Şimdi Ara

==== 1997-2004 PASSAT KLÜBÜ =====

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
377
Cevap
17
Favori
141.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 186
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 15
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 gün 22 saat 33 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 1599
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 186
  • Favoriye Eklediklerim 17
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • skyclad (15 mesaj) aldas (13 mesaj) giza (12 mesaj) sadbul (11 mesaj) 'Sefa (9 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (49 mesaj) Mobil (44 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (4 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Passat >> ==== 1997-2004 PASSAT KLÜBÜ =====
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    BİZ ESKİ KASA PASSATCILARINDA BİR KLÜBÜ OLMALI DERİM.

    DİĞER KONUDA PAYLAŞIM YAPAMIYACAĞIMIZ KESİN ÇÜNKÜ ARAÇLARIN HİÇ BİR ŞEYİ BENZEMİYOR

    ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN











    ÜYELER....







    1. SKYCLAD 1800 CC 1998 PASSAT



    2. giza 2001 PASSAT 1.8 T COMFORTLİNE



    3. aldas 2004 1.6 passat



    4. gkn_ky 2000 PASSAT BEYAZ 1.8T 20V COMFORTLİNE...GÖKHAN / ANKARA



    5. CuklasaN 2004 Passat 1.6 Trendline 115 HP



    6. kamiloge 2004 1.6 trendline



    7. mbekin 2000 Passat 1.9 TDI Comfort OTOMATİK



    8. tolgao2000 2000 1.8T Tiptronic, Prins AutoGas 104bin km, metalik bordo, krem döşemeler. Germany/Mossel üretimi



    9. DVDRip 2001, 151 HP, 1.8T Comfortline



    10. m_mehmet_y VW passat 1.9 tdı com. 2000 model



    11. mbekin 2000 model Passat 1.9 TDI Otomatik



    12. C.McRae 2000 model 1,8 T Tiptronic


























    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyclad -- 24 Haziran 2008; 10:34:50 >



    |
    |
    Burakcan26B4871 bu mesajı paylaştı
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    796 Mesaj
    hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________
    exurtcies ulaşırsın :)
  • Yarbay
    2127 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TLGKOC

    hayırlı olsun
    Aslında bizim passat topiği sadece b6'lar için değil tüm passatlar için ister 1975model olsun isterse 2008 ama üye olan 99-05model passat üyeleri topiğe uğramadığı için sadece b6topiği gibi gözüküyor.

    Hayırlı olsun..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    Aslında bizim passat topiği sadece b6'lar için değil tüm passatlar için ister 1975model olsun isterse 2008 ama üye olan 99-05model passat üyeleri topiğe uğramadığı için sadece b6topiği gibi gözüküyor.

    Hayırlı olsun..

    Alıntıları Göster
    değerli arkadaşlarım sizlerle paylaşmak istediğim hususslar var.

    geçenlerde araca ful bakım yaptım.

    çıkan masraflara bir yorum yaparmısınız.





    1998 model 1800cc passat



    1 araç teybi+montaj 35

    2 kapı uzaktan kumandası 30

    3 kapı kilidi+muhteviyat 25

    4 boğaz kelebeği temizliği 60

    5 debriyaj seti 215

    6 debriyaj baskı montaj 85

    7 ön iki balata 50

    8 torpido kapağı 180

    9 torpido kapağı montajı 15

    10 rot ayarı 20

    11 ön farlar göstermiyor 70

    12 buji 25

    13 hava filitresi 15

    14 kapı döşemeleri ****(170)

    15 direksiyona deri kaplama ****(120)

    16 Boya koruma **** (190)

    17 Boğaz kelebeği **** (350)

    18 vites topuzu ve bezi 65

    19 yağ seviye çubuk altı haznesi 5

    20 cant kapak arması 15

    21 ön cam çıtaları 35

    22 hararet müşiri 10

    23 arıza sıfırlama 5

    24 Hoparlör 50

    25 Hoparlör takma 45

    26 termostat 15

    27 termostat değişimi 20

    28 klima tamiratı + gaz 150

    29 tüm kapıların garantili tamiri 250

    30 silgi motoru tamiratı 40





    tamir / bakım 1.530 TL



    ++ tüp taktırma 1600






    yukarıda " **** " ile belirtilen kısımdakilerin fiyatı alındı daha yapılmadı ama diğerlerine belirttiğim parayı verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyclad -- 26 Nisan 2008; 14:51:23 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: LİTEON

    Aslında bizim passat topiği sadece b6'lar için değil tüm passatlar için ister 1975model olsun isterse 2008 ama üye olan 99-05model passat üyeleri topiğe uğramadığı için sadece b6topiği gibi gözüküyor.

    Hayırlı olsun..

    Alıntıları Göster
    saol arkadaşım sizinkilerde hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.

    benim tek amacım eski kasa kullananlarında bir şekilde bilgi paylaşımını sağlamak



    quote:

    Orjinalden alıntı: LİTEON



    Aslında bizim passat topiği sadece b6'lar için değil tüm passatlar için ister 1975model olsun isterse 2008 ama üye olan 99-05model passat üyeleri topiğe uğramadığı için sadece b6topiği gibi gözüküyor.

