Şimdi Ara

2011 kia cerato comfort AT

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
29.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2007 model honda cıvıc otomatik aracıma binmeye devam ederken bir yandan da araba araştırıyorum hemde 3 aydan bu yana hemde dedim belki çoğu kişiye göre uzun bir zaman olmayabilir ama gerçekten zor bir iş insan illede eksiksiz bir araç arıyor daha önce opel bölümünde opel astra sedan 1.6 enjoy otomatik aracı sormuştum ve bir hafta sonra test sürüşüne gittim yarı otomatik vitesin bazı eksikliklerinden dolayı vazgeçtim şu anda 2011 kia cerato comfort AT araç üzerinde yoğunlaştım aracı görme fırsatım oldu araç gerçekten güzel duruyor geniş bir iç hacme sahip nasip olursa test sürüşü yapacağım sizden ricam bu araç hakkında pozitif ve negatif yorumlarınız bu konuda bilgi verirseniz sevinirim herkese şimdiden teşekkür ederim...



  • güzel bi seçim bende de var aynı araç 2011 daha 200 kmde fakat ben hep dizel kullandığım için yakıt konusunda sıkıntım var satmayı düşünüyorum
  • Aynı araç bende var. Comfort A/T.
    1. Tiptronic olması çok güzel bir +. Standart olarak.
    2. İvmelenmesi harika. Koltuğa gömülmek güzel bir duygu. Sanki dizeldeki torku benzinliye taşımışlar.
    3. Kesinlikle alırken gaz taktırın. Dizelle hiçbir farkı kalmıyor. Hatta bugün golfü olan biriyle konuştum. Gazlı olarak 5 krş az yakıyor.
    4. İçi harika. Direksiyondaki yumuşak deri mükemmel bir duygu veriyor.
    5. Kırmızı-Beyaz göstergeleri çok güzel. Rahat okunuyor.
    6. EBD destekli ABS-Antipatinaj ASR-ESP- 10 hava yastığı standart.
    7. Bagaj çok geniş. 495 lt. Arka koltukarı yatırınca, daha da genişliyor.
    8. İç mekan salon gibi. Bir arkadaşım Corolla ile karşılaştırdı. Cerato kesinlikle daha geniş. Ben kol mesafesine kadar arkaya iterim koltuğu. Onda bile arkama oturan rahatsız olmuyor. Dizleri sırtıma batmıyor.
    9. Farları çok iyi aydınlatıyor. Yol aydınlatması olmayan yerlerde sisleri de yakarsan, gündüzden farkı kalmıyor.
    10. Üzerinde R16 olarak gelen jantları, ben 17 ile değiştirdim. Lastik ebatlarım : 215-45 R17 Biraz rahatsız ama daha iyi yol tutuyor.
    11. Uzun yolda harika bir sürüş keyfi var. Kesinlikle yormuyor.
    12. Direksiyonu hidrolik değildir, elektriklidir. Hızlandıkça sertleşiyor. O hızlara çıkarsan, resmen yoruluyorsun.
    13. Maalesef paspasları kullanışlı değil. Hemen değiştirmeni tavsiye ederim. Ben hala değiştirecem, en kısa zamanda
    14. Hız sabitleyici olmaması en büyük eksisi. Ben başka sorun göremiyorum.

    Tek kelimeyle muhteşem bir araç. Alırsan, güle güle kullan, kesinlikle memnun kalacaksın. Ben birçok araba kullandım. Alman-Fransız-Japon. Bu araca hayran oldum. Bu aracın üzerinde diyebileceğim tek araç Chevrolet Epica idi. Ama o da zaten D segmenti. Bir C segmenti arabadan bekleneni fazlasıyla veriyor Cerato. Tavsiye ederim.




  • bu araç orjinal lpg'li olabiliyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    bu araç orjinal lpg'li olabiliyormu?


