Şimdi Ara

2001-2002 Volvo S40 lar hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, 2001 model civarı bir Volvo S40 almak niyetindeyim. 1.6 yada 1.8 düz vitesli (belki otomatikte olabilir) benzinli modeli düşünüyorum. Ancak birçok ilanda araçlar 150.000 km yi devirmiş. Bu kilometrelerdeki araçların ağır bakım olarak neleri çıkabilir? Ne gibi problemler olabilir? Yedek parçasına kolay ve ucuz ulaşılabilir mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2001-volvo-s40-otomatik-vites-53824145/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-otomatik-vites-lpg-li-52510866/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-satilik-volvo-s40-2000-1-6-53059657/detay/?







  • mutlaka 1,8 benzn lpg al derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zalihii

    mutlaka 1,8 benzn lpg al derim


    neden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: zalihii

    mutlaka 1,8 benzn lpg al derim


    neden?


    Bu ara bende araştırıyorum s40 lardan. 2004 model almayı planlıyoruz. 1.6 lar o kasaya az geliyor diyenler var sanırım ondan önerdi arkadaş 1.8 i.
  • ben cevaplayayim klasik olacak ama 1.8 alti cekmez seklinde ortak kani var. ankara yada ist iseniz yedek parca sorun olmaz. kaliteli arabadir ancak 10 yasinda araba ve mutlaka iyi kontrol ettirin derim. ozelliklede km dusurulme acisindan dikkatli olmakta fayda var.
  • hayırlısı olsun güzel tercih 150 binde belki debriyaj onuda kullanırken anlarsın v kayışları,buji,fren disk balata kontrolleri subap boşluklarına bakılır uzun yıllar binersin araç sahibi yaptırmışta olabilir masraf yapıcaksın diye bi durum yok
    parça konusunda sıkıntı çekmezsin bulursun ucuz olmayabilir binici isen dayanıklı olduğu için daha az masraf edersin kötü araçlara göre aynı paraya denk gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oner35

    hayırlısı olsun güzel tercih 150 binde belki debriyaj onuda kullanırken anlarsın v kayışları,buji,fren disk balata kontrolleri subap boşluklarına bakılır uzun yıllar binersin araç sahibi yaptırmışta olabilir masraf yapıcaksın diye bi durum yok
    parça konusunda sıkıntı çekmezsin bulursun ucuz olmayabilir binici isen dayanıklı olduğu için daha az masraf edersin kötü araçlara göre aynı paraya denk gelir


    Araç 1240kg olarak gözüküyor. 1.6 nın performans olarak yetersiz geleceğini düşünmüyorum. 1.8 için ekstra vergi ödemeye gerek yok.
    17000 civarına yüksek modelli albea, palio, symbol almaktansa kmsi yüksek, modelli bir volvo daha iyi olur diye düşünüyorum. Sonuçta bu motorlar rahat 500bin görebilecek motorlar ama korkum yedek parça. BURSA da ikamet ediyorum. Eğer yedek parçası atıyorum fordun 5 lira iken volvonun 25 lira ise hiç girmemek lazım. tereddüğtüm bu yönde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur_yavuz -- 17 Temmuz 2011; 21:02:52 >




  • Bende S40 incelemekteyim aynı parayı hatta daha fazlasını sırf tutuluyor diye focusa astraya vermek saçma geliyor. Bugün Ankara araba pazarında bir tane temiz buldum ama arkadaşım 2001 modele kasko yaptıramazsın yaptırsan da çok pahalı olur diye vazgeçirdi. Kaskosuz Volvo'ya binmekte çok mantıklı gelmiyor bana.
  • 1.6 s40 lar ruhsatta 1160 kg olarak görünüyor. Aslında devirli kullanıldığında yetersiz sayılmaz motor. Mümkünse en az 2001 makyajlı kasaya bakın derim. Görünüş olarak daha iyi ve motorlarında da ufak tefek farklar var diye biliyorum. Bir de 1.8 otomatik düşünürseniz 2001 öncesi 4 ileri ve performansı 1.6 manuelden iyi değil. Makyajlılar 5 ileri. 1 Yıldır s40 1.6 sahibiyiz. Zavoli kit taktırdık. Şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadık. Daha önce de 2000 1.8 auto. sahibiydik onda da herhangi bir sıkıntı olmadı. Allah göstermesin kaza dışında bu araçlarda parça değişimi çok ender yapılır. Parça sıkıntısı olacağını sanmıyorum, fiyatları da çok uçuk değil. Kesinlikle tavsiye ederim temizini bulursanız yıllarca sorunsuz hizmetinizde olacak bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX

