Şimdi Ara

2 hava yastıklı polo düşünenlere ! (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
5
Favori
37.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
118 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    2012de aldığım Toyota yaris de 4 hava yastığı vardı, iç hacmi olsun donanımı olsun polo dan kat kat iyiydi, 5 yıl kullandım 1 tane trim sesi duymadan sattım.



    Evet araçlarda tip yok belki ama mevcut yaris te 6 hava yastığı ve tüm güvenlik ekipmanları en baz donanımda bile standart ve hala polo dan daha kullanışlı bi araç.

    Eski Polo'yu bilmem ama bu kasayı kullanmadan konuşmamak lazım B segmentle alakası yok,Yaris'le de mukayese edilecek araçlar değiller.



    Ibiza'da 6 hava yastığı standart aktif güvenlik sistemleri mevcut,Polo'da Arteon'daki sistemleri bile teker teker alabiliyorsun ister 4-6 hava yastığı ister ACC,Front Assist vs.



    Ibiza'nın izolasyonu Civic ve Corolla'dan çok daha iyi,Yaris'in rakibi Clio vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Egea,Civic vs. gibi şasisi sağlam olmayan araçlar 6 hava yastığı ile NCAP'te çakılmadılar mı ?



    Hava yastigi önden çarpmada hızı keser yandan carpmada zaten şasi eziliyor şasi sağlam değilse bizzat hava yastığı öldürür 2 hava yastıklı Polo'nun şasisi çok sağlam ben şasisi sağlam olmayan araca binmektense Polo alirdim .

    Alıntıları Göster
    Aynen egea'nın şasisi zayıf, euro ncapten çuvalladı,

    Şuraya bazı araçların yetişkin koruma puanlarını da bırakayım da başka hangi araçların şasisi zayıfmış görelim,

    "egea %82"

    c3 aircross %85
    megane %88
    talisman %86
    superb %86
    infiniti q30 %84
    jaguar e-pace %86
    bmw 6 gt %86




  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Zaten aklı başında bir insan, 2 yastıklı, hız sabitlemeyicili poloyu, 5 serisi ya da S90 ile kıyaslar. Yaris neymiş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    VW hissedarı mısın derdin nedir arkadaş. Üşenmeden tek tek tüm mesajlara cevap yazmışsın.

    VW sevmeme sebeplerimi söyleyeyim bunlara da cevap verirsin;

    * Diğer ülkelerde satamayacağı özelliklerde arabalar getirip satması.
    * Kronik sorunlu olduğu bilinen arızalar için kime yedirebilirsem mantığı ile çalışması
    * Araç almaya gelen müşteriye her daim yok satması, hep başka müşteriye ayrılmış ama iptal olmuş bir araç olması.
    * Baz model almaya gelen müşteriye 2-3bin lira etmeyecek aksesuarlarıyla araç yok diyerek 15-20bin farkla aksesuarlı araç satılması
    * Araçlarının genelinin üstünde 3-5 birşeyler olsun istediğinizde uçuk fiyatlara yükselmesi.
    * En basit araçlarda bile bulunan veya sınıfında her araçta bulunan özelliklerin opsiyon olarak satılması.
    * Polo özelinde konuşacak olursak son derece kalitesiz iç döşemeye ve koltuğa sahip olması.

    Seat Ibiza bakmıştım 2 hafta kadar önce, arka koltuk koltuk değil sanki emanet koyulmuş minder gibi.
    ST arkadaşa bu ne böyle son derece kalitesiz dedim. Evet haklısınız ne yazıkki böyle dedi.
    İşin özeti fahiş fiyata çöplük satılması.

    Sene olmuş 2018, B sınıfı manuel vites araba yok denecek kadar az kalmışken, Audi manuel vites araç getiren bir firmaya pek diyecek bir söz yok aslında, utanması gereken VW veya Doğuş değil, bunlara imkan sağlayıp ülkeyi dizel çöplüğüne çevrilmesine izin verenlerdir. (Tüm dünyada ceza ödeyen vw'in buraya gönderdiği araçların düzgün olduğuna inanıyorsanız cevap vermeyin :-)

    EK:
    Polo için;
    Arka tarafta 3. kişinin oturamayacağı arabaya, araba demek ayrı bir tartışma konusu.
    Havuz gibi 2 bölüm var resmen arka zeminde, nasıl iğrenç bir tasarımdır.
    "Diğer ülkelerde satamayacağı özelliklerde arabalar getirip satması."



