Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

2-3 oyun icin tekrar ps3 almak sizce mantikli mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
78
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Diğer >> 2-3 oyun icin tekrar ps3 almak sizce mantikli mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3981 Mesaj
    Ps4 e zaten sahibim ama sly cooper, gow1,2 gibi oyunlari oynamak icin soyle bi sesli dusundum. Sizce mantikli mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1452 Mesaj

    Hocam sahsi gorusum ps3 almaya gerek yok derim ps4 sahibisiniz zaten ps3 ten 2 gameplay videosu izleyince acikcasi ozledigim oyunu bile oynayasim gelmiyor...tamam hersey grafik degil diyoruz ama ps4 sahibi iken 2-3 oyun icin ps3 almaniz gereksiz gibi duruyor...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AlfieLowis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    Xbox : brigand35
    Psn : brigand_35
    BF1 server : KODAMANLAR (TR)
  • Yarbay
    3981 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: brigand35

    Hocam sahsi gorusum ps3 almaya gerek yok derim ps4 sahibisiniz zaten ps3 ten 2 gameplay videosu izleyince acikcasi ozledigim oyunu bile oynayasim gelmiyor...tamam hersey grafik degil diyoruz ama ps4 sahibi iken 2-3 oyun icin ps3 almaniz gereksiz gibi duruyor...

    Tesekkurler. Ben de oyle dusunmustum. Ama yine de bu saatten sonra almayi pek gozum issirmiyor. Onun yerine kaliteli bir kulaklik alabilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1724 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    Ps4 e zaten sahibim ama sly cooper, gow1,2 gibi oyunlari oynamak icin soyle bi sesli dusundum. Sizce mantikli mi?

    Söylediğiniz oyunlar PS2 oyunları bence PS4 e collection olarak gelebilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3981 Mesaj

    Evet . Ps2 nin en iyi serilerinden bir tanesi. Umarim ps4 e gelir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Nam[A]sTe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj
    Ps3 alınmaz artık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    630 Mesaj
    Valla hocam ben aldım pişman oldum tamam o iki üç oyun güzel geliyor ama her oynadıgında o grafik kalitesi seni çileden çıkarıyor dark souls oynadım sattım geri



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    762 Mesaj
    Arkadaşlar Playstation exklusiv oyunları için ps3 almayın! Daha güzel birşey yapın USA hesabı yapıp playstation now üye olun 200 oyunu üç ay boyunca oynayın :) Ben God of war öyle yaptım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Dowloand Database
  • Yarbay
    2667 Mesaj

    Hocam pek bilgim yok, biraz detaylı açıklayabilir misiniz bu konuyu.

    Benim de aklıma düşüyor sürekli alsam mı bir Ps3 diye :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    likonalite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    762 Mesaj

    PS Now denen sistem 200 fazla ps3 oyununu stream yani playstation indirmeden oynamanı sağlar. 7 gün bedava en fazla 3 aylik yapabilirsin oda 30 dolar.

    https://www.playstation.com/en-us/explore/psnow/subscriptions/



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _botturgec_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Dowloand Database
  • Yarbay
    8491 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Sic Parvis Magna


    Ps4'ü almadan önce PS3 alsaydım keşke diyordum fakat sonradan iyi ki almamışım diyorum. 10 yıllık konsol bu saatten sonra alınmaz valla
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 1600 | Gigabyte B450M S2H | Asus RX570 ROG Strix OC | Corsair Vengeance Lpx (8x2) 16GB | Samsung 1TB 860 Evo | Corsair Carbide Series Spec Delta RGB VS550+ 80

    SteelSeries Rival 110 | Logitech G213 | Corsair HS50 | Asus VS229 21.5'' 1ms |


    AMD Ryzen İşlemci Kullananlar Kulübü
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.