Şimdi Ara

:::2006-2012 Honda Civic Ana Konu:::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
22.535
Cevap
101
Favori
1.451.037
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1189 Mesaj

    Akü'den değil bence. Gaz pedalı hassaslığı azaldı nedense. El freni hafif çekik gibi bir de gidişi. Hatta bu psikolojiyle elimi el frenine atıyorum bazen acaba çekik mi diye. Yakıt basıncından, hava-yakıt olayından veya ateşlemeden olur değil mi? Anlayanlar bir fikir verse, servisle ona göre konuşacağım.
    |
    |
    meddah58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    140 Mesaj
    bujileri kontrol ettir hocam.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    Arkadaşlar siz de böle uzun süreli devirli kullanım sonrası yavaşladığınızda motorun kendini toparlama sesi gibi bi ses oluyo mu hızınız yavaşladığında?

    Bende oluyo ve VTEC motorun bir özelliğidir diye düşünüodum yoksa yanılıor muyum? (aracım otomatik)
    _____________________________
    Building a dream from memory is the easiest way to lose your grasp on what's real what is dream.. (Inception)
  • Teğmen
    154 Mesaj
    geçen gün fiat punto ya bindim. benim arabadan sessizdi içi kafayı çizicem hamınna
    _____________________________
    He is crazy like a fool...

    Daddy, daddy cool!
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hatchet

    geçen gün fiat punto ya bindim. benim arabadan sessizdi içi kafayı çizicem hamınna
    quote:

    Orijinalden alıntı: hatchet

    geçen gün fiat punto ya bindim. benim arabadan sessizdi içi kafayı çizicem hamınna

    hocam benim 1 yıl önceki aracım sıfır puntoydu yapmayın etmeyin .. Rüzgar sesi ve kapıların kapanmasındaki sesler demoralize edici düzeydeydi. Sizin civicte bi problem olmasın yav?
    _____________________________
    Building a dream from memory is the easiest way to lose your grasp on what's real what is dream.. (Inception)




  • Teğmen
    154 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Raymond Donovan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hatchet

    geçen gün fiat punto ya bindim. benim arabadan sessizdi içi kafayı çizicem hamınna

    hocam benim 1 yıl önceki aracım sıfır puntoydu yapmayın etmeyin .. Rüzgar sesi ve kapıların kapanmasındaki sesler demoralize edici düzeydeydi. Sizin civicte bi problem olmasın yav?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: bbenli87

    quote:

    Orijinalden alıntı: hatchet

    geçen gün fiat punto ya bindim. benim arabadan sessizdi içi kafayı çizicem hamınna

    hocam benim 1 yıl önceki aracım sıfır puntoydu yapmayın etmeyin .. Rüzgar sesi ve kapıların kapanmasındaki sesler demoralize edici düzeydeydi. Sizin civicte bi problem olmasın yav?

    hiç bir sıkıntı yok aracımda, gerçekten punto daha sessiz. :)) aracım 2011 elegance 120 ile giderken bağırarak konuşmak zorundayım, sanırım tek çare paraya kıyıp her sene lastik yenilemek
    |
    |
    _____________________________
    He is crazy like a fool...

    Daddy, daddy cool!




  • Er
    3 Mesaj
    2007 civic aracımın el freni iyi tutmuyor adana da yaptırabileceğim iyi bir usta var mı
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    140 Mesaj
    pm attım hocam.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Hayirili cumalar
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3134 Mesaj
    Direksiyon kutusu değişimi onayim ve parçam gelmiş sonunda .11 gün oldu basvurali servise.yarin degiscek izlenimleri ve gelişmeleri aktarmaya devam ederim ilerleyen günlerde herkese saygilar.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    garantiden değişyor değilmi
    _____________________________
  • Yarbay
    3134 Mesaj

    Evet garantiden degiscek kismetse.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    caucass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    GARANTİN işlemesi çok iyi, insan kendisini güvende hissediyor
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj

    teşekkürler kardeş
    |
    |
    mkuren kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3134 Mesaj
    Dün garantiden direksiyon kutum değişti.servisteki tavir çok soğuktu.sanki babalarinin kesesinden cikiyor gibi tavirlari vardi.servis sivas Honda acilim bu arada.zaten bu sivastaki servisten daha memnun olan görmedim bu da ayri bir konu.direksiyondan ses gelmiyor ama üst kule bilyalarindan gelen ses devam ediyor nedense servis onu yapmadi.dediğim gibi bu ülkede müşteri memnuniyeti tüketici hakki diye bir şey yok.garanti felan bence tamamen hikaye ben garantiyi bozuyorum.haftaya yagimi babamla kendim degisecegim.yagi ve filtreleri aldim.suratsiz ve haramzade servislere yolunmanin anlami yok.herkese saygilar.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1673 Mesaj

    Gözunü z aydin olsun servisi bosverin . Hepsi ayni turşu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anchowy61 -- 5 Eylül 2014; 22:58:50 >
    |
    |
    meddah58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Karşıma çıktığı için hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kahrolsun servisler
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    8 Mesaj
    arkadaşlar 2007+ model honda civic hb bakıyorum max 31.000 ve 150.000km düşünüyorum hasar kaydı 10bin i aşmasın yeter . var mı böyle bi araç bildiğiniz veya elinizde olan ? ve ya bulunabilir mi ?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    31 bin iyi rakam; daha düşük km. de olanını da bulabilirsin
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8755 Mesaj
    Direksyon kutusu garantiden bayiye set halde geliyor sadece kutu olarak değil
    "Bazi" bayiler sadece kutuyu degistirip geri kalan kismi kendilerine aliyorlar. Bu hususa dikkat edin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Reklamlar
kolayoto.com
SEO
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.