Şimdi Ara

2006 civic bir kaç yeni resim daha

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 16 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sivil (13 mesaj) Jeandan (4 mesaj) asilx (3 mesaj) nlty2000 (3 mesaj) Janjan (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Hybrid hem elektrikli hem de benzinli motorla çalışan modeli şu anda civic in hibrid modeli varmış ama ekonomik kaygılar yüzünden Türkiye' ye ihracatı yokmuş. 1.3 litrelik benzinli motoru varmış ve 65mm lik bir elektrik motoru varmış bu motor gerektiği zaman çalışıyor ve toplam 101HP güç elde ediliormuş. Belki 2006 modellerden hybrid olanları Türkiye' ye getirilir.
    Arabalar gerçekten muhteşem bayıldım arabalara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hell_Hound -- 3 Eylül 2005, 1:00:38 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1277 Mesaj
    süper olmuş araç
    |
    |
  • Teğmen
    198 Mesaj
    ya nolmuş bu araba manyak bişi olmuş yaa.arkadaşlar yeni 2001 model aldı o uçak gibiyse.bu jettir heralde
    |
    |
  • Yarbay
    5569 Mesaj
    harika olmuş tr ye 2007 olarak giricek sanırım yeni kasa civicler ...
    |
    |
  • Yarbay
    4350 Mesaj
    göstermeyin şu borayı civic i ya ben daha yeni araba aldım :(
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Birde bir şeyi farkettinizmi ? Aracın kaputu kısa gibi gözükmesine rağmen cam ve konsoluda dahil ettiğinizde oldukça uzun bir ön kısım oluşmuş.Şoförün durduğu konuma bi bakın neredeyse aracın tam orta noktasından bile geride gibi oturuyor.


    |
    |
  • Yarbay
    4350 Mesaj
    iyi mi kötü mü yani?
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    Fun-to-drive, fuel efficient, comfortable for four full-sized adults, engineered for occupant safety, and incredibly refined, the 2006 Honda Civic should prove a segment leader – if not a segment buster.




    Honda offers three different versions of the 2006 Civic Sedan, each equipped with the same 1.8-liter, four-cylinder engine teamed with either a manual or an automatic transmission. The base model is called DX, the popular mid-grade version is the LX, and the most upscale Civic is named EX.




    Every 2006 Honda Civic Sedan gets the same engine, a 1.8-liter, inline four-cylinder equipped with i-VTEC variable valve timing. With 140 horsepower available at 6,300 rpm and 128 lb.-ft. of torque peaking at 4,300 rpm, the 2006 Civic Sedan’s engine is more powerful than both motors offered in 2005 and runs on regular unleaded fuel. A five-speed manual transmission sends the power to the front wheels, and is estimated to provide 30 mpg in the city and 38 mpg on the highway. The optional five-speed automatic is expected to do even better when it comes to fuel efficiency, matching the manual’s city rating but getting 40 mpg on the highway.




    It might look radical, but the 2006 Honda Civic Sedan’s interior layout is extremely functional. The gauges are split between a digital display located at the base of the windshield and a traditional cluster viewed through the steering wheel. In the digital display, which acts much like a heads-up system, vehicle speed, remaining fuel, and engine temperature are shown. In the lower binnacle there’s a huge tachometer flanked by dormant warning lights. An average fuel economy display would be nice to have, especially with the price of gas reaching three bucks a gallon in some parts of the country, but that feature is only offered on the Civic Hybrid.




    More comfortable seating, front and rear, is one benefit of the 2006 Honda Civic Sedan’s redesign. Four six-footers can fit inside the Civic Sedan, and those in the back seat won’t lack head or legroom. There’s even plenty of wiggle space for toes. For greater comfort, get the Civic EX, which comes with a fold-down rear center armrest.




    With the 2006 Honda Civic Sedan’s redesign, engineers focused on safety. Standard equipment includes dual-stage, dual-threshold front airbags; seat-mounted front side airbags; front and rear side-curtain airbags; antilock brakes with independent electronic rear brake distribution; and active head restraints. What does this mean to you? Honda expects the 2006 Civic Sedan to receive five-star frontal crash-test ratings from NHTSA and a “Good” rating from the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) in the 40-mph frontal offset crash-test.




    Despite an on-sale date of September 15, 2005, Honda hadn’t set final prices for the redesigned 2006 Honda Civic Sedan when we published this story. Estimates ranged from about $14,500 for the Civic DX to $18,500 for the Civic EX. Honda plans to sell about 160,000 Civic Sedans a year, roughly half of all planned Civic sales.




