Şimdi Ara

2011 Acer TimelineX 3830/4830/5830 T/G

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
271
Cevap
2
Favori
20.863
Tıklama
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Acer >> 2011 Acer TimelineX 3830/4830/5830 T/G
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Witchdoktor

    Ben de 3830TG'de belleği 8GB'a çıkardım ve Corsair Force GT 120GB SSD taktım, cihaz bomba gibi oldu.

    Baya fark yaratmıştır güle güle kullanın. SSD yi kendiniz mi taktınız, cihazı garanti dışı bırakmadan nasıl SSD taktırabilir im bir bilginiz var mı bu konuda hakkında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xLeGeNDx -- 12 Aralık 2011; 16:37:35 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Witchdoktor

    Ben de 3830TG'de belleği 8GB'a çıkardım ve Corsair Force GT 120GB SSD taktım, cihaz bomba gibi oldu.

    1066 mı 1333 MHz mi taktınız Ram i ?
    http://www.teknobiyotik.com/donanim/ram-bellek/kingston-value-4gb-ddr3-1066mhz-cl7-sodimm.html
    Bunu taksam 4+2 yapsam uyumlu olur mu ?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    2x4GB 1333MHz Kingston RAM taktım. RAM ve SSD takmak garanti kapsamını etkilemiyor. Bunları takmak çok basit zaten, alt kapaktaki tek vidayı çıkarıp cihazı açınca sol üstte HDD mevcut, 2 vidasını çıkarıp yerine SSD'yi takıyorsunuz.
    RAM'in tırnaklarını kenara itince zaten kendiliğinden çıkıyor, yerine yenisini takıyorsunuz.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    213 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xLeGeNDx

    quote:

    Orijinalden alıntı: y.selimy.selim

    Arkadaşlar bende 3830tg modelini dün vatandan aldım. Sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla cevaplayabilirim. Bilgisayar şu an için güzel fakat klavyenin orta kısmı biraz şişkin . Sorun olmaz herhalde. İnşallah bilgisayarda sorun çıkmaz.

    Benim ilk aldığım 4830tg modelin de touchpadin sağ tarafında büyük etiketin olduğu yer şişkindi, bilgisayarı kullanan diğer arkadaşlarda böyle bir durum var mı?

    Dünde vatandan yeni gelen 4830tg modelini sipariş ettim ürün açıklamasında yazanlar doğruysa eski modeline göre işlemci ve hdd' de güncelleme var ve artı olarak bluetooth olduğu yazıyor ve fiyatı önceki seriden daha düşük.

    4830Gt modeli dün vatan notebook tan aldım gayet güzel işlemci ve hdd de güncelleme var ama bu seri de de bluetooth yok. 1480 tl verdim.
    |
    |
    _____________________________
    Asus N56VZ




  • Onbaşı
    36 Mesaj
    hocam fiyatlar almış başını gitmiş yoksa benmi bulamıyorum 3830 için 1800 tl yazıo vatan bilgisayar.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xixixi_50

    hocam fiyatlar almış başını gitmiş yoksa benmi bulamıyorum 3830 için 1800 tl yazıo vatan bilgisayar.

    Fiyata bakmadım ama Vatan'da %30 hediye puan uygulaması olduğundan yüksek görünüyor olabilir. 1800'ün %30'u 540TL olacağından cihaz sana 1260TL'ye gelmiş olur ki süper fiyat denebilir.
    _____________________________
  • Onbaşı
    36 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Witchdoktor

    quote:

    Orijinalden alıntı: xixixi_50

    hocam fiyatlar almış başını gitmiş yoksa benmi bulamıyorum 3830 için 1800 tl yazıo vatan bilgisayar.

    Fiyata bakmadım ama Vatan'da %30 hediye puan uygulaması olduğundan yüksek görünüyor olabilir. 1800'ün %30'u 540TL olacağından cihaz sana 1260TL'ye gelmiş olur ki süper fiyat denebilir.


    hocam ben verdigim paraya bakarım ne yapayım hediye çekini :::D şaka bi yana % 25 indirim beklicem
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    Bimeks te 1500 3830TG
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    MErhaba Arkadaşlar

    Ben Bu Acer AS4830TG-2414G50 Modeli Alacagım Ama Bulamadım tanıdıgınız İnternet Siteleri var mı ??

    yardımcı Olur Musunuz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3541 Mesaj
    bende bu hafta içinde %25 olduğunda alacağım 3830tg modelini. samsung netbookumdaki bluetooth modülünü takıp kullanmayı düşünüyorum. samsungu da evde bırakırım zaten. şarj konusunda aratmayacak

    ek: sahibindende bayağı bluetooth modülü mevcut. servise o kadar para vermeye gerek yok. konektörler birbirine çok benziyor. 10 liraya alınır ve sanırım sıkıntısız olur. windows zaten sürücüyü kendisi tanıyor.

