< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil,
1 iOS
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yok mu eşin dostun akraban, borç alabilceğin? |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 27 Mayıs 2025; 19:2:7 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yani mecburi olarak bi dene şansını derim ailenden isteyebilirsin. |
|
_____________________________
|
|
unlar gereksiz korkutuyor. 3 ay odemezsen takip icra başlar. 3 ay içinde sıkıntı yok |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sıkıntı yok dediğim borca faiz işler sadece olayın yargıya yansıması 3 ay. oyle 1 ay odemedin diye icra işlemi başlatılmaz. ancak borca faiz işler. zaten bankalar da temelde boyle kazanır. borcunu tıkır tıkır odeyen adamdan banka bir kurus kazanamaz ben de size başınıza gelecekleri anlatayım, üzerinize kayıtlı ev araba yoksa, maaşınız yoksa ödemeyin bile. banka peşinize düşer alacağını alamaz. borcu varlık fonuna 20-30 bin tl ye satar. varlık şirketi sizi arar. taksit kolaylık vs sağlar 160 bini ödettirmeye calısır.. siz de 40 bin gibi bi tutarda taksitle odeme konusunda anlaşırsanız, butun borcunuzu 40 bine halledersiniz. finansal sicilinize olumsuz yansır lakin, 5 yıl sonra bu kayıtlardan çıkartılır. |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
TR'de hiçbir aleyhe veri silinmez.Siliniyor denilse de silindiğini zannetmeyin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
SAMSUNG Galaxy Note Fan Edition |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Maasin varsa maasina haciz koyarlar. Lakin alacaklari aylik para maasinin %25 ini gecemez. Calisiyorsan 3 ay sonra bu sekilde tahsil ederler. Calismiyor olsan eve geelebilirlerdi lakin orda da 2 buzdolabi olsa 1 ini alirlar, 2 tv varsa birini alirlar. Ama maasin varsa oncelikle maasina haciz koyarlar. Ama maasindan tahsil ettikleri para ne kadar ana para ne kadar faiz borcu kapatir bilmiyorum.ama su anda anlik bir sikisikligin varsa kredi kartindan nakit avans cek bu ayi gecistir zaten maasinin 25% sine el koyarlarsa sicilin de olumsuz etkilenir. Bu yuzden nakit avans cekmeni oneririm. Bazi bankalar yeni musteriye 50 bine kadar 0 faiz veriyor nakit avansta. Gemiyi yuzdurmeyi ogrenmelisin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Reklamlarda goruyorum ben de ama qnb ve denizbank veriyor 0 faizle avans. Bi arastirin. Veya ailenize soyleyin onlar ceksin siz ay ay odeyin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
bu borç kredi mi yoksa kredi kartı mı? yoksa avans hesap mı? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|