Şimdi Ara

2008 Golf-5 GT DSG mi? 2009 Golf-6 Highline DSG mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Citroen DS5 aracımı bazı nedenlerden dolayı sattığımdan yeni bir araç bakıyorum. Aday araç sayısını ikiye indirdim, bu doğrultuda yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.

    1. Araç: 2009 Model Golf-6 1.4 TSI Highline DSG 160 HP - Siyah Renk, KM: 77bin. Ekstra özellik: Navigasyonlu ekran+geri görüş kamerası ile 18" jant Lassa Impetus takılmış, lastikler 7bin km yapmış.

    Fiyat: En son 42500 dedi. (temizleri 48-50 bin civarı malum sitede)

    Kusurlar: Tramer: 6500 TL + 300 TL. Ön tampon değişmiş ve şöför kapısının sacı değişmiş, sol ön ve sol arka çamurluk lokal boyalı (sürtmeden olmuş işlemler, araç arkadaşımın komşusunun olduğundan doğru bilgi). Kaputa birisi 10 cm kadar 2 çizik atmış halen duruyor o çizikler.
    Yorum: Şanzıman kalkışlarda titreme yapmıyor, aracın iç döşemesinde kusur yok. Hızı müthiş.

    2. Araç: 2008 Model Golf-5 1.4 TSI GT-Sport DSG 170 HP - Gümüş Renk, KM: 95bin. Ekstra özellik: Hiç bir ekstra yok, tamamen stok halde.

    Fiyat: En son rakam 36500 TL

    Kusurlar: Tramer: 0 TL. Sağ sol çamurluk boyalı, kaput lokal boyalı ve değişen yokmuş ve boyanan parçalarında kesinlikle çizikten olduğunu iddia ediyor arkadaş, ve bu olay bir önceki sahibinde olmuş. İlk başta kafadan vuruk izlenimi veriyor ama satıcı aracına kefil olduğunu, aksi bişi olursa ekspertiz masraflarını karşılayacağını söylüyor.

    Sizce 6 ileri yağlı tip Golf-5 DSG mi? Yoksa kuru tip 7 ileri Golf-6 DSG mi?

    Donanim paketi olarak GT Sport paket ile Highline'ın eşdeğer olduğu söyleniyor fakat Golf-6 Highline kesinlikle daha dolu ve daha şık bir araç olduğu kesin. Yakıt olarak da Golf-6 8,5lt golf-5 ise 10 lt civarı yakıyormuş şehir içinde.

    Yağlı tip 6 ileri DSG'nin de kuru tipe göre daha az sorun yaptığını söylüyor bir çok forumda kullanıcılar. Nedir ne değildir açıkcası bilmiyorum arkadaşlar çünkü yıllardır PSA grubun tek kavrama araçlarını kullandım, golf hakkında ki bilgilerim tamamen kulaktan dolma. Değerli bilgi ve yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.







  • Golf GT5 özel bir araç,ve gerçekten çıktığı dönemde şaşkınlık yaratmıştı performansıyla,turbo basıncını gösterem boost göstergesi,BBS classix jantları,aklıma gelen ufak detaylar,ben olsam GT alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağlı tip 6 dsg nin arıza vermesi daha zor ama bozulunca uğraştırır. 7 dsg ise daha ucuz ve kolay onarılıyor. Yakın akrabamın hoyrat kullanılan 7 dsg octaviası 75 bin kmde, geçen hafta mekatronik arızası verdi. Yetkili servis bakımlı değildi, masraf 4 bin tl çıktı ancak servis ücretsiz onardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bağkur_borcu kullanıcısına yanıt
    Örnek verdiğim Golf-6 da servis bakımlı değil. Servis bakımlı olmayan aracı VW'nin tamir ettiğini ilk sizden duydum. Servis bakımlı olanlara bile türlü türlü yoıkuşlar yapmışlar, insanlar almanyaya doğuşa mail yazmayla falan zorda olsa değiştirmişler.

    @ertug0

    GT tarz olarak evet biraz daha sıra dışı, özellikle ön panjuru kırmızı çizgili GTI ile değiştirilirse daha da ayrı bir havası olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Örnek verdiğim Golf-6 da servis bakımlı değil. Servis bakımlı olmayan aracı VW'nin tamir ettiğini ilk sizden duydum. Servis bakımlı olanlara bile türlü türlü yoıkuşlar yapmışlar, insanlar almanyaya doğuşa mail yazmayla falan zorda olsa değiştirmişler.

    @ertug0

    GT tarz olarak evet biraz daha sıra dışı, özellikle ön panjuru kırmızı çizgili GTI ile değiştirilirse daha da ayrı bir havası olabilir.

    Merkeze bir fax çekip kabul ettiler. Birde model yılı ne olursa olsun, servis bakımlı olmasa bile sistemden kontrol edip eski 7 dsg araçların şanzıman yağınıda yenisiyle ücretsiz değiştiriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bağkur_borcu kullanıcısına yanıt
    Servis bakımsız araçlar için böyle bir yaklaşım var ise kusuru kabul etme yaklaşımında bir şeyler değişmeye başlamış demektir, iyi bir gelişme.
  • apollonx kullanıcısına yanıt
    Ilanların linklerini de verseydiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kahraman202 kullanıcısına yanıt
    İlanlar malesef yok, golf-6 arkadaşımın komşusunun, golf-5 ise başka bir arkadaşımın tanıdığının. Golf-6'yı 4-5 gün önce akşam karanlığında inceleyip test sürüşü yaptım, golf-5ide hafta tatilimde inceleyeceğim.
  • apollonx kullanıcısına yanıt
    Benim tercihim Golf 6'dan yana olurdu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisi de alınmaz, her yerleri darbeli, boyalı, yamalı bohça gibi ne o öyle? Bütçenize uygun donanımda temiz bir golf 6 alın. Golf 6nın malzeme kalitesi ve izolasyonu golf 5'e göre bariz daha yüksektir.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam ama malesef temiz highline'larda fiyat 50bini geçiyor, mantıksızca. Comfortta almak istemiyorum açıkcası donanımı az diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Haklısınız hocam ama malesef temiz highline'larda fiyat 50bini geçiyor, mantıksızca. Comfortta almak istemiyorum açıkcası donanımı az diye.


