Şimdi Ara

2.EL YETER ARTIK YETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
19
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Diğer >> 2.EL YETER ARTIK YETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4944 Mesaj
    Ulan bıkmadınız mı 2.el oyuna 100 tl basmaktan mw3 gibi maliyetli oyunlara bişi demiyorum ama batman arkham city,bf3,uc3 3 aydan beri aynı fiyatlar



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4278 Mesaj
    mw3 mü uc3 ten bf4 ten arkham city den maliyetli
    _____________________________

    PSN : facxx96
    For Honor - UFC 2 - Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Fifa 19 - NBA 2K18




  • Yarbay
    4944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yusei

    mw3 mü uc3 ten bf4 ten arkham city den maliyetli

    Açta bi tarafına gül ilk önce.Mw3 sıfırı spotçularda 120-130 tl ye satılıyor.Uc3 ün illaki 149 tl TR den alınmasına gerek yok 2.bölgede Türkçe dil seçeneği var.Batman Arkham City çıkış tarihi bakımından 1 ay daha eski bunlardan.Battlefield konusuna hiç girmiyorum uzaydan geliyorsun heralde memleket nere Mars falan mı?
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    252 Mesaj
    git ınt. kafeden al olum. 100 lırası :d:D delımısınız sız. ben ınt. kafeden enn faszla 5 lıraya alıyorum oyunları. 100 lıra veren saftır zaten :d
    _____________________________
    bıztt bızzt
  • Yarbay
    4278 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheVeteran®

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusei

    mw3 mü uc3 ten bf4 ten arkham city den maliyetli

    Açta bi tarafına gül ilk önce.Mw3 sıfırı spotçularda 120-130 tl ye satılıyor.Uc3 ün illaki 149 tl TR den alınmasına gerek yok 2.bölgede Türkçe dil seçeneği var.Batman Arkham City çıkış tarihi bakımından 1 ay daha eski bunlardan.Battlefield konusuna hiç girmiyorum uzaydan geliyorsun heralde memleket nere Mars falan mı?

    maliyet dediğin oyunun yapılışında harcanan paradır ayrıetten 3 ve 4 ün yanyana olduğunun hızla yazarken yanlışlıkla basılabilceğinin farkına varamıcak biriysen zaten boşu boşuna konuşmaya gerek yok kaldıki oyunun sahibi oyunu istediği fiyattan satar
    |
    |
    _____________________________

    PSN : facxx96
    For Honor - UFC 2 - Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Fifa 19 - NBA 2K18




  • Yarbay
    4944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egerasim

    git ınt. kafeden al olum. 100 lırası :d:D delımısınız sız. ben ınt. kafeden enn faszla 5 lıraya alıyorum oyunları. 100 lıra veren saftır zaten :d

    Biz orjinal oyun alıyoruz kardeş.Ayrıca aldığın yer onlıne oyun oynayamıyorsun parası olan verir.Türk Oyun Sektörünün gelişmesi için.
    Yani biz paşalar gibi aldık kaliteli Türkçe dublaj oyun oynuyoruz.Asıl saflık senin yaptığın yani senin gibi beleşçiler alıyo alıyo sonra kıytırık yamalarla Türkçe oyun oynamaya çalışıyorsunuz.Ne 100 tl si o onlıne oyun oynarken arkadaşlarla yaptığımız buglar,çılgınca hareketler muhabbetlerimiz eğlencemiz paha biçilemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheVeteran® -- 18 Ocak 2012; 17:04:50 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1550 Mesaj
    1-2 aydır uc3 bekliyorum, fiyatı düşsünde alayım diye fakat hala aynı fiyat. 169TL idi bugün D&R dan yine baktım.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    958 Mesaj
    Ne gerek var böyle bir konuya acaba, insanlar istedikleri fiyata istediǧi oyunu veya başka ürünü pekala satabilirler sizin bütçenize veya alım kriterlerinize uyuyorsa alırsınız uymuyorsa almazsınız, bu kadar basit, lütfen bu tür anlamsız konular açmayalım artık...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Çok şey bilmene gerek yok, haddini bil yeter
  • Yarbay
    4944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [email protected]

    Ne gerek var böyle bir konuya acaba, insanlar istedikleri fiyata istediǧi oyunu veya başka ürünü pekala satabilirler sizin bütçenize veya alım kriterlerinize uyuyorsa alırsınız uymuyorsa almazsınız, bu kadar basit, lütfen bu tür anlamsız konular açmayalım artık...

