Şimdi Ara

2 hava yastıklı polo düşünenlere ! (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
5
Favori
37.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
118 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Sen nasil bir fanatiksin ya? Adam yaşadığı kazada kızına birşey olduğundan nasıl korktuğunu anlatıyor sen gelmiş 2 hava yastıklı araçları savunmaya çalışıyorsun. Sana Polo değilde vw hissesi mi sattılar.

    Alıntıları Göster
    Evet sattılar.

    VW AG % 49 benim ikinci aracımda V6 Tuareg.

    iki hava yastıklı aracı savunmuyorum,sadece 2 hava yastıklı araçlar ülkemize gelmiyor bunu söylüyorum sanki VW işi gücü bırkamış TR'ye 2 hava yastıklı Polo gönderme derdine düşmüş gibi yorumlar var galeri stoğu olup 2 yıl yatacak 1.0 Trendline'a ACC,Kör nokta,lane assist,fornt assist , keyless entry ye gerek var mı adam 64'e almış 75-80'e satıyor kendi fikrim koltuktakiler standart olmalıydı benim aracımda öyle sipariş etmişler.

    Sonradan takan da olmaz sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    EVET EVET BİZ AÇ KÖPEKLERİZ


    Gerçi benim aracım 4 hava yastıklı lansmandakiler 6 hava yastıklı diyor forumdakiler.

    Hava yastığı modülünü alıp takmakta sorun yokta sensörler sıkıntı oluyor genelde Polo ve Fiesta'da şasiye gömülü değilse koltuktakiler takılır .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Artık kamyonetlerde bile 4 hava yastığı var. Bak kamyonet diyorum hocam. Otomobil bile değil diye dalga geçilen kamyonette yan hava yastıkları dahil standart. Üstüne güvenlik opsiyonu falan almana da gerek yok.



    Hadi kazayı vs geçtim, ışıklarda dururken bi motorcu yandan çarpsa en azından aramda bir hava yastığı var.



    Gel gelelim bu 5 yıldızlı üstün güvenlikli otomobil bozuntusunda yan hava yastığı yok. Alamıyorsunda yandan bi moto kurye girse direk kucağında adam birde 5 yıldızı var(!)

    Alıntıları Göster
    NCAP testinde yan yatan Doblo'da hava yastığı pek işlev taşımıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    VW 10.7 milyon
    Ford 5 milyon civarı satıyor.

    Mazda 85 milyon Hyundai 2 kat trilyon satıyor bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

    Fiesta kullanıcısıyım, denk düştü de aldım.

    Uyduruk b sınıfı araç işte. Şehir içi kullanıma yönelik. Tek esprisi yakıtı az. 5.2 yi falan geçmiyor kolay kolay.



    İddia ediyorum, başka hiç bir esprisi yok fiestanın da polonun da. Araba değil ikisi de.



    Araç babamındı baba da emekli, beylikdüzü dışına çıkmaz. Onun için mantıklı olabilir. Benim acil araca ihtiyacım vardı fiyatını kırdım da aldım, benim için mantıklı olabilir. Ama ciddi manada kullanılacak araç değil.



    Asıl problem aslında araçların fiyatları. Bu araçların temiz dizelleri ortalama 55k civarında. Ortalama 34 asgari ücret. Yurt dışında insanlar 34 asgari ücrete 5 serisine biniyor. Bize de iki hava yastıklı aracı layık görüyorlar



    Üstüne basa basa söylüyorum, fiesta kullanıcısıyım ve kullanılacak araba değil.

    Alıntıları Göster
    Ney araba hocam merak ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Compass'ın iç tasarımını beğeniyor musun hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Fiesta ayarında B sınıfı 0 km araba varsa söyleyin alalım arkadaşlar.



    Herkes ihtiyaçları doğrultusunda araba alıyor.Arabayı alalı 6 ay oldu ve 19 bin km'de.Yılda 40 bin km'ye yakın yol yapacak bu araba.



    Doğuş ve Otosanın yaptığı zaten tartışmaya kapalı bir konu gerçekten rezillik.