    Hayırlı olsun..











    saol

    quote:

    TLGKOC Tarih 1 Nisan 2008; 22:50:38

    hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    saol arkadaşım sizinkilerde hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.

    benim tek amacım eski kasa kullananlarında bir şekilde bilgi paylaşımını sağlamak



    quote:

    Orjinalden alıntı: LİTEON



    Aslında bizim passat topiği sadece b6'lar için değil tüm passatlar için ister 1975model olsun isterse 2008 ama üye olan 99-05model passat üyeleri topiğe uğramadığı için sadece b6topiği gibi gözüküyor.

    Hayırlı olsun..











    saol

    quote:

    TLGKOC Tarih 1 Nisan 2008; 22:50:38

    hayırlı olsun


    Alıntıları Göster
    tolga

    giza nerdesiniz looo
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    tolga

    giza nerdesiniz looo

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar güzel bir topic olmuş hayırlı olsun.

    inşallah yaralı bilgiler verilir.
    _____________________________
  • Yarbay
    2391 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sadall

    arkadaşlar güzel bir topic olmuş hayırlı olsun.

    inşallah yaralı bilgiler verilir.

    Alıntıları Göster
    @skyclad,

    düşüncen gerçekten çok güzel.

    böyle bir topiğin olmasını bende desteklerim.

    elimden geldiği kadar paylaşımda bulunurum.

    hatta çok faydalı olacağınada inanıyorum.

    ama

    eski kasa passat kullananlar forumda aktif olarak çok az.

    yani buraya üye olacakların sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

    istersen bi müddet deneyelim..

    çünkü olursa çok faydalı olur..
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    215 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    @skyclad,

    düşüncen gerçekten çok güzel.

    böyle bir topiğin olmasını bende desteklerim.

    elimden geldiği kadar paylaşımda bulunurum.

    hatta çok faydalı olacağınada inanıyorum.

    ama

    eski kasa passat kullananlar forumda aktif olarak çok az.

    yani buraya üye olacakların sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

    istersen bi müddet deneyelim..

    çünkü olursa çok faydalı olur..

    Alıntıları Göster
    selam,

    topic hayırlı olsun,B.5 kasalar çok tutuldu ve B6 kasa çıkmasına rağmen karizmasını devam ettiriyor.B.5 kasası olanlar ve alacak olanlar için çok faydalı olur bu topic.



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    @skyclad,

    düşüncen gerçekten çok güzel.

    böyle bir topiğin olmasını bende desteklerim.

    elimden geldiği kadar paylaşımda bulunurum.

    hatta çok faydalı olacağınada inanıyorum.

    ama

    eski kasa passat kullananlar forumda aktif olarak çok az.

    yani buraya üye olacakların sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

    istersen bi müddet deneyelim..

    çünkü olursa çok faydalı olur..

    Alıntıları Göster
    hocam bence iyi bir paylaşım kısmen dertsiz ve tasasız araçlarımıza binmemizi sağlayabilir.

    kaldıki ben bu araçta çok sorun yaşadım daha doğrusu çok şeyini yaptırdım ve çok yoruldum.

    umarım benimki kadar kimse döküntü bir araç almaz

    döküntü diyorum kusura bakmayın. umduğumdan yıpranmış bir araç çıktı bu ayrıntılara girsem destan olur



    mesela araçta gaza basınca tekleme sorunu halen devam ediyor.

    sürekli gaza basınca sorun yok ama gazdan ayağımı çekip basınca araç silkeleniyor.

    umarım çok pahallı bir sorunu yoktur.



    quote:

    Orjinalden alıntı: giza



    @skyclad,

    düşüncen gerçekten çok güzel.

    böyle bir topiğin olmasını bende desteklerim.

    elimden geldiği kadar paylaşımda bulunurum.

    hatta çok faydalı olacağınada inanıyorum.

    ama

    eski kasa passat kullananlar forumda aktif olarak çok az.

    yani buraya üye olacakların sayısı bir elin parmaklarını geçmez.

    istersen bi müddet deneyelim..

    çünkü olursa çok faydalı olur..

    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: aldas

    selam,

    topic hayırlı olsun,B.5 kasalar çok tutuldu ve B6 kasa çıkmasına rağmen karizmasını devam ettiriyor.B.5 kasası olanlar ve alacak olanlar için çok faydalı olur bu topic.





    Alıntıları Göster
    bu kasaya bende hayranım b6 dan şık duryor ama b6 nında içi şık.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    selam,

    topic hayırlı olsun,B.5 kasalar çok tutuldu ve B6 kasa çıkmasına rağmen karizmasını devam ettiriyor.B.5 kasası olanlar ve alacak olanlar için çok faydalı olur bu topic.





    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2391 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    bu kasaya bende hayranım b6 dan şık duryor ama b6 nında içi şık.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    selam,

    topic hayırlı olsun,B.5 kasalar çok tutuldu ve B6 kasa çıkmasına rağmen karizmasını devam ettiriyor.B.5 kasası olanlar ve alacak olanlar için çok faydalı olur bu topic.