    Immediately, the 2006 Honda Civic Sedan’s added refinement is noticeable, both in terms of cabin comfort and engineering. Quiet and responsive, the silky powertrain provides good punch off the line, managed by a fluid gearbox and a light clutch. The steering is linear and quick, and the brake pedal feels great underfoot. The Civic Sedan is definitely your friend in the city, where the only thing to intrude upon your surroundings – aside from rude drivers quick to use the horn – is impact harshness from potholes. Most of the time, the ride is composed, but a bit soft.




    Estimated Base Prices: $14,500 (DX); $16,500 (LX); $18,500 (EX)
    Engine Size and Type: 1.8-liter inline four with variable valve timing
    Engine Horsepower: 140 at 6,300 rpm
    Transmission: Five-speed manual (standard); five-speed automatic (optional)
    Estimated EPA Fuel Economy (city/highway): 30/38 mpg (manual); 30/40 mpg (automatic)
    Leg room (front/rear): 42.2/34.6 inches
    Head room (front/rear): 39.4/37.4 inches (DX/LX); 38.1/36.7 inches (EX)
    Max. Cargo Volume: 12 cubic feet
    Competitors: Chevrolet Cobalt, Dodge Neon, Ford Focus, Hyundai Elantra, Kia Spectra, Mazda 3, Mitsubishi Lancer, Nissan Sentra, Saturn Ion, Suzuki Forenza, Subaru Impreza, Toyota Corolla, Volkswagen Jetta

    Photos courtesy of American Honda
    |
    |




  • Binbaşı
    1761 Mesaj
    bunu audiye benzeteni tebrik ediyorum. ağaçta gördüğü serçeyi de gergedana benzettiğine eminim.
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9569 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nlty2000

    bunu audiye benzeteni tebrik ediyorum. ağaçta gördüğü serçeyi de gergedana benzettiğine eminim.

    ben de banzetemedim
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Araç genel olarak çok şık ama içi biraz fazla radikal olmuş.Birde sadece 1.8 140 hp motorun sözü ediliyor coupe da ise 2.0 ve 197 hp ve birde hybrid var oda zaten 1.3 hacimli,hiç 1.6 motor konusu görmedim duymadım..Sadece 1.8 motor ile TR de işi zor vergi yüzünden.
    |
    |
  • Yarbay
    3764 Mesaj
    Güzel araba, Good Car

    İngilizce yazmasamıydım ne
    |
    |
  • Binbaşı
    1761 Mesaj
    1.6 kesin olur türkiyede. ama rakamlara bakınca 1.8 1.6 dan daha az bile yakabilir. otm. ş.dışı 5.8lt!!!verginin gözü kör olsun.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: BLUE DRAGON

    Güzel araba, Good Car

    İngilizce yazmasamıydım ne
    />


    Eheh.. bana bi kinayeyse bu yazıyı aynen paste ettim.Dedim bizim bilgisayar ve otomobil gençliğinin ingilizce bilmemesi mümkün değil, çevirmeyede üşendim doğrusu
    |
    |




  • Yarbay
    6723 Mesaj
    bence getirirlerse hybrid de ii satar fiyatıda uygun olursa..

    hem 100küsür hp hemde elektrik desteğiyle süper manyak tüketimm
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9569 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    bence getirirlerse hybrid de ii satar fiyatıda uygun olursa..

    hem 100küsür hp hemde elektrik desteğiyle süper manyak tüketimm

    getirseler iyi olur dediğin gibi
    |
    |
  • Yarbay
    3764 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: civil


    quote:

    Orjinalden alıntı: BLUE DRAGON

    Güzel araba, Good Car

    İngilizce yazmasamıydım ne
    />


    Eheh.. bana bi kinayeyse bu yazıyı aynen paste ettim.Dedim bizim bilgisayar ve otomobil gençliğinin ingilizce bilmemesi mümkün değil, çevirmeyede üşendim doğrusu


    Thanks...
    |
    |




  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    bence getirirlerse hybrid de ii satar fiyatıda uygun olursa..

    hem 100küsür hp hemde elektrik desteğiyle süper manyak tüketimm


    Şansı pek olmaz gibi,çünkü baya bi fiyat farkı var aralarında.Dışarıdaki fiyatlar civic sedan 13260 $ dan başlıyor hybrid ise 19900 $ dan başlıyor.Arada neredeyse 7000 $ gibi bir fark var ve bu fark TR de çok daha fazla olur.
    |
    |
  • Honda Uzmanı
    9569 Mesaj
    zaten bize koyan hep wergiler oluyor bıkkınlık geldi artık
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    3575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bingo...

    Yol bilgisayarını yine kaale almamış anlaşılan civic,sadece hybrid versiyonunda bulunacakmış.

    "An average fuel economy display would be nice to have, especially with the price of gas reaching three bucks a gallon in some parts of the country, but that feature is only offered on the Civic Hybrid."

    Tabi bu yazılan doğruysa yada son anda bir değişiklik yapılmazsa öyle gibi gözüküyor.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Ko Cuce
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,906
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.