Şimdi Ara

****2 DK ONCE OYUNDAN ATTI VE BU YAZI BANLANDIMMI****

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
63
Cevap
0
Favori
1.403
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> ****2 DK ONCE OYUNDAN ATTI VE BU YAZI BANLANDIMMI****
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2724 Mesaj
    OhhhhOHHhhHOHhhhHOHhhhh sana
    (Eğer koxptan banlandıysan)
    |
    |
    _____________________________
    when i die f*ck it, i wanna go to hell
    cuz im a piece of sh*t, it aint hard to f*ckin tell
  • Binbaşı
    1670 Mesaj
    ohh iyi olmuş sana
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yazık olmuş
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj
    walla p1 dede bütün ardreami temizlediler artık kaçarak kesime dewri bitti çok şükür özellikle ardream we cz koxperlarına bannn oyunun cıvkını çıkardılar saol gmmmm
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1864 Mesaj
    cz de koxp açtıysan çooooooooooooook iyi olmuş ama exp kasıyosan yazık olmuş çünki patosda herkezz koxpcu
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: RogueHunter

    quote:

    Orjinalden alıntı: cofusion

    zuhahahahaahahha cok sewindim


    inş bigün seninde başına gelir yarabbim amin!



    Kesin sen kospçusun olmayan duaya AMİN ! denmez !

    Manes ardreamdakiler bilir en iyi clan başkanları en sağlam oyuncuları ardreama gitmiyor kosp dolu diye !! Arenada birbirlerini kesiyorlar
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1079 Mesaj
    pathosun hali hiç iyi değil millet eskiden apos party isterdi şimdi koxp party istiyo
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5050 Mesaj
    Geçmiş OLsun Kardeş
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1303 Mesaj
    İyi oLmuŞ.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    koxpculara
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    evet koxp kullandım kendime Ama dalga geercesine gulmelere gerek yok eger sende bu cehalete duserde bi kere kullanım dersen ve banlanırsan o mzana daha 26 gunu olan premiumun nasıl adam a koydunu anlarsın
    |
    |
    _____________________________
    İMZA FALAN YOQ İKİ DK KASTIRMADINIZ ADAMI BEA:DD




  • Yarbay
    3092 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: SameTr

    ARKADASLAR OYUNDAYDIM Bİ ANDA OYUNDAN ATTI HATA RAPORU VERDİ SONRA GİRMEK İÇİN ID PASS. YAZDIM SU YAZI YAZDI
    SERVER İS UNDERGOİNG MAİNTENANCE PLEAS TRY AGAIN LATER
    İŞTE BU DİGER ID İMLER GİRİYORUM Bİ SORUN BUNDA BU YAZIO LUTFEN CVP SOLEYİN KAFAYI YİCEM


    ßan Yemişin..
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1504 Mesaj
    |
    |
    _____________________________


    Dağda üç Beş domuz Sürüsü. Tutturmuş Bir Kürdistan Türküsü.
    Eline Almış Bayrak Diye Bir Masa örtüsü. Satsan Beş Para Etmez Ne Dirisi Ne De ölüsü.
    Soyu Soysuz Olan Sensin Toprak Senin Neyine? İte itlik Yapıp Kafa Tutma Beyine !
    Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline
    Duy Ulan Soysuz Köpek Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene!!!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Selam ARkadaşlar ßen Olimpia dan Humanım
    bizim Gm Ve KraL No:Name Gmde Sullimo
    Sullimo online halile yazımızdan geçio kopx varmı dio anlamadım
    ama sonradan anladımki serverde para kalmadığından koxp serbestmiş :)
    hayırlısı tüm server başlarına
    |
    |
    _____________________________
    selam
  • Yarbay
    5316 Mesaj
    geçmiş olsun kardeş.!!!
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bilader banlanmışın.. bu doğal bişey fazla takm kfaya YANİ KENDİNİ RAKIYA FALAN VURMA AYRICA SERVER PATOSSA GÜNDE EN AZ Bİ 20 KİŞİ BANLANIYO... BAZEN TOPTAN BANLANIYO
    |
    |
    _____________________________
    İmzam kurallara aykırıymışta mışmışta mış mış

    falan filan fişmekan
  • Yüzbaşı
    512 Mesaj
    kanka hayırlı olsun banlanmışsın nasıl başardın kanka anlatır mısın acaba
    |
    |
    _____________________________
    Boş Kağıda İmza mı Olur Bea?
  • Yarbay
    2453 Mesaj
    you've been banned dostum
    |
    |
    _____________________________
    Psn: TheLastOutlawCE
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    BU ARDA ARKADASIN BİR ABYSTE KULLNDIYSAN BANLANIRSIN DEDİDE BU GERÇEK OLABİLİR.. ÇÜNKÜ ABYSTE .. DUVARIN İÇİNE GİRDİM ABYS KASIYODUM VENDETA CLANINDAN BİRİ BANA PM ATTI SENİ ŞİKAYET EDECEM FALAN DEDİ İNGİLİZCE BENDE SALLADIM TABİ BİSEY OLMAZ DİYE Bİ BAKTIM ERTESİ GÜN BANLANMIŞIM AMA HAKKETİK TABİ ARTIK ASLA KOXP KULANMIYOM
    |
    |
    _____________________________
    İmzam kurallara aykırıymışta mışmışta mış mış

    falan filan fişmekan
  • Binbaşı
    1069 Mesaj
    koxp kullananlar geçmiş olsun, kullanmayanalr iyi olmuş diyo.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
kolayoto.com
üniversite
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.