    1.6 s40 lar ruhsatta 1160 kg olarak görünüyor. Aslında devirli kullanıldığında yetersiz sayılmaz motor. Mümkünse en az 2001 makyajlı kasaya bakın derim. Görünüş olarak daha iyi ve motorlarında da ufak tefek farklar var diye biliyorum. Bir de 1.8 otomatik düşünürseniz 2001 öncesi 4 ileri ve performansı 1.6 manuelden iyi değil. Makyajlılar 5 ileri. 1 Yıldır s40 1.6 sahibiyiz. Zavoli kit taktırdık. Şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadık. Daha önce de 2000 1.8 auto. sahibiydik onda da herhangi bir sıkıntı olmadı. Allah göstermesin kaza dışında bu araçlarda parça değişimi çok ender yapılır. Parça sıkıntısı olacağını sanmıyorum, fiyatları da çok uçuk değil. Kesinlikle tavsiye ederim temizini bulursanız yıllarca sorunsuz hizmetinizde olacak bir araç.


    Dostum, Kasko yaptırdınız mı? Ne kadar ödediniz eğer yaptırdıysanız? Kasko ücretinin çok yüksek olduğunu söyledi arkadaş bir üstteki mesajda. Ben 1600cc ve düz vites düşünüyorum. Eğer bulamazsam 1.8 Otomatiğe bakacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX

    1.6 s40 lar ruhsatta 1160 kg olarak görünüyor. Aslında devirli kullanıldığında yetersiz sayılmaz motor. Mümkünse en az 2001 makyajlı kasaya bakın derim. Görünüş olarak daha iyi ve motorlarında da ufak tefek farklar var diye biliyorum. Bir de 1.8 otomatik düşünürseniz 2001 öncesi 4 ileri ve performansı 1.6 manuelden iyi değil. Makyajlılar 5 ileri. 1 Yıldır s40 1.6 sahibiyiz. Zavoli kit taktırdık. Şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadık. Daha önce de 2000 1.8 auto. sahibiydik onda da herhangi bir sıkıntı olmadı. Allah göstermesin kaza dışında bu araçlarda parça değişimi çok ender yapılır. Parça sıkıntısı olacağını sanmıyorum, fiyatları da çok uçuk değil. Kesinlikle tavsiye ederim temizini bulursanız yıllarca sorunsuz hizmetinizde olacak bir araç.


    Dostum, Kasko yaptırdınız mı? Ne kadar ödediniz eğer yaptırdıysanız? Kasko ücretinin çok yüksek olduğunu söyledi arkadaş bir üstteki mesajda. Ben 1600cc ve düz vites düşünüyorum. Eğer bulamazsam 1.8 Otomatiğe bakacağım.


    Kasko yaptırmadık. Fiyatlarından hiç haberim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: oner35

    hayırlısı olsun güzel tercih 150 binde belki debriyaj onuda kullanırken anlarsın v kayışları,buji,fren disk balata kontrolleri subap boşluklarına bakılır uzun yıllar binersin araç sahibi yaptırmışta olabilir masraf yapıcaksın diye bi durum yok
    parça konusunda sıkıntı çekmezsin bulursun ucuz olmayabilir binici isen dayanıklı olduğu için daha az masraf edersin kötü araçlara göre aynı paraya denk gelir


    Araç 1240kg olarak gözüküyor. 1.6 nın performans olarak yetersiz geleceğini düşünmüyorum. 1.8 için ekstra vergi ödemeye gerek yok.
    17000 civarına yüksek modelli albea, palio, symbol almaktansa kmsi yüksek, modelli bir volvo daha iyi olur diye düşünüyorum. Sonuçta bu motorlar rahat 500bin görebilecek motorlar ama korkum yedek parça. BURSA da ikamet ediyorum. Eğer yedek parçası atıyorum fordun 5 lira iken volvonun 25 lira ise hiç girmemek lazım. tereddüğtüm bu yönde


