Şimdi Ara

:::2006-2012 Honda Civic Ana Konu::: (537. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22.575
Cevap
85
Favori
1.494.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2007 modellerde de D konumunda manuel kullanım olduğunu sanıyorum, belkiş bir kısmında yoktur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    2007 modellerde de D konumunda manuel kullanım olduğunu sanıyorum, belkiş bir kısmında yoktur



    2007 modellerde yok hocam, hatta benimki 2008 Kasımın başlarında almıştım onda bile yok
  • bunu gerçekten bilmiyordum, 6 lı cd mp3 çaları biliyorum, birde bej rengi gerçekten bej yaptıklarını biliyorum (Öncekiler daha çok gri gibiydi) ama bu vites olayını bilmiyordum, söylememişlerdi, Ne varki benim en çok sevdiğim ve kullandığım D konumunda manuel, mesela yavaşlamak gerektiğinde vites koluna hiç dokunmadan vitesleri küçültebiliyorum ve motor devri yüksekse , şanzumana zarar vermemesi için uygun olmayan vitese geçmiyor, ve gaza basıncaya kadar manuel durumda kalıyor, gaz verdikten sonra tekrar otomatiğe geçiyor
  • dostum daha 2008 Nisanda diil miyiz, yoksa ben mi yanlış biliyorum? :)

    not : tmm ben yanlış anlamışım

    quote:

    Orjinalden alıntı: Eleman33

    2007 modellerde yok hocam, hatta benimki 2008 Kasımın başlarında almıştım onda bile yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluerdem -- 22 Nisan 2008; 0:42:53 >
  • 2008 ler 4-5 ay önceden çıkıyorya
  • 2008 modeller, 2007nin ağustos veya eylül ayında çıkmaya başladı dostum. 2008 ağustostada 2009 lar çıkmaya başlar heralde
  • evet ben yanlış anlamışım bi anlık dalgınlık noktalama işaretlerinin olmaması ile birleşince yukarıdaki gibi ofsayta düştüm
  • Vallahi bende d konumunda vites değişiminin yeni özellik olduğunu bilmiyordum, ve inanın çokta hoş bir özellik, tümü ile otomatikte giderken örneğin kırmızı ışıkta kalkınca araba 2500 devire ulaşmadan ben vites büyütüyorum sonra kendi otomatik devam ediyor veya aynı şey sollamalarda vitesi küçülterek müdahele etmeyi sağlıyor. sürüşü çok zevkli kılıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    bunu gerçekten bilmiyordum, 6 lı cd mp3 çaları biliyorum, birde bej rengi gerçekten bej yaptıklarını biliyorum (Öncekiler daha çok gri gibiydi) ama bu vites olayını bilmiyordum, söylememişlerdi, Ne varki benim en çok sevdiğim ve kullandığım D konumunda manuel, mesela yavaşlamak gerektiğinde vites koluna hiç dokunmadan vitesleri küçültebiliyorum ve motor devri yüksekse , şanzumana zarar vermemesi için uygun olmayan vitese geçmiyor, ve gaza basıncaya kadar manuel durumda kalıyor, gaz verdikten sonra tekrar otomatiğe geçiyor




  • YASA DİYOR Kİ: aynı yılın ikinci yarısında üretilmiş olan araçlar; 1 Ağustos tan sonra trafiğe çıkarken bir sonraki yılın modeli olarak ruhsatlandırılabilir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vuralkan

    Aracımda dikkatimi çeken bir şey oldu. Bugün ikinci kez yıkattım. Arka tekerlerin çevresinde üst ve yanlarda yer alan yüzey var biliyorsunuz ve pütürlü bir yalıtım malzemesiyle kaplanmış olan. İşte bu yüzeylerde yer alan siyah katman yıkama sırasında adeta soyuluyor. İlk yıkamada soyulan küçük alanlar bu ikinci yıkamada giderek büyüdü. Birkaç yıkama sonra hiç kalmayacak sanki, alttan arabanın kendi rengi olan beyaz pütürlü yüzey ortaya çıkmaya başladı.

    Başka bir araçta gözlemleme şansım olmadı. Şimdi bu benim arabaya özgü bir şanssızlıkmı? yoksa sizlerde de oldumu, normalmidir?

    Araba 925 Km oldu, 1000 bakımına bu hafta içinde gireceğim. Sizlerden alacağım yanıta göre serviste talepte bulunacağım. Bu siyah katman o kadar yumuşakki tırnakla bile kalkıyor. Acaba bu geçici bir kaplamada, yıkandıkça kullandıkça çıkıp giden bir şeymi?

    Bu sorunla karşılaşan olmadımı acaba? Bahsetiğim yer arka tekerleklerin çevresinde olan davlumbaz gibi kısım.




