Şimdi Ara

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum ne? Geçiş ücreti, açılış tarihi ve dahası (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
359
Cevap
0
Favori
12.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun, şu an 154,05 TL oldu yaparsa akparti yapar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyoruk

    OOoo yalan...

    Biraz daha ! koy.Az olmuş

    sizle uğraşamıyacam boşa vakit kaybısınız yemin ediyorum inşallah haketiğiniz gibi yönetilin ne diyeyim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    Şunu anlamakta zorlanıyorum. Güzel bir hizmet yapılıyor. Ama ücret yüksek. 152 tl yerine örneğin 50 tl değil?

    Azıcık makul olsun. Sürümden kazanın. Herkes geçsin. Yine aynı paraya denk gelmeyecek mi? Herkes memnun olmayacak mı?

    Az araba ama çok para. Köprüde trafik mi oluşacak azıcık ucuz olursa? Köprü mü yıpranır çok araba geçerse?


    Evet bunlar büyük yatırımlar. Özel şirket yapıyor, garanti veriliyor vs. Ama azıcık ucuz yapın yine aynı para gelir.


    Bir gün biri anlatsın bana...

    doğrusunuz ama alternatifi gemi var maalesef 50 lira yapsa gemi iş yapamaz kim biner gemiye ozaman

  • Kendisi yapsa 1 birim para verecek, ama garantilerle 25 30 yıl toplamda 20 birim bir projeye para ödüyoruz. Siz ev alsanız krediyle faizine ana paranın 20 katını verseniz size enayi derler, yada devlet meselesi ise hainlik derler.


    Bir iki senede 100 milyara tüm projeleri yapacakken, garantilere verdiğimiz para 100 milyarı geçti. Adamlar maliyeti çıkardı 30 sene daha sömürecekler. Tabi buna bir dur denmez ise.

  • Yalnız, daha geçmeden zam gelmiş oldu
    150 diyorduk, geçti 150’yi
    Git gel 307




    Müstahak ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski! Türkiye 1970. 1980 lerde 1. Ve 2. Boğaz köprüleri çevre yollarını hatta İstanbul Ankara otoyolunu kendi imkanları ile yaptı. Şimdi hala kullanılabilen makul ücretli ulaşım yolları.
    Bunlar asla ve asla yerli milli değil. Ülkeyi metre metre satıyorlar. Ama alınları secdeye geliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçiş ücreti değil, geçemeyiş ücreti... Zaten araba da alamadığımız için, çok dert de değil aslında. Nasıl olsa mantık dışı bir geçiş garantisi verilerek, geçemeyen biz vatandaşların vergilerinden gereken katkı yapılacaktır. Yandaş müteahhitler taş mı yesin?


    Euro ve dolarla ne işiniz var diyerek vatandaşa akıl vermeye kalkanların euro ve dolarla geçiş garantisi vererek vatandaşı dolar ve euro ile zarar uğratması da tam bir AKP klasiği.


    Yap-İşlet -Devret en başından beri yanlış bir metod idi. Ancak eski YİD projeleri, kamunun kaynak ayırma şansı olmadığı ve bir projeye ihtiyaç duyulduğu durumlarda devreye sokulan uzun vadede gelir kaybına sebep olsa da kısa vadede hazineye yük olmayan, çoğunlukla kabul edilebilir projelerdi. Artık YİD projeleri, kamuya yük olmasın diye değil, tam tersine kamu kaynağı hazineden çıkartılabilsin diye yapılıyor. Geçiş garantisi adı altında deli dumrul köprüleri kuruluyor, geçsen ödüyorsun, geçmesen yine ödüyorsun. Kamu bankalarının verdiği kıyak kredilerle yapılan projenin kazancı müteahhide, zararı millete fatura ediliyor. Çünkü bu projeler, ihtiyaç sebebiyle değil, hazineden para çıkabilmesi amacıyla yapılan ihtiyaç fazlası projeler. Vatandaşımızın "yol yaptılar" dediği yol, köprü, havaalanı ve şehir hastanelerinin hepsi bu mantaliteyle yapılmış yandaş ihya projeleridir.


    Dip not: Devletin parası yoktur. Milletin parasıdır o. Devletin parası dediğimiz şey sende benden alınan vergi.





