Şimdi Ara

2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
2
Favori
15.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Golf 3’ün balkanlar da ki kuzeni bu araç. 4’ten ziyade 3’ün uyarlaması.

    Aynen öyle.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Güzel yazı, çek kızlar bakar diye ummuştuk ama

    O zaman hafif hafif Hırvatistan taraflarına kızlar bakana dek Anadolu'ya kadar gelelim.2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi) 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33

    Felicia golf4ten sağlam mı?
    Atmayın hocam. 1999 model golf 4 aracım oldu. 18 ay kulkandım. Sonra bizim okul müdürünün felica sw sizin arabanın aynısı vardı. İçine binince gördüm, heryeri plastik. Arabanızı sevmeniz güzel ama tarafsız bakamıyorsunuz.

    Hocam iç mekan kalitesiyle araç dayanıklılığını karıştırdınız sanırım.


    Felicia 183 binde ve konsol, kpaılar, koltuk döşemeleri, tavan döşemesi olduğu gibi duruyor.



    Benimde 1.6 Comfortline Golf'üm vardı 190 binde ön takım rot başları rotiller tablalar hepsini yenilemek zorunda kaldım Felicia patlak amortisörler 20-30 bin km yapmış ön takımda olduğu gibi duruyordu.


    Golf 4'üm de far stopta sararmıştı.


    Golf 4 sıfır km iken daha güzeldir ama 200 bine gelince iç mekanda yürüyen de kendini salıyor kapılar şişmiş, tavan sarkmıştı.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Hocam iç mekan kalitesiyle araç dayanıklılığını karıştırdınız sanırım.


    Felicia 183 binde ve konsol, kpaılar, koltuk döşemeleri, tavan döşemesi olduğu gibi duruyor.



    Benimde 1.6 Comfortline Golf'üm vardı 190 binde ön takım rot başları rotiller tablalar hepsini yenilemek zorunda kaldım Felicia patlak amortisörler 20-30 bin km yapmış ön takımda olduğu gibi duruyordu.


    Golf 4'üm de far stopta sararmıştı.


    Golf 4 sıfır km iken daha güzeldir ama 200 bine gelince iç mekanda yürüyen de kendini salıyor kapılar şişmiş, tavan sarkmıştı.



    Alıntıları Göster

    Ben birşey demiyorum artık. Bazen susmak daha iyi. Şuan o durumdayım. Size arabanızla mutluluklar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    Forumda Tiguan fazla km yapmasın diye ikinci araç arayan biri vardı sanırım, o siz miydiniz?

    Tiguan sıkıştırınca 9,5 L yakıyor, Felicia 8-9 L LPG yakıyor.


    Bakım masrafları daha ucuz.


    İşletme düşük.


    MTV'si 50 lira.2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi) 


    Forumdan size demiyorum ama bazı arkadaşlar kendini İngiltere prensi sanıyor galiba.


    Tamirat Tadilat'ta araba yapınca oooo usta oluyor biz yapınca ne gerek var lölö yapıyorlar.

  • Ben sadece soru sordum. Herkesin kendi bileceği iş.
    Yerinizde olsam ben de almazdım o ayrı. Gerekirse dizel ve yürütmesi daha kolay bir modele geçerdim ama binemeyeceğim bir aracı elimde tutmazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mulobbo

    "Kaloriferi soğuğa alınca onun vanasını kapatıyorsunuz tesisatta su dönmüyor."

    Bilgisi maalesef yanlıştır.
    Kalorifer radyatöründe su sürekli döner. kalorifer i soğuğa alırsanız klape denen kapak radyatörün üstünü kapatır.
    Fana sadece hava çekilmesini sağlar.

    Usta hatta vana zor dönüyor dedi vanayı yağladı hocam sizin dediğiniz klimalılarda mesela BMW'lerde vs. öyle, göğüsün altında petek oluyor önünde plastik siyah kapak var.


    2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Usta hatta vana zor dönüyor dedi vanayı yağladı hocam sizin dediğiniz klimalılarda mesela BMW'lerde vs. öyle, göğüsün altında petek oluyor önünde plastik siyah kapak var.




