Şimdi Ara

:::2006-2012 Honda Civic Ana Konu::: (536. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22.575
Cevap
85
Favori
1.494.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 534535536537538
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yaserk

    Arkadaşlar D modunda kulakcıklara dokundugumda hiç bi şey olmuyo.
    herhangi bir geçiş felan görünmüyor?!
    bu son zamanlarda satılan civiclere özel bir durum olmasın? :(

    Olurmu öyle şey, nasıl hiç birşey olmaz, acaba çekingen davranıp çok hafifmi dokunuyorsun, S modunda vitesler değişiyormu, ...sana servis yolu gözüküyor sanırım
  • D Modunda zaten araba full otomatikte olduğu için belli bir devirden sonra zaten kendisi vites değiştiriyor. S modunda ise + - modlarını kullanabiliyorsun bildiğim kadarıyla. S modunu trafiğin yoğun olduğu yerde 1-3 üncü viteslerin kullanıldığı yerde kullanılıyor. D modunda ise 1 den 5 inci viteslere gaza bastıkça belli bir devir sayısından sonra otomatik değişiyor. Dolayısıyla D modunda + - kulakçıların işlev yapmaması normaldir herhangi bir arıza söz konusu değildir. Bende henüz arabamı almadım ama test sürüşünde gördüğüm ve edindiğim izlenim bunlar.. Daha detaylı bilgi verecek arkadaşların paylaşımları olursa faydalı olacaktır diye düşünüyorum.
  • hafta sonu fiyat sordum. elegance düz vites icin 39250 diyorlar. ancak renk seceneği sınırlı. 1 ay beklersen geliyor. şimdiden pesin para hepsini versende
    zamlı tarife geçerli.bu kadarda olmas artık. şu satış politikalarından nefret ediyorum.
  • Şayet bayiide sizin beğendiğiniz araba var ise ve siz pazarlığını o araba için yapıyorsanız ufak tefek aksesuarlarınızı tamamlatmak için bekleyeceğiniz bir kaç gün içerisinde gelecek olan zamlardan etkilenmiyorsunuz. Ama zam geldikten sonra sipariş verdiğiniz araç gelirse zamlı tarifiyi uyguluyorlar. Gerçi gelecek olan zam artışı öyle yüksek falan değil 600-700 ytl civarı falan diyorlar. Ehhhh sizde pazarlık gücünüzü kullanır ve o konuda kabiliyetiniz varsa zaten o meblağ sorun olmaz.
  • doğrudur istanbulda fiyat daha yüksek diyorlar. Ama ankarada benim dediğim fiyatlar mümkün
  • Ya hocam yalnış bilgilendirmeyelim. D modunda kulakçıklara dokunarak vites büyütüp küçültebiliyorsun ancak sen müdaheleyi bırakır bırakmaz hemen tekrar otomatik moda dönmekte. Eğer d modda kulakçıklara dokununca viteste değişiklik olmuyorsa acilen servis
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur22

    D Modunda zaten araba full otomatikte olduğu için belli bir devirden sonra zaten kendisi vites değiştiriyor. S modunda ise + - modlarını kullanabiliyorsun bildiğim kadarıyla. S modunu trafiğin yoğun olduğu yerde 1-3 üncü viteslerin kullanıldığı yerde kullanılıyor. D modunda ise 1 den 5 inci viteslere gaza bastıkça belli bir devir sayısından sonra otomatik değişiyor. Dolayısıyla D modunda + - kulakçıların işlev yapmaması normaldir herhangi bir arıza söz konusu değildir. Bende henüz arabamı almadım ama test sürüşünde gördüğüm ve edindiğim izlenim bunlar.. Daha detaylı bilgi verecek arkadaşların paylaşımları olursa faydalı olacaktır diye düşünüyorum.




  • diğer bayilere sor derim eğer onlarda aynı şeyi derse harbiden zam yakınmış derim
    quote:

    Orjinalden alıntı: karamel

    hafta sonu fiyat sordum. elegance düz vites icin 39250 diyorlar. ancak renk seceneği sınırlı. 1 ay beklersen geliyor. şimdiden pesin para hepsini versende
    zamlı tarife geçerli.bu kadarda olmas artık. şu satış politikalarından nefret ediyorum.
  • ARAÇLARA YENİDEN ZAM MI GELMİŞ.???????
  • Aracımda dikkatimi çeken bir şey oldu. Bugün ikinci kez yıkattım. Arka tekerlerin çevresinde üst ve yanlarda yer alan yüzey var biliyorsunuz ve pütürlü bir yalıtım malzemesiyle kaplanmış olan. İşte bu yüzeylerde yer alan siyah katman yıkama sırasında adeta soyuluyor. İlk yıkamada soyulan küçük alanlar bu ikinci yıkamada giderek büyüdü. Birkaç yıkama sonra hiç kalmayacak sanki, alttan arabanın kendi rengi olan beyaz pütürlü yüzey ortaya çıkmaya başladı.

