|
Arkadaşlar mühendis ve doktor maaşları malum,yıllarca okuyup 1000 euro bile kazanamıyorlar.Almanya'da basit bir kaynakçı 4000 eurodan aşağı kazanmıyor.İzinler,insan hakları,düşünce özgürlüğü gibi şeyler orada lüks değil. Bu gün bir haber okudum,Almanya vasıflı işçi alacakmış.Tek şart Almanya'da denkliği olan mesleki yeterlilik belgesi ve a2 Almanca.Ailemle bu konuyu konuşsam ne derler acaba? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