    Tüketiciyi enayi yerine koymak ve milletin oyun zevkini öldürmektir bu klavye başında ölü fiyat basıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2496 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SuSpect_tr

    1-2 aydır uc3 bekliyorum, fiyatı düşsünde alayım diye fakat hala aynı fiyat. 169TL idi bugün D&R dan yine baktım.

    Hepsisony de 128 tl ayrıca 2. el bölümünde hiç açılmamış ps3 şeritli uc3 satanlar var 90 lira civarına
    |
    |
    _____________________________

    PSN:AercelWitsel /Steam:TouchMyFear
  • Yarbay
    4052 Mesaj
    Kaça istiyorsun anlamaıyorum ki. 80 civarı batman da ac:r de bf3 de uc3 de var. 50 tl yemi alacaksınız ne kadar olsun ki daha. MW3 istisnadır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: geoxid

    Kaça istiyorsun anlamaıyorum ki. 80 civarı batman da ac:r de bf3 de uc3 de var. 50 tl yemi alacaksınız ne kadar olsun ki daha. MW3 istisnadır.

    Mw3 istisna ama kardeş az çıkıyor bu 80 tl muhabbetleri
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    13410 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egerasim

    git ınt. kafeden al olum. 100 lırası :d:D delımısınız sız. ben ınt. kafeden enn faszla 5 lıraya alıyorum oyunları. 100 lıra veren saftır zaten :d

    Konu Dışı terk...
    |
    |
    _____________________________
    ''I'm a stranger, a life changer, I'm a man that's not afraid of danger.''
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    Adam haklı. İstediği fiyata satar diyenler gitsin 500 liraya satılan oyunları alsınlar o zaman. Hani bu işin bir ölçüsü vardır. Biz demiyoruz ki ucuza versin ama yani fiyat koyarken de biraz düşünülmesi lazım.
    |
    |
  • Yarbay
    4733 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: egerasim

    git ınt. kafeden al olum. 100 lırası :d:D delımısınız sız. ben ınt. kafeden enn faszla 5 lıraya alıyorum oyunları. 100 lıra veren saftır zaten :d

    _____________________________
  • Binbaşı
    1563 Mesaj
    Satıcı istediği fiyatı koymakta özgürdür.Ürün satılmazsa en büyük kayıp yine satıcıya olur.Ayrıca düzeltilmesi gereken bir yer var.O oyunlar arasında EN AZ maliyetli oyun MW3 tür.Aynı grafik motoru vs

    Bu arada Türkçe oyun sektörüne katkı yapıyoruz demişsiniz ancak ikinci el oyunun yapımcıya ne faydası olabilir ki?
    _____________________________
  • Yarbay
    2363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DragMeToHell

    quote:

    Orijinalden alıntı: egerasim

    git ınt. kafeden al olum. 100 lırası :d:D delımısınız sız. ben ınt. kafeden enn faszla 5 lıraya alıyorum oyunları. 100 lıra veren saftır zaten :d



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuru Altı Pilav

    Satıcı istediği fiyatı koymakta özgürdür.Ürün satılmazsa en büyük kayıp yine satıcıya olur.Ayrıca düzeltilmesi gereken bir yer var.O oyunlar arasında EN AZ maliyetli oyun MW3 tür.Aynı grafik motoru vs

    Bu arada Türkçe oyun sektörüne katkı yapıyoruz demişsiniz ancak ikinci el oyunun yapımcıya ne faydası olabilir ki?

    Önceki aldığım oyunlar:
    Gta Episodes From Liberty City
    Modern Warfare 2
    Bad Company 2
    God Of War 3

    Hepsi Teknosa,Bimeks den alındı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8246 Mesaj
    oyunların dagıtıcı fırmalarına maıl atmayı dene buraya konu acmak bırsey kazandırmaz sana bos bos konusmus olursun madem bu kadar sıkayetcısın durumdan maıl at adamlara derdını anlat
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
son dakika
SEO
üniversite
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,750
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.