    Siz bilirsiniz ama donanım herşey değil emin olun. Bende zamanının en dolu golfü var. Donanımların yarısını kullanmıyorum bile. Sözde far sensörü, yağmur sensörü falan hepsi var hep elimle kendim kullanıyorum. Şart değil. Çok büyük efor sarf edilmiyor. Atıyorum coming home, leaving home güzel şeyler de olmasa da olur denen şeyler. Climatronicle manuel klima arasında kullanım farkı çok az. Önemli olan arabanın kasa olarak kendisi. İşçiliği, ne bileyim amortisörleri.

    Arkadaşım ilk çıktığında en boşundan golf 6 almıştı misal. Evet arabada çok birşey yoktu donanım, hani şu kabak gibi araba denilenlerden. Ama kulaklara vakum yapan izolasyonu, çok rahat koltukları ve süspansiyonları vardı. Tsi motorun golfte çekişi de on numara zaten. Fıstık gibi araçtı. Ben sizin yerinizde olsam orası burası boyalı, başından neler geçmiş bilmediğim highline golf 6 alacağıma, temiz kazasız, darbesiz boyasız comfortline golf 6 alırdım. Her arabanın boşu alınmaz ama bazıları farklıdır.




  • Açıklama için teşekkürler hocam. Haklısınız bir çok özellik kullanılmıyor, örneğin yağmur sensörünü her aldığım araçta genelde kapatmışımdır çünkü en ufak nemde silecekleri açması canımı sıkıyor. Far sensörü ile park sensörü çok kullandığım bir özellik, DS5'den alıştığım anahtarsız çalıştırma ve head-up display ise muazzam rahatlıkta diyebilirim. DS5 aracımı alırken bi-xenon takıntım vardı ama bumuymuş xenon dedirtti açıkcası... BMW'de ki gibi mavi mavi ışıklar verecek sanıyordum, aa bildiğin beyaz ışık Ama adaptif olması gerçekten güzel bir özellikti. Konforlu bir D sınıfı araçtan C sınıfına geçerken insan biraz daha takıntılı oluyormuş bunu anladım ama aşmaya da çalışacam bu sorunu.

    Peki Golf-5 ile Golf-6 arasında konfor ve ses olarak fark var mı? Golf-6'yı kullandığım için amortisörler malesef sert, bu da 160 hp olmasındanmış, 122 olanlar yumuşakmış. Muhtemelen GT olanda serttirde rüzgar ve yol sesi durumu nasıl acaba? Bu sesler golf-6'da yeterli seviyede.undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apollonx -- 13 Eylül 2014; 8:56:11 >




  • Ben golf 6 alırdım. Fiyatı 42 bin 2-3 sene binilir golf 8 çıkmadan 45-46 civarı satılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apollonx kullanıcısına yanıt
    Golf 6'nın süspansiyonları 5'ten biraz daha gergin ama biraz daha konforlu. İzolasyonu bariz daha başarılı. Malzemesi de daha iyi. Her anlamda golf 5'ten daha iyi diyebilirim. Çok yüksek süratlere çıkmadığımdan rahatsız edici rüzgar sesi duymamıştım, yol sesi çok az zaten.
  • İç dizayn olarak da çoook daha güzel zaten Golf-6. Golf-5'in içi eski araç olduğunu hemen belli ediyor ama golf-6 da ki modern yapı günümüz ile aynı. Golf-6 temiz bir aracı ciddi ciddi düşünmeye başladım, umarım temiz uygun fiyata bişey bulabilirim.


    @DEMBELE1234
    160 hp olanlar pek tutulmuyor sanırım, bu arkadaşın ilanı baya bi kaldı malum sitede, süresi bitincede yenilemedi şuan da aslında pek satmak istemiyor gibi tavırları var ama hayırlısı bakalım.
  • 77bin de 95bin de dsg almak? Rus ruleti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    KM'den ziyade DSG almak zaten bir rulet 10 bin km'yi görmeden de arıza verebiliyor DSG.
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-160hp-dsg-sunroof-highline-temiz-179259467/detay/

    Bu araç nasıl arkadaşlar, 47'ye verse falan şartlar kredi ile zorlanıp alınır mı sizce? 2500+1500 tl tramer kaydı var, 2 parça boya var değişen yokmuş. Aracı alan kişinin yapacağı muhtemel masraflar; lastikler değişmemiş, onlar değişecek, üzerinde rcd510 teyp var o değişecek keyfe göre tabi bu. Aracın tek ekstrası sunroof
  • Bence bu daha mantıklı. Yeni ve sorunsuz, olsun trendline olsun, sıfırdan hallice boyasız golf 6 için iyi fiyat.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-golf-6-az-kullanilmis-1.4-tsi-trendline-27000km-de-122-beygir-174441511/detay

    İlle highline ve otm istiyorsanız biraz daha para biriktirin ya da kredi limitinizi ona gör ayarlayın. Ufak sürtmeden boyalı araç almak başka birden fazla kazaya karışmış araç başka. Ayrıca tramerden görünmesi çok birşey ifade etmiyor, çoğu kişi küçük boya işlerini cebinden yaptırıyor tramerde görünmesin diye.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.