|
Merhaba arkadaşlar aracım Peugeot partner 2.0hdi 2005 model Yaklaşık 1 ay önce aracın tüm ön düzeni akslarına, yaylarına varıncaya kadar değişti, ama aracım 150 km/s den sonra aşırı şeklide titreme yapıyor kaç sefer rot balans ayarı yaptırdığımı hatırlamıyorum bile. Lastikler 3 ay önce 4 mevsim olarak Goodyear marka 4 lastikte değişti. Tek şüphelendiğim nokta lastikler kaldı Soru ve önerilerinize açığım. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt







