Şimdi Ara

2001-2002 Volvo S40 lar hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Süspansiyonun komforu gerçekten corolla focus vs gibi araçlardan kötü. Hiçbir mesajımda iyi demedim. Ama yol tutuşunun Symbol kadar kötü olmadığına eminim. Ben hala bir problem olduğunu düşünüyorum. Yazın sıcağında 185 taban kışlık lastiklerle kullanıyoruz şu an. Buna rağmen symbolden iyi. Makyajsız kasalarda süspansiyon farklıysa bilemem ama yanlış hatırlamıyorsam onların da tutuşu aşağı yukarı aynıydı 2004lerle...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Arkadaşlar, 2001 model civarı bir Volvo S40 almak niyetindeyim. 1.6 yada 1.8 düz vitesli (belki otomatikte olabilir) benzinli modeli düşünüyorum. Ancak birçok ilanda araçlar 150.000 km yi devirmiş. Bu kilometrelerdeki araçların ağır bakım olarak neleri çıkabilir? Ne gibi problemler olabilir? Yedek parçasına kolay ve ucuz ulaşılabilir mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2001-volvo-s40-otomatik-vites-53824145/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-otomatik-vites-lpg-li-52510866/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-satilik-volvo-s40-2000-1-6-53059657/detay/?


    Yakın bir arkadaşım bu kasa sorunsuz S40'ını aylarca sahibinden.com'daki en düşük fiyatı vermesine rağmen satamayıp en sonunda bayiiye araç takasında vermek zorunda kalmıştı. Bu nedenle klasik son sahibi olursun teriminin bu araçlarda gerçeğe dönüşmesi olası.

    İkinci olarak da bakımlarının aracın değeri ile kıyaslanınca çok yüksek olduğunu biliyorum. Yetkili serviste ağır bakım sonrasında aracı ikinci el kısmında bırakmak zorunda kalabilirsiniz. Parça fiyatları gerçekten pahalı. Ayrıca kullandığım 1.8 otomatik versiyonda ne yol tutuş ne de performans adına en ufak bir şey görmedim. Gerçekten dışarıdan durduğu kadar iyi araçlar değiller.


    Kazalı albea olsa 2 günde okutursun, volvo olunca satılmıyor anlamıyorum ki? Dostum birde arkadaşlar ucuza parça bulunabiliyor dedi, sen çok yüksek dedin kafam karıştı?

    Fiyatına göre yol tutuşu, performansı iyi olması lazım aslında? Volvo dan bahsediyoruz? O kadar mı kötü?



    Ne yazık ki Türkiye'de durum böyle. Dediğiniz gibi Albea olsa iki günde satılır. Ancak dediğim gibi arkadaşım bir türlü satamamıştı aracının hiçbir sorunu olmamasına rağmen. Ucuz parça durumunu bilmiyorum fakat sanayide bile periyodik bakım aynı fiyattaki araçların iki katı civarında tutuyor.

    Yol tutuşu ve performans kısmına gelirsek, Clio Symbol kadar yol tutuşuna sahip. Performans olarak ondan bile kötü diyebilirim. Manuellerde durum nasıldır bilmiyorum ama otomatik versiyonunda 60km/s ile giderken dip gaz yaptığımda hiçbir değişim olmamıştı. Hatta acaba gaz pedalı mı bozuldu diye düşündüm. Üretim yılına göre ortalama bir araç olabilir ancak günümüz araçlarının çok çok gerisinde. Aynı yılların S80'ini kulanma şansım olmuştu, iki aracın aynı markaya olduğuna inanamadım.


    ya arkadaşım yol tutuşu clio demişssin kusura bakma hız clio demişsin bence sen biraz düşün ne içtin bi volvo suan 2011 model clionun 5 katı rahatlıkla diyorum adamlar testte kafa kafaya vuruo clioyu vur tek saglam yerlerı arka tekrleri olur tek kötü yanı o kasa o motara apır gelio diye biliyorum




  • @CrosSsDisT@ncE

    O kadar da değil, Clio 3 Euroncap 5 yıldız, Volvo S40 4 yıldız. Tamam Volvo şüphesiz daha iyi bir araçtır ama clio yu da yermenin anlamı yok.

    http://www.euroncap.com/tests/renault_clio_2005/220.aspx
    http://www.euroncap.com/tests/volvo_s40_1997/5.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrosSsDisT@ncE


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Arkadaşlar, 2001 model civarı bir Volvo S40 almak niyetindeyim. 1.6 yada 1.8 düz vitesli (belki otomatikte olabilir) benzinli modeli düşünüyorum. Ancak birçok ilanda araçlar 150.000 km yi devirmiş. Bu kilometrelerdeki araçların ağır bakım olarak neleri çıkabilir? Ne gibi problemler olabilir? Yedek parçasına kolay ve ucuz ulaşılabilir mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2001-volvo-s40-otomatik-vites-53824145/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-otomatik-vites-lpg-li-52510866/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-satilik-volvo-s40-2000-1-6-53059657/detay/?