    Almanyada Polo Comfortline'da far,yağmur sensörü, alaşım jant bile yok.



    "Kronik sorunlu olduğu bilinen arızalar için kime yedirebilirsem mantığı ile çalışması"



    Honda onbinlerce göçüklü ve sorunlu motora sahip araç sattı onun eleştirilecek o kadar yönü varken Volkswagen'e yüklenmek anlamsız.



    "Araç almaya gelen müşteriye her daim yok satması, hep başka müşteriye ayrılmış ama iptal olmuş bir araç olması."



    Adamlar 250 milyar dolar gelir açıklamış TR pazarında 10 yılda sattığı arabayi Çin'de 6 aydan kısa sürede çıkarıyor burada rekoru yılda 139 bin orada aylık 200-300 bin satıyor bu durumda adamlar zaten kendini kanıtlamış B segment Polo'nun iç mekan kalitesi Civic Corolla gibi arabalardan iyi isteyen alır istemeyen almaz ama her yıl 10-15 milyon kişi VAG alıyor.



    "Baz model almaya gelen müşteriye 2-3bin lira etmeyecek aksesuarlarıyla araç yok diyerek 15-20bin farkla aksesuarlı araç satılması"



    R-Line paket (6 bin TL)



    LED ön farlar

    Hayalet gösterge

    Ön&arka R-Line tamponlar

    Spoiler

    Marşpiye eteği

    Köpek balığı yüzgeci anten

    Trapez egzost çıkışları



    Dizayn paketi 3 bin lira



    Karartılmış arka ve yan camlar

    Panoramik açılır cam tavan



    "En basit araçlarda bile bulunan veya sınıfında her araçta bulunan özelliklerin opsiyon olarak satılması."



    ...





    * Polo özelinde konuşacak olursak son derece kalitesiz iç döşemeye ve koltuğa sahip olması."





    Polo'nun iç mekan kalitesini, izolasyonunu C segmentte bulmanız dahi çok zor.



    Göğüs plastiği, tavan döşemesi, taban döşemesi, koltuk kumaşları, tavan siperlikleri ve ışıkları, tavan lambaları, halı kaplı alanlarda kullanılan döşemesi ve sert plastikleri dahi Passat, Golf, Tiguan ile TAMAMEN aynı.



    Kalitesiz dediginiz araç kapı üstleri hariç Golf ve Passat'la aynı ayarda.



    "Arka tarafta 3. kişinin oturamayacağı arabaya, araba demek ayrı bir tartışma konusu.

    Havuz gibi 2 bölüm var resmen arka zeminde, nasıl iğrenç bir tasarımdır. "



    Her yıl 1.2 milyon kişi MK6,300 bin kişi eski kasa ve Polo türevi VW alıyor arkası da bana Golf 6 ile aynı geliyor S600 kullanmıyorsanız arkası C'ler ile hemen hemen aynı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Zaten aklı başında bir insan, 2 yastıklı, hız sabitlemeyicili poloyu, 5 serisi ya da S90 ile kıyaslar. Yaris neymiş
    2 hava yastıklı diye küçümsediğiniz araç çoğu 4-6 hava yastıklı arabadan daha sağlam ve daha iyi koruma sağlayacak arabanın şasisi ortada S90'dan daha yüksek yetişkin ve yolcu koruma puanı var,ben demiyorum NCAP diyor zaten isteyene her türlü donanım sunuluyor standart olsaydı daha güzel olurdu bu muhabbet olmazdı aracın güvenlik anlamında ki başarısına gölge düşmezdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Aynen egea'nın şasisi zayıf, euro ncapten çuvalladı,

    Şuraya bazı araçların yetişkin koruma puanlarını da bırakayım da başka hangi araçların şasisi zayıfmış görelim,

    "egea %82"

    c3 aircross %85
    megane %88
    talisman %86
    superb %86
    infiniti q30 %84
    jaguar e-pace %86
    bmw 6 gt %86

    Alıntıları Göster
    POLO MK6



    Yetişkin koruma %96

    Çocuk koruma %85



    Volvo S90



    Yetişkin koruma %95

    ÇOCUK KORUMA %80





    Egea 82-60 puan almış çocuklar 6 hava yastıklı Egea'dan pek sağ çıkabilecek gibi görünmüyor kaldı ki 2017 standartlarında bu puanları asla alamaz Egea'nın güvenliğini savunmayacaksınız herhalde.



    teste giren Egea HB'teki ekipmanlar Sedanların hiç birinde yok onlar girse 2 yıldız belki ...







