Şimdi Ara

2000 Ford Mustang alındı....///RESİMLER///İZLENİMLER (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
13.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    Bu aracın teknık verılerıyle ılgılı bılgı verebılıcek arkadas varmı ?

    0-100
    kac lt yakar
    motor hacmı
    hp
    tork



    google!
  • hayırlı olsun evli-nişanlı değilseniz babası benzinlik sahibi bir eş seçmenizde fayda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    Bu aracın teknık verılerıyle ılgılı bılgı verebılıcek arkadas varmı ?

    0-100 7,8sn
    kac lt yakar 17,6 - 19lt / 100
    motor hacmı 3800 cc Ford ESSEX motoru (Ford Granada'nın Amerikan versiyonundaki motorla aynı, sadece stroke oranı değiştirilerek sıkıştırma oranı artırılmıştır.)
    hp 145 12v, 190 24V
    tork 270Nm @2800rpm (24V olanlar 305Nm)






    0-100 7,8sn
    kac lt yakar 17,6 - 19lt / 100
    motor hacmı 3800 cc Ford ESSEX motoru (Ford Granada'nın Amerikan versiyonundaki motorla aynı, sadece stroke oranı değiştirilerek sıkıştırma oranı artırılmıştır.)
    hp 145 12v, 190 24V
    tork 270Nm @2800rpm (24V olanlar 305Nm)
  • Teknik verilere burdan ulaşabilirsiniz arkadaşlar...Araç otomatiktir.

    http://www.magma.ca/~mrbeer/Pages/Spec.htm
  • takımdaşım, hayırlı uğurlu olsun.
    biraz geç cevap yazıyorum ama Allah(c.c) kazasız belasız, keyifli sürüşler nasip etsin!

    Benimde çok beğendiğim makinelerdendir. Inşallah bizlerede nasip olur!
  • iyi böğürür bu beehhh

    birşey sorabilirmiyim ;

    3,8 V6 motora neden 7bin kadran koyarlar anlamam.
    onun hakkı bence 9bin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acharad





    quote:

    Orijinalden alıntı: Fletch

    Bu aracın teknık verılerıyle ılgılı bılgı verebılıcek arkadas varmı ?

    0-100 7,8sn
    kac lt yakar 17,6 - 19lt / 100
    motor hacmı 3800 cc Ford ESSEX motoru (Ford Granada'nın Amerikan versiyonundaki motorla aynı, sadece stroke oranı değiştirilerek sıkıştırma oranı artırılmıştır.)
    hp 145 12v, 190 24V
    tork 270Nm @2800rpm (24V olanlar 305Nm)






    0-100 7,8sn
    kac lt yakar 17,6 - 19lt / 100
    motor hacmı 3800 cc Ford ESSEX motoru (Ford Granada'nın Amerikan versiyonundaki motorla aynı, sadece stroke oranı değiştirilerek sıkıştırma oranı artırılmıştır.)
    hp 145 12v, 190 24V
    tork 270Nm @2800rpm (24V olanlar 305Nm)



    Hocam sagol tesekkur ettim


    Harika bi tane var ya bayıldım aslında bunu alıp bınmek lazım .... Bu hazı duyguyu yasamak lazım ...

    http://www.sahibinden.com/ilk_sahibinden_43_000_km_sigara_icilmemis_-72WQQaXQQ15706374WQQpXQQdisplayitem




  • ALLAH kazasız belasız binmeyi nasip eder inşallah
  • 10 numara havan olur .gerçekten acayip benzin yakar batmazsan iyi.
  • 9 bin devir çevirmez ki büyük motor , 7 binlik normal
  • hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    iyi böğürür bu beehhh

    birşey sorabilirmiyim ;

    3,8 V6 motora neden 7bin kadran koyarlar anlamam.
    onun hakkı bence 9bin


    Büyük hacimli motorlarda, özellikle sağlıklı yanma temin edebilmek için strok mesafesi uzatılır. Bu yüzden krankın biyel mesafesi de artar. Bundan ötürü, bir devir sayısı boyunca yapılması gereken iş miktarı artar, biyel kollarının çizdiği çemberin çevresi uzar. Bundan ötürü daha az devir çevirirler.

    Amerikan Muscle drag araçlarında bile 6000 devirin üstünü görmek pek mümkün olmaz.