    1.6 performansı volvoda kötü değil o kadarda tatminkar çokta doğru düşünmüşünüz symbole bakmaktansa on numara araçtır ben izmirdeyim bulamadığım parçaları bursadan daha ucuza temin edebiliyorum sıkıntın olmaz bu linke bakıp iyi kötü daha yardımcı olur sana çıkma parçasıda çok


    http://www.parcayedek.com/190-volvo-yedek-parca-s40
    http://www.otoyedekparcaburada.com/S40-19962000,CA2-10016.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oner35 -- 17 Temmuz 2011; 21:55:32 >




  • Arkadaşım doğru tercih almadan önce iyi baktır sağlam ama volvo sonuçta sanayisi seni üzer az girer girincede ağlatır sahibinden al galeriden asla alma kesin oynarlar araçları temiz hoş görürsün satana kadar sorun bulamazsın alınca acıtır derler km si ile oynarlarmıs genelde yada motorunu hafif yıkar yağ kaçağını falan göremezmişsin iyi forumlar
  • 2000 model 1.8 otomatik kullandim. Fena araba degildir. Ancak abartilacak bir durumda yoktur. Gercek volvo s60 ile baslar. 1.8 otomatik 4ileri performansi berbatti. Bende simdi 1.6 otomatik focus var, 4 ileri s40'a gore cok daha iyi. Ben olsam bulasmazdim. Cunku parca gercekten pahali.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Arkadaşlar, 2001 model civarı bir Volvo S40 almak niyetindeyim. 1.6 yada 1.8 düz vitesli (belki otomatikte olabilir) benzinli modeli düşünüyorum. Ancak birçok ilanda araçlar 150.000 km yi devirmiş. Bu kilometrelerdeki araçların ağır bakım olarak neleri çıkabilir? Ne gibi problemler olabilir? Yedek parçasına kolay ve ucuz ulaşılabilir mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2001-volvo-s40-otomatik-vites-53824145/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-otomatik-vites-lpg-li-52510866/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-satilik-volvo-s40-2000-1-6-53059657/detay/?


    Yakın bir arkadaşım bu kasa sorunsuz S40'ını aylarca sahibinden.com'daki en düşük fiyatı vermesine rağmen satamayıp en sonunda bayiiye araç takasında vermek zorunda kalmıştı. Bu nedenle klasik son sahibi olursun teriminin bu araçlarda gerçeğe dönüşmesi olası.

    İkinci olarak da bakımlarının aracın değeri ile kıyaslanınca çok yüksek olduğunu biliyorum. Yetkili serviste ağır bakım sonrasında aracı ikinci el kısmında bırakmak zorunda kalabilirsiniz. Parça fiyatları gerçekten pahalı. Ayrıca kullandığım 1.8 otomatik versiyonda ne yol tutuş ne de performans adına en ufak bir şey görmedim. Gerçekten dışarıdan durduğu kadar iyi araçlar değiller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Arkadaşlar, 2001 model civarı bir Volvo S40 almak niyetindeyim. 1.6 yada 1.8 düz vitesli (belki otomatikte olabilir) benzinli modeli düşünüyorum. Ancak birçok ilanda araçlar 150.000 km yi devirmiş. Bu kilometrelerdeki araçların ağır bakım olarak neleri çıkabilir? Ne gibi problemler olabilir? Yedek parçasına kolay ve ucuz ulaşılabilir mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2001-volvo-s40-otomatik-vites-53824145/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-otomatik-vites-lpg-li-52510866/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-satilik-volvo-s40-2000-1-6-53059657/detay/?


    Yakın bir arkadaşım bu kasa sorunsuz S40'ını aylarca sahibinden.com'daki en düşük fiyatı vermesine rağmen satamayıp en sonunda bayiiye araç takasında vermek zorunda kalmıştı. Bu nedenle klasik son sahibi olursun teriminin bu araçlarda gerçeğe dönüşmesi olası.

    İkinci olarak da bakımlarının aracın değeri ile kıyaslanınca çok yüksek olduğunu biliyorum. Yetkili serviste ağır bakım sonrasında aracı ikinci el kısmında bırakmak zorunda kalabilirsiniz. Parça fiyatları gerçekten pahalı. Ayrıca kullandığım 1.8 otomatik versiyonda ne yol tutuş ne de performans adına en ufak bir şey görmedim. Gerçekten dışarıdan durduğu kadar iyi araçlar değiller.