    Olamıyor ama fabrikasyon garantisi bozulmadan Landirenzo veya Stefanelli takılabiliyor aracı alırken. Bayiden isteyebilirsiniz. Onların anlaşmalı taktırdıkları yerler var. Zaten sorun olursa da garantiden yaptırabiliyorsunuz.
  • arkadaşlar bu araç ta bildigim kadarıyla dizel yok, benzin tüketimi ne kadar dır ...
    su anda 2009 hyundaı era var benzinli, satıp 2011 kasa cerato almak istiyoprum ama merak ettigim benzin tüketimi acısından cok fark varmıdır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisay

    arkadaşlar bu araç ta bildigim kadarıyla dizel yok, benzin tüketimi ne kadar dır ...
    su anda 2009 hyundaı era var benzinli, satıp 2011 kasa cerato almak istiyoprum ama merak ettigim benzin tüketimi acısından cok fark varmıdır..


    Ben benzinde kullanmıyorum. Ya da çok nadir. genelde gazla gidiyorum. Aracın bilgisayarı 8,5-9,5 arası değişiyor. Tabii bu benzin değeri...gazla gitmesine rağmen. Gazda ise 9-10 arası yakıyor ki bu da benim ölçtüğüm. Lukoil ve Full den alırım gazı. Bu durumda oldukça ekonomik oluyor. Yani fullden aldığımda gazı maks. 20 krş km de. lukoilden alınca 23 krş oluyor. Benzini yukardaki verilerden hesaplayabilirsin.
  • 2010 Cerato var bende de. Otomatik olanından. Landi Renzo taktırdım serviste. 4 depo bitirdim şu ana kadar. İlk depo 334 km 75 TL (Şehir içi Şehir dışı karışık. Şehir dışı bunun 150 km si vardır. (90 km hızla gitmek şehir dışı kastım). Şehir içi ise trafik ve ışıklar. İkinci depo Sadece şehirler arası 75 TL 297 km. (120-140 arası giderek. Lüleburgaz yolu) 3. Depo 300 km yine full şehirler arası (120-140 ile giderek. Son 60 km si adım adım trafik ile) Son depo ise 375 km 75 TL ile. İlk depo ile aynı 150 km 90km gibi bir hız kalanı şehir içi).

    Çekişinde gidişinde hiç bir fark göremedim ben. Zaten giderken anlamıyorsunuz bile geçişi LPG ye.
  • 2010 model kia cerato düşünüyorum, otomatik vites geçişleri nasıl serimi, yoksa çok hissediliyormu.....
    Kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim...teşekkürler...
  • 4 sene olmuş ama gündemimde 2011 6 ileri otomatik modeli var.42bin tl civarı ortalama.
    2011 modellerde 4 ve 6 vites otomatikler var.geçiş yılı sanırım 2011. 6 vitesli olanın şanzımanı tam olarak ne tip..?robotize mi , tork konvertörlü klasik tip tam otomatik mi? Çift kavramalı değil anladığım kadarı ile..

    Hem araçtan hem de şanzumandan memnuniyet dereceniz nedir? DSG.den soğuttu beni de bu internet malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diez

    4 sene olmuş ama gündemimde 2011 6 ileri otomatik modeli var.42bin tl civarı ortalama.
    2011 modellerde 4 ve 6 vites otomatikler var.geçiş yılı sanırım 2011. 6 vitesli olanın şanzımanı tam olarak ne tip..?robotize mi , tork konvertörlü klasik tip tam otomatik mi? Çift kavramalı değil anladığım kadarı ile..

    Hem araçtan hem de şanzumandan memnuniyet dereceniz nedir? DSG.den soğuttu beni de bu internet malum.


    Üstteki resim 4 ileri AT.ye ait.
    Alttaki 6 ileri AT.ye ait.
    Sanki 4 ileri olan tam otomatik, 6 ileri yarı otomatik (robotize yada dsg) gibi geldi..??
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2011 kia cerato comfort AT 2011 kia cerato comfort AT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diez -- 11 Mart 2016; 22:52:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 1 hafta önce 2012 consept modelini aldım.
    Araç 6 ileri ve tam otomatik, ayrıca f1 ve triptonik özelliği de var.
    Vites geçişleri çok yumuşak, aracın hızlanması çok iyi.
    Benzin de 50 tl ile 120 km ancak yapılıyor şehir içi sakin kullanımda.
    Brc kit taktırdım dün, daha yakıtı test edemedim ama hızlanma videosu çektim.
    https://youtu.be/6SG0xocr2wM
    Araba yokuşlarda tıpkı dizel gibi, 126 hp nin hakkını veriyor.
    Konforu da çok iyi, tavsiye ederim
    Sormak istediğiniz başka bir şey varsa sorabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jölelibrokoli

