Şimdi Ara

2010 Honda CR-V (Makyajlı) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.175
Cevap
22
Favori
151.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dunyao

    dostum ben dün çiftkurtlar-maslak' a giderek 1 adet cr-v'ye yazıldım, renge henüz karar veremedim, beyaz-füme-bronz arasında kaldım. Ayrıca navigasyon paketini de epey beğendim, 2000 tl de o tuttu, toplamda 80bin+ 2bin = 82.000 tl

    aracın içi gerçekten içime sindi, tigu ile alakası yok, gerçekten konforlu bir araba, yakıt hususunda ise, biliyorsun tigu bile 10 lt yakıyor, arabasını servise getirmiş bir arkadaş vardı, ona sordum ne yakıyorsun diye, ortalaması 10dur ama ben 12ye çıktığım oluyor bilerek, çünkü sert kullanıyorum arabayı dedi. özellikle düz yolda cruise control ile gidersen çok daha da düşürürsün, 1 senedir kullanıyorum hiç sıkıntım yok son derece memnunum dedi..yani bir aksilik olmazsa cr-v olacak, sana da hayırlısını dilerim.

    dizel-otomatik ben de düşündüm, ancak, hem fiyat olarak pahalı, hem de gürültüsü var (captiva) yani, dedim ki kendime madem bu kadar parayı veriyorsun, aylık - atıyorum -100 tl mazot-benzin farkını da göze alacaksın. yani benzinlide karar kıldım, bu tarz araçların makul yakanı var mıdır hiç duymadım bilmiyorum.

    selamlar



    En kötü karar, kararsızlıktan iyidir düsturunca sizi tebrik ediyorum. Kısır döngüden kurtuldunuz demektir.
    Aracı alınca, buraları unutmayınız, izlenimlerinizi paylaşınız lütfen. Tiguan forumu kadar olmasa da burası da güzel bir paylaşım forumu olsun. Benim de temiz 2.el dizel otomatik x3 ya da q5 araştırmalarım sonuç vermez ise geleceğim yer bu forumdur :)




  • Her ne kadar burası CR-V forumu ve ben de marka (+6 yıldır Civic kullanıcısı) olarak HONDA fanatiği olsam da;
    konu SUV olunca, CR-V'ye yaklaşmam. Size SUZUKI Grand Vitara benzinli A/T (otomatik) vitesli tavsiye ederim.
    Dizel motorlusu, full donanım AMA A/T (otomatik) vitesli DEĞİL.

    EĞER, "YOL dışına HİÇ çıkmam" veya Sn dunyao gibi "ben dağda ovada mahcup etmeyecek suv değil de, konforlu sağlam basan, E5-TEM suv'si bakıyorum kendime" diyorsanız; yeni çıkan Hyundai ix35 veya Tucson''u da bir incelemenizde fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 24 Nisan 2010; 3:18:28 >
  • sn braveheart11, tavsiyeler için teşekkür ederim, eminim iyi bir araçtır ix35, ben şahsen fiyatını gördükten sonra, kore malı mı, japon malı mı isterim diye düşündüm ve honda'da karar kıldım, belki de ix35 daha iyi bir araçtır ancak, kafalarımızdaki marka imajı da alım konusunda etki ediyor haliyle.

    @virgaba, q5 ve x3 ikisi laf söylenilmeyecek araçlar, hayırlısı olsun :)
  • 2010 Makyajlı CR-V de ne gibi değişiklikler var kimse yazmamış? Donanım iç ve dış görünüm vs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    2010 Makyajlı CR-V de ne gibi değişiklikler var kimse yazmamış? Donanım iç ve dış görünüm vs...


    Ben yazayım makyajlı kasanın farklarını:
    - Yeni ön ızgara, ön ve arka tampon, nikelajlı egsoz, yeni jantlar
    - Daha geniş kol dayama
    - Otomatik kararan iç dikiz aynası
    - Yeni kapı iç kol dayama, yenilenmiş koltuk ve taban döşemeleri
    - Yenilenmiş yol bilgisayarı ekranı,
    - Yenilenmiş radyo-cd çalar, USB bağlantı ile flash diskten doğrudan şarkı oynatma
    - Geri vitese takıldığında otomatik olarak aşağıya inen sağ dikiz aynası
    - Bagaj eşiği metal koruma
    - Sustalı kontak anahtarı
    - Ses yalıtımında iyileştirme
  • 2008 model CRV lerde de 6 yıl 150 000 km garantisi mevcut muydu ? Yoksa bu garanti bu yıl yeni mi geldi ?