    http://www.sahibinden.com/bilgisayar-notebook-dizustu?query_text=bluetooth&price_currency=1&sorting=price_asc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakaniko -- 29 Aralık 2011; 1:04:25 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    470 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakaniko

    bende bu hafta içinde %25 olduğunda alacağım 3830tg modelini. samsung netbookumdaki bluetooth modülünü takıp kullanmayı düşünüyorum. samsungu da evde bırakırım zaten. şarj konusunda aratmayacak

    ek: sahibindende bayağı bluetooth modülü mevcut. servise o kadar para vermeye gerek yok. konektörler birbirine çok benziyor. 10 liraya alınır ve sanırım sıkıntısız olur. windows zaten sürücüyü kendisi tanıyor.

    http://www.sahibinden.com/bilgisayar-notebook-dizustu?query_text=bluetooth&price_currency=1&sorting=price_asc

    Uyumlu olan bir bluetooth module bulsam direk alıcam da nasıl anlarım uyumlu olduğunu
    _____________________________




  • Yarbay
    3541 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ardozs

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakaniko

    bende bu hafta içinde %25 olduğunda alacağım 3830tg modelini. samsung netbookumdaki bluetooth modülünü takıp kullanmayı düşünüyorum. samsungu da evde bırakırım zaten. şarj konusunda aratmayacak

    ek: sahibindende bayağı bluetooth modülü mevcut. servise o kadar para vermeye gerek yok. konektörler birbirine çok benziyor. 10 liraya alınır ve sanırım sıkıntısız olur. windows zaten sürücüyü kendisi tanıyor.

    http://www.sahibinden.com/bilgisayar-notebook-dizustu?query_text=bluetooth&price_currency=1&sorting=price_asc

    Uyumlu olan bir bluetooth module bulsam direk alıcam da nasıl anlarım uyumlu olduğunu

    bilgisayarı aldım bugün.

    kendi samsung netbookumun modülünü denedim ancak konektörü geniş geldi. uymadı.

    birşey soracağım. sizde de enter tarafı biraz havada mı duruyor?
    _____________________________




  • Onbaşı
    33 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakaniko

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ardozs

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakaniko

    bende bu hafta içinde %25 olduğunda alacağım 3830tg modelini. samsung netbookumdaki bluetooth modülünü takıp kullanmayı düşünüyorum. samsungu da evde bırakırım zaten. şarj konusunda aratmayacak

    ek: sahibindende bayağı bluetooth modülü mevcut. servise o kadar para vermeye gerek yok. konektörler birbirine çok benziyor. 10 liraya alınır ve sanırım sıkıntısız olur. windows zaten sürücüyü kendisi tanıyor.

    http://www.sahibinden.com/bilgisayar-notebook-dizustu?query_text=bluetooth&price_currency=1&sorting=price_asc

    Uyumlu olan bir bluetooth module bulsam direk alıcam da nasıl anlarım uyumlu olduğunu

    bilgisayarı aldım bugün.

    kendi samsung netbookumun modülünü denedim ancak konektörü geniş geldi. uymadı.

    birşey soracağım. sizde de enter tarafı biraz havada mı duruyor?

    evet benimkinin enter ve hafifte shift tuşunun orara şişkinlik var. geçen gün vatana gidip oradaki 3830tg ve 4830tg modellerine baktım , onların da klavyelerinin bazı yerlerinde vardı bu durum . galiba çoğunda mevcut.
    _____________________________




  • Yarbay
    3541 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: y.selimy.selim
    evet benimkinin enter ve hafifte shift tuşunun orara şişkinlik var. geçen gün vatana gidip oradaki 3830tg ve 4830tg modellerine baktım , onların da klavyelerinin bazı yerlerinde vardı bu durum . galiba çoğunda mevcut.

    Pil konusunda biraz şanssız çıktım sanırım. aldığımda everestten baktım. dayanma seviyesi %4 diyordu. bi doldur boşalt yaptım %6 oldu. kalibrasyon yapmaya çalışıyorum. inşallah olur.

    Bu arada 3g modül takmak isteyenlere kötü haber. teoride takılabilir ama pratikte takılamaz. takılmak istenirse anakarta lehimle müdahale gerekir. resimdeki siyah parçanın anakarta lehimlenmesi gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakaniko -- 1 Ocak 2012; 11:53:24 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3541 Mesaj
    %2 ye düşürmeyi başardım
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    223 Mesaj
    merhaba arkadaslar. Bilgisayarımın aniden bozulması üzerine ben de yeni bilgisayar arayışlarına girdim ve sonunda acer timeline x serisinde karar kıldım. Fakat seri içinde hangisini istediğimi bilemedim :) 3830 ve 4830 dan hangisini alayim karar veremedim. gerçi 3830 u nette pek bi yerde göremedim. Bilgisayari film izlemek, nette gezinmek ve nadiren oyun oynamak için istiyorum. dvd olup olmaması sorun değil. daha önce hep 15.6 ekran kullandim ama artık bıktım büyük hantal notebooklardan. 3830 un ekranı film izlemek ve oyun oynamak için çok mu küçük ? aldıktan sonra pisman olmak istemiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3541 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vrl marius