    Bende 1 hafta önce 2012 consept modelini aldım.
    Araç 6 ileri ve tam otomatik, ayrıca f1 ve triptonik özelliği de var.
    Vites geçişleri çok yumuşak, aracın hızlanması çok iyi.
    Benzin de 50 tl ile 120 km ancak yapılıyor şehir içi sakin kullanımda.
    Brc kit taktırdım dün, daha yakıtı test edemedim ama hızlanma videosu çektim.
    https://youtu.be/6SG0xocr2wM
    Araba yokuşlarda tıpkı dizel gibi, 126 hp nin hakkını veriyor.
    Konforu da çok iyi, tavsiye ederim
    Sormak istediğiniz başka bir şey varsa sorabilirsiniz.

    Bilgi için teşekkürler.aracınız hayırlı olsun.
    4.3tl benzin fiyatı ile 50tl/120km Şehir içi yaklaşık 9.7lt/100km ya da 42 kuruş/km yapar ve tam otomatik benzinli için fena bir rakam değil bence.

    Çorumdayım ve burdaki servisle konuşmaya fırsatım olmadı henüz ama arıza durumunda parça tedariğinde sorun oluyor mu? çok yaygın bir araç değil diye düşünüyorum zira.

    sedan ve AT şanzıman almam lazım ve max.45bin tl bütçe planladım hala ne alacağıma karar verememişken araçla ilgili çok övgü okuyorum.
    Cvt, dsg/edc/vb ve robotizelere hiç bakmıyorum.sürpriz pahalı arızalar sabit gelirlilere göre değil bence.

    Elentra ve cerato son baktığım araçlar.

    Son olarak Euro Ncap testlerinde de en çok 2006 modeli var 2011leri göremedim umarım hala 3yıldız değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diez -- 12 Mart 2016; 22:51:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • diez D kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi ortalama 9.7 lt yakıyor, bu da fabrika verisi ile eşit.
    Uzun yolda 3 bin deviri geçmemek kaydı ile düşecektir yakıt.
    Yalnız otomatik araç ve böyle güçlü bir araç resmen gaza bas diyor, Kendini tutamıyor insan.
    Biraz bu yüzden biraz da benim için 9.7 lt fazla olduğundan lpg taktırdım.
    Aracın konforu gerçekten güzel, esp işini yapıyor.
    100 km hız da dip fren yaptığınızda bile direksiyon milim oynamıyor.
    Motor sesi yok gibi, Sunroof aracın içini aydınlatıyor.
    Ben istanbul da olduğumdan parça sıkıntısı çekmem, fakat şunu söyleyim;
    aracı alırken f1 vites kolunun arttırıcı kolu yoktu, servisi arayıp fiyatını ve ellerinde olup olmadığını sordum.
    Ne yazık ki yoktu.
    Kore den getirtiriz dedi, fiyat 100 tl civarı.
    Servis konusunu araştırın, bulunduğunuz il de sıkıntı yok ise alın derim.
    Bu paralara otomatik ve konforlu araç yok gibi.
    Milletin ne düşündüğü benim için önemsiz, ben uygun fiyata konfora bakarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzun süre 120 hp bravo, 112 hp c4, focus 2 109 hp baktım.
    Dizel'i yakıt ve turbo yüzünden istiyordum.
    Benzinli araç ne yazık ki Yokuşlar da bayılıyor.
    Ama bu aracı gördüm ve çok sevdim, dizel Hatcback bakarken sedan aldım.
    Saydığım araçların otomatikleri ne yazık ki robotik ve sarsıntılı olduğunu biliyorum, o yüzden mauellerine bakıyordum.
    Bu aracın vites geçişleri ise çok iyi.
    Daha bayılma, tekleme, tıkırtı görmedim.
    Bir de gece aydınlatması gerçekten hoş.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2011 kia cerato comfort AT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jölelibrokoli