    Başka bir araçta gözlemleme şansım olmadı. Şimdi bu benim arabaya özgü bir şanssızlıkmı? yoksa sizlerde de oldumu, normalmidir?

    Araba 925 Km oldu, 1000 bakımına bu hafta içinde gireceğim. Sizlerden alacağım yanıta göre serviste talepte bulunacağım. Bu siyah katman o kadar yumuşakki tırnakla bile kalkıyor. Acaba bu geçici bir kaplamada, yıkandıkça kullandıkça çıkıp giden bir şeymi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    ARAÇLARA YENİDEN ZAM MI GELMİŞ.???????


    Honda internet sitesinde zam gözükmüyor henüz, az önce baktım özellikle. Bayilermi öyle söylüyor? Bu bir satış taktiği olmasın sakın. Hani zam gelecek diye kararsızları içeri çekmek için numara olmasın.
  • D modunda kulakçıklara ne yaparsanız yapın bir şey olmaz.Fazla kurcalamayın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rahmi2253

    Ya hocam yalnış bilgilendirmeyelim. D modunda kulakçıklara dokunarak vites büyütüp küçültebiliyorsun ancak sen müdaheleyi bırakır bırakmaz hemen tekrar otomatik moda dönmekte. Eğer d modda kulakçıklara dokununca viteste değişiklik olmuyorsa acilen servis
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur22

    D Modunda zaten araba full otomatikte olduğu için belli bir devirden sonra zaten kendisi vites değiştiriyor. S modunda ise + - modlarını kullanabiliyorsun bildiğim kadarıyla. S modunu trafiğin yoğun olduğu yerde 1-3 üncü viteslerin kullanıldığı yerde kullanılıyor. D modunda ise 1 den 5 inci viteslere gaza bastıkça belli bir devir sayısından sonra otomatik değişiyor. Dolayısıyla D modunda + - kulakçıların işlev yapmaması normaldir herhangi bir arıza söz konusu değildir. Bende henüz arabamı almadım ama test sürüşünde gördüğüm ve edindiğim izlenim bunlar.. Daha detaylı bilgi verecek arkadaşların paylaşımları olursa faydalı olacaktır diye düşünüyorum.






  • Hocam Bişeyolmazda ben kullanırken sollamalarda nasıl vites küçültebiliyorum yada araç çok yakmasın diye o değiştirmeden 2500 devirin altında nasıl vites büyütebiliyorum. Ya model farkından kaynaklanan bir değişiklik söz konusu yada konuya hakim değilsiniz. Söylediklerim kulak dolgunluğu değil hergün kulandığım arabam (2008 elegance otomatik)
    quote:

    Orjinalden alıntı: summer40

    D modunda kulakçıklara ne yaparsanız yapın bir şey olmaz.Fazla kurcalamayın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rahmi2253

    Ya hocam yalnış bilgilendirmeyelim. D modunda kulakçıklara dokunarak vites büyütüp küçültebiliyorsun ancak sen müdaheleyi bırakır bırakmaz hemen tekrar otomatik moda dönmekte. Eğer d modda kulakçıklara dokununca viteste değişiklik olmuyorsa acilen servis
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur22

    D Modunda zaten araba full otomatikte olduğu için belli bir devirden sonra zaten kendisi vites değiştiriyor. S modunda ise + - modlarını kullanabiliyorsun bildiğim kadarıyla. S modunu trafiğin yoğun olduğu yerde 1-3 üncü viteslerin kullanıldığı yerde kullanılıyor. D modunda ise 1 den 5 inci viteslere gaza bastıkça belli bir devir sayısından sonra otomatik değişiyor. Dolayısıyla D modunda + - kulakçıların işlev yapmaması normaldir herhangi bir arıza söz konusu değildir. Bende henüz arabamı almadım ama test sürüşünde gördüğüm ve edindiğim izlenim bunlar.. Daha detaylı bilgi verecek arkadaşların paylaşımları olursa faydalı olacaktır diye düşünüyorum.