    Alıntıları Göster
    İşte buda bizim fakir..



    |
    |
    _____________________________




  • Er
    4 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: giza

    İşte buda bizim fakir..





    Alıntıları Göster
    S.A



    2000 PASSAT BEYAZ 1.8T 20V COMFORTLİNE...GÖKHAN SAYGILAR ANKARA
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: gkn_ky

    S.A



    2000 PASSAT BEYAZ 1.8T 20V COMFORTLİNE...GÖKHAN SAYGILAR ANKARA

    Alıntıları Göster
    hocam iyi günlerde kullan

    sorunlarımızı burda paylaşalım derim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: gkn_ky



    S.A



    2000 PASSAT BEYAZ 1.8T 20V COMFORTLİNE...GÖKHAN SAYGILAR ANKARA

    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    215 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    hocam iyi günlerde kullan

    sorunlarımızı burda paylaşalım derim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: gkn_ky



    S.A



    2000 PASSAT BEYAZ 1.8T 20V COMFORTLİNE...GÖKHAN SAYGILAR ANKARA



    Alıntıları Göster
    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1230 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aldas

    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.

    Alıntıları Göster
    Herkese meraba benide gruba ekleyin..2004 Passat 1,6 Trendline..
    |
    |
    _____________________________
    PSN: batuberlin60




  • Yüzbaşı
    753 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: aldas

    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.

    Alıntıları Göster
    ısınıpta genleşen bir şey olması durmu yüksek manifold olur radyatör olur.

    bence durup sesin nerden geldiğini dinlemen lazım o zaman tam bir çözüm daha rahat bulunur.

    ustanın yaptığı o kıt açıklamamlı yorum bence o ustanında pek bir şey bilmediğini gösterir yada önemsemediği çünkü benim aracımda olmuyor.



    araçta tüp varmı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.





    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1230 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    ısınıpta genleşen bir şey olması durmu yüksek manifold olur radyatör olur.

    bence durup sesin nerden geldiğini dinlemen lazım o zaman tam bir çözüm daha rahat bulunur.

    ustanın yaptığı o kıt açıklamamlı yorum bence o ustanında pek bir şey bilmediğini gösterir yada önemsemediği çünkü benim aracımda olmuyor.



    araçta tüp varmı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.







    Alıntıları Göster





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuberlin -- 28 Nisan 2008; 22:42:16 >
    |
    |
    _____________________________
    PSN: batuberlin60




  • Teğmen
    215 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: skyclad

    ısınıpta genleşen bir şey olması durmu yüksek manifold olur radyatör olur.

    bence durup sesin nerden geldiğini dinlemen lazım o zaman tam bir çözüm daha rahat bulunur.

    ustanın yaptığı o kıt açıklamamlı yorum bence o ustanında pek bir şey bilmediğini gösterir yada önemsemediği çünkü benim aracımda olmuyor.



    araçta tüp varmı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.







    Alıntıları Göster
    araçta tüp yok.

    quote:

    Orjinalden alıntı: skyclad



    ısınıpta genleşen bir şey olması durmu yüksek manifold olur radyatör olur.

    bence durup sesin nerden geldiğini dinlemen lazım o zaman tam bir çözüm daha rahat bulunur.

    ustanın yaptığı o kıt açıklamamlı yorum bence o ustanında pek bir şey bilmediğini gösterir yada önemsemediği çünkü benim aracımda olmuyor.



    araçta tüp varmı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.









    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    215 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aldas

    araçta tüp yok.

    quote:

    Orjinalden alıntı: skyclad



    ısınıpta genleşen bir şey olması durmu yüksek manifold olur radyatör olur.

    bence durup sesin nerden geldiğini dinlemen lazım o zaman tam bir çözüm daha rahat bulunur.

    ustanın yaptığı o kıt açıklamamlı yorum bence o ustanında pek bir şey bilmediğini gösterir yada önemsemediği çünkü benim aracımda olmuyor.



    araçta tüp varmı?

    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas



    Selam herkese,

    2004 1.6 passat ile mesela evden işe geliyorum 15 km yaklaşık 20 dakika sürüyor.İşyerinde park edip motoru istop edince çıt çıt çıt sesi geliyor. elektrikli sobayı kapatınca soğuma sesi gelir ya aynen o ses.o kadar kısa mesafede bi anda ısınacağını sanmıyorum.bu dediğim şimdiki havalarda değil,bana gıcık verirmişcesine -3 derecelrde yine oluyordu.

    Servis bişey yok dedi,ustamda bişey olmaz dedi.yani herhangi bir arızadan değilmiş.ustam bi manifold telafuz etti ama kontrol etti sapasağlam dedi.neden olabilir acaba.

    aksine uzun yola gitiğimde antep-mersin sıcak günlerde,çıt demiyo.











    Alıntıları Göster
    cukaslan hoşgeldin,



    park sensörlerini gördüm aracında bende düşünüyorum.serviste yaklaşık 300 tl ye geliyor.Sanayide ucuz ürünelr var ama onları düşünmüyorum.Ekranlımı seninki yoksa sadece hoparlörümü var.



    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Cancer Clinical Trials
SEO
bankalar.org
Bitcoin
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.