Şimdi Ara

2004-2005 megan2 sedan makul fiyat nedir (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • şimdiki motorlar eskiye göre daha dayanıklı biliyorum ama 2 milyon yapabilen 2800cc usuzu motoru kadar dayanabilecek 1500cc dizel motor yapılması mümkün değil hemde aynı gücü üreten.
    otomobil firmaları aracı tasarlarken ikinci ele geçince ne olacağını düşünmezler onlar için aracın ömrü en fazla on yıldır. 10 yılda bi araçta ortalama yılda 20-25 bin üzerinden 200-250 bin km yapar. f1 araçları 750 km yol gidecek şekilde dizayn edilir bi yarışta ortalama 600 kmdir.ikinci yarışa aynı motorla giren f1 aracı yoktur.hiç bi firma 250 bin km yapması yeterli olan bi araca 500bin gidecek motor takmaz. fazla kalite zarar demektir reno için bile.
    yok hiç biri 500 bin yapmazmı yapabilir ama bu normal kullanımla olmaz.hassas kullanım,sahibinin aracı hiç zorlamaması,(hiç bir çukura girmeden hafta sonu pikniğe gitmek için kullanılmış bi araç istanbuldaki bi taksiyle bir olmaz.)periyodik bakımlarının eksiksiz yapılması ve üretim bandından ortalamanın üzerinde kaliteli çıkması gibi sıradışı etkenlerin bi arada olması gerekir.
    benim söylemek istediğim 3 yılda 300 bin km yapacak bi megane motoru olamaz.yılda 100bin yapan bi adam arabayı nazik kullanmaz,kullanamaz. günde 274km reno için bile gereksiz bi değer. çünkü bu araç o kadar km yapmak için yapılmıyor. c sınıfı aile otomobili bu




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    şimdiki motorlar eskiye göre daha dayanıklı biliyorum ama 2 milyon yapabilen 2800cc usuzu motoru kadar dayanabilecek 1500cc dizel motor yapılması mümkün değil hemde aynı gücü üreten.
    otomobil firmaları aracı tasarlarken ikinci ele geçince ne olacağını düşünmezler onlar için aracın ömrü en fazla on yıldır. 10 yılda bi araçta ortalama yılda 20-25 bin üzerinden 200-250 bin km yapar. f1 araçları 750 km yol gidecek şekilde dizayn edilir bi yarışta ortalama 600 kmdir.ikinci yarışa aynı motorla giren f1 aracı yoktur.hiç bi firma 250 bin km yapması yeterli olan bi araca 500bin gidecek motor takmaz. fazla kalite zarar demektir reno için bile.
    yok hiç biri 500 bin yapmazmı yapabilir ama bu normal kullanımla olmaz.hassas kullanım,sahibinin aracı hiç zorlamaması,(hiç bir çukura girmeden hafta sonu pikniğe gitmek için kullanılmış bi araç istanbuldaki bi taksiyle bir olmaz.)periyodik bakımlarının eksiksiz yapılması ve üretim bandından ortalamanın üzerinde kaliteli çıkması gibi sıradışı etkenlerin bi arada olması gerekir.
    benim söylemek istediğim 3 yılda 300 bin km yapacak bi megane motoru olamaz.yılda 100bin yapan bi adam arabayı nazik kullanmaz,kullanamaz. günde 274km reno için bile gereksiz bi değer. çünkü bu araç o kadar km yapmak için yapılmıyor. c sınıfı aile otomobili bu

    f1 konusundaki bilgilerin eski
    şuanda bir motor 2 yarış çıkarmak zorunda bir yarış sıralama turlarıyla antreman turlarıyla beraber 750 km yi geçer 2 yarış için bu değer 2000 kmye yaklaşır.
    tahmin et bakalım F1 de en dayanıklı motorları kim üretiyor

    yeni nesil dizel motorların tam ömrü aradan bir 8 yıl geçtikten sonra daha rahat anlaşılır
    ama 150-200 binde de motor ölmez
    ama bu motorlarıda uzun yol yapmak için tasarlanmış kamyon motorlarıyla da karşılaştırmamak gerekir.




