Şimdi Ara

2011 TRANSPORTER 2.0TDI --- H1 2.5 CRDİ .... TERCİH !! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
23.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    HYUNDAI H1 170 HP 2.5 CRDI ile 2.000 km yaptım. Kilometreye 24-25 kuruş arasında yaktı. Otomobil konforunda yolculuk yaptık, 2 aile ve birsürü de eşya. Acaip güçlü motor, çok sessiz ve yol titremelerini içeriye hissettirmeyen, altı kamyonet gibi ama üstü otomobil gibi bir araç. Yakıt tüketiminden çok çok memnun kaldık. Aracı 1 yıllık olmasına rağmen çok ucuza almışlardı ve ilk uzun yolda kullanmak bize nasip oldu. ABS, Airbag, Klima, BlueTooth Radyo CD-USB-MP3, çok kuvvetli Halojen farları, güven veren kabini ve tekrar ifade etmek istiyorum ki otomobil konforu beni çok memnun etti.

    Aracı 25.000 TL'ye aldık, yepyeni ve 1 yıllıktı daha. Bedava! Az paraya çok faydayı bu şekilde kolayca elde edebilirsiniz. Ama sıfır olsun, büyük ve güçlü olsun, yakıt sorun değil diyorsanız otobüs gibi CAREVELLE veya TRANSPORTER elbette alternatifiniz olacaktır.


    İşte sorunlardan biri de bu 40000'ne al 1 sene sonra 25000'e sat. 2. ve bence en önemli sorunu araç arkadan itişli, birazcık kar yağdı mı araba sürekli patinaja düşüyor. Bizim işyerinde starexlerle caravelle'ler yanyana duruyor. Kışın starex'i yerinden kımıldatamadığınız zamanda caravelle patinaj çekmeden devam ediyor. Stabilize yolda da sürekli patinaja düşüyor hatta 3. viteste bile. Arka süspansiyonlar çok sert olduğu için araç boşken langur lungur gidiyorsunuz. Son olarak arkadan itişli olduğu için arkaya doğru şaft uzanıyor ve aracın iç hacmini daraltıyor. Artısı da motor çok güçlü. Bu arada yeni vw'ler common rail yakıt sarfiyatının düştüğünü tahmin ediyorum ama sormak lazım. Üzerinde biraz oynanmış passat motoru var.

    7000 TL fark verip vw alın satarken en az 15000 TL farkla satarsınız.




  • Transporter açık ara önde H1 den.Tercihiniz transporter olsun pişman olmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    HYUNDAI H1 170 HP 2.5 CRDI ile 2.000 km yaptım. Kilometreye 24-25 kuruş arasında yaktı. Otomobil konforunda yolculuk yaptık, 2 aile ve birsürü de eşya. Acaip güçlü motor, çok sessiz ve yol titremelerini içeriye hissettirmeyen, altı kamyonet gibi ama üstü otomobil gibi bir araç. Yakıt tüketiminden çok çok memnun kaldık. Aracı 1 yıllık olmasına rağmen çok ucuza almışlardı ve ilk uzun yolda kullanmak bize nasip oldu. ABS, Airbag, Klima, BlueTooth Radyo CD-USB-MP3, çok kuvvetli Halojen farları, güven veren kabini ve tekrar ifade etmek istiyorum ki otomobil konforu beni çok memnun etti.

    Aracı 25.000 TL'ye aldık, yepyeni ve 1 yıllıktı daha. Bedava! Az paraya çok faydayı bu şekilde kolayca elde edebilirsiniz. Ama sıfır olsun, büyük ve güçlü olsun, yakıt sorun değil diyorsanız otobüs gibi CAREVELLE veya TRANSPORTER elbette alternatifiniz olacaktır.


    İşte sorunlardan biri de bu 40000'ne al 1 sene sonra 25000'e sat. 2. ve bence en önemli sorunu araç arkadan itişli, birazcık kar yağdı mı araba sürekli patinaja düşüyor. Bizim işyerinde starexlerle caravelle'ler yanyana duruyor. Kışın starex'i yerinden kımıldatamadığınız zamanda caravelle patinaj çekmeden devam ediyor. Stabilize yolda da sürekli patinaja düşüyor hatta 3. viteste bile. Arka süspansiyonlar çok sert olduğu için araç boşken langur lungur gidiyorsunuz. Son olarak arkadan itişli olduğu için arkaya doğru şaft uzanıyor ve aracın iç hacmini daraltıyor. Artısı da motor çok güçlü. Bu arada yeni vw'ler common rail yakıt sarfiyatının düştüğünü tahmin ediyorum ama sormak lazım. Üzerinde biraz oynanmış passat motoru var.

