Şimdi Ara

2010 Forester dizel ?? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
17.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Manuel dizel foresterlar ile ilgili motor değişimi gerektiren sorunlar okudum. Bulunduğum şehirde subaru servisi yok. Bu nedenle sorunlu bir araba alırsam başım çok ağrır. Şu anda ilgilendiğim 2011 model bir dizel forester var. Tecrübesi olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyle bir sorun var. Araci almadan once sasi numarasi ile subaru turkiye den sorgulama yapin o arac sorunlu listede varmi diye. Birde bakimlari yetkili serviste yapilmis arac alirsaniz oyle bir durum olsada motor ucretsiz degisr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krhnsyl K kullanıcısına yanıt
    okuduğumuz, duyduğumuz kadarı ile 2010 ikinci yarısına kadarki araçlarda motor sorunu olmuş. Tüm araçlar geri çağrılarak değiştirilmiş .. dizel kullanıcıları sorunları olsa duyardık, buralara yazarlardı. dikkat ederseniz pek foruma takılmıyorlar.
  • krhnsyl K kullanıcısına yanıt
    Kendim 2012 outback dizel ve en yakın arkadaşım 2011 Forester dizel kullanıcısı olarak bu konuyla ilgili yeterli araştırmayı yaptığımı düşünüyorum. Bahse konu arızalar ve değişimler 2008den 2010-Nisan ayına kadar olan üretimlerde olmuş ve subarunun verdiği bilgiye göre arıza çıkartmış araçların sasi koduna göre tümünün sorunu giderilmiş. iskandinav ülkelerinde satılan araçlardaki istatiklere göre 120.000 aracın 1000 adedinde görülmüş.

    Ancak bildiğiniz üzere yakıt konusunda her dizel kullanıcısı gibi çok dikkatli olmak durmundasınız, 2011 ise servise gösterip alabilirsiniz diye düşünüyorum. 2010 Nisan sonrasında enjektörlerden, krank yağlamasına kadar birçok parça revizyon geçirdi. Servisin verdiği bilgiye göre 2010 Nisan sonrası ne bir turbo nede enjektör değişimi yapılmış şimdiye kadar. (Yakıt kaynaklı arızalar hariç).
    Dizel subarular için (manual) düşük devirde yüksek torku 4 tekerlege ilettiği için kalkışlarda biraz dikkatli olunması gerekiyor, yalnış kullanım sonrasında erken baskı balata değişimi gerekebilir. Arkadaşımın forester 90.000kmde ve halen orjinal baskı balata var üzerinde.. Yani durum tamamen kullanım kaynaklı.




  • bu konuda başka yorumlar var mı ?
  • mavifatih M kullanıcısına yanıt
    2009 yılında aldığım dızel Forester aracımı otomatik araç kullanma isteği nedeniyle satıp 2014 yılında otomatik Mercedes C180 W205 aldım ve bir yıldan beri bu aracı kullanıyorum. Forester araçtaki yüksek tork ve serilik, yol tutuşundaki inanılmaz başarıyı Mercedes aracımda bulamadım. Subaruyu sattığım 65000 km ye kadar bakımlar dışında herhangi bir masraf, sorun çıkmadı. Baskı - balata olayı tamamen şehir efsanesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavifatih

    bu konuda başka yorumlar var mı ?

    2010 Nisan trafiğe çıkışlı TD Forester kullanıyorum. Aracı 65.000 km de iken aldım, 2. sahibiyim.
    Şuan 103.000 km de. Periyodik bakımları düzenli yapıldı, şimdiye kadar ekstra hiç bir masrafı olmadı.
    Orjinal motor ve baskı balata ile devam.

    O dönem sizin araç için konuşmuştuk ama mekan uzaklığından kısmet olmadı.
    Mercedes'ten sonra Subaru'yu arıyor olmanız ilginç olmuş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drant

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavifatih

    bu konuda başka yorumlar var mı ?

    2010 Nisan trafiğe çıkışlı TD Forester kullanıyorum. Aracı 65.000 km de iken aldım, 2. sahibiyim.
    Şuan 103.000 km de. Periyodik bakımları düzenli yapıldı, şimdiye kadar ekstra hiç bir masrafı olmadı.
    Orjinal motor ve baskı balata ile devam.

    O dönem sizin araç için konuşmuştuk ama mekan uzaklığından kısmet olmadı.
    Mercedes'ten sonra Subaru'yu arıyor olmanız ilginç olmuş :)

    Dizel motorlu subaru oldukça hoşuma gidiyor yakıt değeriniz nedir, birde 2011 den önceki motorların bazıları sorunluymuş sanırım sizde sorun çıktı mı ?