    Ben 0 km araba seviyordum ve şu piyasada sevdiğimiz 2 marka var ve iki markadan da evde mevcut.Ben ihtiyaçlarım doğrultusunda bir tercih yaptım.Kimse kusura bakmasın ama Fiesta-Polo varken gidipte Clio,Yaris,Corsa gibi arabalara dünyanın parasını vermem.



    Bu tercihime karşı çıkacak arkadaşlar bir zahmet Ford bayisine gidip yeni kasa Fiesta'yı test etsin.Şu anda Ford bayilerindeki Fiesta test araçlarının çoğu 1.0 Ecoboost PS TitaniumX paket ve opsiyonlu.Zaten test ettikten sonra Polo haricindeki diğer B sınıfı modellere bakmazsınız bile.

    Alıntıları Göster
    Dediklerinize harfiyen katılıyorum Polo kasa değiştirmeseydi Fiesta VW'i epey zorlayacaktı eski kasa Polo'dan her anlamda üstün bir araç Yeni Fietsa,izolasyonu,birleşim noktaları Civic,Corolla,Egea gibi arabalardan daha iyi.

    Polo MK6 genel ölçüler ile Golf 5,çok büyük bir araç adına göre,iç mekanda göğüs,döşemeler Golf ve Passat'la aynı haliyle fiyatta yüksek Fiesta ile ikisi eski ahbap sayılırlar ama Fiesta'nın da en az Polo kadar büyümesi gerekirdi ve Focus 1 boyutlarına gelmesi gerekirdi ek olarak yeni Focus'a da pek benzemiyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    Benim arabada bile 4 hava yastığı var :) (2000 model clio 2)
    Hocam Clio 2'yle yandan 2 hava yastıklı Polo'ya da çarpsanız daha tehlikede olduğunuzu söyleyebilirim bence sevinmeyin.
  • VW hissedarı mısın derdin nedir arkadaş. Üşenmeden tek tek tüm mesajlara cevap yazmışsın.

    VW sevmeme sebeplerimi söyleyeyim bunlara da cevap verirsin;

    * Diğer ülkelerde satamayacağı özelliklerde arabalar getirip satması.
    * Kronik sorunlu olduğu bilinen arızalar için kime yedirebilirsem mantığı ile çalışması
    * Araç almaya gelen müşteriye her daim yok satması, hep başka müşteriye ayrılmış ama iptal olmuş bir araç olması.
    * Baz model almaya gelen müşteriye 2-3bin lira etmeyecek aksesuarlarıyla araç yok diyerek 15-20bin farkla aksesuarlı araç satılması
    * Araçlarının genelinin üstünde 3-5 birşeyler olsun istediğinizde uçuk fiyatlara yükselmesi.
    * En basit araçlarda bile bulunan veya sınıfında her araçta bulunan özelliklerin opsiyon olarak satılması.
    * Polo özelinde konuşacak olursak son derece kalitesiz iç döşemeye ve koltuğa sahip olması.

    Seat Ibiza bakmıştım 2 hafta kadar önce, arka koltuk koltuk değil sanki emanet koyulmuş minder gibi.
    ST arkadaşa bu ne böyle son derece kalitesiz dedim. Evet haklısınız ne yazıkki böyle dedi.
    İşin özeti fahiş fiyata çöplük satılması.

    Sene olmuş 2018, B sınıfı manuel vites araba yok denecek kadar az kalmışken, Audi manuel vites araç getiren bir firmaya pek diyecek bir söz yok aslında, utanması gereken VW veya Doğuş değil, bunlara imkan sağlayıp ülkeyi dizel çöplüğüne çevrilmesine izin verenlerdir. (Tüm dünyada ceza ödeyen vw'in buraya gönderdiği araçların düzgün olduğuna inanıyorsanız cevap vermeyin :-)

    EK:
    Polo için;
    Arka tarafta 3. kişinin oturamayacağı arabaya, araba demek ayrı bir tartışma konusu.
    Havuz gibi 2 bölüm var resmen arka zeminde, nasıl iğrenç bir tasarımdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 30 Kasım 2018; 22:45:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Ney araba hocam merak ettim.

