Şimdi Ara

18.01.2016 Kredi Kartı dolandırıcılığı ve sonuç (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
951
Cevap
82
Favori
122.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilginç insanlarız
    kimi tek kullanımlık şifresini kapatır
    kimi çalınmış kart numarasını

    vakıf world ile şifresiz pos cihazın dan 150 TL çekildi.
    50tl dediklerine bakmayın. birde kartın cvc nosunu siyah bir kalem ile karalayın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aynı tarihlerde dolandırıldım. Bu paralar 3D siz Nasıl çekiliyor. Ayrıca 3D olmadan işlem yapılmasına için Akbank izin vermeyip beni arayıp bilgilendirirken garanti bankasının 9 işlemde 3 bin tl mi çatır çatır çektirmesine de ne demeliyiz bilemiyorum. Harcama itirazında bulunduk. Ne kadar bekleyeceğiz artık bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ing ile sorun yaşayan oldu mu?problem çıkartıyorlar mı?
    malum mh ı rezil bir banka...
  • Kesinlikle alışveriş yaptığımız sitelerden kaynaklı. Neden derseniz kartımı sadece bir kere kullandım oda morhipo.com da. Yani aktif kullanmadığım hatta hiç kullanmadığım bir karttı. Ondan sonra benden habersiz ttnet çekimleri oldu.
  • hayretler içinde okudum sayfaları,sanal kart kullanmalı enguzeli,hocam bankaların cep uygulamalarından kapatılıyormu bu internet alışverişine izin ve mail order nerden kapatılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazarka

    hayretler içinde okudum sayfaları,sanal kart kullanmalı enguzeli,hocam bankaların cep uygulamalarından kapatılıyormu bu internet alışverişine izin ve mail order nerden kapatılıyor.

    Akbank direkt üzerinden hepsi yapılabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende akbank yok hocam,yinede tesekkurler,bi iceleyeyim uygulamaları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazarka

    Bende akbank yok hocam,yinede tesekkurler,bi iceleyeyim uygulamaları.

    Diğerlerinde de vardır illaki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Axess'le aynı gün içinde ikinci kez Paramara'dan İninal'e yükleme yapmak isteyince Akbank, sanal kartımı güvenlik gerekçesiyle geçici olarak kapattı. İşlem 3D'li olmasına rağmen böyle yaptıklarına göre işi sıkı tutuyorlar.
  • Geçen ay Bonus kartımdan yaklaşık 170,00 TL'lik TURKTELEKOM A.Ş. açıklamalı çekim oldu.

    Bu işlemi ne Turk Telekom kabul etti, ne de Garanti Bankası ne olduğunu çözebildi.

    Harcama itirazı ile parayı geri aldım....


    Bu ay ise Axess kartımdan STEAMGAMES.COM açıklaması ile 2 defa 200 Japon Yeni yani 594,00 TL (x2) çekim oldu.

    Buna da itiraz ettim, Akbank parayı geçici olarak yansıttı ama sonucu henüz belli değil...


    Benim herkese ekstra önerim şu şekilde olacak;

    Bankalar artık kredi kartlarını çok uzun kullanım süreleri ile gönderiyor.

    Örneğin geçen ay değiştirdiğim Bonus ve Axess kartlarım 2020 son kullanım tarihli.

    Biz 4 yıl içinde bu kartları yüzlerce farklı yerde kullanarak riski arttırıyoruz.

    En güzeli senede bir "kayboldu" diyerek yenisini istemek... Böylelikle kart numaramız komple değişmiş olur...




  • kredi kartı değil fakat enpara banka kartımla da dün çok fazla miktarda deneme yapılmış birden mesaj geldi yurtdışı limitini aştığı için işleminizi gerçekleştiremiyoruz diye, hemen arayıp iptal ettirdim paris'li bir postan denenmiş dedi müşteri temsilcisi. 3 gün önce gearbest'ten ödeme yapmıştım ama onlardan olduğunu pek sanmıyorum. işin ilginç tarafı sabah hesaba 1200 para girişi oldu, onu bi kaç saat sonra çektim bir kaç saat sonra da yüklü deneme yapıldı. tesadüf mü bilinçli mi bilemiyorum ama alışveriş yaptığım yerler hep aynı yerlerdi.
  • Yaklaşık 4 ay önce benim de kredi kartımdan playstationnetwork üzerinden 300TL çekim yapıldı. Garanti Bankasına itiraz ettim ancak hala ses çıkmadı, 60-180 gün içinde cevap verebileceklermiş. Artık normal kredi kartlarını internet alışverişinde kullanmıyorum, sanal kart tanımlamak en mantıklısı.