  • Motorla ilgili problem ilk sahibi de ben de yaşamadık. Zaten Problemli uretimlerin tamamı halledildi diye biliyorum.
    Yakıt kullanım tarzına göre değişkenlik gösteriyor. 3 kişi ağzına kadar dolu bagajla Antalya-İstanbul 5,8 lt/100 km ortalama da yaptım, cok sıkıştırınca 7,6-7,8 de gördüm . Genel ortalama 6,6 lt
    Şehiriçi 7-7,2 civarlarında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drant -- 19 Aralık 2015; 11:43:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    Arkadaslar merhaba,

    Forester 6 MT dizel limited modele sahip çok yakın bir arkadaşımın yorumlarını üzerinde düzeltme yapmadan sizinle paylaşıyorum:
    "iç dizayn sade yorumlarına katılmakla birlikte aracın yoltutuşu 350 tork değeri 150 Hp ile birleşince şehir için 4 vitesin üzerine çıkabilmeniz çok olası değil.Tam bir performans aracı deiyebilirim. henüz 1500 km de olan araç ankara istanbul arasında 6.8 lt yakıt ortalamasını tutturuyor. Malumunuz 8.000 9.000 km lerde budeğierin 6 lt e kadar inecegini servisi garanti ediyor. Arac 240 kadrana sahip, kimseye onermiyorum ama hani arac kac yapar diye merek ediyorsanı kadran sizi sınırlamıyor olacak. Youtube küçük bir araştırma yapacak olursanız ozellikle kaygan yol ve buz testlerinde toureg, rav4, passat 4wd ile forester arasındaki farkı (fark denilemez sanırım özellikle kaygan zeminde yokuş testini sadece 4 awd e sahip subaru geçebiliyor) net görebilirsiniz. Limited modelde koltuk ısıtma, elektrikli koltu ayarı ve deri de standart olarak sunulmakta. Cihazı almadan önce bayağı bir araştırdım anlayacağınız, sıfır fiyatı için ankara, istanbul, bursa ve izmit bayileri ile konustum şimdi hangisinden aldığımı yazmam uygun olmayacağı için yazmıyorum, forumdaki arkadaşlara selam."

    Froseter dizel ile ilgili yeni düşünceleriniz nelerdir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Kendim 2012 outback dizel ve en yakın arkadaşım 2011 Forester dizel kullanıcısı olarak bu konuyla ilgili yeterli araştırmayı yaptığımı düşünüyorum. Bahse konu arızalar ve değişimler 2008den 2010-Nisan ayına kadar olan üretimlerde olmuş ve subarunun verdiği bilgiye göre arıza çıkartmış araçların sasi koduna göre tümünün sorunu giderilmiş. iskandinav ülkelerinde satılan araçlardaki istatiklere göre 120.000 aracın 1000 adedinde görülmüş.

    Ancak bildiğiniz üzere yakıt konusunda her dizel kullanıcısı gibi çok dikkatli olmak durmundasınız, 2011 ise servise gösterip alabilirsiniz diye düşünüyorum. 2010 Nisan sonrasında enjektörlerden, krank yağlamasına kadar birçok parça revizyon geçirdi. Servisin verdiği bilgiye göre 2010 Nisan sonrası ne bir turbo nede enjektör değişimi yapılmış şimdiye kadar. (Yakıt kaynaklı arızalar hariç).
    Dizel subarular için (manual) düşük devirde yüksek torku 4 tekerlege ilettiği için kalkışlarda biraz dikkatli olunması gerekiyor, yalnış kullanım sonrasında erken baskı balata değişimi gerekebilir. Arkadaşımın forester 90.000kmde ve halen orjinal baskı balata var üzerinde.. Yani durum tamamen kullanım kaynaklı.




    Forester dizel ile ilgili yeni yorumlarınız var mı ?




  • Yeni yorum yok, halen çok menun şekilde biniyorum. Arkadaşımda 2011i satıp 2012 makyajlı kasasını aldı gene dizel gene subaru ve gene forester. Memnun olmasak yaparmıydık sizce Sizde alıp keyfinize bakın derim.
  • bu eski model forester veya outbacklerde donanım paket bilgisine nasıl ulaşırım. satıcılar donanım bilgisini rastgele işaretlediği
    için hangi donanım yuksek olan hangisi ucuz olan anlayamadım. Gerçi butun markalarda bu sorunu yaşıyorum. Zırt pırt donanım paketlerinin ismi
    değişiyor. Birde benzinli ile mazotlu arasındaki fark nedir ve önerileriniz nedir. Yanıl mıyorsam 2.0 benzinli olan turbo motorlu 2010 civarı.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.