Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

20 dakkalık net

15
Cevap
0
Favori
337
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    arkadaşlar benim bi sorunum var lütfen bilen varsa yardım cı olsun kafayı yicem
    20-25 geçiyo net kopuyo ne biçim iş anlamadım...



    |
    |
    _____________________________

    "357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
    357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
    _
  • Teğmen
    124 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: C@RtHeR

    arkadaşlar benim bi sorunum var lütfen bilen varsa yardım cı olsun kafayı yicem
    20-25 geçiyo net kopuyo ne biçim iş anlamadım...


    açarmısın tel hattından mı bağlanıyorsun
    yoksa modem den mi
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    MODEMLE BAĞLANTI YAPIYORUM
    ADSL FAKAT SİNYAL ÇOK SIK KESİLİYOR
    |
    |
    _____________________________

    "357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
    357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
    _
  • Kıdemli Yarbay
    2793 Mesaj
    bağlantın vara netemi giremiyorsun yoksa bağlantıamı yok????
    |
    |
    _____________________________
    Dağlıca aslanlarına benden hatıra olsun yazdığım şiir, siz rahat uyuyun biz rahat uyuyoruz, uyuyoruz, uyuyoruz , uyuyoruz....
    Türkiyede üç büyük uyuşturucu vardır 1- MAGAZİN 2- DİZİLER 3 - FUTBOL. UYANIN, UYANDIRIN.

    ATATÜRK'ÜN TÜRK TANIMINI GÖRMEK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ. Tarih 18.05.2007 ziyaretçi sayısı 12672 / 19.09.2007 sayı 19180 :))
    "SİZE SAVAŞMAYI DEĞİL ÖLMEYİ EMREDİYORUM". Allah o emri verenden de gözünü kırpmadan ölüme gidenden de razı olsun.
    Ne Avrupa'dan ne de Arabistan'dan: Atalarım Asya'dan, dinim Allah'tan geldi.
    Sen sevilmeyi hak etmiyorsun çünkü düşmana sığınmadın, takiye yapmadın, sen bop'çu değil Kuvayi Milliyecisin.
    Bu şarkıya bitiyorum ya, tıklayın.
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    sinyal ışığı yandığında bağlantı yapabiliyorum (showtime , link vs)
    fakat bu sinyal 15-20 dk da bir kesiliyor hemen geliyo fakat bu da benim işime yaramıyo
    |
    |
    _____________________________

    "357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
    357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
    _
  • Yüzbaşı
    351 Mesaj
    4 gündür bende de bir sorun var adsl hattım sürekli kopuyor belki 5 kere müş.hiz. aradım ama halen çözüm üretmediler. boyle giderse hattı iptal ettircem.
    kullanmadığım internetin parasını neden ödeyim ki.
    |
    |
    _____________________________
    İmzam Hep Kural Dışı Olacak
  • Yüzbaşı
    278 Mesaj
    arkadaşım yüzde yüz adsl modemin arızalanmış aldığın yere götür ve gereğini yapsınlar büyük ihtimal firmware i ni update ederler
    |
    |
    _____________________________
    Bilgi paylaşıldıkça kıymetlidir ve herkes paylaştığı kadar bilgilidir.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben derimki ilk önce hatayı kendinde aramalısın bak bu konuda bir sürü baslık atıldı bencede virüsten olması lazım ptt olsa ne diye 20-25 dakika sonra gidecek bence bi virüs yemişin derhal antivirüsünü güncelle +heemn pc güvenli kipte aç e tarat tek bi antivirüsle taratma biri ile tarat sil sonra digerini yükle hemen güncelle güvenli kipte aç tarat
    |
    |
    _____________________________
    free_kevın




  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    ewt olabilir denicem dediğini
    |
    |
    _____________________________

