Şimdi Ara

2000 astra g üst kapak contası değişimi sonrası yakıt tüketimi artması

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
3
Cevap
0
Favori
32
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> 2000 astra g üst kapak contası değişimi sonrası yakıt tüketimi artması
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar,

    son 3 aydır 2000 model astra g cd 1.6 otomatik arabamda su eksiltme oluyordu, ilk göze çarpan kısmı lpg su hortumları oldu, oralardaki kaçakları yaptırdıktan sonra su eksiltme biraz daha arttı ve neticede bir sabah kalktığımda motor teklemeye başladı motor yağında çok az su olduğu fark ettim. Hemen ustaya götürdüm, üst kapak açıldı ve kapakta çürümeler, deformeler olduğu anlaşıldı, bu kısımlar yapıldı, üst kapak contası ve subap contaları vs değişti, subaplar temizlendi, bundan sonra lpg'de tekleme yaptı, Lpg ayarını tekrar yaptırırken usta yakıt değerlerinin 2 kat fazla olduğunu söyledi, 10 gün kadar benzinde kullan, subaplar alışsın, motor biraz kurum bağlasın yeniden bakarız dediler ama benzinli araçta kurum bağlama diye bir süreç olur mu? acaba ateşleme sisteminde mi sorun var? yoksa sente ayarında mı bir gariplik var? ayrıca 1 haftada yaklaşık 800ml su kaybı oldu, bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum.

    herkese hayırlı bayramlar...




    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    936 Mesaj
    merhaba öncelikle geçmiş olsun.resimde görülen silindir kapağıdır.kapakcıya gidip taslama ve test yapıldımı biliyormusunuz. ki yapılmıs olması lazım.su eksiltme olayı lpg li araçlarda basa bela.bende benzer sorunlarla eski aracımda ugrastım su eksiltme sebebiyle.su eksiltmeyle ilgili radyatör kacırıyor olabilir.ayrıca hortumlardan kacırıyor olabilir.kalorifer peteği olabilir.silindir kapagından olacagını sanmyıroum.sonucta kapakcıya gidip test ediliyor.contayı dogru torkta sıkmadırlarmı acaba.saat gibi olması lazım sua aracınızın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    GIGABYTE Z370 AORUS ULTRA GAMING // İNTEL İ3 8100 4 CORE*3.60GHZ // MSİ 4GB 1050Tİ LOW PROFİLE // RAMPAGE GALAXY-120 120MM SIVI SOĞUTMA // KINGSTON HYPER-X 8 GB DDR4 // RAMPAGE İMPOSİNG ATX RGB GAMİNG CASE // SAMSUNG 240GB SSD // TOSHIBA 2 TB // SAMSUNG 1TB // XIGMATEK TAURO SERİSİ 80PLUS BRONZE M+600W // AOC Q3279VWF 2K 75 HZ MONİTOR // TRUST TYTAN+PİONEER 2.1 // A4 TECH BLOODY B2100 //
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Teşekkürler LaViTz hocam,

    evet silindir kapağının ve subapların taşlandığını gördüm, pırıl pırıldı, zannediyorum test yapıldı ki kapağı taşlayan usta subapların değişmesine gerek yok dedi, su kaçağı şimdilik gözümde ikinci planda ama yakıt tüketiminin neredeyse ikiye katlanması beni tedirgin ediyor. Sizce conta doğru torkta sıkılmamış olsaydı, soğutma suyu motor içerisine girerdi ve motor yağında yine su görür müydüm? şuan motor yağında herhangi bir sorun yok. her sabah akşam kontrol ediyorum.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
canlı radyo dinle
Media Sözlük
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.