    Bir de Honda dan aradılar, bu ay sunroofsuz ve xenonsuz araçlar geliyormuş...76 bine satacaklarmış...almak isteyenlere duyurulur...
  • yeni paket hondada, koltuklar tamamen deri de değil sanırım....
  • Hondaya dizel CR-V leri sordum , sipariş verirsek ancak Ağustos gibi elimizde olur dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayancıklı

    Hondaya dizel CR-V leri sordum , sipariş verirsek ancak Ağustos gibi elimizde olur dediler.


    Evet...bana da aynı şeyi söylediler. Peki düz dizel mi otomatik benzinli mi tercih ederdiniz ?

    İki sorum var:

    1-Uzun dönem Crv yeni kasa kullanıcısı arkadaşları olanlar, istanbul şehir içi tüketim değeri maksimum kaç olur bu aracın ?

    2- 2008 model benzinli Crv lerin piyasası nedir ?

    Ek sorular :)

    3- 2008 model ve üstü araçlarda sunroof özelliği yalnızca executive paket te mi var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virgaba -- 21 Mayıs 2010; 18:54:28 >
  • CRV ile ilgili güzel bir analiz, linki ile birlite copy-paste ediyorum :

    http://www.oto-park.com/izlenimler/2009-honda-cr-v-t9919.html


    2009 Honda CR-V

    +'lar

    + içeride değişkenlik ve hacim. arabanın zemini her yerde tamamen düz, sürücü yolcu arası mesafe ve koltukların minder genişliği referans alınacak kadar iyi diyebilirim. ayrı kol dayamalar ve ergonomik bir oturuş poziyonu var. premium Suv'lardan daha geniş bir kabini var, belki Xc60 daha geniştir.

    + değişkenlik olarak, koltukların hareketleri Jazz gibi, katlanabilir ve kaldırılabilir cinsten. üstelik koltuklar 2-3 falan değil, direk ayrı ayrı kombinasyonlarda katlanabiliyor. koltuklar ileri geri alınabiliyor olduğu gibi, daha geniş bagaj ve daha geniş diz mesfesi arasında seçim yapabiliyorsunuz, ayrıca koltuk sırtlıkları da ayarlanabiliyor. koltuk sırtlığını biraz yatırıp, koltuğu da tam geri aldınız mı, arkada çok keyifle lüks sınıf oto gibi yayılınabiliyor. bagaj 2 parçalı olarak kullanılabiliyor ek verilen raf sayesinde. oldukça büyük bagajı. baş mesafeleri falan hayvan gibi zaten. ferahlık ve hacim hissi etkileyici.

    + oturuş poziyonu son derece rahat. yine diğer Q5 veya X3 benzeri Suv'lar gibi araç otomobil bazlı olmayıp, ground-up bir ufak suv olduğu için, onlardan farklı olarak kokpit çok esnek tasarlanabilmiş. yüksek oturuş, ayak serbesti derecesi daha lüks suv'ları aratmayacak cinsten, iniş biniş aralığı çok başarılı, orta bölüm bilhassa çok açık, bol gözler ve ferah. hatta orta bölümde arkaya ve öne doğru muavin masası gibi hareket edebilen bir opsiyon bile var bunlarda ama tr pazarında yok.

    + içerde plastikler sert ve sert sivri köşeli yerler de var ama premium segment olmayan bir Suv'a göre görünüşü güzel ve hiç ucuz durmuyorlar. torpido gözü falan detaysız, tavan ışıklandırmaları yok, anahtar katlanamıyor, malzeme konulacak ufak gözlerin için yumuşak malzeme kaplanmamış, koltuk ısıtma olayı da belli koltuğun içine iki tane ısıtılan demir yerleştirmişler bazı yerleri ısınıyor anca, elektirikli koltuğa rağmen hafıza yok, arka camlar tek dokunuş değil vs (tabiki Alman otomobili detayları yok) ama güzel dekore edilmiş, bu tip bazı ince ama tabi önemli detaylar dışında kalite hissi olarak BMW X3'den daha düşük bir genel kalite hissi edinemedim. üstelik baz model Freelander 2'lerden daha kaliteli döşenmiş bir kabin olduğunu söyleyebilirim. Captiva, Sorento vs benzeri araçların hiper ucuz kabinleri ile alakası yok, bilhassa işçilik ve bunun sağladığı titreşimsiz akustik olarak.

