Şimdi Ara

20 YILDA DEĞİŞEN OTOMOBİL TEKNOLOJİSİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • SEMOZA45 (2 mesaj) jimhendrix (2 mesaj) TheCaliph_ (1 mesaj) zeytinkoy (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 20 YILDA DEĞİŞEN OTOMOBİL TEKNOLOJİSİ
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    4.000 cc ve 8 silindirli benzinli (B5) kasa kodlu VW Passat’ın
    2.000 cc ve 4 silindirli dizel (B8) kasa kodlu Passat’a performans anlamında yetişememesi durumu mevcut.
    Öncelikle verileri ekleyelim(Zeperfs)

    http://www.zeperfs.com/duel5545-396.htm
    http://www.zeperfs.com/match396-5545.

    Sizce bu durumun sebebi sadece teknoloji gelişmesi mi, yoksa insanların taleplerinin ve ekonomik durumlarının değişmesi mi?Mesela 10 yıl sonra 0.8 cc 3 silindirli performans canavarları görebilecek miyiz?
    Şuna adım kadar eminim ki içimizde bile, “V8’in sesi bile yeter” diyenler de çıkacaktır kabul ama, kendisinden çok daha az yürütme maliyeti ile daha performanslı bir otomobile binmek otomobil zevkinden mahrum kalmak mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Yarbay
    11728 Mesaj
    B5 önden çekiş ise 0-100 deki durum normal. Siteye göre 160'da yetişmiş yetişmemiş gibi bir durum yok. Ayrıca dsgnin hızı ve daha iyi aktarma teknolojisi avantaj yaratmıştır dsg sevmesem de durum bu bence.
    Zepfers da çok güvenilir değil 160 180 b5 önde gitmiş 200de geçilip 220'de farka gitmiş saçma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 29 Nisan 2019; 16:21:8 >
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam sadece 0-100 farkı yok ki.Ara hızlanmalar da fark çok.Yüksek hızlarda da öyle..
    Ve bunu dizel dezavantajı, hacim dezavantajı ve güç dezavantajı ile gerçekleştiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jimhendrix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    11728 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SEMOZA45

    Hocam sadece 0-100 farkı yok ki.Ara hızlanmalar da fark çok.Yüksek hızlarda da öyle..
    Ve bunu dizel dezavantajı, hacim dezavantajı ve güç dezavantajı ile gerçekleştiriyor.
    4000cc passatı bugün üret, ara hızlanmada biturbo dizel ile gene yürüyemez. Hem güç hem tork alt devirde geliyor hem de 500nm. İkinci linkte veriler niye farklı onu da anlamadım ben o linktekine bakmıştım. 5 ileri otomatik de bir güzel tırpanlar gücünü, oldukça ilkel kalır günümüzde. B5 te en verimli motor 1.8t ve arkasından 1.9 tdı gelir sanırım. B5e 4000 motor koymak ta garip olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 29 Nisan 2019; 17:29:1 >
    |
    |
  • Yarbay
    9620 Mesaj
    Downsizing limite dayandı, yani 0.8lt'lik performans canavarları görme ihtimalimiz pek yok. Tabi çok pahalı olan F1 teknolojisini binek araçlara uygulamayacaklarını var sayıyorum.

    İlerde bol bol hybrid araçlar görürüz bundan muhtemelen.
    |
    |
  • Yarbay
    29106 Mesaj
    Emisyon bitirdi bu sektoru. Hakli bir uygulama ama F1 in bile gram tadi kalmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.