Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (223. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.723
Cevap
41
Favori
161.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burakizmr B kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir ölçüm ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuvde ki gibi fren testi yapıp hangi teker az çok frenliyor bakıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Metal sesi geliyordu,
    Garip ama arka balatalar 32 bin km de bitmiş.
    Araç 132.000 km de.
    Disklerinde tornada kenar faturası alındı.
    Toplam 320 lira verdim.
    .
    Ön balataları
    62.000 (Bosch) km ve
    131.000 de (Bosch) değiştirdim.
    Arkaları ;
    40.000 km (Toyota)
    100.000 km (Toyota)
    132.000 km (Bosch)




    hem arka baalata hem de erken bitmesi.hiç normal değil.




  • Dün akşam ve sabah motor arıza ışıkları yanmıştı,
    200-300 km yaptım , çekiş veya silkeleme problemi yoktu.
    Bu akşam ise normaldi.
    Arıza ışıkları sönmüştü.
    Usta bilgisayara bağladı,
    Valvematic arızası dedi.
    Sildi.
    Bir süre daha kullan dedi,
    Tekrarlarsa valvematiği değiştiririz dedi.
    Çıkma 700 lira civarına halledilebiliyor dedi.
    .
    Bu arıza hakkında bilginiz var mı?
    Sebebi nedir?
    Nasıl korunulur?

    Şu yazıda 27 şubatın ilk mesajında ne demek istemişler?

    https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82295.0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Dün akşam ve sabah motor arıza ışıkları yanmıştı,
    200-300 km yaptım , çekiş veya silkeleme problemi yoktu.
    Bu akşam ise normaldi.
    Arıza ışıkları sönmüştü.
    Usta bilgisayara bağladı,
    Valvematic arızası dedi.
    Sildi.
    Bir süre daha kullan dedi,
    Tekrarlarsa valvematiği değiştiririz dedi.
    Çıkma 700 lira civarına halledilebiliyor dedi.
    .
    Bu arıza hakkında bilginiz var mı?
    Sebebi nedir?
    Nasıl korunulur?

    Şu yazıda 27 şubatın ilk mesajında ne demek istemişler?

    https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82295.0
    eyvah inşaAllah tekrarlamaz.
    rus sitelerinde düşük akü gücü,ani devir yükselmeleri ve motor ısısı tetikleyebilir diye okumuştum.kesin bir neden yok ama valvematik ilk nesiller kronik olabilecek seviyede arıza veriyor galiba. bmwlerin vvt vanosu gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Dün akşam ve sabah motor arıza ışıkları yanmıştı,
    200-300 km yaptım , çekiş veya silkeleme problemi yoktu.
    Bu akşam ise normaldi.
    Arıza ışıkları sönmüştü.
    Usta bilgisayara bağladı,
    Valvematic arızası dedi.
    Sildi.
    Bir süre daha kullan dedi,
    Tekrarlarsa valvematiği değiştiririz dedi.
    Çıkma 700 lira civarına halledilebiliyor dedi.
    .
    Bu arıza hakkında bilginiz var mı?
    Sebebi nedir?
    Nasıl korunulur?

    Şu yazıda 27 şubatın ilk mesajında ne demek istemişler?

    https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82295.0
    eyvah inşaAllah tekrarlamaz.
    rus sitelerinde düşük akü gücü,ani devir yükselmeleri ve motor ısısı tetikleyebilir diye okumuştum.kesin bir neden yok ama valvematik ilk nesiller kronik olabilecek seviyede arıza veriyor galiba. bmwlerin vvt vanosu gibi




  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    3-4 ay sonra 10 yaşını dolduruyor.
    133 bin km.
    Yine de iyi bence.
    Ama nedeni nedir diye meraklıyım.
    Akü 3 yıllık felan. Sorun yok.
    Ama Anahtar pili zayıf ikazı var.
    Motor harareti orta seviyeyi aşmıyor.
    Ama radyatör suyu hiç değişmedi.
    160 bini bekliyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    1-2 aydır ilk marş sırasında cızz diye 1-2 saniye ses geliyordu,
    Marş kömürü bitmeye başlıyor diye düşünüyorum.
    Bununla alakası olabilir mi?
    Hiç marş kömürü değiştiren oldumu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Gaza geldim
    Bu hafta bende
    son kalan iki tane Michelin Pilot4 aldım.
    1550 lira.
    18-2019 tarihli.
    Bu da 9-10 yıl gider zâhir
    Arkaya eski pilotlardan takarım,
    Sürüklesin gitsin. Biri 2013 zaten.
    2021 de de 2 tane pilot4 yakalarım inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi

