Şimdi Ara

170 Hp Leondan 105 Hp Leona geçmek (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CemUsUs C kullanıcısına yanıt
    Arkadaş aynı aracın dizeline geçmek mantıklı mi diye soru soruyor ve bu soru millete aracına hakaret etme hakkı mı tanıyor ?



    Yok eşşek yok söyle böyle gereksiz mesajlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam az km kısa mesafe ben olsam dizele geçmezdim , emin olun özellikle kısa mesafelerde öyle aman aman bi tasarruf sağlamayacak 170 beygirin tadını çıkarın bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluENight kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler tavsiyeniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    eşek yine eşek yine eşek

    anladık ekonomin çoğ eyi
  • Tüketiminiz karma kullanımda 9-10 litreleri aşmıyorsa, yılda 20 bin kmyi geçmiyorsanız ben gerek yok derim.

    Kendi aracınız gibi, temiz iyi bakılmış bir araç bulabilmekte mesele, fiyat farkı verilecek mi oda ayrı bir mesele. Turbo Benzinli ve yazılımlı bir araçtan sonra 1.6 tdi gibi bir dizel, manueli için konuşuyorum uzun oranlı şanzımandan dolayı alt devirlerde size çok ölü gelebilir. Fakat uzun yolda 120yi geçmediğiniz sürece 4 litre civarındaki yakıt tüketimi de yüzünüzü bir hayli güldürebilir.

    Ayrıca FR'da olupta Style'da olmayan donanımlarda mevcut. Yarı-deri koltuklar, sunroof style pakette yok, style pakette jantlar 16 olmasına rağmen bence 17 jantlı fr'dan daha yumuşak değil, arada bariz bir fark yok, iki versiyonda da süspansiyonların darbe emişi kötü.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz tüketimleri görmüyoruz o kadar km de yapmıyoruz.

    Hocam uzun yola sivasa gitmiştik 930 km idi. Her iki arabada da 5 kişi ve bagajlar doluydu. 1.6 tdi Golf 180 lira biz 230 lira yakmıştık. Yeri geldi 90la gittik yeri geldi 140-150 ile.



    Eğer değiştirirsek kafa kafaya düşünüyoruz. Yine diğer araçta da led far kesinlikle olması gerek. İlanlara baktığımda kafa kafaya istediğim gibi araçlar var.



    1.2 tsi leon amcamda vardı bizimkine göre daha yumuşak bi araçtı. Özellikle vites geçişleri daha yumuşaktı.



    Sanırım günlük 5-10 km kısa mesafelerde dizelin çok bir avantajı olmayacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Dediğiniz tüketimleri görmüyoruz o kadar km de yapmıyoruz.

    Hocam uzun yola sivasa gitmiştik 930 km idi. Her iki arabada da 5 kişi ve bagajlar doluydu. 1.6 tdi Golf 180 lira biz 230 lira yakmıştık. Yeri geldi 90la gittik yeri geldi 140-150 ile.



    Eğer değiştirirsek kafa kafaya düşünüyoruz. Yine diğer araçta da led far kesinlikle olması gerek. İlanlara baktığımda kafa kafaya istediğim gibi araçlar var.



    1.2 tsi leon amcamda vardı bizimkine göre daha yumuşak bi araçtı. Özellikle vites geçişleri daha yumuşaktı.



    Sanırım günlük 5-10 km kısa mesafelerde dizelin çok bir avantajı olmayacak gibi.

    Evet kısa mesafede dizeller gerçekten çok geç ısınıyor, ben 2 yılı aşkın süredir 1.6 tdi octavia kullanıyorum, kışın bazen 10 km yol gidiyorum yağ sıcaklığında --- yazıyor, kışın aracı yeni çalıştırıp direk şehiriçine ve trafiğe girersemde 7-8 litrelerden aşağı düşmüyor tüketim.

    Bence aradaki yakıt farkı, sizin aracın performansı için kesinlikle değer. O yüzden bence dizel işini rafa kaldırın
  • Dizel arac olayinda psikolojik kisim var.

    1- babalar dizel arac severler.

    2- motor 3bin devirde baya bagirdigindan icgudusel olarak devirli kullanimdan kacinilir. Boylece zaten ekonomik olan arac daha da ekonomi odakli kullanilir.

    Kullanirken hiz bandiniz bence onemli. Dizel leon da 130 a kadar gayet atik bi sekilde soluksuz hizlanir. Oyle olumcul bir fark da hissetmezsiniz. Neticede amac ekonomi nasilsa.

    Cunku akla ekonomi zehiri girdiyse cikmaz bir daha. Bir bakmissiniz sene sonunda alinan yakitin hesabi ortaya dokulmus, toplam yakit zararini konusurken bulabilirsiniz kendinizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neiss N kullanıcısına yanıt
    Hocam babam her türlü araç kullanmışlığı var otobüs minibüs kamyon vs. Dediğiniz gibi dizel içgüdüsü var galiba adamda normalde bizim araç 70-80 km hızla 6. Viteste rahatlıkla ilerleyebiliyor. Ama nedense çoğunlukla 4. Vitesle bazende 5. Vitesle gidiyor. Belki çok bi fark yaratmaz ama aklıma geldi siz diyince Başka bir araba olduğunda 5. Vitese atıyor hemen belkide motor daha sessiz çalıştığı içinde olabilir bu tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam binmiş olduğunuz araçtan sonra Leon tdi a geçerseniz öncelikle performansı size üzecek buna emin olun.