  • Rahmi2253.. Arkadaşım.. Anladığım kadarıyla bu işi en iyi bilen sensin.. Bizimki sadece bize söylenenlerden ibaret.. Bende 2008 otomatik Elegance siparişi verdim ama henüz almadım. Şimdiye kadar hiç otomatik araç kullanmadım, bir test sürüşüne katıldım o kadar... otomatik araca alışmak biraz zor olacak bizim için ama zamanla sanırım alışılır.. Sizin için problem olmayacaksa kısaca şu otomatik aracın kullanımı hakkında bilgi verirsen en azından kafamızdaki soru işaretlerini gidermiş oluruz. Bu D modu ile S modunu nerde ne zaman kullanıyorsunuz? Yakıt sarfiyatı konusundada edinmiş olduğum izlenim trafik yoğunluğun olduğu yerde S modunu kullanmak bence daha akıllıca olur diye düşünüyorum. Paylaşımlarınızı bekliyoruz.. Ben aracımı 26 Nisanda alacam allah kısmet ederse ama şu sol ayağımızı nasıl pasifise edeceğiz onu düşünüyorum.
  • Boş ver Rahmi, ağzı olan konuşuyor işte, sen açıkladın, ben açıkladım, başka açıklayanlar oldu, ama anlatamadık malesef
    quote:

    Orjinalden alıntı: rahmi2253

    Hocam Bişeyolmazda ben kullanırken sollamalarda nasıl vites küçültebiliyorum yada araç çok yakmasın diye o değiştirmeden 2500 devirin altında nasıl vites büyütebiliyorum. Ya model farkından kaynaklanan bir değişiklik söz konusu yada konuya hakim değilsiniz. Söylediklerim kulak dolgunluğu değil hergün kulandığım arabam (2008 elegance otomatik)
    quote:

    Orjinalden alıntı: summer40

    D modunda kulakçıklara ne yaparsanız yapın bir şey olmaz.Fazla kurcalamayın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rahmi2253

    Ya hocam yalnış bilgilendirmeyelim. D modunda kulakçıklara dokunarak vites büyütüp küçültebiliyorsun ancak sen müdaheleyi bırakır bırakmaz hemen tekrar otomatik moda dönmekte. Eğer d modda kulakçıklara dokununca viteste değişiklik olmuyorsa acilen servis
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur22

    D Modunda zaten araba full otomatikte olduğu için belli bir devirden sonra zaten kendisi vites değiştiriyor. S modunda ise + - modlarını kullanabiliyorsun bildiğim kadarıyla. S modunu trafiğin yoğun olduğu yerde 1-3 üncü viteslerin kullanıldığı yerde kullanılıyor. D modunda ise 1 den 5 inci viteslere gaza bastıkça belli bir devir sayısından sonra otomatik değişiyor. Dolayısıyla D modunda + - kulakçıların işlev yapmaması normaldir herhangi bir arıza söz konusu değildir. Bende henüz arabamı almadım ama test sürüşünde gördüğüm ve edindiğim izlenim bunlar.. Daha detaylı bilgi verecek arkadaşların paylaşımları olursa faydalı olacaktır diye düşünüyorum.










  • Bu Hondaya gelecek zam ile ilgili arkadaşlar mağlum diğer model araçlara cüzzide olsa bir zam geldi. ortalama 800-1200 ytl arasında fiyatlarına yansıttılar. Yanılmıyorsam Toyota, wv ve opele 2 hafta önce gelmişti.. Hondanın Türkiye temsilcisi bundan 2 hafta önce yapmış olduğu açıklamada zam ile ilgili Nisan ayının sonlarına doğru yapılacak toplantı sonrası açıklanacağını beyan etmişti.. Bayilerin ise; yapılacak zam oranının fazla olmayacağını sınıfına göre 600-1000 ytl arasında olacağını tahmin ediyorlar..Dolayısıyla bu saatten sonra alınacak olan aracın fiyatı sizin pazarlık gücünüze bağlı.. Şu andada arabalar parekende satış fiyatının yaklaşık 1000-2000 ytl aşağıda alınabiliyor.. Dolayısıyla fazla panik yapmaya gerek yok, biraz daha sıkı pazarlık yaparsınız açığı kapatırsınız.. Unutmamak gerekiyor para sizde ise güç sizde demektir.. Bunu kullanmak lazım...
  • Bilgi ve Tecrübe paylaşıldıkça değer kazanır, Paylaşılmayan bilgi ve beceri boş ve değersizdir...
  • Dostum bir önceki sayfada caucass bunu çok iyi açıklamıştı, ben aynen onun yazısından alıntı yapıyorum. Ve ek olarak şunu söylemek istiyorum; bu ilk otomatik aracın olacaksa eminim çok seveceksin, herşeyden önce otomatik kullanınca hele hele hondanın otomatiğini kullanınca şağolsunlar bazılarının dediği 'debriyajsız arabamı olur' lafının nasıl büyük bir saçmalık olduğunu kendinde göreceksin. Bana göre D modunda vitese müdahil olabilmen sürüşü çok zevkli ve ekonomik hale getirebilmekte. S modunda ise tüketim artmakla beraber işte budur diyeceğin bir performans alıyorsun ve sürümü çok zevkli olmakta. Bundan sonraki kısım causcass tan alıntıdır.

