Şimdi Ara

1980 MODEL CHEVROLET SİLVERADO NASILDIR?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
9.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    Uzun saç kirli sakal :) pervasız bir adam ben bu araçta bunu görüyorum :) ha birde sarışın bir yavru :)

    sarışın yavru ??

    Sarışın yavru barındıramıycaksanız almayın :) herzaman çok güzel bir kız vardır :)) ayrıca lpg de de en azından 15 litre diyorum

    hocam kızların bu arabaya bineceğini sanmıyorum ama siz diyosanız doğrudur

    kız sana binmez o arabaya biner o derece sevilen bir araba




  • Chevrolet K-10 /C-10 ... Bir tanıdığımda var ... Sahibi tarafından elleriyle mat siyaha boyanmış bir halde ... Çok da güzel bir araç , oldukça da haşmetli ... Ne yazık ki satmayı düşünmüyor ... Satın almayı düşünüyorsanız bakıma çok dikkat edin , oldukça keyifli bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemfb12

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    Uzun saç kirli sakal :) pervasız bir adam ben bu araçta bunu görüyorum :) ha birde sarışın bir yavru :)

    sarışın yavru ??

    Sarışın yavru barındıramıycaksanız almayın :) herzaman çok güzel bir kız vardır :)) ayrıca lpg de de en azından 15 litre diyorum

    hocam kızların bu arabaya bineceğini sanmıyorum ama siz diyosanız doğrudur

    kız sana binmez o arabaya biner o derece sevilen bir araba

    konunun başlığındanda anlaşıldığı gibi aracın nasıl bir araç olduğunu tartışıyoruz.kızların binip binmeyeceğini değil.




  • Son sahibi olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıvan Ç

    Son sahibi olursun

    aracı almayı düşünmüyorum sadece ilgimi çektiği için konuyu açtım.benzin fiyatları bu seviyelerdeyken bu araç alınmaz sadece hayali kurulur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıvan Ç

    Son sahibi olursun

    aracı almayı düşünmüyorum sadece ilgimi çektiği için konuyu açtım.benzin fiyatları bu seviyelerdeyken bu araç alınmaz sadece hayali kurulur

    Tüp takarız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIMERIDER

    3. sınıf korku filmlerinin vazgeçilmezidir,yaratık gelirken çalışmaz

    harbiden yaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemfb12

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: laax

    Uzun saç kirli sakal :) pervasız bir adam ben bu araçta bunu görüyorum :) ha birde sarışın bir yavru :)

    sarışın yavru ??

    Sarışın yavru barındıramıycaksanız almayın :) herzaman çok güzel bir kız vardır :)) ayrıca lpg de de en azından 15 litre diyorum

    hocam kızların bu arabaya bineceğini sanmıyorum ama siz diyosanız doğrudur

    kız sana binmez o arabaya biner o derece sevilen bir araba

    konunun başlığındanda anlaşıldığı gibi aracın nasıl bir araç olduğunu tartışıyoruz.kızların binip binmeyeceğini değil.

    tamam bende arabanın kızlar tarafından sevildiğini bu yönünü söyledim sana sadece




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    bizim orda bir tane var tip aynı bu turuncu renkli çok güzel ama çok büyük hocam ya kasası gemi gibi seside kamyon sesiyle aynı büyük şehirlerde hiç tavsiye etmem

    hele ki türkiye gibi dünyanın en pahalı benzinini kullanan bir devlette yaşıyosak bu arabayı kullanmayı bırak görmek bile yasak bize

    Bakmayida yasaklarsak durum vahim ben gordugum mercedeslere 5 dk bakip burnumu cekiyorum:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe


    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom_1243

    quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    bizim orda bir tane var tip aynı bu turuncu renkli çok güzel ama çok büyük hocam ya kasası gemi gibi seside kamyon sesiyle aynı büyük şehirlerde hiç tavsiye etmem

    hele ki türkiye gibi dünyanın en pahalı benzinini kullanan bir devlette yaşıyosak bu arabayı kullanmayı bırak görmek bile yasak bize