    7000 TL fark verip vw alın satarken en az 15000 TL farkla satarsınız.




    Aslında şuraya cevap yazan arkadaşlardan kaç tanesi bu araçlardan birisini ya da her ikisini de kullandı bilmiyorum (ben ikisini de kullanmadım bu arada. Transporter ve Caravelle de yolculuk yaptım sadece) ama verilen cevaplardan en azından bir kısmı H1 ile ilgili olumsuz görüş belirtmese bu araçların ikinci el değeri de yerlerde gezmeyebilir.

    Kastettiğim şey şayet bu araçlardan biriyle ilgili tecrübemiz yok ise onu karalamamalıyız sırf diğeri daha iyi diye.

    SAygılar .

    Haluk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 3 Kasım 2010; 15:47:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Peki ozaman yeni soru..

    -Transporter ile Caravellenin farkı nedir ?



    Nasıl ki Viano, Vito'nun Mercedes'iyse; Caravelle de Transporter'ın donanımlı ve kaliteli modelidir. Standart donanımı çok daha zengin olup dış görünüş olarak da bir eksiği olmayan araçlardır Viano ve Caravelle'ler.
  • En Mantıklı Kararı Almışsınız gerçektende Bide Üzerine Az Daha Koyup 180Hp Lik BiTurbo Motoru Alın Bence...
  • 2 el sağlamlık gibi konularda transporter tercih edilir
  • Forumdan Vw Çalışanı bir arkadaş stoklara bakıp şuan Türkiyede olan veya girmesi beklenilen 0 2.0 tdi 140 hp camlıvan Transporter olmadığını söyledi,Ayriyetten Doğuş otoyu aradığımda araç için 50 bin Tl gibi bir fiyat vermeleri bu araçtan biraz soğuttu beni..Metalik renk farkını söylemiyorum bile (+1200 TL).

    Hyundai H1 ile ilgilide Sitesinde yeterli bilgi yok,Güncel donanımlar ve hangi donanımın hangi motorda olduğu yazılmamış.. H1 kullanıcıları varsa yorumlarını tekrar bekliyorum büyük ihtimal tercih h1 den yana olabilir,Starex e nazaran çok daha geliştirdiklerini okudum kullanıcılar veya seyahat eden varsa tekrar yorumları bekliyorum.

     2011 TRANSPORTER 2.0TDI --- H1 2.5 CRDİ .... TERCİH !!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Forumdan Vw Çalışanı bir arkadaş stoklara bakıp şuan Türkiyede olan veya girmesi beklenilen 0 2.0 tdi 140 hp camlıvan Transporter olmadığını söyledi,Ayriyetten Doğuş otoyu aradığımda araç için 50 bin Tl gibi bir fiyat vermeleri bu araçtan biraz soğuttu beni..Metalik renk farkını söylemiyorum bile (+1200 TL).

    Hyundai H1 ile ilgilide Sitesinde yeterli bilgi yok,Güncel donanımlar ve hangi donanımın hangi motorda olduğu yazılmamış.. H1 kullanıcıları varsa yorumlarını tekrar bekliyorum büyük ihtimal tercih h1 den yana olabilir,Starex e nazaran çok daha geliştirdiklerini okudum kullanıcılar veya seyahat eden varsa tekrar yorumları bekliyorum.

     2011 TRANSPORTER 2.0TDI --- H1 2.5 CRDİ .... TERCİH !!



    Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Taner Göde dışında doğru dürüst bir tane yorum yapan olmamış. Tırıvırı yorumlar. Transporter döver, söver, H1 rakip değil, adam değil bilmem ne... vs.

    Alacak kişi bence bizzat gidip görmeli ve bir şekilde aracı kullanma şansı varsa kullanmalı. Burada boş boş yorumlarla vakit kaybedeceğine, çok daha faydalı bir iş yapmış olur. DH'ye kalsa herkes aynı anda hem binek araç, hem ticari araç, hem deniz taşıtı, hem de demiryolu taşıtı, hem de hava taşıtı uzmanı. Canı sıkılan yorum yapıyor.




  • Ben deneyerek ve inceleyerek şöyle yazıcam

    2011 Hyundai H1 2.5 CRDİ 170 Hp, vw transporter T4ün kuvvetlendirilmiş taklidi gibi herşeyiyle görünüşüyle gidişiyle iç hacmiyle.