    Alıntıları Göster
    C-D sınıfı araçlar arabadır hocam. İlk cümlede belirttiğim gibi 2014 fiesta sahibiyim, fiili olarak her gün kullandığım araç. Objektif bakarsanız eğer haklı olduğumu görürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012de aldığım Toyota yaris de 4 hava yastığı vardı, iç hacmi olsun donanımı olsun polo dan kat kat iyiydi, 5 yıl kullandım 1 tane trim sesi duymadan sattım.



    Evet araçlarda tip yok belki ama mevcut yaris te 6 hava yastığı ve tüm güvenlik ekipmanları en baz donanımda bile standart ve hala polo dan daha kullanışlı bi araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her konudan taviz verilir fakat güvenlikten asla. Güvenliği standart olarak sunmamak hem etik değil hem de bizi hiçe saymaktır. Konfor donanımları eksik satılabilir fakat güvenlik he türlü standart olmalı fikrindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    böyle bir iddiam yok Allah korusun. Vaktinde 4 yıldız almış ama :)

    2000 model polo 2018 model bir clioya çarparsa durum daha vahim olacaktır ama ondan eminim.
  • Şunun bilincinde olun emniyet kemeri takılmadan hava yastıgının anlam ve önemi yoktur.



    Arabada 100 tane hava yastıgı olsun emniyet kemeri takılmazsa hepsi çöp.



    Emniyet kemeri takılmazsa hava yastıgı açıldıgında kişiye daha çok zarar verir



    Hava yastıgı sadece kazayı olabildiğince hafif atlatmanıza yardımcı olur.



    Arabada hava yastıgı olmasın sizi zaten koruyan emniyet kemeri..



    Demekki hava yastıgı emniyet kemeri olmadan hiçbir faydası yok.



    Hava yastıgına takılmıyorum.



    Haberlerde gazetelerde tv lerde görüp okuyoruz

    Kaliteli araba ile kaza yapıp ölenin haberinide alıyoruz

    Hurda araba ile kaza yapıpta burnu kanamadan çıkan haberinide alıyoruz.



    Euro encap testi nesiyor 64 km hızla çarparsan bu araba güvenli üstünü çarparsan güvenli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Çok yanlış mantık

    Emniyet kemeri takmak zaten en önemli hayati unsur herkes biliyor da, hava yastığını böyle önemsiz göstermek yanlış.

    Lüks arabayla kaza yapan kemer takmamıştır, diğer araçtaki yakmıştır bu zaten emniyet kemeri ile ilgili bi olay. Kazayı hafif atlatmamızı sağlaması zaten hava yastığının amacı, darbeyi direkt vücut almasın diye, adı üstünde yastık görevi görüyor, hayati bi unsur oluyor kazasına göre.

    Arabadaki tek güvenlik unsuru kemer olsaydı markalar güvenlik için milyonlar harcamazdı, koyardı emniyet kemerini geçerdi, böyle düşünün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 2 Aralık 2018; 10:39:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Çok yanlış mantık

    Emniyet kemeri takmak zaten en önemli hayati unsur herkes biliyor da, hava yastığını böyle önemsiz göstermek yanlış.

    Lüks arabayla kaza yapan kemer takmamıştır, diğer araçtaki yakmıştır bu zaten emniyet kemeri ile ilgili bi olay. Kazayı hafif atlatmamızı sağlaması zaten hava yastığının amacı, darbeyi direkt vücut almasın diye, adı üstünde yastık görevi görüyor, hayati bi unsur oluyor kazasına göre.

    Arabadaki tek güvenlik unsuru kemer olsaydı markalar güvenlik için milyonlar harcamazdı, koyardı emniyet kemerini geçerdi, böyle düşünün.
    Egea,Civic vs. gibi şasisi sağlam olmayan araçlar 6 hava yastığı ile NCAP'te çakılmadılar mı ?



    Hava yastigi önden çarpmada hızı keser yandan carpmada zaten şasi eziliyor şasi sağlam değilse bizzat hava yastığı öldürür 2 hava yastıklı Polo'nun şasisi çok sağlam ben şasisi sağlam olmayan araca binmektense Polo alirdim .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    böyle bir iddiam yok Allah korusun. Vaktinde 4 yıldız almış ama :)

    2000 model polo 2018 model bir clioya çarparsa durum daha vahim olacaktır ama ondan eminim.
    9N kasa kodlu kasayla deneyelim derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.