Şimdi Ara

1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
11
Favori
27.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar, daha önce de dediğim gibi yeni bir sürprizle ve her zamanki gibi Kadir ustam ve Erhan ustamla karşınızdayız. Araç, kısaca özetleyecek olursak uzun bir süre çalıştırılmadan yürütülmeden yatmış.

    Aracın üzerinde 289cu v8 motor ve 3 ileri düz vites şanzuman var. Bunun dışında radyo, torpido üstü, ön panjur amblemi gibi birkaç eksiği var fakat bunun dışında çok büyük eksiği yok. Araç daha önce araç toplanmış fakat resimlerden de anlaşılacağı gibi macun basılıp direk boyanmış araç ve açıkçası çok kötü toplanmış.

    Malum Cougar'ın tamamen kumlanıp en ince ayrıntısına kadar uğraşıldığı için, tahminen yaz sonu gibi bitmesini planlıyoruz. Bu yüzden planlarımızda bu aracı kumlamadan Kadir ustamın tabiri ile aspirin tedavisi ile ayaklandırıp, Cougar'ın bitiminden sonra aracı fastback'e çevirmek var.

    Lafı çok dolandırmadan yine fotoğraflara geçelim..

    Kurtarıcıdan birkaç fotoğraf..
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Araç sonunda kurtarıcıdan inip yere ayak bastı.
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Koltuklar, taban halıları ve izolasyonu söküldü.
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Stoplar, farlar, far kaşları çıtalar ve camlar söküldü
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Motoru ilk gördüğümüzde bu motor çalışmaz etmez dedik fakat maşallah tek marşta çalıştı araba.
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)



     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    29.01.2011

    Arabayı sökmeye başladık..
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Taban halısı ve izolasyonu da söküldü.
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Zımparaya başlandı..
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Kapı içlerinin hali..
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    20.03.2011

    Evet hazır yeni parçalar gelmişken resimlerini çekip ekleyelim, konuya biraz da olsa hareket gelsin istedim..

    Kapı kolu
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Kapı fitilleri, stop farı fitilleri ve süngerleri
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Ön ızgara krom çıtası
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Ön ızgara teli
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Arka stop camı ve krom çerçevesi
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Kaput önü FORD yazısı ve çamurluk MUSTANG yazıları
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Ön ızgara at amblemi
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Orjinal görünümlü araç teybi (usb, aux, ipod ve cd changer'lı)
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)

     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Torpido üstü (siyah deri kaplama)
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Kapı kilitleri ve GT amblemi
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Cam makinası kolları
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Arka cam çıtası, kaput ve bagaj fitilleri
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Kapı fitilleri
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Amblem civataları
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    289 amblemi
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    Bagaj kilidi ve çamurluk MUSTANG amblemi
     1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)



    Yorum öneri ve tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykunsezer -- 20 Mart 2011; 17:35:51 >







  • Bir çoğumuzun hayallerindeki şeyi gerçekleştiriyorsunuz.
    Sayenizde bizde buradan takip etme imkanı buluyoruz, teşekkürler...
  • Gerçekten teşekkürler, büyük bir zevkle takip edeceğim. Başarılarınızın devamını dilerim.
  • Cougar konunuzuda merakla okumustum.simdi bide mustang var,okuyacak guzel seyler cikartiyorsunz bize tesekurler
  • Plakası çok manidar
  • Hemen takibe alıyorum. Başarılar bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Hemen takibe alıyorum. Başarılar bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: svs.jokerr


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Hemen takibe alıyorum. Başarılar bu arada


  • Aykun Hocam takipteyim yine
    Fakat şahsi fikrim Mustang'i orjinal halinde bırakmanız..Fastback'e çevirmek kulağa hoş geliyor fakat orjinali daha iyi olur kanısındayım...
    Bir fırsat bulup bu yavrucukların toplandığı garajda bir çayınızı içmek isterim
  • Takipdeyiz hocam kolay gelsin
  • bu haliyle bile duruşu güzel arabanın
    takibe girdim bende
  •  1964 1/2 Ford Mustang Restorasyonu (20.03.2011 Güncel)


    allah allah yer tanıdık geliyo diyordum dün resimlere baktığımda.bugün işe giderken olduğunu tahmin ettiğim yere girdim.meğer litros bpnin oradaymış araç.zamanında o dükkanın önünde bir 54 tekkapı belair bi de yannış hatırlamıyorsam 68 direksiz impala vardı.hatta iki aracın da fiyatını sormuştum ustaya.adını hatırlamıyorum ancak.bana o güne kadar yapmış olduğu amerikanların resimlerini göstermişti.benim dükkanın bi sokak arkası olmasına rağmen bi daha uğramadım nedense oraya.meğer ne araçlar toplanıyormuş

    açık konuşmak gerekirse 64 mustang hele coupesi sevmediğim amerikanlardan keşke yerine 69-70 fastback olsaydı.bu gidişle onu da bulur toplarsınız




  • Çok güzel araba.Takipteyim hayırlı olsun
  • harika takipteyim
  • Msj bulunsun takip acısından :D Kolay gelsin
  • Bir çok insanın hayali olan bu işi gerçekleştirebildiğiniz için çok şanslısınız gerçekten. Ben bu kasayı her ne kadar pek beğenmesemde çok güzel duruyor fastbacke döndüğünde mükemmel olacak sanırım. Takipteyim, kolay gelsin.
  • Bu araçları toplayıp satıyormusunuz yoksa koleksiyonmu yapıyorsunuz?
  • Renk ne olacak renk ?
    birde motora sadık kalınıyor mu kalınsın isterdim...
  • Bende takipteyim. Bu tarz bol görselli Restorasyon konularını seviyorum.
  • Oncelikle herkese yorumlari icin tesekkur ederim.
    Sorulari elimden geldigince cevaplamaya calisayim.
    Oyle ki Cougar'in otomatik vites olacagini dusunerek bu arac duz vites kalacak. Ayrica motora da sadik kalinip komple tel firca ile paslar vs sokulup boyanacak.
    Fastback-coupe ikilemini cok yasiyoruz fakat bu kasada (64 ve 65) sahsi fikrim fastback olarak goze daha cok hitap ediyor bu yuzden Cougar sonrasi komple kumlatip fastback conversion'ini gerceklestirebiliriz.
    Son olarak daturkishulan'in tespit dogru. Bayrampasa Litros petrol karsisindayiz. Bahsettiginiz 54 Belair Coupe ve 69 Impala da toplanacaklar listesinde mevcut zaten. Zaten 64 1/2 ve Cougar'dan sonra sira Belair'de diye dusunuyoruz bir surpriz daha cikmazsa..

    Su ana kadar yaptigimiz araclari satmayi dusunmuyoruz fakat eger ozel bir talep olursa kisiye ozel arac toplayabiliriz tabiki..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.