    Son yıllarda Fiat 3 yıldızdan yukarı çıkamadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Egea'nın şasisi zayıf demişsiniz, ben de diğer zayıf şasili araçları paylaştım sıkıntı yok. Polonun başarısı ayrıdır.

    Egea güvenlik paketi ile 4 yıldız aldı ek olarak belirtelim. Benim için %82 yetişkin koruması gayet tatminkar, daha fazla olabilirdi ama olmamış. Şasisi zayıf araçlar işte, bmw, infiniti, egea falan anca bu kadar oluyor...

    Bu arada 2 hava yastıklı poloları 0-1 yıldız olarak not düşelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 23 Aralık 2018; 23:40:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Egea'nın şasisi zayıf demişsiniz, ben de diğer zayıf şasili araçları paylaştım sıkıntı yok. Polonun başarısı ayrıdır.

    Egea güvenlik paketi ile 4 yıldız aldı ek olarak belirtelim. Benim için %82 yetişkin koruması gayet tatminkar, daha fazla olabilirdi ama olmamış. Şasisi zayıf araçlar işte, bmw, infiniti, egea falan anca bu kadar oluyor...

    Bu arada 2 hava yastıklı poloları 0-1 yıldız olarak not düşelim.
    2 hava yastıklı Jetta Alman Otomobilciler Derneği ADAC'ın da içinde bulunduğu LATIN NCAP kurumunun testinden 4 yıldız alıp çıktı,2 hava yastıklı Octavia'lar zamanında NCAP ten övgülerle 4 yıldız aldı çünkü şasisi sağlamdı.



    Polo 4 hava yastıklı 5 yıldız almış 2 hava yastıklı teste girse alacağı puan eski şasili Jetta ile hemen hemen aynı olur eski şasi/yeni şasi/yeni kriterler vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Nerde bu testler, link alsak ?

    2 hava yastıklı octavia ne zaman girmiş euro ncap'e 4 yıldız almış ? 2000 mi ?

    Bu arada latin ncap falan nereden çıkıyor, euro ncap kriterleri tutmuyor mu ? Oldu olacak global ncapE bakın, onların standardı daha düşüktür.

    Euro ncap testinde hava yastığı en önemli kriterlerdendir. Burda satılan 2 hava yastıklı aktif güvenlik sistemi olmayan pololar 1 yıldızdan yukarısını alamaz. O bir yıldız da çok övdüğün sağlam şasiden "belki" gelir.
  • Benim piyasası yok denilen 11 yaşındaki Mazdam da bile 8 hava yastığı var. Bizim millet almadan önce satmayı düşündüğü için güvenliğin hiç bir önemi yok hatta öyle bir noktaya geldi ki arabanın motoru olmasın piyasası var denilsin gidip motorsuz araç dahi alır çünkü mühim olan piyasasının olması gerisi boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Nerde bu testler, link alsak ?

    2 hava yastıklı octavia ne zaman girmiş euro ncap'e 4 yıldız almış ? 2000 mi ?

    Bu arada latin ncap falan nereden çıkıyor, euro ncap kriterleri tutmuyor mu ? Oldu olacak global ncapE bakın, onların standardı daha düşüktür.

    Euro ncap testinde hava yastığı en önemli kriterlerdendir. Burda satılan 2 hava yastıklı aktif güvenlik sistemi olmayan pololar 1 yıldızdan yukarısını alamaz. O bir yıldız da çok övdüğün sağlam şasiden "belki" gelir.
    Polo, Latin Ncap testine 2 Değil 4 Hava yastığıyla girdi. 2 Hava yastığı ile teste giren yeni polo görmedim/bilmiyorum.