    2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    1-2 aydır ilk marş sırasında cızz diye 1-2 saniye ses geliyordu,
    Marş kömürü bitmeye başlıyor diye düşünüyorum.
    Bununla alakası olabilir mi?
    Hiç marş kömürü değiştiren oldumu?
    akü zayıflaması bu sesi yapar. hatta baskın olarak akünün zayıflaması zayıf aküyle marş vb durumlar valvematik arızasını tetikleyeceği rus sitelerinde yazıyordu bir ara linkini bir yerde paylaştım ama şimdi bulamam. akünüzü ölçtürün zira bizim arabalar anahtarsız girişten ötürü çok akü harcıyor...
    kendiniz de test yapabilirsiniz.
    aracı kapatın 30 sn uzun farları açın kapatın.
    aküyü multimetre ile ölçün. 12.1 ve altında ise akünüz zayıflamıştır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Gaza geldim
    Bu hafta bende
    son kalan iki tane Michelin Pilot4 aldım.
    1550 lira.
    18-2019 tarihli.
    Bu da 9-10 yıl gider zâhir
    Arkaya eski pilotlardan takarım,
    Sürüklesin gitsin. Biri 2013 zaten.
    2021 de de 2 tane pilot4 yakalarım inşallah
    hayırlı olsun. 10 sene lastik kullanarak ekonominin dibini yapıyorsunuz bravo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Dün akşam ve sabah motor arıza ışıkları yanmıştı,
    200-300 km yaptım , çekiş veya silkeleme problemi yoktu.
    Bu akşam ise normaldi.
    Arıza ışıkları sönmüştü.
    Usta bilgisayara bağladı,
    Valvematic arızası dedi.
    Sildi.
    Bir süre daha kullan dedi,
    Tekrarlarsa valvematiği değiştiririz dedi.
    Çıkma 700 lira civarına halledilebiliyor dedi.
    .
    Bu arıza hakkında bilginiz var mı?
    Sebebi nedir?
    Nasıl korunulur?

    Şu yazıda 27 şubatın ilk mesajında ne demek istemişler?

    https://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=82295.0
    Arıza kodu ne?

    Valvematik arızasında 60 km/h hızı geçemez araba. yanlış hatırlamıyorsam. Geçmiş olsun, Valvematik arızası ise eğer (inşallah değildir) 0W-20 yağ muhabbeti yapanlara duyurulur. Geçmiş olsun




  • x-calibur kullanıcısına yanıt
    pazartesi akşam 160 km sürdüm.
    120 yi geçmedim,
    3000 deviri geçmedim.
    sorun yoktu,
    dönüş için , 2 saat sonra yani motor soğuduktan sonra marş yaptım, 2-3 metre sonra ışık yandı.
    160 km daha geldim.
    aynı şekilde sürdüm, çekiş sorunu yoktu.
    sabah yine ışıklar yanıktı.
    8 saat yattı.
    salı akşam üstü ışıklar sönmüştü.
    lpg ustasına gittim, bilgisayara bağladı. lpg de sorun algılamadı.
    sonra eski yetkili toyota ustasına gittim. özel de meşhurdur,
    kodu hatırlamıyorum,
    valvematik arızası dedi.
    bu motorlarda sık karşılaştığımız bir durum dedi. ki onların %99'u 5w30 kullanıcısıdır.
    0w20 ile alakalı olduğunu sanmam.
    soğuk memleketteyim, sakin sürerim. 3000 deviri geçersem, 4000-4500 devirde 5-10 saniye ancak sürerim.
    ( belkide olabilir bilemiyorum. )

    ama hafta sonu yakıt bitmeye yakındı shell v-power almıştım,
    yüksek oktan ve katkılı olduğu için sıkıntı olmuş olabilir mi?
    eskiden bir usta; yüksek 97 oktanlı yakıtlar lpg li araçlara uygun gelmiyor demişti.
    bu sabah ışık yanmadı.




