|
Arkadaşlar Selam. Öncelikle bu platformu çok kullanmıyorum umarım konuyu doğru yere açmışımdır. Yaşım 17 197 boyundayım A1 ehliyetim var ve Honda Activa 100 2001 model kullanıyorum. 10.000km civarı yol yaptım 5 ayda. (Bunu çok kurcalamayın :) ) yani motorun altımda ufak durması gibi saçma şeyleri aştım artık sadece rüzgarda yelken etkisi yapıyorum o motora. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efeaa -- 5 Eylül 2021; 20:45:17 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