    Sonuçta bu kısa stroklu , minnacık bir krank mili taşıyan bir Honda civic veya suzuki GSXR1300 Hayabusa motoru değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acharad -- 29 Ağustos 2009; 15:05:21 >




  • Vergisi ne kadar hocam.

    Muhtemelen benzin istasyonunuz var
  • temiz araba güle güle bin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acharad

    quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    iyi böğürür bu beehhh

    birşey sorabilirmiyim ;

    3,8 V6 motora neden 7bin kadran koyarlar anlamam.
    onun hakkı bence 9bin


    Büyük hacimli motorlarda, özellikle sağlıklı yanma temin edebilmek için strok mesafesi uzatılır. Bu yüzden krankın biyel mesafesi de artar. Bundan ötürü, bir devir sayısı boyunca yapılması gereken iş miktarı artar, biyel kollarının çizdiği çemberin çevresi uzar. Bundan ötürü daha az devir çevirirler.

    Amerikan Muscle drag araçlarında bile 6000 devirin üstünü görmek pek mümkün olmaz.

    Sonuçta bu kısa stroklu , minnacık bir krank mili taşıyan bir Honda civic veya suzuki GSXR1300 Hayabusa motoru değil.



    açıklamalar için teşekkür ederim şimdi anlaştık




  • İyi dileklerde bulunan arkadaşlara tekrar teşekkür ederek izlenimlerim ile ilgili birkaç şey yazmak istiyorum. Gerek sürüşde gerekse görünümde farklı olduğunu hissettiren bir araç. 99 sonrası v6 stok mustangler bildiğim kadarıyla 190hp ondan öncekiler 140hp civarı.Gaz tepkisinden bahsedicek olursam Türkiyedeki turbolu 1.4 araçlardan sonra gerçekten farkı fazlasıyla anlıyorsunuz.Otomatik olduğu için kickdown ile birlikte uçuşa geçiyorsunuz.Işıklardan kickdown ile kaltığımda etrafımdakiler birkaç saniye kadar lastik sesi duyuorlar Motor sesine gelince, araba kullanmayı bırakıp sadece motoru dinleyebilrim.
    Özellikle yüksek hızlarda aracın yola yapıştığını hissedebiliyorsunuz, yüksek hızlarda araç atalarının kanını taşıdığını gösteriyor. 5000 dolar civarı ayırarak araç 450+hp seviyesine çıkartılabiliyor.Biraz iç mekandan bahsedecek olursam, gerçekten almadan önce araştırdığım kadar kötü yorumları hakedecek birşey göremedim.Günümüzde alımlarda en önemli olan etkeni yani fiyat/performansı gözönünde bulundurarak yorum yaparsam kötü olmadığını söyleyebilirim ama anlamanız açısından bir renault ile iç mekan kalitesinin hemen hemen aynı olduğunu söyleyebilirim.Belki biraz daha kötü fakat önemli olan sizin beklentileriniz.Dediğim odurki verdiğiniz paranın her kuruşunu hakeden bir araç olduğu kanaatindeyim.Araçla yaklaşık 3.000 km kadar yaptım ve görüşlerim bu şekilde.Yavaş yavaş modifiyeye başlamayı düşünüyorum.Motordan paspaslara kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zagor_1907 -- 26 Eylül 2009; 21:20:05 >




  • Hayırlı olsun dostum.

    Gerçekten dış dizayn olarak çok sevdiğim otomobillerden. ( Özellikle arka far grubu )

    İç malzeme kalitesi pek iyi olmayabilir ama sonuçta fiyat performans oranı iyi, ve 9 yaşında otomobil.

    Belki içini biraz daha güzelleştirebilirsin. Deri kaplama vs. vs. ile. Bir araştır istersen pek çok kit var Mustang'in içini güzelleştirmek için.
  • hayırlısı
  • fiyatı nedir?
  • @newmonarch
    İçiyle ilgilide birşeyler yapmayı düşünüyorum.Deri kaplamada olabilir veya komple koltukları değiştirebilirim.Araştıracağım.

    @EvoXI
    Fiyatını burada belirtmek istemiyorum.Bir kaç saniyelik google aramasıyla üç aşağı beş yukarı fiyatları öğrenebeilirsiniz.

    @manisa_tr
    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zagor_1907 -- 3 Ekim 2009; 18:38:35 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.