  • bu tartışma uzayıp gidecek gibi. ben reno kalitesizdir demedim reno bile zararına bi iş yapmaz gereksiz yere masraf yapmaz dedim. kapitalizim çağında her firma kuruşların hesabının yapıyor araba başına her 4 piston kolunun 1er milim kalın olmasının, turbonun kanatçıklarının yapıldığı malzemenin kalite farkının yaratacağı farkı hesaplıyorlar. yoksa bu firmaların hepsi dünya rallisinde milyon yapacak motorlar arabalar yapıyorlar.
    geçen yıl televizyonda ford fokusun wrc de yarışan modeliyle satılan modelini karşılaştırmışlardı.wrc modelinin sadece süspansiyonu seri üretim olanının 3 katıydı.wrc de yarışan fokusun fiyatı 550 bin dolar. seri üretim olanı vergileri düşünce 15 bin dolar civarında aynı kalitede yapması mümkün mü sence.
    uzatmanın gereği yok bu konuyu tamam sen haklısın 1 milyon da gider dizel megane. zaten ben ustaların bana dediğini söyledim. adamlar günde 50 tane araba görüyor bildikleri bi şey var demekki.
    sıfırı alınmaz demek değil sonuçta 200 de motor yaptırma ihtimali olması. km de 150 bin az yakıyor 200 bin km de 30 milyar kazanç demek bu araba kendini amorti ediyor zaten.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    bu tartışma uzayıp gidecek gibi. ben reno kalitesizdir demedim reno bile zararına bi iş yapmaz gereksiz yere masraf yapmaz dedim. kapitalizim çağında her firma kuruşların hesabının yapıyor araba başına her 4 piston kolunun 1er milim kalın olmasının, turbonun kanatçıklarının yapıldığı malzemenin kalite farkının yaratacağı farkı hesaplıyorlar. yoksa bu firmaların hepsi dünya rallisinde milyon yapacak motorlar arabalar yapıyorlar.
    geçen yıl televizyonda ford fokusun wrc de yarışan modeliyle satılan modelini karşılaştırmışlardı.wrc modelinin sadece süspansiyonu seri üretim olanının 3 katıydı.wrc de yarışan fokusun fiyatı 550 bin dolar. seri üretim olanı vergileri düşünce 15 bin dolar civarında aynı kalitede yapması mümkün mü sence.
    uzatmanın gereği yok bu konuyu tamam sen haklısın 1 milyon da gider dizel megane. zaten ben ustaların bana dediğini söyledim. adamlar günde 50 tane araba görüyor bildikleri bi şey var demekki.
    sıfırı alınmaz demek değil sonuçta 200 de motor yaptırma ihtimali olması. km de 150 bin az yakıyor 200 bin km de 30 milyar kazanç demek bu araba kendini amorti ediyor zaten.

    benim ağzımdan megane 1 milyon km yapar çıkmadı söylediğim iki şey var
    1-150-200 binde motoru ölmez(normal kullanım koşullarında)
    2- 65-80-100 bg motorlarda sadece yazılım farkıyla güç yükseltilmiyor
    ama söylediğin gibi tartışmayı uzatmanın anlamı yok