    "357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
    357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
    _
  • Teğmen
    222 Mesaj
    aynı hattı telefon olarakta kullanıyorsan splitter yani ayraç takıldımı paralel telefon varsa ayraçsız ise hattan düşer kendi aç bağlantılarına baktır en basit yöntem evdeki tüm telefonları prizden çıkar gelen hattı sadece modeme tak ve dene düşme olursa telekomu ara hattına baktır
    |
    |
    _____________________________
    Tek bir şey biliyorum o da hiç bir şey bilmediğimdir.
  • Kıdemli Yarbay
    2793 Mesaj
    telekom kaynaklı sorunlarda genelde sık sık bağlantı gitmesi yerine dns sorunu çıkartır ama o esnada bağlantın var gorunur yani senin sorunun telekom kaynaklı değil bana sorarsan.
    ancak her sorundada virüsü öne sürmek bence doğruda değil modemin ışığını söndüreek kesecek ve sonra bağlantının gelmesini sağlayacak bir virüse denk gelme olasılığın bence düşük tabi ama ihtimal dahilinde antivirüs programlarıyla tarat.
    ancak bence sorun modemle donanımla kablolarla splitter le vs ile ilgili bir sorun başka tanıdığın varsa onun modemini al ve onunla deneme yap derim ama kablo ve bağlantıları iyice kontrol ettikten sonra.
    |
    |
    _____________________________
    Dağlıca aslanlarına benden hatıra olsun yazdığım şiir, siz rahat uyuyun biz rahat uyuyoruz, uyuyoruz, uyuyoruz , uyuyoruz....
    Türkiyede üç büyük uyuşturucu vardır 1- MAGAZİN 2- DİZİLER 3 - FUTBOL. UYANIN, UYANDIRIN.

    ATATÜRK'ÜN TÜRK TANIMINI GÖRMEK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ. Tarih 18.05.2007 ziyaretçi sayısı 12672 / 19.09.2007 sayı 19180 :))
    "SİZE SAVAŞMAYI DEĞİL ÖLMEYİ EMREDİYORUM". Allah o emri verenden de gözünü kırpmadan ölüme gidenden de razı olsun.
    Ne Avrupa'dan ne de Arabistan'dan: Atalarım Asya'dan, dinim Allah'tan geldi.
    Sen sevilmeyi hak etmiyorsun çünkü düşmana sığınmadın, takiye yapmadın, sen bop'çu değil Kuvayi Milliyecisin.
    Bu şarkıya bitiyorum ya, tıklayın.
  • Yüzbaşı
    840 Mesaj
    Arkadaşım SNR Margin ve Line Attenuation değerlerini yaz bakalım buraya.Genelde o değerler sorunları açıkça belli ederler..
    Direk modem bozuk diye sallamayalım..
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar aynı sorun bendede var.
    modemim zoom x4.

    Executioner banada yardımcı olursan sevinirim.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuemrek -- 27 Eylül 2005, 23:37:21 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    840 Mesaj
    yuemrek hattında bir problem gözükmüyor..En azından hattında gürültü ve zayıflama yok..Sorunun büyük ihtimalle modemde ya da splitter da..Paralel telefon varsa buda etkliyebilir tabi...






    Bağlantı sorunu yaşayan arkadaşlar, sağlıklı bir bağlantı için modem status sayfasındaki değerler aşağıdaki gibi olmalıdır:

    SNR Margin: (hem downstream hem de upstream için) bu değer 14 dB'den fazla olmalıdır. 6 dB altındaki değerlerde ADSL bağlantısı kurulamaz... 14 dB'nin ne kadar üzerindeyse hat o kadar iyidir!

    LINE Attenuation: (hem downstream hem de upstream için) 40 dB'in altında olmalıdır. 60 dB üzerinde ise hat problemlidir. 40 dB'in ne kadar altında olursa hat o ölçüde iyidir.

    ERRORED Seconds, LOSS of Signal, LOSS of Frame, CRC Errors: (hem downstream hem de upstream için) Normal çalışan problemsiz hatta bu değerler idealde sıfır (0) göstermelidir. (Ama çalışma süresince buraya birtakım değerler yerleşecektir...)

    DATA Rate: Sizin abone olduğunuz hızlar (256k veya 512k downstream, 64k veya 128k upstream gibi...)

    LATENCY: (hem downstream hem de upstream için) FAST göstermelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Executioner -- 28 Eylül 2005, 0:50:27 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3499 Mesaj
    Modemin USB mi?
    Çünkü bu sorunu USB modemlerde çok gördüm.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1782 Mesaj
    arkadaşlar modem bağlantısı sürekli kopuyorsa ,bilgisayarınızı taratın güvenlik önlemi için genellikle spy programlar yüzünden kopuo bağlantı.Alıp gönderdiğiniz veri miktarından da bi sorun olup olmadığını anlayabilirsiniz giden paketlerdeki fazlalık(gelen paket miktarı ile karşılaştırıca tabi) ii deildir,bi sorun vardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jxoch -- 28 Eylül 2005, 2:58:20 >
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Blogio
Lastik Fiyatları
haberler
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.