  • kulaklıklara abandım zaman zaman.
    ama tahmin ettiğim gibi,hondanın internet sitesindede yazdıgı gibi D konumundayken manuel vites sonradan eklendi.ben agustosta aldım 2008 model diye geçiyor.
    benim araçta bu özellik yok malesef.
    servise bu nedenle gitmemede gerek olmadıgını düşünüyorum.
    saygılarımla :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vuralkan


    quote:

    Orjinalden alıntı: vuralkan

    Aracımda dikkatimi çeken bir şey oldu. Bugün ikinci kez yıkattım. Arka tekerlerin çevresinde üst ve yanlarda yer alan yüzey var biliyorsunuz ve pütürlü bir yalıtım malzemesiyle kaplanmış olan. İşte bu yüzeylerde yer alan siyah katman yıkama sırasında adeta soyuluyor. İlk yıkamada soyulan küçük alanlar bu ikinci yıkamada giderek büyüdü. Birkaç yıkama sonra hiç kalmayacak sanki, alttan arabanın kendi rengi olan beyaz pütürlü yüzey ortaya çıkmaya başladı.

    Başka bir araçta gözlemleme şansım olmadı. Şimdi bu benim arabaya özgü bir şanssızlıkmı? yoksa sizlerde de oldumu, normalmidir?

    Araba 925 Km oldu, 1000 bakımına bu hafta içinde gireceğim. Sizlerden alacağım yanıta göre serviste talepte bulunacağım. Bu siyah katman o kadar yumuşakki tırnakla bile kalkıyor. Acaba bu geçici bir kaplamada, yıkandıkça kullandıkça çıkıp giden bir şeymi?

    Bu sorunla karşılaşan olmadımı acaba? Bahsetiğim yer arka tekerleklerin çevresinde olan davlumbaz gibi kısım.


    yazın üzerine dikkatimi çekti baktım, sanırım dediğin gibi o siyahlar her neyse yıkadıkça gidiyor galiba, benim davlumbazlarda gövde rengi, bu arada önceki nesil corollalarda o davlumbazın içi ilginç bir kumaşla kaplıydı, sanırım ses yalıtımı amaçlıydı, eğer senin dediğin gibi koruyucu madde vardı ve yıkadıkça çıktıysa(araştıracağım) oraya zift atmak yerine o kumaş gibi olan metaryalden bulup takmak daha sağlıklı olablir




  • bahsettiğiniz yer arka çamurluğun içimi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rahmi2253

    bahsettiğiniz yer arka çamurluğun içimi

    Evet arka çamurluk içi. Siyah bir kaplama var o aşınıyor ve alttan arabanın gövde rengi ile boyanmış asıl izolasyon maddesi ortaya çıkıyor.

    Bugün 1000 Km bakımı için servisteydim. Yaklaşık bir saat sürdü. Servis müdürünün yanında çay içerken bitti işlemler. Bahsettiğim yalıtım malzemesinin durumuna baktılar. Tazyikli suyla (bazı yıkamacıların gerektiğinden yüksek basınçla ve de çok yakından su tutmaları sebebiyle olabiliyormuş) bu durum ortaya çıkmaktaymış. Bu arada belirteyim şimdiye kadar sadece iki kez yıkandı araç. Çözümü varmış, biraz daha ilerlerse pütür diye adlandırdıkları malzemeyi yenileyebiliyorlarmış. Bu arada o anda kullanılmış civic yoktu serviste, kıyaslama şansım olmadı bu yüzden.

    Sizlerde bakın bakalım böyle bir durum varmı? Hondaya mail falan atarız uyarı ve tavsiye babından, kullanıcılar olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vuralkan -- 23 Nisan 2008; 13:17:45 >




  • o kadar onemlimi davlumbazların içi?
  • #1: Benim bildiğim davlumbaz ön çamurluk içlerinde olur.
    #2: Arka çamurluklarda; tekerin arka tarafında yani çamurluğun tamponla birleştiği yerde; lastikten sıçrayan su, çamur vs'yi tamponun taa en arka uzun tarafının iç kısmına gitmesini engelleyecek bir koruma parçası olabilir. Hondalarda bu görevi paçalık tabir edilen plastik parçalar yapar.
    #3: Dolayısı ile arka çamurlukların içinde davlumbaz yoktur ama buraya yapışan çamur ve içinde bulunabilecek korosif maddelerin sacı çürütmesini engellemek amacı ile uygulanmış bir kimyasal kaplama madde bulunabilir.
    #4: Bu maddeyi yıkamacı tazyikli su ile söktüyse Hondaya yazı yazıp boşuna vakit kaybetmeyin, adamlar ne yapsın, yıkamacıyı mı dövsünler?
    #5 Aynı madde ile tekrar kaplatıp bir daha tazyikli su tutturmazsanız sorun çözülür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    #1: Benim bildiğim davlumbaz ön çamurluk içlerinde olur.O ZAMAN O TEKERLEK BOŞLUKLARINA NE AD VERİLİR
    #2: Arka çamurluklarda; tekerin arka tarafında yani çamurluğun tamponla birleştiği yerde; lastikten sıçrayan su, çamur vs'yi tamponun taa en arka uzun tarafının iç kısmına gitmesini engelleyecek bir koruma parçası olabilir. Hondalarda bu görevi paçalık tabir edilen plastik parçalar yapar.PAÇALIK KONU DIŞI BURADA SÖZ KONUSU O ARKA TEKELEK YUVALARININ ÜST KISMI BEN O BİLGEYE DAVLUMBAZ DENİLDİĞİNİ SANIYORDUM