    merhaba arkadaslar. Bilgisayarımın aniden bozulması üzerine ben de yeni bilgisayar arayışlarına girdim ve sonunda acer timeline x serisinde karar kıldım. Fakat seri içinde hangisini istediğimi bilemedim :) 3830 ve 4830 dan hangisini alayim karar veremedim. gerçi 3830 u nette pek bi yerde göremedim. Bilgisayari film izlemek, nette gezinmek ve nadiren oyun oynamak için istiyorum. dvd olup olmaması sorun değil. daha önce hep 15.6 ekran kullandim ama artık bıktım büyük hantal notebooklardan. 3830 un ekranı film izlemek ve oyun oynamak için çok mu küçük ? aldıktan sonra pisman olmak istemiyorum.

    Ben 10.1" netbook'tan buna geçtim. Gayet memnunum. 2x4GB 1333MHz ram ve 120GB SSD ile uçurmayı hedefliyorum
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vrl marius
    merhaba arkadaslar. Bilgisayarımın aniden bozulması üzerine ben de yeni bilgisayar arayışlarına girdim ve sonunda acer timeline x serisinde karar kıldım. Fakat seri içinde hangisini istediğimi bilemedim :) 3830 ve 4830 dan hangisini alayim karar veremedim. gerçi 3830 u nette pek bi yerde göremedim. Bilgisayari film izlemek, nette gezinmek ve nadiren oyun oynamak için istiyorum. dvd olup olmaması sorun değil. daha önce hep 15.6 ekran kullandim ama artık bıktım büyük hantal notebooklardan. 3830 un ekranı film izlemek ve oyun oynamak için çok mu küçük ? aldıktan sonra pisman olmak istemiyorum.

    Bence film izlemek için de yeterli 13.3" ekran (3830TG). Pil ömrü, hız ve hafiflik sayesinde gayet kullanışlı bir bilgisayarınız oluyor.
    Oyun oynamak için de gayet yeterli (Nvidia GT540M ile). Bu arada 1080p film oynatmak için CPU üzerindeki dahili grafik desteği (Intel HD) yeterli oluyor, bu sayede pil ömrü fazla etkilenmiyor (ben Media Player Classic Home Cinema 64 bit kullanıyorum).
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    223 Mesaj
    Yorumlarınız için teşekkürler. Bugün vatanbilgisayardan Acer AS4830TG modelini aldım. 14.1 inch ekran tam bana göreymiş =) Tam istediğim boyutlarda bir bilgisayar çıktı. Ne çok büyük ne çok küçük. Özellikler bakımından şimdilik pek bi şey söyleyemem. Ama içinde çok fazla gereksiz program geldiği kesin. Bu akşam bilgisayarı biraz kurcaladıktan sonra ilk işim format atıp temiz bir win 7 ultimate kurmak olucak =)
    _____________________________
  • Binbaşı
    1100 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vrl marius
    Yorumlarınız için teşekkürler. Bugün vatanbilgisayardan Acer AS4830TG modelini aldım. 14.1 inch ekran tam bana göreymiş =) Tam istediğim boyutlarda bir bilgisayar çıktı. Ne çok büyük ne çok küçük. Özellikler bakımından şimdilik pek bi şey söyleyemem. Ama içinde çok fazla gereksiz program geldiği kesin. Bu akşam bilgisayarı biraz kurcaladıktan sonra ilk işim format atıp temiz bir win 7 ultimate kurmak olucak =)

    Bence formatlamadan önce Acer eRecovery Management (veya Acronis TrueImage vb HDD yedekleme programı) ile sistemin yedeğini alın. Ben gereksiz tüm programları kaldırıp Win7 optimizasyonlarını yaptım ve sistemi Ccleaner ile temizleyip defrag ettim. Win7 Ultimate benim için gereksiz, Win7 Home Basic 64bit zaten 8GB belleği destekliyor ve özellikleri bu bilgisayar için fazlasıyla yeterli. 8GB bellek (1GB'ını RamDisk olarak rezerv ettim, browser cache'leri ve temp klasörünü buraya atadım, ayrıca sanal belleği de kapattım) ve SSD (Corsair Force GT 120GB ekledim) eklediğinizde sistem cep herkülüne dönüşüyor. Gereksiz Acer uygulamalarını kaldırdığınız temiz bir sistemde 120GB'lık SSD'de yaklaşık 95GB boş alan kalıyor.
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
haberler
üniversite
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.