    + donanım seviyesi, tam donanımlı geliyor bu araçlar, deri elektirikli ısıtmalı koltuktan, xenon, yağmur sensörü, kararan ayna, cam tavan subwoofer'lı müzik sistemi vs.

    + müzik sistemine parantez açalım, sahiden çok başarılı, müzik dinlemek çok keyifli. Usb veya aux girişi gibi modern donanımlardn yoksun ama, varsa da ben göremedim.

    + göstergeler ve kabin ışıklandırması hem çok şık, hemde göz yormuyor, tipik Honda stilinde.

    + klima sistemi çok başarılı ve çok ani etki edebiliyor, genelde çok sık rastlanan bişey değil.

    + eşşek kadar dış aynaları olan araba kullanmak çok rahatmış, bunu anladım.

    + sürüş özelliklerine gelirsek; motorun karakterini ve kalitesini her Honda motorunda olduğu gibi yine beğendim. yumuşak, titreşimsiz, akıcı ve 150hp tipik Vtec modelinde bile o sportif Honda sesi var, özellikle yüksek devirlerde. istikrarlı devirleniyor ve devir bandının en sonunda bile güç kaybı yok. bu sayede şanzıman redline'a kadar aracın tırmanmasına her viteste izin veriyor. keyifli bir motor, ahh araba daha hafif olsaydı diyelim

    + şanzıman, aynen tipik Honda, adaptif özellikleri çok uçlarda geziniyor, aynı Accord'daki gibi. yumuşak kullanırsanız, tık tık hissettirmeden yumuşacık geçişler. hafif karar değiştirip zorlasanız bile uyuşukluk yapıyor, ne güzel cruise takılıyoduk dercesine. bu konumdan ani spor moda geçiş diye bişey yok. siz zorladıkça şanzıman bunu yavaş yavaş yapıyor. özellikle fren-gaz bekleterek sert kalkışta birden en agresif moda geçiyor ve en ufak gaz hamlelerinde bile sürekli en üst devirlerde tutmaya çalışıyor arabayı. bu moda denk gelirseniz, küçük suv'umuzun performansı sizi mutlu edecektir. öteki türlü otomatik vitesli 1300-1400kg'lik bir 1.6 araba tadında.

    + şanzımanın olumlu bir yanı da, son vitesin oldukça uzun olması. sabit seyir hızı konforuna katkısı büyük, çünkü 100kmh hızla giderken 2000d/d falan çeviriyor araba. hiç motor sesi yok. 130-140kmh'ye çıkıp sabit giderseniz bile yok, zaten daha yüksek bir hıza çıkmadım.

    + direksiyon çoğu sentetik hisli direksiyona sahip bu tarz aracın aksine, çok hisli tepkili vs olmasa da, dozunda, tadında ve olması gereken ağırlığında. 120-130kmh gibi hızlarda güven veriyor, simit çapı da ideal, yerleşimi, açısı ve üzerinde kumanların kullanımı da.

    + sürüş şöyle, araba sert tabi biraz ama sertliğini aracın anlamak ile birlikte, bunu içeriye yansıtmadığını da anlıyorsunuz. iyi ve sağlam süspansiyonları var, özellikle ön süspansiyon kolları falan baya kalın ve arkadaki çift salıncaklarda otomobil bazlı Suv'lar gibi değil, gayet iri duruyorlar. sıkı bir sürüşü var ama pürüzsüz aynı zamanda. sert darbeler hemen yansıyor, ama daha sert darbeler de daha sert olarak değil aşağı yukarı aynı biçimde yansıyor. X3'ün arka koltuğunda deneyimlediğim küt vurma durumu ve hızlı yol dalgalarının poponuzu yerden kesebilmesi gibi ilginç durumlar yok. olgun ve akıcı süspansiyon. klasik anlamıyla oturaklı ve güçlü olarak tanımlayabileceğim bir sürüş hissi var. evet sert ama konforlu.

