Şimdi Ara

16 MPBS HIZ ADSL E ALINIYORMU ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi günler 16 mpbs hız ADSL kullanıcıları için kullanılabılırmı ? sadece fibermi ?



    _____________________________
  • mlhbhr1 M kullanıcısına yanıt
    ADSL olarakta kullanabilirsiniz.
    _____________________________
    Macbook Pro 15.4" i7 Apple iPhone 7 Plus Hyundai i20 1.4 CRDI
  • kullanabilirsiniz bu hizmet sunuluyor
    _____________________________
    Egemenlik verilmez, alınır.
    -ATATÜRK
  • Bence dertsiz başına dert alma bak konusunu açtım bi Allah'ın kulu oralı olmadı http://forum.donanimhaber.com/m_85781873/tm.htm

    Edit: yanlış link vermişim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeytinburnulular -- 31 Aralık 2013; 21:01:09 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeytinburnulular

    Bence dertsiz başına dert alma bak konusunu açtım bi Allah'ın kulu oralı olmadı http://forum.donanimhaber.com/m_85822669/tm.htm

    Zaten bu konunun linkini vermişsiniz

    Sorunun cevabına gelecek olur isek: Evet kullanabilirsiniz. 16mbit tam olarak alabilir, download hızınız ise 1.820 civarlarında olması mümkündür "idm ile" Tabi bulunduğunuz bölgenin alt yapısının iyi olması ve istasyona da yakın olmanız gerekir.

    Aylık 130 lira civarı ücreti olup, +15 lirada sabit telefon ücreti ödersiniz hemen hemen..
    _____________________________
    Pragmatistler işine geleni, idealistler hayal ettiğini savunur.
    Ben gerçeği söylerim. Acıtsa bile.

    Pragmatist fırsat kovalar, idealist kural…
    Ama hayat ikisinin de kitabına uymaz.
    Ben gerçekleri seçtim: realistim.




  • Altyapınızın kaldırabildiğini test ettirmeden taahhütlü bir 16 Mbps bağlantısı yaptırmayın, sonra hızı düşüremezseniz pişman olursunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben interneti alırken ordaki bayana 16 mpbt hız ADSL de oluyormu dedim, Edirneye daha fiber gelmedı , olmaz dedi. ??? O mu bılmıyor, yoksa ben mi yanlış anladım
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yanlış link verdim vermişim hocam düzelttim linki kafam çok dağınık bu aralar bağışlayın
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.