    #3: Dolayısı ile arka çamurlukların içinde davlumbaz yoktur ama buraya yapışan çamur ve içinde bulunabilecek korosif maddelerin sacı çürütmesini engellemek amacı ile uygulanmış bir kimyasal kaplama madde bulunabilir.
    #4: Bu maddeyi yıkamacı tazyikli su ile söktüyse Hondaya yazı yazıp boşuna vakit kaybetmeyin, adamlar ne yapsın, yıkamacıyı mı dövsünler? BAŞKA ARABALARDA NİTE TAZYİKLİ SU SÖKMÜYOR , AYRICA BEN KENDİM YIKIYORUM 100 BAR LIK AMATÖR BİR BASINÇLI MAKİNEYLE , GENEDE ÇIKARTIYOR , ARTIK BU NE BİÇİM BİR MADDEYSE
    #5 Aynı madde ile tekrar kaplatıp bir daha tazyikli su tutturmazsanız sorun çözülür. ORASI ÇOK FAZLA KİRLENEN ÇAMUR TUTAN BİR YER, YIKATMAMAK GİBİ BİR ŞEÇENEK OLAMAZ, ASIL YIKANMAZSA ÇÜRÜR

    Honda suçlu , Oraya düzgün bir izolasyon maddesi uygulamalıydı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    #1: Benim bildiğim davlumbaz ön çamurluk içlerinde olur.O ZAMAN O TEKERLEK BOŞLUKLARINA NE AD VERİLİR
    #2: Arka çamurluklarda; tekerin arka tarafında yani çamurluğun tamponla birleştiği yerde; lastikten sıçrayan su, çamur vs'yi tamponun taa en arka uzun tarafının iç kısmına gitmesini engelleyecek bir koruma parçası olabilir. Hondalarda bu görevi paçalık tabir edilen plastik parçalar yapar.PAÇALIK KONU DIŞI BURADA SÖZ KONUSU O ARKA TEKELEK YUVALARININ ÜST KISMI BEN O BİLGEYE DAVLUMBAZ DENİLDİĞİNİ SANIYORDUM

    #3: Dolayısı ile arka çamurlukların içinde davlumbaz yoktur ama buraya yapışan çamur ve içinde bulunabilecek korosif maddelerin sacı çürütmesini engellemek amacı ile uygulanmış bir kimyasal kaplama madde bulunabilir.
    #4: Bu maddeyi yıkamacı tazyikli su ile söktüyse Hondaya yazı yazıp boşuna vakit kaybetmeyin, adamlar ne yapsın, yıkamacıyı mı dövsünler? BAŞKA ARABALARDA NİTE TAZYİKLİ SU SÖKMÜYOR , AYRICA BEN KENDİM YIKIYORUM 100 BAR LIK AMATÖR BİR BASINÇLI MAKİNEYLE , GENEDE ÇIKARTIYOR , ARTIK BU NE BİÇİM BİR MADDEYSE
    #5 Aynı madde ile tekrar kaplatıp bir daha tazyikli su tutturmazsanız sorun çözülür. ORASI ÇOK FAZLA KİRLENEN ÇAMUR TUTAN BİR YER, YIKATMAMAK GİBİ BİR ŞEÇENEK OLAMAZ, ASIL YIKANMAZSA ÇÜRÜR

    Honda suçlu , Oraya düzgün bir izolasyon maddesi uygulamalıydı


    İşte hocam: davlumbaz resmi=>http://www.parcatreni.com/index.php?p=show&pid=5846&k_id=39&kn=Civic+5+(1992-1995)

    Tekerlek boşluklarına tekerlek boşluğu denir...

    Ben ön ve arka çamurluk içlerini fırça ve deterjanla yıkarım, uzun süre çamur vs. asla bırakmam.

    O zaman Hondayı dövelim




  • o zaman neden önlerde davlumbaz varda arkalarda yok
  • Bi koşu sorup geliim...
  • 
Sayfa: önceki 535536537538539
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.