    + çukurlarda gram içerde trim veya oynama sesi yok, tank gibi tok.

    + arabanın dinamik bir karakteri var gibi ama çok da değil tabi. hafif hantallaşma hissi oluyor, ama dediğim gibi çok zorlamadım, açıkcası çok da dinamizm aramam zaten bu tarz araçlarda. gayet makul yani.


    eksiler;


    - motorun performansı biraz düşük. daha doğrusu tork üretimi şöyle canavar gibi bir dizel arıyorsunuz. esnekliği yetersiz ve ağırlık altında motor -çok değil- ama biraz eziliyor. dinamik bir sürüş içinde devir çevirtmek muhakkak tabi bunun otomatikman yarattığı iki problem var, birincisi bu arabaya sürekli devirli kullanımın yakışmaması ve bunun yarattığı gereksizlik,

    - ikincisi de oldukça yükselen yakıt tüketimimiz. sadece okula giderken bir gün biraz kontrollü olarak devirli kullandım, ikinci ortalama göstergesini sıfırlamıştım, ortalamam 13.3lt gibi bişey oldu. şehir içi değil, şehir dışı denebilir. hemencecik baya yükseldi yani. zaten bu aldığım benzinden de belli, gidiş geliş 36km'lik yolda 15 liralık benzin yaktı kendisi. tabi 90 100kmh ile giderken ekonomik denebilir, o anlık tüketim gösterge çubukları 7lt'ye falan tekabül ediyor ama bunu sürekli korumak da zor tabi. şehir içi için malesef bu yakıt fiyatlarında pek ekonomik değil ve hem eksik tork değeri ve hem yüksek tüketimi ile bunu hissettiriyor. 2.0lt dizel Suv'ları arattırıyor.

    - tabi bu bir şehir Suv'u, araziye çıkamayacağı falan açık, hem önü çok alçak hemde bir ıslak yerde gaza bira basınca arka aktarmanın devreye dengesiz ve sert girişinden apar topar idareten bir 4 çeker sistemi olduğu belli. sürüşü zaten tamamen önden çekiş, onu belirtmeme gerek yok. yani isteyen bu arabayı (Freelander dışındaki her ufak Suv'da olduğu gibi) büyük, gerektiği zaman 4 çekebilen bir mpv olarak düşünür (ki aslında aynen böyle) isteyen de tasarımına ve pazarlama tarzına paralel olarak ufak bir suv olarak düşünür, kişiye kalmış.

    - araba içeriye yol sesi alıyor, birde dev aynalar biraz uğulduyor, ama bu normal.

    - şanzımanın tiptronic modu yok, ne kadar gerekli olduğu tartışmaya açık.

    - en büyük eksi, arabanın kontağını çevirince, bi tane karının çıkıp "POWER ON" diye avaz avaz bağırması, bazı embesil Amerikalıların düşünüldüğü belli, zira o kontağı zaten ben power on olsun diye çeviriyorum, seni salak araba

    - bide aksesuar olarak verilen karartmalı falan bluetooth aynanın hoparlörden verdiği ses kalitesi berbata yakın. cızırtılı, bağırtılı, aynanın kullanımı falan da zor zaten, iptal ettim ben onu. gerçi bu arabanın sorunu değil.



    valla başka eksi yanı gözüme çarpmıyor, artı yönleri baya baskın aletin. genel olarak hem gerçekten karakterli olmasını beğendim, konfor alanına odaklanmış ve tipik Honda öğelerini güzel yansıtmışlar. genelde bu Suv'lara amaçsız ve imaj satıcı olarak yaklaştığım doğru ama bu alet'in çok etkileyici değişkenlik özellikleri ve hatasız seviyesine çok yakın bir konforu var. yani o hafif geniş rahat Amerikan kullanımına odaklanma felsefesi bence bu araçlarda söküyor. kesinlikle otomobilden çevirme, otomobilden yükseltme bir Suv gibi hissettirmiyor, en büyük başarısı da bu. kendine has, son derece kullanışlı, sağlam, emniyetli ve iyi hissettiren bir Suv. genelde çabuk sıkılırım ama bu arabadan pek sıkılmadım. 2.2 cdti motor kombinasyonu ile overall olarak çok daha başarılı olacaktır. izlenimlerim bu şekilde.