    Alıntıları Göster
    Tüm arabalarda benzer mekanizma var,radyatöre giden su kesilmez genelde de lpg regülatörüne buradan su alınır.
    yeni arabalarda klape konumunu degistirmek icin elektronik potansiyometre ve servo motor kullanılır.
    eski araçlarda ise havalı yönlendirme ya da tel aracılığıyla yapılır.
    Bu arabada büyük ihtimalle telli sistem mevcut usta da yağlayarak telin ve yönlendirme kolunun kolay kaymasını sağlamıştır.
    Klape ve radyatör her zaman araç içinde değil motor bölmesinde de bulunabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33

    Ben birşey demiyorum artık. Bazen susmak daha iyi. Şuan o durumdayım. Size arabanızla mutluluklar.



    Alıntıları Göster

    Sağ olun hocam Felicia nın selamı var tüp tankı yeni değişti diyo

  • başlık yanıltıcı. başlığı okuyunca arabayı aldıktan sonra kazıklandığını ve bununla uğraşmak için başından geçenler zannettim. meğersem konu farklıymış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    Ben sadece soru sordum. Herkesin kendi bileceği iş.
    Yerinizde olsam ben de almazdım o ayrı. Gerekirse dizel ve yürütmesi daha kolay bir modele geçerdim ama binemeyeceğim bir aracı elimde tutmazdım.

    Bu aracın yürütmesi gayet kolay, 19 yaşında bir araçtan bahsediyoruz benimde salgın dönemi vakit geçirecek bir şeye ihtiyacım vardı hem eğlendim hemde aldığımın 10-15 üstüne satarım .


    Hem Skoda forumundaki arkadaşlar tek başına motoru parçalıyor contayı değiştiriyor kapak taşlıyor balata disk değiştiriyor ben bir iş yapmadım ki.


    https://www.skodam.com/felicia-pickup/herhalde-conta-yaktim-t24523.html





  • Konuyu açan kişi ya yalan söylüyor ya da gerçek söyleyip ne yaptığının farkında değil. Tiguan eskise n'olacak, eskimese nolacak. Tiguan eskimesin diye ömrünü sanayide geçirmeye başlamış. Yaptığınız cidden akil işi degil. Bir mala haddinden fazla değer vermişsiniz. Hatta arabaya kendinizden daha çok değer vermişsiniz.


    Tr de maalesef insanımız vergilerden, parasizliktan kafayı yemiş durumda. Allah yardımcınız olsun. Boşa para harcamışsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efsanelerölmezunutmayın

    Konuyu açan kişi ya yalan söylüyor ya da gerçek söyleyip ne yaptığının farkında değil. Tiguan eskise n'olacak, eskimese nolacak. Tiguan eskimesin diye ömrünü sanayide geçirmeye başlamış. Yaptığınız cidden akil işi degil. Bir mala haddinden fazla değer vermişsiniz. Hatta arabaya kendinizden daha çok değer vermişsiniz.


    Tr de maalesef insanımız vergilerden, parasizliktan kafayı yemiş durumda. Allah yardımcınız olsun. Boşa para harcamışsiniz.

    Dostum sana çok ilginç gelecek ama bu arkadaşın yaptığının aynısını ben de yapmayı düşünüyordum. 2018 model 1.6 TDi A3'üm eskimesin diye 50 bine kadar lpg'li marea, lacetti tarzı araç arıyordum. Ama dolardan şu anda zararda olduğum için vazgeçtim. Aslında sen haklısın. Bırak eskisin yarına canlı çıkmaya garantimiz var mı? En iyisi ben bu sevdadan vazgeçeyim. 2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi) 





  • quote:

    Orijinalden alıntı: -FoundeR-

    uzgunum ama bu arabaya vereceğiniz para ile tiguan'a binseydiniz tiguan'a sebep olacağınız yıpranma ucretini heralde otuz kere cikartmistiniz. ferrari olsa anlarım ama tiguan gibi bir arabaya da günlük hayatta binmeyeceksem neden alıyorum ki? hem para hem de vakit kaybetmissiniz tiguan'a binmemek için ustelik o teneke ile hayatinizi da tehlikeye atmaniz cabasi...

    Tiguan'a 167 bin verdim benim aracımın ayarındakiler şimdi 350-400 binde geziyor kusura bakmayın yani 350-400 binlik emtiayı korumayacağım da neyi koruyacağım? Ne işim var? Lockheed'de CEO'muyum, uçak mı üretiyorum?



    Sahibinden de Ferrari'ler 900'den başlıyor hemen hemen 2 tane Tiguan parası yani. Arada milyon liralar yok Ferrari olsa korurum demişsiniz ya , Tiguan'ı alırken bi yerden 200 bin bulsaydım şimdi 2 sini satıp alttaki Ferrari yi çok rahat alıyordum.