    Sanal kart tanımlamak uzun iş gibi görünüyor ancak tanımlamak 1dk sürüyor maksimum. Benim başıma gelmez dememek gerek, üşenmeyip sanal kart kullanın arkadaşlar
  • Bir hafta önce gece yarısı cebime ardarda iki mesaj geldi. Biri 105 diğeri 107 dolar iki alışveriş yapılmış ve banka beni mesajla uyarıyor. Bilginiz dışındaysa mesaja kapat talimatıyla cevap verin diye. Hemen mesaj yoluyla kapattım kartı ve online işlemlerden kontrol ettim. Microsoft Store u.s üzerinden kartımla bu alışverişler yapılmış ve provizyon beklemede görünüyor. Sabah erkenden bankayı aradım ve durumu bildirdim. Kartın gece kapatıldığını ancak bundan sonra sistemde yirmiden fazla başarısız çekim denemesi kaydının göründüğünü, kartımın yenilenip bana yollanacağını ve en kısa zamanda şubeden itiraz dilekçesi doldurmam gerektiği söylendi. Öğlen şubeye gittim, formu doldurdum, o sırada hala işlemler onayda bekliyordu. Banka görevlisi onaylanmamış olması bir avantaj, güvenlik birimi müdahale edecektir dediyse de kısa süre içinde ödeme onayı verip rakamı karta borç olarak yansıttılar. Microsoft Amerika Online Mağaza üzerinden bir temsilciyle canlı destekten çat pat yazışmaya durumu izah etmeye çalıştıysam da başarılı olamadım, kartınıza ait bankaya başvurun diyerek geçiştirdiler. Şu an beklemedeyim. Toplam 650 tl gibi bir rakam... Tek tesellim o gece uykuya dalmamış olmam. Yoksa sabaha kadar kart limiti dolacaktı belki de. Limit de aşamalı olarak yükselmiş kendiliğinden, 12 bin tl olmuş. Yeni kartım tanımlanınca ilk işim limiti düşürmek ve kartı kullanma alışkanlığıma biraz daha dikkat etmek olacak. Sanal kart işini ciddiye almak lazım.




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historiyst_45 -- 24 Ekim 2016; 22:42:01 >
  • benim de vakifbank kredikartımdan 2 ay önce booking.com adlı site üzerinden 337€ tutarından işlem yapıldı. tabi olayı telefonuna gelen mesaj ile öğrendim. hemen kartı kapatıp ertesi gün itiraz dilekçesi verdim fakat hala bir sonuç alamadım. tabi geçen ay parayı da ödemek zorunda kaldım. Banka MH.ni hadi artik diye her aradığımda ilgili birime not olarak iletiyorum demekten başka birşey yapmıyorlar.
    ayrıca booking.com da nasıl adı bir siteye artık, kredi k. numarami verip kaç defa mail attım bu harcama bana ait değil iptal edin diye, her defasında rezervasyon noyu verin iptal edelim dediler. kardeşim işlemi ben yapmadım ki rez. no. Bende olsun olsa ben iptal ederim dememe rağmen dönüş yapılmadı.

    ayrıca arkadaşlar banka için yasal süre kaç gün bilen var mı. 45 diyen 60gun diyen var. ve bu aşamada ne yapabilirim. tüketici hakem heyetine mi şikayet lte bulunsam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi p@l@ -- 23 Eylül 2016; 11:35:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu kredi kartı dolandırıcıları diye adını değiştirip sabit konu yaparsak bir çok arkadaşın işine yarayacaktır..

    Sayın yöneticilerimden ricamdır..
  • historiyst_45 kullanıcısına yanıt
    Işbank Maximum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynısı bana da oldu ama firma ismi FACEBOOK ADS diye gözüküyor kimi aramam gerek ? şirket gözükmüyor bankadakiler de bizde sadece bunu görebiliyoruz dedi Yardımcı olabilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet kopya TEB nosuna da dikkat edin.
    !!!+30 8502000666!!! çakallar tebin Yunanistan genel merkez ofisinden arıyorlarmış kart ücreti iadesi için, teyit için cvc istiyorlar
    hernasılsa tc vs. bir çok şeyi de biliyorlar.
    Pazartesi güzel muhabbet ettik, bankaya numarayı bildirdim ama çarşamba akşamı birdaha aradılar
    muhabbetime doyamamışlar, yetişemedim.
    Banka bu numarayı nasıl engelletememiş hayretler içerisindeyim, birde savcılığa gidip dilekçe verin diye sallamaya çalışıyorlar, 2. konuştuğum mh. ilgilendi iletti falan filan ama boş. Siz çok dikkatli olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba bu ayın 19 u pazar günü sipariş ettigim lg uh850v aradan 5 iş günü geçmesine ragmen bugun sabah itibari ile iptal ettim gitti gidiyor media markt dan almıştım nasip olmadı şimdi benim sorunum bugün yarım saat içinde iptalden sonra param kredi kartıma iade oldu mesajı gelmesine ragmen hesabımda para bu saate kadar yok paramın geri ödenmeme gibi bir ihtimali varmıdır ne yapmalıyım?ayrıca gg deki başka bir satıcıdan laptop siparişim var ertesi gün kargo yazıyordu bu saat oldu dün akşamdan beri kargo bilgisi girilmedi çok tedirginim param iade konusunda gg den ilk alışverişimdi n11 den cok alışveriş yaptım hiç böyle bişiy yaşamadım yardımcı olurmusunuz teşekkürler!
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.