  • Arabaya tam karşıdan bakınca, ön tampon ile kaputun arasındaki büyük ızgara çok komik duruyor. Genelde böyle büyük ızgaralar tamponun altında olur . Bu yüzden arabanın kaportası eksikmiş gibi geliyor benim gözüme. Örneğin ağzında hiç dişi kalmamış 100 yaşındaki birinin güldüğü zaman alt çenesinin öne doğru çıkıp üst dudağının daha geride kalarak açık olan ağzından içerinin görünmesi gibi....
  • ix35 in 177 beygirlik motorunu taksalar CRV ye tadından yenmez.snayide yaptırıyım olmazsa
  • yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilecek 2010 model crv kullanan bir arkadaş yok mudur
  • tiguan klubünde yiyolar crv yi. bu forum uyuyor galiba
  • bu forum hep uyuyor buna itiraz yok zaten. :) burada topu topu 3-5 kişiyiz.

    ayrıca kimsenin bence crv'yi yemesine gerek yok, ben bindim ve beğenmedim, o yüzden de neredeyse 2 katı para ödemeyi göze alıp crv bakıyorum, 2 aracın birbiriyle alakası yok. memlekette dışı jip gibi olsun havam olsun diyen çok insan olduğu için araba da forum da çok rağbet görür, normaldir, cebinde parası olan, dış görünüşten çok içindeki kendi komforuna önem verecek insanlar da farklı alternatifler bakacaktır. 55bin liraya jip görünümlü sade bir araba, hele hele VW kaçırılmayacak fırsattır

    ben sadece benzin konusunu merak ediyorum
  • Az çok bu araçları araştıran, biraz emek sarfeden hrekes her iki aracı da kendi karşılaştırabilecek ve beklentilerine göre seçim yapabilkecek düzeydedir. Konfor kavramına önem veren biri de bu seçimde CRV yi direkt bvir adım önde görecektir. Bir Tiguan fanatiği olarak tiguan dan vazgeçmem zor oldu...Herhalde 2 kez deneme sürüşü yapan kişi sayısı azdır :) maalesef birturlu icime sinmedi...Oysa crv nin konforu tiguan a göre 10 numara.

    Diğer karşılaştırmalar az çok yapıldı zaten...

    Tüketime gelince, tiguan la aralarında çok da fark yok....CRV nin tiguan dan maksimum 1 lt fazla tüketimi olabilir...CRV de istanbul içi makul kullanımda ortalama 9-10 litre arası tüketim bildiryorlar...birebir sorduğum ve konuştuğum crv sahiplerinden ilk ağızdan bilgidir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virgaba -- 2 Haziran 2010; 19:26:06 >
  • ikinci bi el crv alsam lpgyle uyum sağlar mı? gönlüm crv de ama benzinli kullanamam. dizel qashqai falan mı bakmam daha mantıklı olur sizce? lpg de crv subap kapağı, conta falan yakarsa batırır beni.tavsiyelerinizi bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dunyao

    yakıt tüketimi konusunda bilgi verebilecek 2010 model crv kullanan bir arkadaş yok mudur


    Şehir içi ortalama 10-11 lt yakıyor. Şehirler arası yolda cruse kontrol kullanarak 110-120 de sabitleyerek 550 km yolda ortalama 8.6 lt ile gittim. Dönüşte biraz sert kullandım ve 8.7 ortalamayı gördüm.
    Daha sakin kullanırım derseniz ve 100 de cruse kontrolu sabitlerseniz tahminim 8.3 ortalama yakar.
    Şehir içide dediğim gibi duruma göre değişiiyor10-11 arası.
    Tiguen ile karşılaştırma yapmak CRV ye epey haksızlık olur. Bende bir tigueni düşündüm ama bayide aracı görüpte içinde oturduktan sonra deneme sürüşüne bile gerek görmedim. Hep jip alıyorom diyorsunuz hemde o dar iç hacime razı oluyorsunuz. Bu bana mantıksız geldi.
    Tiguenle Qashqai yi karşılaştırmak daha doğru iç hacim bakımından.
    Aradaki fiyat farkı çok önemli değilse kesinlikle Crv derim.




  • vay be karaborsa satıyorlar cr-v'yi helal olsun, 1000 tl kar yapıyor arkadaşlar yani araba başı en az
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.