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ferrari-sahibinden-kazasiz-2004-modena-f1-bayii-883565113/detay





    Hem Tiguan'a kasko yapmıyorum, benzin masrafından önemli ölçüde kurtuldum, bakım masraflarını da şimdilik filtrelerle sınırlı tutacağım, Tiguan'ın lastik, frenleme msarafı var, kışl astiği almayacağım 4 tane 19'' kış lastiğinin fiyatına bakarsanız mesajınızın anlamsız olduğunu anlayacaksınız.


    Hem Felicia üste 10-15 koymuş prim yaparakta satarım istesem.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiven1127

    Memleketin geldigi duruma bak 35 bin liraya fi tarihinden kalma araclar satilir olmus yazik gunah




  • Güzel yazı olmuş, eline sağlık.

    Adam içerik üretmiş, paylaşmış ama hala laf sokmaya çalışanlar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben sero

    3008 sahibiyim ama şirket aracım 301 olduğu için günlük hayatta genellikle 301 i kullanırım. 3008 i genellikle ş.dışı kullanırım. Yanlış anlamayın 40k ya aldığınız aracı bu kadar araştırmanız bana çok tuhaf geldi. Kaldı ki 2013 model tertemiz stepway almıştım kayınpederden. Dayanamadım 60k ya satmıştım 19 ay önce. Sırf 3008 az gitsin diye dacia bile binmem. Ha dediğim gibi şirket aracı olur o ayrı.

    Hocam arabaya daha doğrusu kendi arabama dair araştırma-anlama takıntım olabilir onu kabul edebilirim ama koca dana (Tiguan) az gitsin diye Terminatör F-13'ü ( Felicia) alma durumu yok hem ikinci elleri ucuzdu bir nevi yatırım amaçlı hemde Felicia'ya öyle bir şey dersem kalbi kırılır psikolojisi bozulur hocam... Tiguan'la arkadaşlık ediyorlar aralarını bozmaya gerek yok şu an herkes mutlu





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    2 gun once Clio 4 e "araba mi Clio" diyordun

    Sasirdim bu araca binmeye.

    Ben de buna laf koymam gerekirdi de ben hic bir arabayi kucumsemem

    Hocam Golf'ten iyi diyordu o konuyu açan arkadaş, Golf'ten iyi diyen birine karşı ciddi olamam ki. 2001 ŠKODA FELİCİA İNCELEMESİ- (Felicia uğurlu geldi, satarken iyi ekmek yedirdi) 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Tiguan'a 167 bin verdim benim aracımın ayarındakiler şimdi 350-400 binde geziyor kusura bakmayın yani 350-400 binlik emtiayı korumayacağım da neyi koruyacağım? Ne işim var? Lockheed'de CEO'muyum, uçak mı üretiyorum?



    Sahibinden de Ferrari'ler 900'den başlıyor hemen hemen 2 tane Tiguan parası yani. Arada milyon liralar yok Ferrari olsa korurum demişsiniz ya , Tiguan'ı alırken bi yerden 200 bin bulsaydım şimdi 2 sini satıp alttaki Ferrari yi çok rahat alıyordum.



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ferrari-sahibinden-kazasiz-2004-modena-f1-bayii-883565113/detay





    Hem Tiguan'a kasko yapmıyorum, benzin masrafından önemli ölçüde kurtuldum, bakım masraflarını da şimdilik filtrelerle sınırlı tutacağım, Tiguan'ın lastik, frenleme msarafı var, kışl astiği almayacağım 4 tane 19'' kış lastiğinin fiyatına bakarsanız mesajınızın anlamsız olduğunu anlayacaksınız.


    Hem Felicia üste 10-15 koymuş prim yaparakta satarım istesem.



    Alıntıları Göster

    Hocam rica ediyorum sen vosvosla trafige falan cikma. Biri gelip carpsa bicaklarsin mazallah


    Madem o kadar degerli bir emtia, kaskosuz elde tutulur mu o araba. Biri gelip calsa, intihar mi edeceksin


    Arabanin degeri o sekilde korunmaz. Otomobillerler kapali garajda saklansa dahi, model yillari ve jenerasyonlari bellidir. Eskir ve deger kaybederler. Sizden ricam ne yaparsaniz yapin ama, kendinizden degerli gordugunuz ve kaskosuz bir aracla trafige cikmayin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.