Şimdi Ara

1973 yılı taraftar sayıları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nasıl olsa bu aralar maç yok. Geçmişe bir yolculuk yapalım dedim. Konuyu Fb bölümüne açma sebebim ise anket sonucunun en çok Fenerbahçelilerin hoşuna gidecek olması.Gerçekten çok şaşırtıcı sonuçları olan bir anket var karşımızda. 1973 yılı Türkiye'sinin en azından futbolla alakalı bugünle hiç bir benzerliği olmadığını görüyoruz.1973 yılında Milliyet gazetesi 3 büyükler parti kurup aday olsalar hangisini desteklersiniz diye anket yapmış ve ankete katılan kişi sayısı 330.000 neticesi ise FB:60,56 BJK:24,22 GS:15,22 olarak sonuçlanmış.İl il ayrıntılı tablo için link:1973 yılı taraftar anketi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MAF10 -- 22 Haziran 2017; 10:33:25 >



    _____________________________




  • o yıllarda fenerbahçe çok daha ön plandaymış babam öyle der.o dönemki filmlere bakmak bile yeter bunu görmek için hababam sınıfı başta olmak üzere. o yıllarda doğan çocukların çoğu da fenerbahçelidir tpkı 90'ların sonu 2000'lerin başında doğan çocukların çoğunun galatasaraylı olması gibi.
    _____________________________
    bütün çiçekleri kopartabilirler ama baharın gelişini engelleyemezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shepherd.

    o yıllarda fenerbahçe çok daha ön plandaymış babam öyle der.o dönemki filmlere bakmak bile yeter bunu görmek için hababam sınıfı başta olmak üzere. o yıllarda doğan çocukların çoğu da fenerbahçelidir tpkı 90'ların sonu 2000'lerin başında doğan çocukların çoğunun galatasaraylı olması gibi.

    Çok normal. Fenerbahçe o senelerde açık ara daha başarılıydı çünkü. Geçmişe gidelim misal, 1985 senesine. Fenerbahçe'nin 11, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor'un 6'şar şampiyonluğu var. Fenerbahçe hepsinden beşer şampiyonluk önde yani. Ama bu durum 90'lardan sonra değişmeye başlıyor dediğin gibi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türkçü2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shepherd.

    o yıllarda fenerbahçe çok daha ön plandaymış babam öyle der.o dönemki filmlere bakmak bile yeter bunu görmek için hababam sınıfı başta olmak üzere. o yıllarda doğan çocukların çoğu da fenerbahçelidir tpkı 90'ların sonu 2000'lerin başında doğan çocukların çoğunun galatasaraylı olması gibi.

    Çok normal. Fenerbahçe o senelerde açık ara daha başarılıydı çünkü. Geçmişe gidelim misal, 1985 senesine. Fenerbahçe'nin 11, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor'un 6'şar şampiyonluğu var. Fenerbahçe hepsinden beşer şampiyonluk önde yani. Ama bu durum 90'lardan sonra değişmeye başlıyor dediğin gibi.

    Aziz Yıldırım sağolsun. Ali Şen'in katkılarını da unutmayalım.
    _____________________________
    ...




  • Fener'in bu günlere geri dönmesi, halkın kalbime hitap etmesi lazım artık yeter.

    Bunun tek sorumlusu kötü yöneticiler ve kayırdıkları kalitesiz çirkef futbolcular..
    _____________________________
  • Şampiyonluk sayılarından ötürü fener açık ara öndeydi. Sonra gitgide biz yükseldik şuan birinciyiz ama fener koltuğu geri alır bir gün.
    _____________________________
    i7 4790 4.0 GHz / Asus H81M-D R2.0 / Zotac Geforce GTX 1660 6 GB / Kingston Hyperx 2x8 GB DDR3 1600 MHZ / FSP Hyper 700W / Seagate Barracuda 2TB ST2000DM008 / Samsung 860 Evo 500 GB SSD / Dark Freezer X120R
  • Aziz YILDIRIM Ve Ali ŞEN'İn itici tavırları zamanla Feneri bu noktaya getirdi.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.
    _____________________________
    I SEE YOU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ronon Dex


    quote:

    Orijinalden alıntı: Türkçü2017


    quote:

    Orijinalden alıntı: Shepherd.

    o yıllarda fenerbahçe çok daha ön plandaymış babam öyle der.o dönemki filmlere bakmak bile yeter bunu görmek için hababam sınıfı başta olmak üzere. o yıllarda doğan çocukların çoğu da fenerbahçelidir tpkı 90'ların sonu 2000'lerin başında doğan çocukların çoğunun galatasaraylı olması gibi.

    Çok normal. Fenerbahçe o senelerde açık ara daha başarılıydı çünkü. Geçmişe gidelim misal, 1985 senesine. Fenerbahçe'nin 11, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor'un 6'şar şampiyonluğu var. Fenerbahçe hepsinden beşer şampiyonluk önde yani. Ama bu durum 90'lardan sonra değişmeye başlıyor dediğin gibi.

