Şimdi Ara

1977 Model Planet Restarasyon SS'li

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba :)

    Dededen kalma 1977 model olduğunu bildiğim bir motor var, bunu yaptırıp ufak tefek binmek istiyorum.

    Yardımlarınıza ihtiyacım var;

    1-Motor masrafı ne kadar tutar ?
    2-Kaporta masrafı ne kadar tutar ?
    3-Boyatayım mı, kaplatayım mı ?
    4-Muayeneden geçmesi için plaka değişikliği gerekir mi ? (plaka tr'siz)
    5-Renk olarak ne önerirsiniz ?
    6-Chopper kasasına çevireyim mi ?

    fotoğraflar motorun kendisine ait depoda 2 yıldır yatıyordu
    1977 Model Planet Restarasyon SS'li1977 Model Planet Restarasyon SS'li1977 Model Planet Restarasyon SS'li



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kayfeciiii -- 5 Ekim 2017; 9:58:28 >



  • ++
  • ++
  • Hocam kolay gelsin sonucu merak ediyor insan acaba nasil bisey olucak :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nerede yaşıyorsun bilmem ama.adam gibi ustası zor bulursun.parçasıda zor bulunur.yurtdışında vardır.
  • Motorunu çalışır duruma getirebilirseniz gerisi kozmetik. İşiniz zor . Plakası ruhsatı var anladığım kadarıyla. Yenileteceksiniz sadece.
    Bu arada sanırım motoru yıkamışsınız, ne yapacaksanız hemen başlayın çünkü ıslattığınız için durdukça paslanma artacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 6 Ekim 2017; 9:57:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Motorunu çalışır duruma getirebilirseniz gerisi kozmetik. İşiniz zor . Plakası ruhsatı var anladığım kadarıyla. Yenileteceksiniz sadece.
    Bu arada sanırım motoru yıkamışsınız, ne yapacaksanız hemen başlayın çünkü ıslattığınız için durdukça paslanma artacaktır.

    motor kolcağı basmıyor, galiba motor kilitlemiş bir arkadaşımın amcası motor ustası ona güvenüyorum oda yapmazsa dükkanda dekor olarak kullanıcaz mecburen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zibidi gonzales

    nerede yaşıyorsun bilmem ama.adam gibi ustası zor bulursun.parçasıda zor bulunur.yurtdışında vardır.

    çok parça gerektirecek birşey olacağını sanmıyorum hatta eksiltmeyi bile düşünüyorum :)
  • Bence bi güzel boyayın dekor olarak kullanın.
    Ahı gitmiş vahı kalmış, hatta vahıda gitmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zobcuuuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: zibidi gonzales

    nerede yaşıyorsun bilmem ama.adam gibi ustası zor bulursun.parçasıda zor bulunur.yurtdışında vardır.

    çok parça gerektirecek birşey olacağını sanmıyorum hatta eksiltmeyi bile düşünüyorum :)

    bence orjinal olarak topla.cafe racer yapıcam diye motora ziyan etme.
  • 1-) Onun motorunun rektefiye olacağını düşünmüyorum. Hadi diyelim uğraştın didindin çalıştırmayı başardın o halde hem 2bin tl civarı tutar, tabi tüm elektroniği hortumları değişecek vs. hemde alacağın kompresyon oranı ve güç seni kesinlikle tatmin etmeyecek, harcadığın paraya değmeyecektir. En mantıklısı yeni bir blok atmak bence, onada sağlam bi usta lazım. 250cc çin copper motoru atsan 4 5 bin tl tutar. Çıkma parçalarda kullanabilirsin.

    2-) Kaportadaki hasara bağlı şimdi bu. Tek resimden pek birşey görünmüyor ama ciddi sorunu var gibide durmuyor. Ne kadar macun gideceği felan önemli. Bide tamir olabilecek mi yoksa değişmesi mi gerekiyor parçanın. Sadece eski boyası sökülse boyansa 400 500tl civarı tutar.

    3-) Kaplama olmaz artık ona. Önce temizlenip tekrar astar atılması lazım. Boyat bence tertemiz olsun.

    4-) Bu konuda bir bilgim yok.

    5-) Mat askeri yeşil öneriyorum.

    6-) Bu senin zevkine bağlı. Nasıl binmekten hoşlanıyorsan öyle yapmalısın. Ama şunu unutma. Kasayı çevireceksen işin içine birsürü incik boncuk girer maliyeti artırır.

    Son olarak cüzdanına ve ustana güvenmiyorsan bu işe hiç bulaşma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oKsyqeN

    1-) Onun motorunun rektefiye olacağını düşünmüyorum. Hadi diyelim uğraştın didindin çalıştırmayı başardın o halde hem 2bin tl civarı tutar, tabi tüm elektroniği hortumları değişecek vs. hemde alacağın kompresyon oranı ve güç seni kesinlikle tatmin etmeyecek, harcadığın paraya değmeyecektir. En mantıklısı yeni bir blok atmak bence, onada sağlam bi usta lazım. 250cc çin copper motoru atsan 4 5 bin tl tutar. Çıkma parçalarda kullanabilirsin.

    2-) Kaportadaki hasara bağlı şimdi bu. Tek resimden pek birşey görünmüyor ama ciddi sorunu var gibide durmuyor. Ne kadar macun gideceği felan önemli. Bide tamir olabilecek mi yoksa değişmesi mi gerekiyor parçanın. Sadece eski boyası sökülse boyansa 400 500tl civarı tutar.

    3-) Kaplama olmaz artık ona. Önce temizlenip tekrar astar atılması lazım. Boyat bence tertemiz olsun.

    4-) Bu konuda bir bilgim yok.

    5-) Mat askeri yeşil öneriyorum.

    6-) Bu senin zevkine bağlı. Nasıl binmekten hoşlanıyorsan öyle yapmalısın. Ama şunu unutma. Kasayı çevireceksen işin içine birsürü incik boncuk girer maliyeti artırır.

    Son olarak cüzdanına ve ustana güvenmiyorsan bu işe hiç bulaşma.

    Öncelikle tüm cevaplar için teşekkür ederim

    Motoru çalıştırabilirsem gerisinin masrafından korkmuyorum, 2 yıl önce çalışır bir şekilde depoya konmuştu öyle duruyor.

    Renk olarak bronz gibi bir renk yada su yeşili düşünüyordum ama askeri yeşilde güzel olabilir.

    Güç derdim değil pek amacım tamamen fantazi şöyle bir tur atıp gelmelik olacak zaten yapabilirsem
  • Dolar 3.70, euro 4.35 oldu vergi ödeyeceklere geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Dolar 3.70, euro 4.35 oldu vergi ödeyeceklere geçmiş olsun.

    sağolun
  • Konuyla alakası yok yanlış yere yazmışım pardon.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.