Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

2 AYDA SOSYAL HALLEDİLİR Mİ?

13
Cevap
4
Favori
818
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> 2 AYDA SOSYAL HALLEDİLİR Mİ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      36 Mesaj
      01 Mayıs 2018 10:36:39 Konu Sahibi
      Herkese merhaba, sayısalım ve sosyale dair koca bir sıfırım. 2 ayda sosyal halledilir mi?

      *Siz sosyali ne kadar sürede bitirdiniz?
      *Hangi kaynaklardan çalıştınız?
      *Çalışırken kullandıgınız bir yöntem var mı? (sosyal çalışmaya çalışırken bile sıkılıyorum da...)
      *Milikan Sosyal 20 de 20 diye bir konu vardı, tüm tarih cografya ve felsefe maddeler halindeydi. (Görmeyen varsa diye aşagı linki bırakıyorum (cok youtube kanalı gibi oldu ajskdja)). Sizce sadece ondan çalışmak yeterli olur mu?

      evet arkadaşlar, sorularım bunlar. Yanıtlarsanız çok sevinirim. Ayrıca sadece bana yardımcı olmayacaksınız, muhtemelen benim durumumda birçok arkadaş var şu an, büyük sevaba girersiniz yani

      Şimdiden cevaplayan herkese çok teşekkürler.

      https://forum.donanimhaber.com/sosyal-20-de-20-millikan-sizler-icin--130309498



      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1191 Mesaj
      01 Mayıs 2018 12:17:24
      2 ayda tüm LYS halleden vardı geçen sene , sosyal ne ki :D
      _____________________________
      I believe whatever doesn't kill you, simply makes you Stranger
    • Binbaşı
      1132 Mesaj
      01 Mayıs 2018 15:23:36

      Lafta mı halletti ciddi mi hocam? :)
      |
      |
      Jokerberg kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      473 Mesaj
      01 Mayıs 2018 15:27:16
      2 ayda sosyali bitirip soru bankası bile yazarsın hocam



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1191 Mesaj
      01 Mayıs 2018 16:25:43

      Yoo ciddiyim , harbi harbi bitiren gördüm birkaç kişi :D
      |
      |
      mck50421 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      I believe whatever doesn't kill you, simply makes you Stranger
    • Binbaşı
      1616 Mesaj
      01 Mayıs 2018 16:27:06
      Sana yemin ederim 20/20 yapma şansın var.Bu günden itibaren her gün 2 - 3 saatini sosyale ver azıcık ballı biriysen sınavda 15 tane koyarsın en az.
      _____________________________
      behzat rasuli fanboy
    • Yüzbaşı
      885 Mesaj
      01 Mayıs 2018 16:28:28
      2-3 saate bile gerek günde 1 saat baksan düzenli bide denemedi yanlışları öğren neyin ne olduğunu iş tamam
      |
      |
      _____________________________
    • Onbaşı
      36 Mesaj
      01 Mayıs 2018 17:26:09 Konu Sahibi

      Cevap veren herkes için söylüyorum, efsanesiniz arkadaşlar. Bir de kaynak ve çalışma şekli tavsiyesi verirseniz müthiş olur.
      |
      |
      Bahsedilenler: JosSeven , cengo385 , Jokerberg , helixSNAA
      _____________________________
    • Binbaşı
      1801 Mesaj
      01 Mayıs 2018 18:04:47
      2 ayda kendi tarihini bile yazarsın hocam benim sosyal bitti de son ay tekrara dönücem
      |
      |
      _____________________________
    • Onbaşı
      19 Mesaj
      01 Mayıs 2018 18:10:40
      coğrafyayı youtubeden dinle ardından soru çöz tarih felsefe din için çıkmış soruları çöz yeterli
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      119 Mesaj
      01 Mayıs 2018 18:56:49

      Hangi kanalları ve kaynakları tavsiye edersin?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      helixSNAA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      278 Mesaj
      01 Mayıs 2018 18:59:33
      Ben daha başlamadım birkaç güne başlarım. Çokta güzel biter hocam :)
      |
      |
      _____________________________
    • Teğmen
      119 Mesaj
      01 Mayıs 2018 22:17:30
      Bence biter rahat . Bende ayni durumdayim sozelden nefret ederim bakamam bile . Ben 1 hafta calistim sadece her derse 2 gun . Bana yetti o kadari .



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      540 Mesaj
      01 Mayıs 2018 23:11:05
      hocam bende aynı durumdayım ve 0 ım beraber program yapıp götürebiliriz, güzel bi youtube kanalı ile birlikte
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Ankara Web Tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,200
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.