|
Veterinerliğe 150k sınırı gelmesi lazım ve 50k üstü veterinerlik yazanlara veteriner, 50k altı gerçek veterinerlik yazanlara ise veteriner hekim ünvanı verilmesi lazım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
makinabey sen cidden zavallısın ya.