    Kazalı albea olsa 2 günde okutursun, volvo olunca satılmıyor anlamıyorum ki? Dostum birde arkadaşlar ucuza parça bulunabiliyor dedi, sen çok yüksek dedin kafam karıştı?

    Fiyatına göre yol tutuşu, performansı iyi olması lazım aslında? Volvo dan bahsediyoruz? O kadar mı kötü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Arkadaşlar, 2001 model civarı bir Volvo S40 almak niyetindeyim. 1.6 yada 1.8 düz vitesli (belki otomatikte olabilir) benzinli modeli düşünüyorum. Ancak birçok ilanda araçlar 150.000 km yi devirmiş. Bu kilometrelerdeki araçların ağır bakım olarak neleri çıkabilir? Ne gibi problemler olabilir? Yedek parçasına kolay ve ucuz ulaşılabilir mi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2001-volvo-s40-otomatik-vites-53824145/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-volvo-s40-otomatik-vites-lpg-li-52510866/detay/?
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sahibinden-satilik-volvo-s40-2000-1-6-53059657/detay/?


    Yakın bir arkadaşım bu kasa sorunsuz S40'ını aylarca sahibinden.com'daki en düşük fiyatı vermesine rağmen satamayıp en sonunda bayiiye araç takasında vermek zorunda kalmıştı. Bu nedenle klasik son sahibi olursun teriminin bu araçlarda gerçeğe dönüşmesi olası.

    İkinci olarak da bakımlarının aracın değeri ile kıyaslanınca çok yüksek olduğunu biliyorum. Yetkili serviste ağır bakım sonrasında aracı ikinci el kısmında bırakmak zorunda kalabilirsiniz. Parça fiyatları gerçekten pahalı. Ayrıca kullandığım 1.8 otomatik versiyonda ne yol tutuş ne de performans adına en ufak bir şey görmedim. Gerçekten dışarıdan durduğu kadar iyi araçlar değiller.


    Kazalı albea olsa 2 günde okutursun, volvo olunca satılmıyor anlamıyorum ki? Dostum birde arkadaşlar ucuza parça bulunabiliyor dedi, sen çok yüksek dedin kafam karıştı?

    Fiyatına göre yol tutuşu, performansı iyi olması lazım aslında? Volvo dan bahsediyoruz? O kadar mı kötü?



    Ne yazık ki Türkiye'de durum böyle. Dediğiniz gibi Albea olsa iki günde satılır. Ancak dediğim gibi arkadaşım bir türlü satamamıştı aracının hiçbir sorunu olmamasına rağmen. Ucuz parça durumunu bilmiyorum fakat sanayide bile periyodik bakım aynı fiyattaki araçların iki katı civarında tutuyor.

    Yol tutuşu ve performans kısmına gelirsek, Clio Symbol kadar yol tutuşuna sahip. Performans olarak ondan bile kötü diyebilirim. Manuellerde durum nasıldır bilmiyorum ama otomatik versiyonunda 60km/s ile giderken dip gaz yaptığımda hiçbir değişim olmamıştı. Hatta acaba gaz pedalı mı bozuldu diye düşündüm. Üretim yılına göre ortalama bir araç olabilir ancak günümüz araçlarının çok çok gerisinde. Aynı yılların S80'ini kulanma şansım olmuştu, iki aracın aynı markaya olduğuna inanamadım.




  • Bakımı büyükşehirlerde iyi bir usta ile halledersin. O sorun olmaz. Sonuçta yağ, yağ filitresi, hava filitresi, polen filitresi, dört tane de buji. Aşağı yukarı bütün araçlarda aynı para.
    Ancak esas mesele yürüyeninde ya da motorunda ortaya çıkacak arızalar.
    Diğer marka ve modellerde üçe beşe alabileceğin ön takım parçalarını bu arabalarda fahiş fiyatlara satarlar.
    Sonra çıkmacıları gezersin ucuz alacağım diye.