    D (Drive) yani "sür" konumunda, yapacağın hiç bir şey yok araba yolun yükün eğimin vs vs durumlarına göre gerekli vitesi seçer ve gider, eskiden yokuş aşağı çok hızlanırdı arabalar, ama bu yeni nesillerde "akıllı eğim sistemi" var yokuş aiağı giderken frene az da olsa dokunursan motor bunu algılıyor ve vites küçülterek hızını azaltıyor, ama diyelimki sen farklı bir konum istiyorsun, hiç düşünme kulakçıklarla vitesi küçültüp yavaşlayabilir veya yükseltip hızlanabilirsin, yani doğrudan manuel kullanıma geçmiş olursun, göstergedeki D işaretinin karşısındaki küçük pencerede hangi viteste oılduğunu görürsün...yanlız, eğer seçtiğin vites motor devrine uygun değilse o vitesin numarası bir kaç kere yanıp söner ve vites öncekine döner, mesela 100 km hızla giderken sol kulakçıkla küçülttün diyelim, önce 4 yanar, tekrar sola bastın , 3 yanar, tekrar sola bastın 2 yanar..tabi bu arada motorun kompehensiyonunu ve arabanın kasıp yavaşladığını hissedersin, diyelimki hızın 60 km. düştü, sen tekrar sol kulakçıkla küçülttün ama bu sefer 1 rakamı yanıp söner ve bir kaç saniye sonra o pencerede tekrar 2 görünür ve 2 viteste devam eder , motor devrini yeterince düşürmeden 1. vitese geçiremezsin , böylece motor kendini korumuş olur. Birde tersten düşünelim, sağ kulakçıkla vites yükselttin, yükselttin, yüks...ama motor devrin yeterince yüksek değil, bu seferde üst vites yanıp söner ve vites motor devrine uygun olan eski vitesinde kalır..bu çok yararlı bir özellik, şanzumana olur olmaz yük bindiremez, zarar veremezsin.
    S "Squental" sıralı konumda ise otomatik vitesin çalışma prensibi aynıdır, ama bu sefer 5 vitese geçmez 1-4 arasında gidip gelir, yani yine otomatik kullanırsın ama şehir içi trafikte çok fazla vites değişimini bir noktaya kadar önlemiş olursun, ancak bu konumdayken kulakçıklara dokunursan vites yine manuel konumuna geçer ama bu sefer motoru koruma amaçlı müdahalede bulunmaz sadece tam durursan 1. vitese geçer, diğer bütün vites konumlarını , yanlış devirlerde uygulasan bile sen seçersin, yani tam manuel olur.
    Şimdi bu bilgilerden yola çıkarak S konumunun hiç gerekli olmadığını söyleyebilirim, hele hele acemiysen otomatik şanzumana zarar verebilirsin, ve yakıt sarfiyatını bariz bir şekilde arttırırsın, madem D konumuda manuel kullanıma izin veriyor, o zaman S konumuna ne gerek var...mutlu sürüşler

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur22

    Rahmi2253.. Arkadaşım.. Anladığım kadarıyla bu işi en iyi bilen sensin.. Bizimki sadece bize söylenenlerden ibaret.. Bende 2008 otomatik Elegance siparişi verdim ama henüz almadım. Şimdiye kadar hiç otomatik araç kullanmadım, bir test sürüşüne katıldım o kadar... otomatik araca alışmak biraz zor olacak bizim için ama zamanla sanırım alışılır.. Sizin için problem olmayacaksa kısaca şu otomatik aracın kullanımı hakkında bilgi verirsen en azından kafamızdaki soru işaretlerini gidermiş oluruz. Bu D modu ile S modunu nerde ne zaman kullanıyorsunuz? Yakıt sarfiyatı konusundada edinmiş olduğum izlenim trafik yoğunluğun olduğu yerde S modunu kullanmak bence daha akıllıca olur diye düşünüyorum. Paylaşımlarınızı bekliyoruz.. Ben aracımı 26 Nisanda alacam allah kısmet ederse ama şu sol ayağımızı nasıl pasifise edeceğiz onu düşünüyorum.




  • Paylaşımın için tşk ederim.. Umarım herkese faydalı olacaktır.. Devamlı takip edilmediği için olsa gerek daha önceki arkadaşların açıklamaları gözden kaçmıştır.. Çok tşk ederim.. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
  • 2006-2007 modellerde d modunda direksiyondan değişmiyor.sadece s modunda değişiyor.2008leri kullanmadım.
  • Arkadaşlar yanlış hatırlamıyorsam 2008 modellerde, Kasım ayından sonra "D" konumunda manuel vites seçeneği ve 6 lı cd çalar eklediler
  • 
Sayfa: önceki 534535536537538
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.