    Uzun süre 120 hp bravo, 112 hp c4, focus 2 109 hp baktım.
    Dizel'i yakıt ve turbo yüzünden istiyordum.
    Benzinli araç ne yazık ki Yokuşlar da bayılıyor.
    Ama bu aracı gördüm ve çok sevdim, dizel Hatcback bakarken sedan aldım.
    Saydığım araçların otomatikleri ne yazık ki robotik ve sarsıntılı olduğunu biliyorum, o yüzden mauellerine bakıyordum.
    Bu aracın vites geçişleri ise çok iyi.
    Daha bayılma, tekleme, tıkırtı görmedim.
    Bir de gece aydınlatması gerçekten hoş.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2011 kia cerato comfort AT

    Kardeşim aracınız hayırlı olsun.Bende cvt megane 3 ile bu araç arasında kaldım. Arkadaşların dediği araç satmak için alınır. Ceratoyu satamazsın fiyorlar. Bakımları pahalı parçasınıda bulamazsın diyorlar. Ne biliyim kararsız kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eyvallah hocam sağolasın.
    Bakım yaptırmadım daha ama forum da konusuna rastlamıştım, öyle aman aman değil parça fiyatları.
    Zaten Hyundai ile aynı çoğu malzeme.
    Ama mesela f1 kulakçığı lâzım, o koreden gelecek, fiyatı da 100 tl civarı.
    Belki fiat, reno gibi uygun değildir parçalar ama çok da pahalı değildir.
    Ben şöyle düşünüyorum açıkçası;
    Megane binip yılda 500 tl kâr etmektense cerato ya binerim.
    Aynı şekilde bu üst modellere göre değişir.
    Tabii piyasayı belirleyen talep olduğundan, bu tip güzel araçlar uygun fiyat da oluyor.
    Boşver, millet reno ya binsin ki bizde uyguna alalım böyle arabaları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jölelibrokoli

    Eyvallah hocam sağolasın.
    Bakım yaptırmadım daha ama forum da konusuna rastlamıştım, öyle aman aman değil parça fiyatları.
    Zaten Hyundai ile aynı çoğu malzeme.
    Ama mesela f1 kulakçığı lâzım, o koreden gelecek, fiyatı da 100 tl civarı.
    Belki fiat, reno gibi uygun değildir parçalar ama çok da pahalı değildir.
    Ben şöyle düşünüyorum açıkçası;
    Megane binip yılda 500 tl kâr etmektense cerato ya binerim.
    Aynı şekilde bu üst modellere göre değişir.
    Tabii piyasayı belirleyen talep olduğundan, bu tip güzel araçlar uygun fiyat da oluyor.
    Boşver, millet reno ya binsin ki bizde uyguna alalım böyle arabaları.

    Haklısın kardeşim. Konunun takipçisi olacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakıtla ilgili biraz bilgi vereyim.
    Aldığımdan beri 30 tl'lik lpg alıyorum denemek için.
    En son 30 TL'ye (14 lt) 140 km gitti.
    Yol bilgisayarına göre %10 fazla yakıyor lpg.
    Bu oran şehir içi sakin kullanım içindir, performanslı kullanımda artıyor yakıt.
    Ayrıca otomatik kullanımında gaz pedalına hassas basmanız çok önemli.
    Meselâ sakın kullanımda 2500 devir de vites atarken, biraz baskı da 3000 ve üstüne çıkıyor.
    Dün otoban da sabit hız da 7 lt nin altına düştüm, bu da yaklaşık 7.5 lt lpg demektir, yani 15 kuruş civarı yakar güncel fiyatlarla.
    Son olarak sıralı sistem de ki benzin kullanımı da yazayım.
    50 tl lik benzin (yaklaşık 11 lt) 600 km yetiyor ilk çalıştırma ve lpg ye geçene kadar.
    Yazın bu oran 800 km ye kadar çıkacaktır.
    Velhasıl şehir içi sürekli yoğun kullanım da benzin dahil 28 kuruş yakacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt değerleri çok güzel. Tek kafama takılan husus servis. Zaten kullanmak için almayı düşünüyorum. Biraz araştırdım benzinli otomatik şanzımanda en iyi honda civiclermiş. Cerato içinde olumsuz yorum hiç duymadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.