    (Şunu kabul etmek lazım ki, VW bu yeni polo ile iyi iş çıkardı, araç hem b+ gibi oldu hem de güvenlik anlamında güzel sonuçlar aldı. Ama 2 airbag ile ne olur durum bilmiyorum, dediğim gibi yeni kasanın 2 airbag ile testine denk gelmedim.)
    https://www.latinncap.com/en/result/96/volkswagen-polo-+-4-airbags




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 24 Aralık 2018; 11:11:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Eski Polo'yu bilmem ama bu kasayı kullanmadan konuşmamak lazım B segmentle alakası yok,Yaris'le de mukayese edilecek araçlar değiller.



    Ibiza'da 6 hava yastığı standart aktif güvenlik sistemleri mevcut,Polo'da Arteon'daki sistemleri bile teker teker alabiliyorsun ister 4-6 hava yastığı ister ACC,Front Assist vs.



    Ibiza'nın izolasyonu Civic ve Corolla'dan çok daha iyi,Yaris'in rakibi Clio vs.

    Alıntıları Göster
    Teker teker alabildiklerinizi değil standart olanı söylüyorum. Birisi 6 birisi 2 havayastıklı. Takla atmadan anlayamazsınız ne demek olduğunu. Polo nun izolasyonu corolladan iyi demek için ağır fanatik olmak lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Polo, 2 Değil 4 Hava yastığıyla girdi teste. 2 Hava yastığı ile teste giren yeni polo görmedim/bilmiyorum.

    (Şunu kabul etmek lazım ki, VW bu yeni polo ile iyi iş çıkardı, araç hem b+ gibi oldu hem de güvenlik anlamında güzel sonuçlar aldı. Ama 2 airbag ile ne olur durum bilmiyorum, dediğim gibi yeni kasanın 2 airbag ile testine denk gelmedim.)

    https://www.latinncap.com/en/result/96/volkswagen-polo-+-4-airbags





    Euro ncap testine giren 6 hava yastıklı model.

    2 hava yastığı ile teste girdiği yer anca Hindistan falan olur zaten, global ncap falan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 24 Aralık 2018; 10:11:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fanatik misin satıcı mısın bilmiyorum ama benim mesajlarımı alıntılayıp lütfen bir daha cevap yazma. Rica ediyorum.

    LatinNcap falan filan Gel arabaları bizim küçük sanayide teste sok olmadı.

    Çok satıyor olması markanın süper olduğunu mu gösteriyor? Gerçekten anlamak mümkün değil.
    Honda göçükleri vs. diye başka markaya saldırmakta yazılanların ne kadar doğru olduğunu gösteriyor.

    Rakiplerine bok atmakla iyi olunmaz, kendini ıspatlamakla olur.
    Honda vs. burda yeterince eleştiriliyor merak etme. Gözünü VW konularından ayırıp foruma göz atarsan görürsün.
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Kristali azalt

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar öncelikle söyleyeyim aralık 2017 yeni polo sahibiyim. Aracı teslim almadan önceki akşam 2 hava yastığı muhabbetini okudum, sabaha kadar uyuyamadım neyseki mi 6 hava yastığı var benim araçta.



    Açık açık söylüyorum aracın plastiği kalitesiz olur, vitesi sarsar az yakar çok yakar gider gitmez ancak 2018 yılında 2 hava yastıklı araç olmaz! Yandan darbeyi alınca kapın zirkonyum* da olsa kafayı vurup meftah olursunuz.



    Bu 2 hava yastığı razillik, baska birşey değil. Kendimizi avutmayalım. Araçlarımız vw diye fabrikayı hitlerle beraber kurmuş gibi savunmaya gerek yok.



    Ha ben aracı eşime aldım. Bana tek söylediği 'araç küçük olsun ve otomatik olsun'. İnanın yeni fiestadan tutun suzuki baleno ya kadar küçük sınıfta her araca bindim. mercedes bmw mini vb. araçları ayrı tutuyorum içi en kaliteli vw. Aldım geçtim.

    Pahalı diyenlere de cevabım şu, otomatik vites rio 67 den başlarken highline poloyu 86 ya aldım.