    Yakın bir arkadaşım bu kasa sorunsuz S40'ını aylarca sahibinden.com'daki en düşük fiyatı vermesine rağmen satamayıp en sonunda bayiiye araç takasında vermek zorunda kalmıştı. Bu nedenle klasik son sahibi olursun teriminin bu araçlarda gerçeğe dönüşmesi olası.

    İkinci olarak da bakımlarının aracın değeri ile kıyaslanınca çok yüksek olduğunu biliyorum. Yetkili serviste ağır bakım sonrasında aracı ikinci el kısmında bırakmak zorunda kalabilirsiniz. Parça fiyatları gerçekten pahalı. Ayrıca kullandığım 1.8 otomatik versiyonda ne yol tutuş ne de performans adına en ufak bir şey görmedim. Gerçekten dışarıdan durduğu kadar iyi araçlar değiller.


    Kazalı albea olsa 2 günde okutursun, volvo olunca satılmıyor anlamıyorum ki? Dostum birde arkadaşlar ucuza parça bulunabiliyor dedi, sen çok yüksek dedin kafam karıştı?

    Fiyatına göre yol tutuşu, performansı iyi olması lazım aslında? Volvo dan bahsediyoruz? O kadar mı kötü?



    Ne yazık ki Türkiye'de durum böyle. Dediğiniz gibi Albea olsa iki günde satılır. Ancak dediğim gibi arkadaşım bir türlü satamamıştı aracının hiçbir sorunu olmamasına rağmen. Ucuz parça durumunu bilmiyorum fakat sanayide bile periyodik bakım aynı fiyattaki araçların iki katı civarında tutuyor.

    Yol tutuşu ve performans kısmına gelirsek, Clio Symbol kadar yol tutuşuna sahip. Performans olarak ondan bile kötü diyebilirim. Manuellerde durum nasıldır bilmiyorum ama otomatik versiyonunda 60km/s ile giderken dip gaz yaptığımda hiçbir değişim olmamıştı. Hatta acaba gaz pedalı mı bozuldu diye düşündüm. Üretim yılına göre ortalama bir araç olabilir ancak günümüz araçlarının çok çok gerisinde. Aynı yılların S80'ini kulanma şansım olmuştu, iki aracın aynı markaya olduğuna inanamadım.


    ya arkadaşım yol tutuşu clio demişssin kusura bakma hız clio demişsin bence sen biraz düşün ne içtin bi volvo suan 2011 model clionun 5 katı rahatlıkla diyorum adamlar testte kafa kafaya vuruo clioyu vur tek saglam yerlerı arka tekrleri olur tek kötü yanı o kasa o motara apır gelio diye biliyorum


    Bakın mesajımı tekrar okursanız sağlamlıkla ilgili bir vurgu yapmamışım. Öncelikle 2001 model S40 otomatik vites kullanıp kullanmadığınızı öğrenmek istiyorum. Eğer kullanmadıysanız üstün körü savunmak doğru değil.

    Sizin hız, benim performans olarak bahsettiğim durumda ise Clio'nun da S40'ın da 0-100km değerlerinin 13-14 saniye civarında olduğunu düşünüyorum. Yol tutuş konusunda da aynı virajda Corsa gibi yol tutuşu beklenmeyen bir araçtan bile daha kötü olduğunu kendi deneyimlerimle söyleyebiliyorum.

    Ne yiyip ne içtiğimin yazdığım mesajla bir ilgisinin olduğunu da düşünmüyorum. Kulaktan dolma bilgileri değil birebir kendi deneyimlerimi paylaşıyorum.
    Yüzyüze tanışmadığımız için fazla samimi üslubunuzunda rahatsız edici olduğunu düşünüyorum.

    Eğer 2000 model S40 otomatik araca sahipseniz, yol tutuş ve performanstaki iddiamın sonuna kadar arkasındayım, boş bir vaktinizde birlikte test edebiliriz.
    Saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.