|
başlıkta belirttiğim gibi 2. el araç. aldım 500km sonra motor yedi.35-40 arası masraf çıkardılar. aldığım kişi al satcı ve muhtemelen durumu biliyordu bilerek sattı. yeni çıkan kanuna göre bu durum satıcının gizli ayıplı mal sattıgı için hukuki olarak masrafın talep edilmesi gibi bir durum varmış. bu konuda bilgisi olan varmıdır. nasıl bir süreç başlatmam gerekir. masrafı talep edebilir miyim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler










