Şimdi Ara

1v1y.com Marmo(n)t Mağdurları (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
11
Favori
13.443
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok mu dilekçe hazırlayan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoturk

    Marmot olayı için yazmıyorum sadece, THH'ye başvuru zahmetli gelmesin kimseye. Durumu düzgün ifade ederseniz sorununuza çözüm bulabilirsiniz. En milleti sallamayan Sony Türkiye'den bile bir kere para iadesi bir kere de üst modeliyle telefon değişimi aldık arkadaşa. 1 yılı geçti sonuç almak ama sonunda oldu.


    Dilekçe kolay zaten kaymakamlıkta ilgili birime gittiğinizde yardımcı oluyorlar. Şunları götürün.


    1 ) Sitedeki siparişlerim kısmının ekran görüntüsü, siparişiniz alınmıştır epostası çıktısı.

    2 )İnternet şubenizden kart hareketinde sipariş tutarını ve ilgili şirketin ismini gösterir ekran görüntüsü veya kart ekstresi

    3 ) Siparişin iptal edildiğini gösteren ekran görüntüsi, mail çıktısı, kart hareketi belgeleri. Firmayla yazışma çıktıları v.b.

    Dilekçe olarak da.


    "Dilekçeme ek olarak verdiğim dökümanlarda görüleceği üzere, şu tarihte, şu sipariş numarası ile şu siteden şu model ve marka ürünleri şu fiyata sipariş verdim. Ödememi şu yöntemle, şu kartımdan taksitli yaptım. Firma tüketici haklarımı hiçe sayarak onay dahi almadan, yasal tedarik sürecini dahi beklemeden şu tarihte siparişimi iptal etti.

    İhiyacım olan falanca ürün zamanında elime ulaşmadığı için mağdur oldum. Satın aldığım ürünün en kısa sürede tarafıma ulaştırılmasını mağduriyetimin tüketici yasaları kapsamında giderilmesini talep ediyorum.

    Teşekkürler teknoturk, mail attım HB'ye. Bakalım ne yanıt gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa_Hoca -- 5 Ocak 2018; 14:54:52 >




  • mağduriyet az önce yüklenmeye başladı...
  • Benide aradılar aynı fiyat hatası kargo bedava verdiler özür dileriz vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala iptal olmadı benim siparişim
  • İptal edilen ürün bedeli kadar hediye çeki vermeleri gerekiyor ya neyse şimdilik arayan soran yok.
  • Forumda aranilanlari görünce beni aramalarını bekledim.

    Aradılar bakmadim sonuçta bu bir bilgilendirme teyit işlemi ileride diyecekler ki bilgilendirme yaptık ve iptal ettik.



    Thh için ss leri çıktıları hazırlayın.Internetten hemen şikayet oluşturuluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünler tekrar satışa çıkmış durumda.
  • Link atarmisin ben bulamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal için arandım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adres teyit için aranıp sonrasında iptal için aranan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoturk

    Marmot olayı için yazmıyorum sadece, THH'ye başvuru zahmetli gelmesin kimseye. Durumu düzgün ifade ederseniz sorununuza çözüm bulabilirsiniz. En milleti sallamayan Sony Türkiye'den bile bir kere para iadesi bir kere de üst modeliyle telefon değişimi aldık arkadaşa. 1 yılı geçti sonuç almak ama sonunda oldu.


    Dilekçe kolay zaten kaymakamlıkta ilgili birime gittiğinizde yardımcı oluyorlar. Şunları götürün.


    1 ) Sitedeki siparişlerim kısmının ekran görüntüsü, siparişiniz alınmıştır epostası çıktısı.

    2 )İnternet şubenizden kart hareketinde sipariş tutarını ve ilgili şirketin ismini gösterir ekran görüntüsü veya kart ekstresi

    3 ) Siparişin iptal edildiğini gösteren ekran görüntüsi, mail çıktısı, kart hareketi belgeleri. Firmayla yazışma çıktıları v.b.

    Dilekçe olarak da.


    "Dilekçeme ek olarak verdiğim dökümanlarda görüleceği üzere, şu tarihte, şu sipariş numarası ile şu siteden şu model ve marka ürünleri şu fiyata sipariş verdim. Ödememi şu yöntemle, şu kartımdan taksitli yaptım. Firma tüketici haklarımı hiçe sayarak onay dahi almadan, yasal tedarik sürecini dahi beklemeden şu tarihte siparişimi iptal etti.

    İhiyacım olan falanca ürün zamanında elime ulaşmadığı için mağdur oldum. Satın aldığım ürünün en kısa sürede tarafıma ulaştırılmasını mağduriyetimin tüketici yasaları kapsamında giderilmesini talep ediyorum.

    E devlet üzerinden başvurabiliyoruz.

    İki ekran görüntüsü ve anlaşılır bir ifade yeterli.




  • benim anlatmama gerek yok siz biliyorsunuz zatem neden arandigimi 😁😁😁😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal için arandım, askere gitmeyecek olsam uğraşırdım. Elinizden geleni yapın arkadaşlar alın ürünleri. Telefonda hala biz thh kararları çıksa dahi göndermeyeceğiz diyen bir ukala var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • herhalde adres teyidi icin arananlara gondercekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aradılar açmadım. yinede iptal ettiler.
  • Iptal edilmiş



    Thh işlemi başlasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimki tedarik ediliyor hala. arayan soran da yok . 2 mont 2 tulum.

    heralde birazdan beni de ararlar :))
  • mail geldi iptal edilmiş. hakem heyetine başvurmayacaktım ama adam gibi fiyatı yanlış girdik deselerdi. bunlar tedarik edemedik deyip iptal etmişler. dalga eçen firmöalara sinir oluyorum. sırf bu mail yüzünden hakem heyetine vereceğim bende
  • İptal ettiler, kargo bedavada vermediler bans

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.