  • aslında tartışma teknik verilerden ziyade megan için makul fiyatların ne olacağı ve bu fiyatların bu araba için değip değmeyeceği olsaydı daha doyurucu olurdu gibi geliyor bana, bu topiği açmamdaki amaç megana içim ısındı ama alırsam benim için iyi olurmu sorusunu aşamadığım için sizlerden yardım istemekti... dün pazara gittim sefaköye, piyasa ölü bayrama bir hafta kalmış olması bile hareketlendirmemiş,herhalde kurban pazarları daha hareketlidir,arabaların %90 ı galeridendi 22-23 civarı fiyatlar var(altıda var üstüde tabi) ama galerici karını koyunca biraz daha araştırıp sahibinden bişey bulayım diyorum,çünkü galerinin hem fiyatına hem km sine hemde orjinal demesine güvenmiyorum...
    dizel ve hatchback olanları zaten otomatik olarak eledim,bana sedan lazım,dizel konusunda ise(tamamen şahsi görüşüm) iki üç yıla kadar ikinci el dizellerin hiç para etmeyeceğini düşünüyorum yeni nesil dizeller yeni yeni problem çıkarmaya başlıyor milletin ağzı biraz daha yanınca dizellerden kaçış başlayacaktır gene şahsi kanaatimce 85 model bir mercedesin dizel motoru 2004 model yeni nesil dizelden daha dayanıklı olacaktır saygılar,sevgiler...




  • eeee yılbaşı ve bayram geçti fiyatlarda bir oynama olmuşmudur?
  • ortalama 1000 lira binmiş liste fiyatlarına ama bayi indirimleri bitmiştir artık. bayramdan önce 42 binlik expresyonu bayi 36 bine verdi.yıl sonu kotasını doldurmak için zararına verdim yoksa bayilik elden gidecek dedi ne kadar doğru bilmem.
  • inanmam onlara dostum Türkiyede alıcı ve satıcı arasında güven yok,ticaretimiz üç kağıt üzerine kurulmuş,alıcı;nasılsa çok kazanıyorlar diye pazarlıksız mal almıyor,satıcıysa nasılsa pazarlık edecekler diye yüksek fiyat çekiyor, sen dünyanın nersinde duydun dostum %50-%70 indirimleri yada giyimi boşver,20-25binlik arabada 7-8bin ytl indirim hangi akla ve mantığa sığar, iş dalları değişsede zihniyetimiz hep aynı alan sahtekar,satan sahtekar Allah sonumuzu hayır etsin....
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61

    ortalama 1000 lira binmiş liste fiyatlarına ama bayi indirimleri bitmiştir artık. bayramdan önce 42 binlik expresyonu bayi 36 bine verdi.yıl sonu kotasını doldurmak için zararına verdim yoksa bayilik elden gidecek dedi ne kadar doğru bilmem.
  • standart bir esnaf devamli aglar
    O isi hala niye yapmak istedigine bir turlu anlam veremezsin
  • alış verişlerimiz dediğiniz gibi üç kağıt üzerine ama aynı bayi şimdi liste fiyatından zırnık inmiyor. kazanıyor olsa vermezmi yine. 3 kişi gitti almaya aynı fiyattan 5 gün sonra ama adam 42den zırnık inmedi. o zaman öyle gerekiyordu şimdi böyle dedi.sıfır megane 2 dizel bahsettiğim araç. yıl başından önce yaptığı indirimde %15 civarında normal şartlarda her arabadan bu kadar kazanıyor olması gerekir. %15 den aşa karla çalıştığını sanmam araba bayilerinin %20yi de geçemez . yani karını silip vermiş oluyor.bana yalan gibi gelmedi açıkcası.
  • yakınlarda yeni bir zam tiyosu almıştırda onun için vermiyordur,yada önceki araç yani 36ya verdiği showroom aracı falandır hertürlü ayakoyununu beklerim ben bunlardan
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustik61


    alış verişlerimiz dediğiniz gibi üç kağıt üzerine ama aynı bayi şimdi liste fiyatından zırnık inmiyor. kazanıyor olsa vermezmi yine. 3 kişi gitti almaya aynı fiyattan 5 gün sonra ama adam 42den zırnık inmedi. o zaman öyle gerekiyordu şimdi böyle dedi.sıfır megane 2 dizel bahsettiğim araç. yıl başından önce yaptığı indirimde %15 civarında normal şartlarda her arabadan bu kadar kazanıyor olması gerekir. %15 den aşa karla çalıştığını sanmam araba bayilerinin %20yi de geçemez . yani karını silip vermiş oluyor.bana yalan gibi gelmedi açıkcası.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.