerden fiat palio lardan tokat yiyorsunuz,50 binlira ver uçak gibi kasası var aracın ama yolda tokat manyağı ol,,olacak işmi bu ,araç sollamaya korkar insan bu motorla,,

    2009 model eski kasa astra 1,3 90 lık dizel vardı eniştede ,araç kalkışta 2000 deviri bulmazssan stop ediyodu yaw,,ona bile motor küçük geliyorduki motor bu yeni kasaya hepten küçük gelir,,,
    ayrıca chip tuning ile aracın gücünü yükseltmek turbo basıncını fazlalaştırmak demektir,yani araca yapılan chip tuning 2000 devirden sonra işe yarıyor,ilk kalkışlarda 2000 devire gelip turbo açana kadar hiç bir fark olmaz,zaten sorunda ilk kalkışta,,,,
    benim eniştenin aracına ilk kalkıştaki hantallık, yığılma ve stop etme probleminden dolayı chip tuning yaptık 110 hp oldu araç ama ilk kalkıştaki turbo açana kadar olan sorunlar aynen duruyordu,ama turbo açtıktan sonra fark anlaşılıyordu,bu yüzden sattık aracı

    ,,,NETİCEDE 1.3 HCMİNDEKİ KÜÇÜK PİSTONLAR BU ARACI KALDIRMIYOR,BUKADAR BASİT,,, 1.5 DİZELLERDE BÖYLE BİR PROBLEM YOK,ÇÜNKÜ PİSTON HACMİ BÜYÜK İLK KALKIŞTA YETERLİ GELİYOR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalgıç murat

    bu kasaya bu motor küçük,bu kadar basit,,tartışmanın anlamı yok,,yolda şahinlerden fiat palio lardan tokat yiyorsunuz,50 binlira ver uçak gibi kasası var aracın ama yolda tokat manyağı ol,,olacak işmi bu ,araç sollamaya korkar insan bu motorla,,

    2009 model eski kasa astra 1,3 90 lık dizel vardı eniştede ,araç kalkışta 2000 deviri bulmazssan stop ediyodu yaw,,ona bile motor küçük geliyorduki motor bu yeni kasaya hepten küçük gelir,,,
    ayrıca chip tuning ile aracın gücünü yükseltmek turbo basıncını fazlalaştırmak demektir,yani araca yapılan chip tuning 2000 devirden sonra işe yarıyor,ilk kalkışlarda 2000 devire gelip turbo açana kadar hiç bir fark olmaz,zaten sorunda ilk kalkışta,,,,
    benim eniştenin aracına ilk kalkıştaki hantallık, yığılma ve stop etme probleminden dolayı chip tuning yaptık 110 hp oldu araç ama ilk kalkıştaki turbo açana kadar olan sorunlar aynen duruyordu,ama turbo açtıktan sonra fark anlaşılıyordu,bu yüzden sattık aracı

    ,,,NETİCEDE 1.3 HCMİNDEKİ KÜÇÜK PİSTONLAR BU ARACI KALDIRMIYOR,BUKADAR BASİT,,, 1.5 DİZELLERDE BÖYLE BİR PROBLEM YOK,ÇÜNKÜ PİSTON HACMİ BÜYÜK İLK KALKIŞTA YETERLİ GELİYOR

    aynen katılıyorum. insanlar ralli yapmıyoruzki ne gerek var performansa gibi düşüncelerle 1.3cdti astra H kasayı alıyor. önceleri gaza fazla basarak iyi gidiyor sanılıyor. ancak aracın motor ve şanzımanı aşırı uyumsuz. basarsın gitmez üst vitese atarsın gitmez. heleki H kasadan 150 kğ civarı daha ağır olan J kasada kesinlikle alınmaması gereken motor.

    bir aracı sadece tipi güzel diye almak çok saçma. dıştan güzel görünecek diye sürekli aracınızla her seyahatinizde eziyet çekmek mantık dışı. tamam devirini koruyabilirseniz araç sonuçta yürüyor. ama devirini 2500 civarında korumak o kadar zorki. sürekli vitesle oynamanız gerek. aynı fiyata daha güçlü rakipleri varken kesinlikle alınmayacak bir motor. ama benzin derdiniz yok ise fazla km yapmıyorsanız 1.4 140 lık alınası bir motor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Asfaltıda kazıyormuş helal olsun Bu kadar fanatiklik olmaz ya aracın en berbat özelliğini bile savunuyorsunuz.Her zaman diyorum araç yol tutuş,sessizlik,tasarım olarak on numara ama performansı vasatında altında.


    neden astrayı kötüleyip duruyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Asfaltıda kazıyormuş helal olsun Bu kadar fanatiklik olmaz ya aracın en berbat özelliğini bile savunuyorsunuz.Her zaman diyorum araç yol tutuş,sessizlik,tasarım olarak on numara ama performansı vasatında altında.


    neden astrayı kötüleyip duruyorsunuz


    Arkadaşım yazdığım yazıyı tekrar oku.Ben astrayı çok beğeniyorum.Dikkat edersen alıntı yaptığım yazıda bir çok özelliğinin on numara olduğunu yazmışım.