    Aziz Yıldırım sağolsun. Ali Şen'in katkılarını da unutmayalım.

    Aynen, Aziz Yıldırım, sağolsun. Şampiyonlukta gs gecti ya bizi, diyecek bir söz yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spider-Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    Bilmem farkında mısın ama Trabzonspor'un benim gördüğüm 1 şampiyonluğu var. O da 2010-2011. Dolayısı ile gördüğün gibi tutabiliyormuşum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spider-Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    Bilmem farkında mısın ama Trabzonspor'un benim gördüğüm 1 şampiyonluğu var. O da 2010-2011. Dolayısı ile gördüğün gibi tutabiliyormuşum

    Gördüğüne emin misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spider-Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    Bilmem farkında mısın ama Trabzonspor'un benim gördüğüm 1 şampiyonluğu var. O da 2010-2011. Dolayısı ile gördüğün gibi tutabiliyormuşum

    Gördüğüne emin misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spider-Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    Bilmem farkında mısın ama Trabzonspor'un benim gördüğüm 1 şampiyonluğu var. O da 2010-2011. Dolayısı ile gördüğün gibi tutabiliyormuşum

    http://www.rizevizyon.com/haber/uefa-son-noktayi-koydu-2010-11-sampiyonu-fenerbahce/2296/



    1973 yılı taraftar sayıları



    2011 diye direteceğinize tekrar şampiyon olsaydınız 7 sene oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    i7 4790 4.0 GHz / Asus H81M-D R2.0 / Zotac Geforce GTX 1660 6 GB / Kingston Hyperx 2x8 GB DDR3 1600 MHZ / FSP Hyper 700W / Seagate Barracuda 2TB ST2000DM008 / Samsung 860 Evo 500 GB SSD / Dark Freezer X120R




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Machan


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spider-Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    Bilmem farkında mısın ama Trabzonspor'un benim gördüğüm 1 şampiyonluğu var. O da 2010-2011. Dolayısı ile gördüğün gibi tutabiliyormuşum

    http://www.rizevizyon.com/haber/uefa-son-noktayi-koydu-2010-11-sampiyonu-fenerbahce/2296/



    1973 yılı taraftar sayıları



    2011 diye direteceğinize tekrar şampiyon olsaydınız 7 sene oldu.

    Koyduğun haber linkinin içeriğini bir okusaydın keşke
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Machan


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Spider-Man


    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sauron

    Buradan da alıyoruz ki bizim milletimiz kupa taraftarı.

    Çok doğru bir tespit. Trabzonspor'lu olarak üzerime alınmadım ama dediğiniz çok doğru maalesef.

    Trabzonspor'un 0 şampiyonluğu olsa 3 büyüklerden birini tutmayacağın ne malum?

    Bilmem farkında mısın ama Trabzonspor'un benim gördüğüm 1 şampiyonluğu var. O da 2010-2011. Dolayısı ile gördüğün gibi tutabiliyormuşum

    http://www.rizevizyon.com/haber/uefa-son-noktayi-koydu-2010-11-sampiyonu-fenerbahce/2296/



    1973 yılı taraftar sayıları



    2011 diye direteceğinize tekrar şampiyon olsaydınız 7 sene oldu.

    Koyduğun haber linkinin içeriğini bir okusaydın keşke

    "Bütün bu gerekçelerle Trabzonspor’un talebi reddedilmelidir" yazıyor okumadın mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    i7 4790 4.0 GHz / Asus H81M-D R2.0 / Zotac Geforce GTX 1660 6 GB / Kingston Hyperx 2x8 GB DDR3 1600 MHZ / FSP Hyper 700W / Seagate Barracuda 2TB ST2000DM008 / Samsung 860 Evo 500 GB SSD / Dark Freezer X120R




  • Kardeşim o zaman sizde ikinci yarının başlarında ankaragücü, antalyaspor gibi takımlara karşı içerde puan kaybetmeseydiniz. 9 puanlık fark 6 haftada eridi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    i7 4790 4.0 GHz / Asus H81M-D R2.0 / Zotac Geforce GTX 1660 6 GB / Kingston Hyperx 2x8 GB DDR3 1600 MHZ / FSP Hyper 700W / Seagate Barracuda 2TB ST2000DM008 / Samsung 860 Evo 500 GB SSD / Dark Freezer X120R
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shepherd.

    o yıllarda fenerbahçe çok daha ön plandaymış babam öyle der.o dönemki filmlere bakmak bile yeter bunu görmek için hababam sınıfı başta olmak üzere. o yıllarda doğan çocukların çoğu da fenerbahçelidir tpkı 90'ların sonu 2000'lerin başında doğan çocukların çoğunun galatasaraylı olması gibi.

    Bari sen yapma! 2000 den sonra doğan çocuklar FB li gs li ağırlıklı oldu.Ben hep soruyorum çocuklara çoğu Fb liyim diyor hatta.
    _____________________________
  • 1998 de 12 /8 Fb öndeymiş.

    Şimdi nufus sayımı yapılsa inanın Fb çok çıkar.Yeni nesilde ağırlıklı Fb li olur.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.