Şimdi Ara

150 km/s hızdan sonra titreme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aracım Peugeot partner 2.0hdi 2005 model


    Yaklaşık 1 ay önce aracın tüm ön düzeni akslarına, yaylarına varıncaya kadar değişti, ama aracım 150 km/s den sonra aşırı şeklide titreme yapıyor kaç sefer rot balans ayarı yaptırdığımı hatırlamıyorum bile.

    Lastikler 3 ay önce 4 mevsim olarak Goodyear marka 4 lastikte değişti.

    Tek şüphelendiğim nokta lastikler kaldı


    Soru ve önerilerinize açığım.




    _____________________________
  • Jantların yamuk olma ihtimali var mı ki.. Başka yerde rot balans yaptırın bide..

    _____________________________
  • muthisbishi kullanıcısına yanıt

    hocam tam 3 yere rot balans yaptırdım 3 ününde makinası bozuk değildir herhalde

    tek bakmadığım jant ve lastik kaldı yarın çıkma lastik alıp deneyeceğim başkada deneyebileceğim yeri kalmadı aracın


    sırası ile yapılan işlemleri yazıyorum.


    SAĞ SOL AKS

    SAĞ SOL SALINCAK

    SAĞ SOL ROT

    SAĞ SOL Z ROT

    SAĞ SOL AMORTİSÖR

    SAĞ SOL DİSK+BALATA;

    SAĞ SOL HELEZON YAY

    TRİGER SETİ + DEVİRDAİM

    YAĞ VE FİLTRE BAKIMLARI YAPILDI

    _____________________________
  • 2005 model bir ticari ile neden 150 km/h+ hızlara çıkarsınız ki ?
    Büyük ihtimal jantınız yamulmuştur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Goodyear'ı duyunca pek şüphem kalmadı. %90 kalitesiz yerli goodyear'lar yüzünden. Eskiden çok süründüğüm bir sorundu benim de bu, Gtradial, Petlas, Goodyear hepsinde çeşitli vibrasyon sorunları yaşadım, gide gele rot-balansçılarla enseye tokat samimiyetine geldim. Ne zaman paraya kıyıp doğru düzgün ithal üretim bir premium marka lastiğe geçsem bu sorunlar hep çözüldü.


    Jantta bir sorun olacağını zannetmiyorum, birden fazla lastikte çok hafif bir yamukluk olursa bazen balansta gözden kaçıyor, yamukluk genelde balansta çıkar.

    _____________________________
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    hocam yarın cıkma lastik taktırıp deneyecem

    _____________________________
  • devgenc97 D kullanıcısına yanıt

    Ama gidip çıkma tigar, kormoran falan da takmayın, sorunun çözüleceği varsa da o lastiklerde de hata varsa yanarsınız.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1. ve 2. viteste titreme.
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    ne önerirsiniz hocam

    _____________________________
  • pejo partner'le 150 km. bu ne cesaret. bir de 2005 modelmiş. 150 km/s hızdan sonra titreme 

    _____________________________
  • Aracın maksimum hızı zaten 160km/s yani zaten zar zor çıktığın hızlar için bu kadar uğraşmaya değmez bence. E bi de ticari. Gerek yok risk almaya.

    150 km/s hızdan sonra titreme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.