    Ayrıca şunu unutmayın, fiat uno ya binerken en güzel ve en seri araç benimkiydi. Araçlarla ister istemez duygusal bağımız var, kendi aracımız güzel geliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    POLO MK6



    Yetişkin koruma %96

    Çocuk koruma %85



    Volvo S90



    Yetişkin koruma %95

    ÇOCUK KORUMA %80





    Egea 82-60 puan almış çocuklar 6 hava yastıklı Egea'dan pek sağ çıkabilecek gibi görünmüyor kaldı ki 2017 standartlarında bu puanları asla alamaz Egea'nın güvenliğini savunmayacaksınız herhalde.



    teste giren Egea HB'teki ekipmanlar Sedanların hiç birinde yok onlar girse 2 yıldız belki ...







    Son yıllarda Fiat 3 yıldızdan yukarı çıkamadı.

    Alıntıları Göster
    Kardeş bilmiyorsun bari yorum yapma. Hadi yapıyorsun bari araştır egea neden 60 almış çocukta. Arka kemerde gergi sistemi olmadığı için o puAnı aldı. Olsa 5 yıldızı alacaktı güvenlikle beraber. Biraz araştırma yap yav. Zaten son kriterlerde girdi teste yani güncel puanlamayla [>:. Civic denilen araç ha sevmem ama teste tekrar girip 5 yıldız aldı. Kazalarda artık darbe emme önemli. Testlerde de asıl kriter bu. Çünkü çarptığındaki zararı emmesi önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türkiye de satılan standart Polo Ncap’e girse 3 yıldız bile alamaz, standart olmayan elektronik güvenlik ekipmanları zaten bir yıldızı direkt götürüyor 4 yıldız kalıyor.

    2 hava yastığı yüzünden de muhtemelen yandan darbalerde hem yetişkin koruma da hem çocuk koruma da çuvallar en fazla 2 yıldız alır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki_gs

    Arkadaşlar öncelikle söyleyeyim aralık 2017 yeni polo sahibiyim. Aracı teslim almadan önceki akşam 2 hava yastığı muhabbetini okudum, sabaha kadar uyuyamadım neyseki mi 6 hava yastığı var benim araçta.



    Açık açık söylüyorum aracın plastiği kalitesiz olur, vitesi sarsar az yakar çok yakar gider gitmez ancak 2018 yılında 2 hava yastıklı araç olmaz! Yandan darbeyi alınca kapın zirkonyum* da olsa kafayı vurup meftah olursunuz.



    Bu 2 hava yastığı razillik, baska birşey değil. Kendimizi avutmayalım. Araçlarımız vw diye fabrikayı hitlerle beraber kurmuş gibi savunmaya gerek yok.



    Ha ben aracı eşime aldım. Bana tek söylediği 'araç küçük olsun ve otomatik olsun'. İnanın yeni fiestadan tutun suzuki baleno ya kadar küçük sınıfta her araca bindim. mercedes bmw mini vb. araçları ayrı tutuyorum içi en kaliteli vw. Aldım geçtim.

    Pahalı diyenlere de cevabım şu, otomatik vites rio 67 den başlarken highline poloyu 86 ya aldım.

    Ayrıca şunu unutmayın, fiat uno ya binerken en güzel ve en seri araç benimkiydi. Araçlarla ister istemez duygusal bağımız var, kendi aracımız güzel geliyor...



    https://www.euroncap.com/tr/results/skoda/octavia/15652

    2 hava yastıklı Octavia .

    Ön hava yastıklarıyla yan hava yastıkları aynı şey değil kaza anı forumda anlatıldığı gibi değil 2 hava yastıklı Polo neyse 3 yıldız almış Egea da aynı şeydir benim gözümde hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Türkiye de satılan standart Polo Ncap’e girse 3 yıldız bile alamaz, standart olmayan elektronik güvenlik ekipmanları zaten bir yıldızı direkt götürüyor 4 yıldız kalıyor.

    2 hava yastığı yüzünden de muhtemelen yandan darbalerde hem yetişkin koruma da hem çocuk koruma da çuvallar en fazla 2 yıldız alır.
    6 hava yastıklı otomatik frenli şerit takipli Egea 3 yıldız almış Polo bu haliyle 2 yıldız alıyorsa fazla abartmaya gerek yok o zaman.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.