Şimdi Ara

153K İle 163KLIK bölüm gelir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet kardeşlerim ne olur cevaplayın 153kdayım, geçen sene 163K ile kapatan bölüm gelir mi? MF4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuakgn -- 4 Ağustos 2016; 10:27:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Gazi Üniversitesi İmalat Mühendisliği
    2008 Astra H Sedan 1.3 CDTİ Cosmo Şimşek Gri + Sunroof
    2013 Astra J Hatchback 1.3 CDTİ Sport Carbon Flash
  • Gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • gelmez bu yıl
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinsukru

    gelmez bu yıl

    Ulen sende herşeye gelmez diyorsun
    _____________________________
  • furkan5a F kullanıcısına yanıt
    bende demesem gelmeme durumuna kendinizi hazırlayamıcaksınız birde o yönden bak
    _____________________________
  • Hayırlısı diyelim geçelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinsukru

    bende demesem gelmeme durumuna kendinizi hazırlayamıcaksınız birde o yönden bak

    Tamamda kardeş ne biliyım nerde görsem gelmez banada demiştin.Her neyse hayırlısı.Peki benim 91 k.Celal bayar ikinci öğretim inşaat 95 k neden gelmez sebebini söylersen öğrenmiş olurum
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    5k gelir mi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • furkan5a F kullanıcısına yanıt
    kontenjanı azalmadıyse gelir zaten celale gelirsen tanışırız anlatırım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinsukru

    kontenjanı azalmadıyse gelir zaten celale gelirsen tanışırız anlatırım

    Inşallah :D Geçen konu açmıştımda direk gelmez demiştin :) Kontenjan geçen sene ile ayni..
    _____________________________
  • furkan5a F kullanıcısına yanıt
    huyum kurusun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinsukru

    huyum kurusun

    Yok estağfirullah :) Sende mi celal bayar insaattasın? Ve ayrıca cidden gelme ihtimali nedir valla bi kaç gündür sıkıntı bastı.Bide 2.tercihte
    _____________________________
  • furkan5a F kullanıcısına yanıt
    yok ben mf-3 den tercih yaptım celalede yer verdim orası olursa hastane ve müh. fakülteleri çok farklı yerlerde senin tercihin gelir 2013 91k 2014 92k 2015 95.800 2016 da 97 den falan kapar bence
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinsukru

    yok ben mf-3 den tercih yaptım celalede yer verdim orası olursa hastane ve müh. fakülteleri çok farklı yerlerde senin tercihin gelir 2013 91k 2014 92k 2015 95.800 2016 da 97 den falan kapar bence

    Inşallah seninde istediğin olur.Celal gelirse tanışırız :) Peki 2016 da 97 ye düşeceğini neye dayanarak yorumluyorsun yani neden mesela 90 lara inmesin?
    _____________________________
  • bana cevap verin lütfen up up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gazi Üniversitesi İmalat Mühendisliği
    2008 Astra H Sedan 1.3 CDTİ Cosmo Şimşek Gri + Sunroof
    2013 Astra J Hatchback 1.3 CDTİ Sport Carbon Flash
  • Peki ben 102k tm2 98klık trakya sınıf öğretmenliği gelir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • furkan5a F kullanıcısına yanıt
    3 yıldır sıralaması geriliyor ikinci öğretimlerde tercih yoğunluluğu artmıyor
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.