  • Merkez bankası faiz indirdi kur yükseldi, euro yükseldi köprüden geçiş ücretide otomatik yükseldi   yemin ediyorum fıkra gibi   

  • Turkiyede euro kullanilmaya baslandigini bilmiyordum ab ye mi girdik?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celikpena

    1915 in içindeki 15 rakkamına, döviz cinsinden atıfta bulunmuşlar.

    19 u seçmemişler iyi ki ya da 19+15 falan da olabilirmiş şanslıyız

  • 0.307 gram altın ile deseler sanki daha ucuz görünür.  


    Sanki euro ile maaş alıyoruz. 152 TL ne lannn... 50-60 TL had 80 TL desen yine neyse. 152 TL nedir birader...

  • Qklavye Q kullanıcısına yanıt

    Ve o eski Türkiye’yi heykelcilikle suçlayıp bütün kurumları özelleştirip sattılar...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu heykel konusu gercekten oy kaybettiriyor chp ye

  • Ray Kurzweil kullanıcısına yanıt

    İnşallah dediğin gibi olur. Yok hesap sormazlarsa daha beterler demektir.

    Ama bu arada patates e 2tl zam gelince alamayan andavallar bu durumu savunduğu sürece zor gibi geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 çay satıp 50 çay fişi kesen
    5.000 TL maaş verip 3.000 gösteren
    100.000 lira kar edip zarar gösteren ler gelmiş burda devlete saydırıyor he ya he siz haklısınız yandaşa yaptırıyor bütün gün sözcü okuyup halk tv izlerseniz böyle olursunuz!!! Sizin partinizin ne çapı yeter bunları yapmaya ne gücü yeter.. Ülkeye 80 yıl hiçbir fayfanız olmamış uçak fabrikası açılmış İnönü kapamış adan menderes gibi bir adamı astınız ayasofya camii olarak açıldı 2020 felaketlerinde gösterdiniz dün çapsızın biri yok tahttan indirecekllermiş köklerini kazıyacaklarmış ki bir daha iktidar olamasınlar mış ulan kimin kökünü kazıyonuz sonra Erdoğan diktatör bu ülkede özgürlük yok hade lan hade lan bana diyecek o lafları sabahına içeri tıkarım babayı çıkar bir daha o delikten ama olurmu diktatör.... Neyse ya son yazım bu ne haliniz varsa görün yazımı da alıntılamayın cevap verip kaale almam
    Artık ne siz bana doğrusun diyceksiniz ne ben size herkes inandığını yaşasın NOKTA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Süreyi 25 yıl değil de 50 yıl yap fiyatı da 50 lira yap nolur sanki ne kaybederiz? Garanti süresi gittikten sonra bedava mı olacak sanki. Yine özelleştirip yine yüksek fiyattan geçiş garantisi vereceklek devlet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkenin durumunu bilen birisi orta direk insanlarımızın oradan geçmeyeceğini geçemeyeceğini bilir. Bir seyahate çıkıyoruz yakacağımız yakıtı bile kuruşu ile hesaplıyoruz, kaldı ki 150 lira verip oradan geçelim. Şuanki feribot ile geçiş yanlış değilse 85 tl en azından o seviye de bir fiyat belirleyin ve bu TL ile olsun. Gerçekten güzel bir projeye yazık edecekler böyle olursa. :(

  • Dünyada benzer köprülerin geçiş ücreti 15 olabilir ama onlar bizim gibi 275 € maaş almıyorlar.

  • Dolarla mi maaş alıyor yorsunuz, dolar la ne işiniz var diyen zihniyetin bakanı, çıkıp gayet rahat geçiş ücreti 15 eur diyor.


    Sayin bakan, eur ile maaş almıyoruz.. Farkında mısınız yoksa dalga mı geçmek istediniz? Sanırım diliniz sürçtü..

    Zira biz gurbetçi değiliz ve eur ile maaş almıyoruz.. Malesef. Keşke eur ile alsaydık....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim TL' mize ne oldu?

    Neden Euro üzerinden hesaplama yapılıyor?

    Neden geçmesi mümkün olmayacak sayıda araç garantisi veriliyor?

    Hangi şirket sahipleri zengin ediliyor?

    Bu çarpık düzeni kuranlara, bu sisteme engel olmayanlara hala oy verecek misin?

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.