Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
951
Cevap
82
Favori
122.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nerden girdim ben bu konuya ya ne güzel keyfim vardı felaket kaçtı yazılanları okudukça gerçeklerle yüzleşmek zor geldi

    Konuyu açan ve bilgilendirme yapan ve uyaran arkadaşlardan Allah razı olsun internetten fazlasınla alışveriş yapan birisi olarak bir çözüm üretmek zorunda olduğumu gördüm yalnız benim dikkatimi çeken bu tür olaylarla ilgili olarak yapı kredi bankasının ismi biraz biraz daha fazla geçmekte sanki
  • canturkkara kullanıcısına yanıt
    Sebebi, nuvo müşterilerine sözleşme ve kartı aktif ileti adlı kurye şirketiyle göndermesi. Bu şirketin elemanları, müşterilerin kimlik ve kart bilgilerini dolandırıcılara satıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun
    çekim işlemi yapan firma zannedersem , yabancı bahis sitesi , tempobet diye bir site
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    nerden vardınız bu kanıya? alakası yok tempobetle.
  • tanercskn kullanıcısına yanıt
    Sanal kart masıl oluyor hocam onun bilgileri ele geçirilemez mi?
  • oktay1910 kullanıcısına yanıt
    Mevcut Kredi kartınız üzerine tanımlanan Sanal kredi kart. Kredi kart üzerinde bulunan tüm bilgiler ondada değiştirilmiş başka bilgiler ile mevcut. Mesela alışveriş yapacaksınız 100 tl. 100 tl sanal kart bilgilerinize online bankacılık ile tanımlıyorsunuz sanal kart bilgilerinizi girerek alışverişi yapıyorsunuz ardından tekrar online bankacılık ile limitinizi sıfır yapıyorsunuz. Bu şekilde siz limit tanımlayana kadar kullanıma açılmıyor ve alışveriş yaptığınız sitede sanal kart bilgisi vermiş oluyorsunuz. Bu şekilde Gerçek kart bilgileriniz vermediğiniz kimse depolayamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanercskn -- 8 Şubat 2016; 16:28:07 >
  • tanercskn kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler açıklama için.
  • Gecmis olsun. Bilgilendirme icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hallettiğinize sevindim hepsini okudum şunu sorcaktım kartın bilgilerini falan nasıl biliyorlar sizin bu dolandırıcı kiim yani onu anlamadım bir kişi değil sanırım numaranızı falanda biliyor yapı kredi mi sizin adınıza çekmiş
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Haydaa, valla korkuttu şu an
  • benim bir windows vps var arada hackleme denemelerini kontrol ediyorum event viewer dan . denedikleri kullanıcı adları hep sanalpos, pos pos1 pos2 gibi şeyler. botlarla yüzlerce makinaya girişim yapıyolar tabi aynı anda. zayıf korumalı bi tanesine girseler yüzlerce kart bilgisine ulaşırlar. sonra da böyle olaylar olur tabi.
  • Geçmiş olsun, siz de hızlı ve çözüme yönelik hareket edip paranızı kurtarmışsınız

    İşte Bankaların da yapmak zorunda oldukları aksiyon bu:

    - Harcama itirazı aldıkları dakika, aynen Kredi Kartlarını iptal ettirmekte gösterdikleri hızla sizin/bizim yaptıklarımızı yapıp ve yine en kısa sürede mağdur müşteriyi gelişmelerden haberdar etmek.

    - Gerçekler ise: Kendi çabamla kurtardığım paramın hesabıma geçişinin üzerinden 20 gün sonra bile hala YKB tarafından bana bir bildirimde bulunulmaması.
    - Ödeme günü ikinci defa gelmesine az kalan kredi kartının YKB tarafından halen ulaştırılmaması (Taksitlerim var)
    - Oysa o panikle iptal ettirdiğim başka banka kartının araya hafta sonu girmesine rağmen 6. gün sonunda tarafıma ulaştırılması.

    - Banka MH personelinin tamamına "Mağdur müşteri psikolojisini anlama" kursları verilmeli çünkü şubedeki MH sizi canlı kanlı karşısında görüp kimliğinizi ispatladığınızda sizi anlayışla karşılayabiliyor.

    Gerçi önceki bir mesajda şube MH elemanının kendisine "Dilekçeni git ötede yaz" demesinden bahseden bir arkadaş olmuştu, o takdirde maalesef bağırıp çağırmak gerekiyor.
    Hiç bir şube MH personeli sıra bize gelip o masanın karşısındaki sandalyeye oturduktan sonra böyle bir cümle kuramaz.
    Hatta şube MH personelinin birinci amacının kredi vermek olduğu da biz mağdurları kesinlikle bağlamaz.