    Tdi motorların, rakiplerinin dizel motorlarına nazaran zayıf kaldığını artık hepimiz biliyoruz. Hani cdti vs gibi birşey düşünseniz bir nebze size hak verebilirim ama tdi olunca aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

    Diğer bir durum ise aracınızın kısa mesafe kullanılması, sizde biliyorsunuz dizel motorlar kısa mesafe de az yakmıyor, motor ısınana kadar yakıt tüketimi benzinli motorda meydana gelen artışa oranla daha yüksek oluyor.

    Aracınızın motorunun da yakıt tasarrufu konusunda makul olan tsi olduğunu düşününce ben nacizane bu değişimin çok mantıklı olmayacağını düşünüyorum.
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Dediğinize katılıyorum bencede Vag grubunun 1.6 tdi motoru elden geçirmesi gerekiyor artık ısıtıp ısıtıp sunuyor tekrar. Emisyondan dolayı patladılar galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında Octavia'da aklımda vardı ama onların fiyatları daha yüksek benim için farlar çok önemli mesela halojen farlı Golf beğenmezken Xenon farla beğenebiliyorum yine Octavia'da da öyle. Tabi sonradan takılan xenonları kastetmiyorum. Xenon farlı Octavia dizel fiyatları ne kadar acaba 2. Elleri?

    Edit: bu arada bencede performanstan feragat etmeye değmez ve bazı opsiyonlardan da feragat etmek zorunda kalıcaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Soylu -- 18 Şubat 2017; 1:28:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.Soylu kullanıcısına yanıt
    Dostum slm.. sen neden ayri baslik acip canini sıkıyorsunki.. biliosun forumda kendi mali olmayani kotuleyen cok adam var.. sen bu durumu yazsaydin bizim konuya cok daha yararli cevaplar alabilirdin..



    2 arabada birbirinden cok farkli. Konfor anlaminda bisi farkedecegini dusunmuyorum style grubuda sert olacak.. arti 170 bg den 105 bg senin arabaya olan tutkunu azaltacaktir.. baban seve seve gecmeyi ister daha ekonomik olacak sonucda ama km az ise fr biliosun kiskanilan bir arac



    Cok yakan diyenleride anlamis deilim.. adam 170 bg aracla normal kullanimda 8lt ve alti yakiyor .. ne bekleniyor ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dewr kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız ayrı bir konu açarak hata ettim forumda çoğu kişinin 250-300 hp'lik premium arabalara bindiğini unuttum. Yine sağolsun bazı arkadaşlar yardımcı oldular. Düşündüm bencede bu kendi ayağıma sıkmak olacak benim içinde Sonuçta yaşım daha genç ve o 170 hp'nin gücünü hissettikten sonra 105 hp üzerdi muhtemelen beni.



    Yakıt konusuna gelince araba verdiğine göre çok yakan bir araba değil o konuda hiç şikayetim olmadı zaten. Vag grubu olunca illa ki eleştirecek bişey bulunuyor manuel olsa motor dsg ise zaten yerin dibine sokuyorlar.



    Bi abimiz arkadaşımız konu açmıştı 1.4 170 hp Guilettaya tüp taktırmış 9 litrenin altına hiç düşüremedim diyodu benzinde :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Soylu -- 18 Şubat 2017; 10:12:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi dışı aynı ise alışılır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Hocam aslında Octavia'da aklımda vardı ama onların fiyatları daha yüksek benim için farlar çok önemli mesela halojen farlı Golf beğenmezken Xenon farla beğenebiliyorum yine Octavia'da da öyle. Tabi sonradan takılan xenonları kastetmiyorum. Xenon farlı Octavia dizel fiyatları ne kadar acaba 2. Elleri?

    Edit: bu arada bencede performanstan feragat etmeye değmez ve bazı opsiyonlardan da feragat etmek zorunda kalıcaz

    İkinci elde Octavianın manuelleri dsgli araba sayısına göre çok çok az.



    75 civarına dizel manuel dolu araçlar mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Vag grubu araçlarda dsgli araçlar daha fazla gibi geldi bana özelliklede dizellerde. Manuel bulmak daha zor. Dizel fikrini babamın aklına sokmaktan vazgeçtim bu arada durup dururken maceraya gerek yok diye düşündüm
  • Hocam artık tdi dan elini eteğini çekti vag. Yeni 1.5 tdi arge projesini de iptal ettiler.

    Avrupa emisyon meselesine çok taktığından 2025 te bir çok ülkede kullanımı yasaklanacak olan dizel motora yatırım yapmayı pek akıllıca görmemiş olsalar gerek.

    Elektrikli motor üretimine başlamaları artık farz oldu, parayı o bölüme akıtmaya başladılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mithrandir24 -- 18 Şubat 2017; 22:24:0 >
  • ben şahsen tsi motordan çok memnunum. leon veya golf'e 1.4 tsi çok iyi geliyor. passat olaydı belki kasa sebebiyle çok yakar, ağır kaçardı ama leon ve golf için tsi hem gidiş hem de yakış olarak çok iyi. ben 1.4 tsi 125 ile aşağıdaki değerleri yakalıyorum uzun dönem istanbul'da. 150 bg'lik olan daha da iyi değer170 Hp Leondan 105 Hp Leona geçmekler verir:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 18 Şubat 2017; 23:10:6 >
  • Kisa mesafede dizel benzinliden daha fazla yakar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.