    Dediğim gibi ben olsam bulaşmazdım.
    Aracın artıları:

    + Bagajı geniştir
    + Kullanırken güven hissi verir
    + Apaçi altında görmezsin
    + LPG uyum problemi yoktur. Özellikle atmosferiklerde. Ancak prince önerildiğini hatırlıyorum. Ben kullanmadım. O zamanlar hakla benzinle kullanmak mümkündü.

    Aracın eksileri:
    - Motor ve yürüyen aksam çok pahalı
    - Motor ekonomik değil
    - 4 ileri otomatik şanzıman verimli değil.
    - İç mekan seni düş kırıklığına uğratabilir.
    - ikinci eli yok denecek kadar azdır
    - İyi bir usta bulamazsan servis öpmeye çok eğilimlidir.
    - Büyükşehirde değilsen servis bulmak sorun olabilir.
    - Süspansiyon muadillerine göre (Focus, astra, golf) sert olmasına rağme yol tutuşu çokta iyi değildir..






  • Ne yazık ki Türkiye'de durum böyle. Dediğiniz gibi Albea olsa iki günde satılır. Ancak dediğim gibi arkadaşım bir türlü satamamıştı aracının hiçbir sorunu olmamasına rağmen. Ucuz parça durumunu bilmiyorum fakat sanayide bile periyodik bakım aynı fiyattaki araçların iki katı civarında tutuyor.

    Yol tutuşu ve performans kısmına gelirsek, Clio Symbol kadar yol tutuşuna sahip. Performans olarak ondan bile kötü diyebilirim. Manuellerde durum nasıldır bilmiyorum ama otomatik versiyonunda 60km/s ile giderken dip gaz yaptığımda hiçbir değişim olmamıştı. Hatta acaba gaz pedalı mı bozuldu diye düşündüm. Üretim yılına göre ortalama bir araç olabilir ancak günümüz araçlarının çok çok gerisinde. Aynı yılların S80'ini kulanma şansım olmuştu, iki aracın aynı markaya olduğuna inanamadım.


    Clio Symbol kadar mı? Hocam kullandığınız araçta kesin bir problem vardı. Tamam performansı kötü de yol tutuşu hiç de kötü değil. Symbol de kullandım kıyaslancak araçlar değil. Aracın ya süspansiyonu ya da lastikleri problemliydi sanırım kullandığınız aracın. Hatta sağlam bi kaza yapmış da şase yamulmuş bile olabilir bunu söylediğinize göre.




  • Orijinalden alıntı: ByWRX




    Ne yazık ki Türkiye'de durum böyle. Dediğiniz gibi Albea olsa iki günde satılır. Ancak dediğim gibi arkadaşım bir türlü satamamıştı aracının hiçbir sorunu olmamasına rağmen. Ucuz parça durumunu bilmiyorum fakat sanayide bile periyodik bakım aynı fiyattaki araçların iki katı civarında tutuyor.

    Yol tutuşu ve performans kısmına gelirsek, Clio Symbol kadar yol tutuşuna sahip. Performans olarak ondan bile kötü diyebilirim. Manuellerde durum nasıldır bilmiyorum ama otomatik versiyonunda 60km/s ile giderken dip gaz yaptığımda hiçbir değişim olmamıştı. Hatta acaba gaz pedalı mı bozuldu diye düşündüm. Üretim yılına göre ortalama bir araç olabilir ancak günümüz araçlarının çok çok gerisinde. Aynı yılların S80'ini kulanma şansım olmuştu, iki aracın aynı markaya olduğuna inanamadım.


    Clio Symbol kadar mı? Hocam kullandığınız araçta kesin bir problem vardı. Tamam performansı kötü de yol tutuşu hiç de kötü değil. Symbol de kullandım kıyaslancak araçlar değil. Aracın ya süspansiyonu ya da lastikleri problemliydi sanırım kullandığınız aracın. Hatta sağlam bi kaza yapmış da şase yamulmuş bile olabilir bunu söylediğinize göre.


    Malesef ilk sahibindeki bir araçtı. Örnek vermem gerekirse, s40'ın 100km/s ile açılarak döndüğü virajı Corsa ile hiç çizgiden ayrılmadan dönüyordum. Bunun yanında yukarıdaki arkadaşımızın değindiği gibi aynı zamanda konforsuz sert bir süspansiyona sahip. Tek artısı yolun sesini aynı fiyattaki araçlara göre daha az alıyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.