  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
    Şimdi ölçtürdüm;
    10.9
    Çok iyi dedi.
    Çalışırkende ölçtü, 11 küsürdü.
    .
    2 hafta önce yaris çalışmadı. start düğmesi çalışmadı.
    alarm nedeniyle aküsü zayıflıyor.
    yaris'e takviye attım. ama avensis çalışmıyor vaziyetteydi.
    bundan dolayı başımıza gelmiş olabilir mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 4 Mart 2020; 17:14:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    pazartesi akşam 160 km sürdüm.
    120 yi geçmedim,
    3000 deviri geçmedim.
    sorun yoktu,
    dönüş için , 2 saat sonra yani motor soğuduktan sonra marş yaptım, 2-3 metre sonra ışık yandı.
    160 km daha geldim.
    aynı şekilde sürdüm, çekiş sorunu yoktu.
    sabah yine ışıklar yanıktı.
    8 saat yattı.
    salı akşam üstü ışıklar sönmüştü.
    lpg ustasına gittim, bilgisayara bağladı. lpg de sorun algılamadı.
    sonra eski yetkili toyota ustasına gittim. özel de meşhurdur,
    kodu hatırlamıyorum,
    valvematik arızası dedi.
    bu motorlarda sık karşılaştığımız bir durum dedi. ki onların %99'u 5w30 kullanıcısıdır.
    0w20 ile alakalı olduğunu sanmam.
    soğuk memleketteyim, sakin sürerim. 3000 deviri geçersem, 4000-4500 devirde 5-10 saniye ancak sürerim.
    ( belkide olabilir bilemiyorum. )

    ama hafta sonu yakıt bitmeye yakındı shell v-power almıştım,
    yüksek oktan ve katkılı olduğu için sıkıntı olmuş olabilir mi?
    eskiden bir usta; yüksek 97 oktanlı yakıtlar lpg li araçlara uygun gelmiyor demişti.
    bu sabah ışık yanmadı.
    Hocam hızlanmada sıkıntı yaşamıyorsan senin hata kodu valvematik değildir. Çünkü dediğim gibi o arızada istesende hızlanamıyorsun.




  • x-calibur kullanıcısına yanıt
    istesem 200 yapardım.
    hızlanmada sorun olmuyordu.
    160 km yol geldim. illaki hissederdim.
    rahatlıkla 110-120 yaptım.
  • başka yerde daha ölçtürdüm;
    11.1 çıktı,
    Akü değişmeli dedi.



    2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 4 Mart 2020; 19:37:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çelik akü 63 efb önerdi.


    EFB aküler sulu tip aküler sınıfına dahildir.
    Oldukça yüksek performans ile işlev gösterir.
    Start-stop araçlarda kullanılmasının yanı sıra standart sulu akülerin yerine de tercih edilebilir.

    AGM aküler ise kuru akü sınıfına aittir.
    AGM akünün içerisinde bulunan elektrolit seperatörlere emdirilmiş şekilde üretilir.
    Günümüzdeki akü teknolojisinin en gelişmiş ve son halini AGM aküler temsil etmektedir.
    Oldukça yüksek performansa sahiptir.
    Diğer akülerle kıyaslandığında da daha uzun ömürlüdür.

    AGM aküler bulunulan ortamdaki sıcaklık değişimlerine karşı oldukça duyarlıdır.
    Bu sebeple standart aküler ile ikame edilemez.

    Fren enerjisi geri kazanım sistemine sahip olan bir otomobilde AGM türü akü kullanılabilir.

    Fren enerjisi geri kazanım sistemine sahip olmayan otomobillerde de EFB türü akü kullanılır.

    EFB aküler tam bakımsız akü sınıfına dahildir. Kullanıma hazır durumda işlev gösterir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    teşekkürler
    Şimdi ölçtürdüm;
    10.9
    Çok iyi dedi.
    Çalışırkende ölçtü, 11 küsürdü.
    .
    2 hafta önce yaris çalışmadı. start düğmesi çalışmadı.
    alarm nedeniyle aküsü zayıflıyor.
    yaris'e takviye attım. ama avensis çalışmıyor vaziyetteydi.
    bundan dolayı başımıza gelmiş olabilir mi
    akün çöp olmuş
    güzelce şarj ettirin. aracın her yerine zararlı bu akım
  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.