    Ama foruma gelipte bu araba uçuyo,performansı süper demek saçma.Benim tepkimde ona




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Asfaltıda kazıyormuş helal olsun Bu kadar fanatiklik olmaz ya aracın en berbat özelliğini bile savunuyorsunuz.Her zaman diyorum araç yol tutuş,sessizlik,tasarım olarak on numara ama performansı vasatında altında.


    neden astrayı kötüleyip duruyorsunuz


    dostum astrayı kötülediğimiz yok,aksine mükemmel bir araba ,ama motor o araca konacak motor değil,,1.6 120 hpfiatın dizeli konsa ,ilk alanlardan biri ben olurum




  • 1.3 DİZEL BEYAZ SPORT ALDIM BENDE ARKDASLAR.ARKDASLARIN DEDIGI GIBI MOTORUN ZAYIF OLDUGUNU O KASAYA VE AGIRLIGA YETMIYECEGINI BILEREK ALDIM.YARIN TESLIMATINI YAPACAKLAR.VW GOLF E IMKANLAR YETMEDI E LEONDA KENDISINI GÜNCELLEYEMEDI.DOLAYISIYLA DA EN CAZIP ARAC BU GÖZÜKÜYORDU.AYRICI OPEL 111 YILINA OZEL ARACIN 100 E 100 UNE KREDI CIKARMA IMKANIDA SUNUYOR.
    6 7 MILYAR PESINATLA ALINABILECEK EN IDEAL ARAC BENCE.

    MOTOR KONUSUNDAKI OLUMSUZ ELESTIRILERE DE KATILIYORUM.
    AYRICA SU 0-100 KM 9 SANIYE OLAYINI YAZAN ARKDASTA PIYASADAN KAYBOLDU.
    YAPMA ETME BE GUZEL KARDESIM YANI BIRSEY ISPATLAMANA GEREK YOK.ARACIN MUHENDISLERI ZATEN SANA 14.7 RAKAMINI VERIYOR.,BU KADAR KASMANDAKI AMAC NE ARABAN GUZEL BIN BAK KEYFINE.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhanorcen

    1.3 DİZEL BEYAZ SPORT ALDIM BENDE ARKDASLAR.ARKDASLARIN DEDIGI GIBI MOTORUN ZAYIF OLDUGUNU O KASAYA VE AGIRLIGA YETMIYECEGINI BILEREK ALDIM.YARIN TESLIMATINI YAPACAKLAR.VW GOLF E IMKANLAR YETMEDI E LEONDA KENDISINI GÜNCELLEYEMEDI.DOLAYISIYLA DA EN CAZIP ARAC BU GÖZÜKÜYORDU.AYRICI OPEL 111 YILINA OZEL ARACIN 100 E 100 UNE KREDI CIKARMA IMKANIDA SUNUYOR.
    6 7 MILYAR PESINATLA ALINABILECEK EN IDEAL ARAC BENCE.

    MOTOR KONUSUNDAKI OLUMSUZ ELESTIRILERE DE KATILIYORUM.
    AYRICA SU 0-100 KM 9 SANIYE OLAYINI YAZAN ARKDASTA PIYASADAN KAYBOLDU.
    YAPMA ETME BE GUZEL KARDESIM YANI BIRSEY ISPATLAMANA GEREK YOK.ARACIN MUHENDISLERI ZATEN SANA 14.7 RAKAMINI VERIYOR.,BU KADAR KASMANDAKI AMAC NE ARABAN GUZEL BIN BAK KEYFINE.
    hakılısın leonun yeni kasası 1 seneye kalmaz gelecek. ama aracın dışardan görünüşü senin için her şeyden önemli mi? öyle ise zaten kişisel bir zevk meselesi oluyor. yorumyok...

    ancak öyle değil ise, leonu övüyorum diye kızıyor bazı forumdaşlar ancak, aynı fiyata alacağın 1.6 dizel leon 11.2 sn. yeni astra 14.5 sn. hadi 0-100 ü boşver. gerçekten hiç önemli değil. ancak 1.3 cdti kullanım esnasında insanı deli eden bir motor. ilk gaz tepkisi zayıf sonra birden ani güç sonra tekrar zayıf. yani araçla yolculuk yaptığınızı unutamıyorsunuz. sürekli devir-vites dengesini korumanız gerekiyor.

    a3 ün alt yapısını ve hatta neredeyse herşeyini kullanan ve (dsg li alabilirseniz 50.000 oluyor) kullanımı çok rahat olan, bir aracı yeni kasası çıkacak diye almamak pek mantıklı değil.

    ama şuna saygı duyarım, bulunduğunuz ilde seat servisi yoktur. leonun mevcut tipinden nefret ediyorsunuzdur. vs.
    ben golf ile aynı fiyat olsa idi bile yine leon almayı düşünürdüm, üstelik 8000 TL ucuz, (bence golfden aşırı güzel ve sportif)

    kaldıki araçların en sorunsuz dönemleri genellikle son makyajlı halleri oluyor.

    not: daha hafif olan astra H dizeli 35.000 km kullandım




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.