    2011 Vw Transporter 2.0 TDİ 140 Hp, vw transporter t4 den daha geniş daha kuvvetli daha güzel fakat yol tutuşu nispeten zayıf

    eğer sadece 2 model arasında kalsam made in germany yazan hangisi ise onu alırım
  • cogu arkadas sacmalamıs h1 in t5 in rakibi olamazmıs aslıda tam tersi arkadaslar bunu söyleyenlerin hiçbiri h1 kullanmamıstır adım gibi eminim ben 1.9 tdi 2.5 174 lik t5 de kullandaım ama inanın hiç birinin kullanısı hyundai kadar konforlu degil hyundai ın ön tarafı cok cok hatta kat kat daha konforludur yayla gibidir t5 in ön takımı cukurlarda falan cok ses yapar motoru zaten traktör gibi calısır ve eski teknoloji tdi motordur ama hyundai ın motoru en iyi dizel motor secilmiştir ses cok sorun asla yoktur gercekten h1 cok cok daha iyi bir aractır zaten hyundai 7 yıl garanti vererek bunun arkasında duruyor crdi motor cok güsel bir teknolojidir coks seridir bende 140 lık crdi starex ile 174 lük t5 i geciyodu bizzat yazın sürekli denedik yigenimde var kalkısta ön cekiş oldugu için geciyo ama 2. vitese kadar daha sonra starex alıyor denemek bedava hatta benim aracımda 19 inç jantlar var ben buraya iki aracıda kullanarak yazdım alsa art niyet yok t5 alan yigenim starex e binince cok pişman oldu




  • neden se konuyu okuyunca bu haber geldi aklıma.Geçen bi haber vardı sürü psikolojisi diye.Koyunun biri bi yamaçtan bir atlıyor tabi diğer koyunlar da onu takip ediyor adamın sürüsünün 3te1i telef.Dur haberin metnini buldum:

    Kurban Bayramına sayılı günler kaldığı zamanlarda 150 koyunluk sürüyü güden çoban ve sürü sahibi koyun psikolojisinin kurbanı oldu ve bir koyunun peşinden giden 52 koyunun telef oluşuna üzüldü

    Sözüm meclisten dışarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 15 Kasım 2010; 18:57:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    HYUNDAI H1 170 HP 2.5 CRDI ile 2.000 km yaptım. Kilometreye 24-25 kuruş arasında yaktı. Otomobil konforunda yolculuk yaptık, 2 aile ve birsürü de eşya. Acaip güçlü motor, çok sessiz ve yol titremelerini içeriye hissettirmeyen, altı kamyonet gibi ama üstü otomobil gibi bir araç. Yakıt tüketiminden çok çok memnun kaldık. Aracı 1 yıllık olmasına rağmen çok ucuza almışlardı ve ilk uzun yolda kullanmak bize nasip oldu. ABS, Airbag, Klima, BlueTooth Radyo CD-USB-MP3, çok kuvvetli Halojen farları, güven veren kabini ve tekrar ifade etmek istiyorum ki otomobil konforu beni çok memnun etti.

    Aracı 25.000 TL'ye aldık, yepyeni ve 1 yıllıktı daha. Bedava! Az paraya çok faydayı bu şekilde kolayca elde edebilirsiniz. Ama sıfır olsun, büyük ve güçlü olsun, yakıt sorun değil diyorsanız otobüs gibi CAREVELLE veya TRANSPORTER elbette alternatifiniz olacaktır.


    İşte sorunlardan biri de bu 40000'ne al 1 sene sonra 25000'e sat. 2. ve bence en önemli sorunu araç arkadan itişli, birazcık kar yağdı mı araba sürekli patinaja düşüyor. Bizim işyerinde starexlerle caravelle'ler yanyana duruyor. Kışın starex'i yerinden kımıldatamadığınız zamanda caravelle patinaj çekmeden devam ediyor. Stabilize yolda da sürekli patinaja düşüyor hatta 3. viteste bile. Arka süspansiyonlar çok sert olduğu için araç boşken langur lungur gidiyorsunuz. Son olarak arkadan itişli olduğu için arkaya doğru şaft uzanıyor ve aracın iç hacmini daraltıyor. Artısı da motor çok güçlü. Bu arada yeni vw'ler common rail yakıt sarfiyatının düştüğünü tahmin ediyorum ama sormak lazım. Üzerinde biraz oynanmış passat motoru var.

    7000 TL fark verip vw alın satarken en az 15000 TL farkla satarsınız.




    Aslında şuraya cevap yazan arkadaşlardan kaç tanesi bu araçlardan birisini ya da her ikisini de kullandı bilmiyorum (ben ikisini de kullanmadım bu arada. Transporter ve Caravelle de yolculuk yaptım sadece) ama verilen cevaplardan en azından bir kısmı H1 ile ilgili olumsuz görüş belirtmese bu araçların ikinci el değeri de yerlerde gezmeyebilir.

    Kastettiğim şey şayet bu araçlardan biriyle ilgili tecrübemiz yok ise onu karalamamalıyız sırf diğeri daha iyi diye.

    SAygılar .

    Haluk



    Eğer doğru düzgün okursanız, caravelle ve starex'leri sürekli kullandığımızı görürsünüz. Burada transporter ve H1 karşılaştırırken yazdıklarım da starex'de gördüklerim ve H1 de bunların değişmemiş olması. Yazdıklarım şeyler tecrübelerim. H1 alanlar kar ve buzdaki, stabilize yoldaki aracın durumunu yazarlarsa, durumun ne olduğunu görürsün. Oyle uzak ahkam kesmiyoruz.