  • lordakrep kullanıcısına yanıt
    Hocam size de geçmiş olsun

    Ancak demek ki burada YKB'nin tek faydası anında taksit SMS'i göndermiş olması, sizin örnekte olduğu gibi ertesi gün değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 8 Şubat 2016; 23:14:10 >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    Hocam size de katkınız için teşekkür ederim konuya.

    Bu telefon dolandırıcılığına Hukuk Profesörü bile aldanıp 4,5 milyon TL dolandırıldı ne yazık ki.
  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Bölüm yetkilisi olarak ve sektörün içinde bulunan birisi olduğunu belirttiğiniz ve konuya katkınız için çok teşekkür ederim çünkü:

    - İşte tüketici olarak öncelikle bilgisayar güvenliğinden başladım, asla güvenlik programları dahil lisanssız bir ürün kullanmadım, telefon dolandırıcıları bir kere denk geldi onda da "Alo ben karakoldan komser abbas" derken lafı ağzına tıkadım vs.

    - Son paragrafınızdaki son cümle aklıma takıldı: "Düşünün geçmişte bir işlem yaparken pos cihazına şifrenizi girdiniz, şifre doğru dedi ancak bankaya bağlanamadı. Nasıl oluyor? Çok basit şifreler kart üzerinde barındırılıyor."

    işte bunu hatırlamak çok zor.

    Çünkü bu dediğiniz geçmişte yerel bir markette bir Banka KK ile iki defa oldu ama o KK üzerinden herhangi bir olay yaşamadım. Hatta 20 gün önce yaşadığım dolandırıcılık olayından sonra iptal ettirdiğim kartlardan ilk gelen aynı banka Kartını da bu markette kullanmaya kalktığımda yine şifreyi girdikten sonra ret cevabı aldım ve yanımdaki arkadaşın KK üzerinden hesabı ödeyip çıktıktan sonra o arkadaşın işyerinde başka alışverişimde sorunsuzca kullandım.

    Şimdi, bu kartı da tekrar iptal etmeyi düşünmeye başladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 10 Şubat 2016; 0:21:47 >




  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Hocam sanırım yanlış alıntı yaptınız, tek oynadığım bahis ayda bir filan 1 TL.lik sayısal'dır.

    Mesela bu Perşembeye yatırdım 1 TL, dediler devretti 15 Milyon filan verecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 9 Şubat 2016; 0:12:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Hocam başlıca sitelerden alışverişlerimi dediğiniz gibi isim hatasıyla denedim ödeme yapmıyor. Bu konuda yanılıyorsunuz.

    Ayrıca dediğiniz gibi kart bilgileri kopyalanıyor maalesef bunada bizzat şahidim. Güvenlik sertifikasına sahip site sizi k.kartınızdan banlayabiliyor.

    Sorsan görmüyorlar, kayıt altına tutmuyorlar ama banlayabiliyorlar.

    Hocam kart bilgilerimizi kaydetmediklerini söylemiyorum bunu yapan site çok vardır ama bizi cc numaramızdan banlayan her site bunu yapıyor diyemeyiz.
    Kart bilgilerimizi md5 benzeri algoritmalara tabi tutup sonucu kaydedebilirler daha sonra eşleşme olduğunda tespit edebilirler ve veritabanındaki hash kesinlikle tek yönlüdür, çözüp karttan para çekmeleri imkansızdır.
  • vay arkadaş . geçmiş olsun hocam
  • nuvo kart almıştım 4 ay önce falan bu sabah 08502506738 numaralı telefondan arandım

    aktif iletiden arıyoruz eksik evrağınız var ehliyet fotokopiniz gerekli bize göndermeniz gerekiyor falan filan dedi

    bende gerekli bilgi ve evrakları zamanında verdiğimi her hangi birşey gönderemeyeceğimi veya veremeyeceğim gerekirse kartın iptal ve kapatılabileceğini bildirdim telefonu kapadım numarayı internette araştırdım birşey bulamadım

    ehliyetimi ne yapacaklarsa anlamış değilim var bir cinlik ama anlayamadım tabi
  • canturkkara kullanıcısına yanıt
    Ne yapacaklar, kimlik bilgilerinizle size güven verip kredi kartınızı boşaltmaya çalışacaklar. Bu aktif iletinin suyu iyice ısındı. İmkanı olanlar toplu halde savcılığa suç duyurusunda bulunsun.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.