    Bakmayida yasaklarsak durum vahim ben gordugum mercedeslere 5 dk bakip burnumu cekiyorum:)

    lafın gelişi hocam git bak hatta içine bin ama alma. batarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde

    silverado candir.

    motor sesi kampuste ayni anda tum dersleri iptal gucune sahipti.

    doğrudur
  • teknik özelliklere linkten bakılabilir ancak aracın full detay tanımını bilmek lazım.

    http://www.autospecs.info/
  • ya Allah aşkına araç hakkında düzgün bilgisi ,fikri olan yok mu gayet duruşu güzel arabanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albatroshaski

    ya Allah aşkına araç hakkında düzgün bilgisi ,fikri olan yok mu gayet duruşu güzel arabanın.

    Ben bilgi sahibiyim, suan mobiledeyim laptopa geçince yazarim...

    Forever American cars ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yedi farklı motor, üç farklı şanzıman, iki farklı differansiyel, iki veya üç farklı süspansiyon, iki farklı kapasitede yay setleri var. Sürüş karakteri tamamen bu kombinasyona bağlı. Yani bu bilgiler olmadan ne denilse doğru olma ihtimali %1'den daha düşük.

    Daha eskiden, 70'lerde, bu kadar çeşitli motor olmazdı fakat daha fazla diferansiyel (son dişli) seçenekleri olurdu. Yine de broşürler aldatmasın, son dişli oranı bu taşıtlarda çok önemlidir. Performans veya tüketim karakteristiği tamamen seçeneklere bağlıdır. Amaçla irtibatsız şekilde ezbere yapıldığını düşündüğüm ithalatlar olabileceği için yazıyorum. Kullanım amacına göre çok akıllıca, sanki "kamyon" alıyormuş gibi seçim yapmak gerekir. Diğer halde poz vermekten başka bir zevk verme ihtimali düşüktür.

    Cevap için biraz odaklanmak gerekir. Mesela 5.2 ve 5.7'ler devirli motorlardır.:) (evet) çap-strok oranı bugün alıştığımız motorlardan farklı değildir, sadece daha büyükler. 6.2, 6.6, 7.4'ler ise uzun stroklu, torka çalışan devirsiz, daha doğrusu devrin tehlikeli olabileceği motorlardır. 8 silinirliler için 5.7 (dahil) dönüm noktası, onu hatırlayın yeter.

    Diferansiyel oranlarında da ~2.70:1 en iyi hafif yük, yüksek süratte ekonomi alınabilir, 4.00:1 5.00:1 gibi değerlere yaklaştıkça da çekiş gücü ve ani hızlanma alınabilir. Sanıyorum 5 tona kadar römork çekme kapasiteleri vardı ona göre kaba bir fikir sahibi olunabilir.

    http://brochures.slosh.com/frame.shtml?1980/pickups

     1980 MODEL CHEVROLET SİLVERADO NASILDIR??  1980 MODEL CHEVROLET SİLVERADO NASILDIR??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Yedi farklı motor, üç farklı şanzıman, iki farklı differansiyel, iki veya üç farklı süspansiyon, iki farklı kapasitede yay setleri var. Sürüş karakteri tamamen bu kombinasyona bağlı. Yani bu bilgiler olmadan ne denilse doğru olma ihtimali %1'den daha düşük.

    Daha eskiden, 70'lerde, bu kadar çeşitli motor olmazdı fakat daha fazla diferansiyel (son dişli) seçenekleri olurdu. Yine de broşürler aldatmasın, son dişli oranı bu taşıtlarda çok önemlidir. Performans veya tüketim karakteristiği tamamen seçeneklere bağlıdır. Amaçla irtibatsız şekilde ezbere yapıldığını düşündüğüm ithalatlar olabileceği için yazıyorum. Kullanım amacına göre çok akıllıca, sanki "kamyon" alıyormuş gibi seçim yapmak gerekir. Diğer halde poz vermekten başka bir zevk verme ihtimali düşüktür.