  • arkadaşlar boşuna tartışıyorsunuz ne demiş vw biz daha iyisini yapana dek en iyisi bu.
  • H1 dezavantajları: arka çekiş+makaslı sistem+piyasa çevrimi...
  • H1 arkada makas olduğu için çok konforsuzdur 180lik vw tavsiye ederim

    vw'ci değilim stareximiz var
  • h1 test ettim kalkış ve hızlanma çok iyi iç ve dış görünümü güzel ama kamyonet sınıfından kurtulamamış lütfen zaten kamyonet demeyin çoğu insan kalabalık aile için hem iş hem ticari amaçlı alıyor vw de karar kıldım 102 bg uzun city van aldım şimdilik memnunum servis km aralığı 20000 yani bakım maliyetine vurduğunuz zamanda karlı 245 lira mazotla 1100 km yol yaptım şehir dışı h 1 7 yıl garanti süresi bence servisten müşteriyi koparmamak diye düşünüyorum
  • hayırlı olsun arkadasım ama bu devirde özellikle minibüste 102 bg hiç cekmez bizdeki 1.9 105 likti ve h1 e binince kendimden geciyodum 105 lik rampada tıkanıyodu inş yeni tip motor böyle degildir
  • Transporter 105, Caravelle 105 ve Caravelle 174 tiptronik kullandım. H1 kullanmadım, binmedim. Hyundai sitesindeki bilgilere sahibim.
    VW'nin teknik ve kalite üstünlüğünü, güvenlik +larını tartışmaya hiç gerek yok.
    Fayda/maliyet'e gelince iş değişiyor çünkü ciddi bir fiyat farkı var.
    Bir de genel tercihe, 2. el piyasasına bakmak lazım tabi. Onlar da VW diyor. Kullanıcıların mutlaka bir bildiği var.
    Servis, parça desteğinde eşit düşünülebilir 2 marka.
    Kolay bir seçim değil fiyat dikkate alındığında. Ama fiyat farkı da öyle aman aman 1,5 katı değil.
  • Para probleminiz yoksa yük taşınmayacağına göre transporterı tercih edin.H1 arkadan itişli ve makaslı olduğu için daha çok yük içindir
  • 2 sene süresince sıfır aldığımız starex e bindim (2005 sonu 2006 model ve 21 bin tl ye 100 bg panelvan sıfır almıştık) arac boşken bozuk yollarda ve kasislerde zıplıyordu bir gün 700 kg yük attık arkaya inanırmısınız gemi gibi gidiyordu çok ama çok rahat süper bi şey oldu bambaşka bir şey olmuştu araba.100 bg motoru olmasına rağmen inanın çekişi harşka rampada 2000 model focus yetişemiyordu. 50 bin km de iken yolculuk esnasında aracın devirdaim pompası arızalandı aracın hiç ama hiç değişmeyen hararet göstergesinde az bir artma görünce hemen aracı kenmara çekip hyundai yol yardımı aradık çekici 30 dk da geldi aracı 100 km uzaktaki hyundai servisine götürdü 1 gün içinde aracın parçasını değiştirdi ve aracı teslim etti ve 1 kuruş para talep etmedi yani aracı aldıktan 4 sene sonraki arızayı giderdi bu bence takdire şayan bir uygulama . hyundainin mazlzeme kalitesi tartışılır ama motorlarının gücü tartışılmaz bugun hyundai getz dizel 88 bg motoru birçok 1.6 motor benzinli araçlara kafa tutacak derecede başarılı.

    h1 in de daha başarılı olduğuna eminim. hyundaiyi övmek amaçlı değilim sadece gerçek olanı yazıyorum. ki şu anda transporter kullanıyorum aracım 1.9 86 beygir kesişnlikle starex e kafa tutamaz ama vw ticari araçları hyundai den az yakar. bizim starex den en çok yakıt konusunda sıkıntı çektiğimiz bir gerçekti. h1 ortalama 8.5 lt yaktığını bir yyerde okudum bunun üstüne 1 lt koyun 9.5 lt şu anki aracım üzerindeki 17 jant ve kalın lastiklere rağmen ortalama 8 lt yakıyor ş dışı 7 lt yakıyor.

    bir de transporterde 4 amortisör olsa da yüke endeksli olduğu için amortisörleri sert.

    ayrıca transporterin en sevdiğim yanı termal paket opsiyonu olması sabah aracınıza biniyorsunuz sıcacık olmuş koltuk ısıtmasını da açıyorum ohhh değmeyin keyfime.

    memleettee yakıt ucuz olsa inanın hyundai ticari aracları vw den daha çok satar.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.