Şimdi Ara

2008-2010 mondeo 2.0 tdci otomatik titanium

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar mondeo sevdiğim bir araç. Başlıkta bahsettiğim modele hiç binmedim ama seviyorum :) almayı düşünüyorum. 200.000 km civarında genelde ve fiyatlar 40.000 dolaylarında.
    Nasıldır bu araç? Kullanan vardır heralde aranızda. 200.000 km.de dizel bi araç almak çok riskli midir?
    Yakıt tüketimi nasıldır?
    Kasko ücreti ne civardadir?
    Otomatik vites ve titanium donanım bakıyorum sadece...
    Bildiklerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • Epwy bir zaman geçmiş ben yinede yazayım. Fordun dizel motorunda bakımlar zamanında yapılmışsa 300 350 000 çok rahat görülür problem olmaz. Araç temizse bence gayet mantıklı bir seçim olur.
    _____________________________
    İntel İ7 4790 Asus STRİX GTX 1070 HAFX ADV. Corsair Pro CL 9 2133 2x4, Asus Z97 Maxsimus HERO, Benq XL2420Z, 240 gb Corsair SSD, 2 TB Baracuda, Cooler Master 212x, Steelseries RİVAL, Logitech G930, Kingston Hyperx Could 2, Steelseries GCK+...
  • Teşekkürler. Henüz aracımı değiştirmedim. Mondeo fiyat olarak çok makul. 2015 modellere de bakınca 80bin tl civarı görünüyor.
    Sıfırı 175bin tl olan bir araç için ikinci eldeki uygunluğu düşündürüyor :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • pirekare kullanıcısına yanıt
    ne yaptınız hocam mondeo aldınız mı ? :)
    _____________________________
  • Henüz almadım. :)
    2.0 mondeo yerine 1,5 focus ya da Mazda cx3 alsam mı acaba diyorum şimdi. 2. El korkutuyor. Sıfır düşünmeye başladım daha çok. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Paylaştığım Fotoğraflarım

    Nikon D5000 / Nikkor AF-s 18-55mm VR / Tamron 70-300mm tele-macro / Nikkor AF 50mm f/1.8

    GalaXy SII GT-I9100
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2010-2011 Honda CRV 2.0
    11 yıl önce açıldı
    Ford Focus C-Max 1.6 TDCI Otomatik
    15 yıl önce açıldı
    Ford Focus 1.6 TDCi Titanium
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.