    Cevap için biraz odaklanmak gerekir. Mesela 5.2 ve 5.7'ler devirli motorlardır.:) (evet) çap-strok oranı bugün alıştığımız motorlardan farklı değildir, sadece daha büyükler. 6.2, 6.6, 7.4'ler ise uzun stroklu, torka çalışan devirsiz, daha doğrusu devrin tehlikeli olabileceği motorlardır. 8 silinirliler için 5.7 (dahil) dönüm noktası, onu hatırlayın yeter.

    Diferansiyel oranlarında da ~2.70:1 en iyi hafif yük, yüksek süratte ekonomi alınabilir, 4.00:1 5.00:1 gibi değerlere yaklaştıkça da çekiş gücü ve ani hızlanma alınabilir. Sanıyorum 5 tona kadar römork çekme kapasiteleri vardı ona göre kaba bir fikir sahibi olunabilir.

    http://brochures.slosh.com/frame.shtml?1980/pickups

     1980 MODEL CHEVROLET SİLVERADO NASILDIR??  1980 MODEL CHEVROLET SİLVERADO NASILDIR??

    Karbon 12 hocam bi de bunlardan 6200 dizel cikar ama katalogda o secenek bulunmuyor.




  • Bu tür araçlar ilgimi çekiyor.Ama Türkiye'de yürütmesi çok zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snnk61

    aracı bilmeyenler için birkaç fotoğraf...





     1980 MODEL CHEVROLET SİLVERADO NASILDIR??


    Rahmetli dedemde vardı farklı olarak tamponları daha büyük ve kromdu, gaza biraz fazla basınca motoru kükreyerek kasayı yaylandırırdı, yanılmıyorsam iki adet deposu vardı ve gene yanılmıyorsam ruhsatında 140Hp yazardı, aile büyükleri zamanın dizisinden esinlenip araca Dallas" derlerdi, dedem bizleri sevindirmek için koltuklarında Çokonat saklardı hep

    Hey gidi günler




  • boots are made for walking
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan
    Karbon 12 hocam bi de bunlardan 6200 dizel cikar ama katalogda o secenek bulunmuyor.

    Ben de öyle hatırladım ama yok... 5.2, 6.2 yazmışım ama broşürde 5 ve 6 var. Bir de zaman geçti, ben de karıştırıyorum. 5.2 Chrysler'in 318'ydi galiba. 1974'den sonra 1980'de de küçük petrol krizi vardı. Bu yıllar o yüzden biraz karışık... Bir sene varsa, diğer sene stroku azaltılmış hali var.

    72~74 bandına hem kriz hem de hükümetlerin bir daha hiç yapmadığı bir emisyon girişmi var. O yıllar ve hemen sonrasında karbürasyon çok karışıktır mesela. Sonra da 78~80'de nispeten küçük ama piyasayı değiştirmiş petrol krizleri var. 50'lerdeki gibi 283 v8'ler çıkıyor tekrar...

    En iyisi hiç bir şey eddia etmemem:) Bir gördüğüm Amerikan arabasının tamamen aynısını bir daha gördüğümü pek bilmem... Hele K-5, K-10'lar... :). Bir de Türkiye olunca Kanada'dan gelme, Export versiyon, Suudi versiyon ihtimalleri de var.

    GM'de dökümantasyon şahsi fikrim, çok iyidir, bu konuda sıkı elli de değillerdir. Her bilgiye ulaşılır ama önce fiziksel şekilde arabaya ulaşmak, RPO kodlarını görmek lazım. Bu broşürler ilgi çekme amaçlı "teaser" yayınlar. Eminim orada yazmayan daha pek çok opsiyonlar var.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.